Post hier je verlies

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
mimic ace
Berichten: 344
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 20:05
Clan: Pro Slay Cc

Re: Post hier je verlies

Bericht door mimic ace »

Nub im pur3 schreef:Zoiets heet blood runes misschien heb je dat nodig?
Je bent gewoon fail rusher.
Misschien, als je je bril opzet, kan je zien dat ik een gering aantal death en water runes heb, wat kan, ik herhaal, kan betekenen dat ik al door mijn blood runes heen ben..
In- of uitklappen • StatZ
Afbeelding
In- of uitklappen • Advent Log
Afbeelding
In- of uitklappen • Mon Goalz?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Koen
Berichten: 1422
Lid geworden op: donderdag 24 mei 2007, 18:13
RS: Ketchupfles (p2p)

Re: Post hier je verlies

Bericht door Koen »

mimic ace schreef:
Collyn34 schreef:Hey nice rushing met ahrims en veng hielp zeker veel die ahrims? Meer mage bonus om een veng te casten? ^
In- of uitklappen •
Afbeelding
Mooie sharks/glory ook ;)
Ik weet niet wat voor een wannabe pker jij bent, maar als je kijkt, heb ik naast mijn tele tab water runes en death runes, waarbij een beetje pker toch wel zou weten dat ik dat gebruikt heb om een spell te gebruiken uit mijn "ancients" spellbook....
En ik had strenght ammy aan, maar die glory was mijn loot, en ik wou net teleporten..

Bovendien heb ik 1 page terug al uitgelegd waar de runes voor waren..

GF #-o
1. Collyn is een betere pker dan jij.
2. str ammy? you just made me lol.
3. Waren super sets te duur of waren die ook al op?

succes met opbouwen.
toosom schreef:Vandaag lost:
Ags, serker, fire cape, torso, guths, whip, void elite.
10m bank left. Back2dung.
OUCH. ;c hoe ben je doodgegaan? :?
Noobproduction
Berichten: 2648
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 16:58
RS: Gestopt

Re: Post hier je verlies

Bericht door Noobproduction »

^ Stop met elkaar te blamen, verziekt het topic.

toosom schreef:Vandaag lost:
Ags, serker, fire cape, torso, guths, whip, void elite.
10m bank left. Back2dung.
Aww :l, gl met dung mate.
mimic ace
Berichten: 344
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 20:05
Clan: Pro Slay Cc

Re: Post hier je verlies

Bericht door mimic ace »

Koen schreef:
mimic ace schreef:
Collyn34 schreef:Hey nice rushing met ahrims en veng hielp zeker veel die ahrims? Meer mage bonus om een veng te casten? ^
In- of uitklappen •
Afbeelding
Mooie sharks/glory ook ;)
Ik weet niet wat voor een wannabe pker jij bent, maar als je kijkt, heb ik naast mijn tele tab water runes en death runes, waarbij een beetje pker toch wel zou weten dat ik dat gebruikt heb om een spell te gebruiken uit mijn "ancients" spellbook....
En ik had strenght ammy aan, maar die glory was mijn loot, en ik wou net teleporten..

Bovendien heb ik 1 page terug al uitgelegd waar de runes voor waren..

GF #-o
1. Collyn is een betere pker dan jij.Wrm ziet hij dan niet dat ik water runes bij me heb..
2. str ammy? you just made me lol. Die geeft meer strenght bonus dan een glory
3. Waren super sets te duur of waren die ook al op?*kijkt naar de vials rechts van m'n char :fluit: *
succes met opbouwen.
In- of uitklappen • StatZ
Afbeelding
In- of uitklappen • Advent Log
Afbeelding
In- of uitklappen • Mon Goalz?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Collyn34
Berichten: 1897
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 16:10
Clan: pup
Oude naam: `Collyn

Re: Post hier je verlies

Bericht door Collyn34 »

Als jij barrage casten dan weet ik niet of jij wel helemaal goed zit in BH worlds, mooie staff, boots, amulet, runes, sharks etc. etc. typische rushers LOL
Be good or be good at it.
mimic ace
Berichten: 344
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 20:05
Clan: Pro Slay Cc

Re: Post hier je verlies

Bericht door mimic ace »

Collyn34 schreef:Als jij barrage casten dan weet ik niet of jij wel helemaal goed zit in BH worlds, mooie staff, boots, amulet, runes, sharks etc. etc. typische rushers LOL
Thats me, kwou zo hoog mogelijke str bonus, dus had ik zegmaar al mijn armour based op str alleen de chest en legs op magic, en ja, ik ben een typische rusher.
In- of uitklappen • StatZ
Afbeelding
In- of uitklappen • Advent Log
Afbeelding
In- of uitklappen • Mon Goalz?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
get pwnd
Berichten: 25
Lid geworden op: vrijdag 19 juni 2009, 15:43

Re: Post hier je verlies

Bericht door get pwnd »

gf d claws:

ik had iemand gedowned in pvp, ik was aan het looten (was jammer genoeg in multi) ,,
en bij de drop was een ruby chalice, ik pak de chalice op en nog wat stuff en ik merk dat er tot mijn spijt een clan aan komt van allemaal 120s... zij barragen en rushen mij en ik ben natuurlijk dood.
wat ik natuurlijk niet verwachtte is dat de ruby chalice beschermd werd over mijn claws >.>
gf 30m maarja... niks aan te doen, nu terug geld verdienen voor opniew claws :)
Afbeelding
mimic ace
Berichten: 344
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 20:05
Clan: Pro Slay Cc

Re: Post hier je verlies

Bericht door mimic ace »

The Jorrit schreef:
mimic ace schreef:
Collyn34 schreef:Als jij barrage casten dan weet ik niet of jij wel helemaal goed zit in BH worlds, mooie staff, boots, amulet, runes, sharks etc. etc. typische rushers LOL
Thats me, kwou zo hoog mogelijke str bonus, dus had ik zegmaar al mijn armour based op str alleen de chest en legs op magic, en ja, ik ben een typische rusher.
Juist legs/plate maken het verschil in Str bonus, niet of je D boots aan hebt L
Als je ervanuit gaat dat je je claws nie risked, kan je daarmee 4 str bonus winnen, en met amulet heb je die wel weer terug :)
In- of uitklappen • StatZ
Afbeelding
In- of uitklappen • Advent Log
Afbeelding
In- of uitklappen • Mon Goalz?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Re: Post hier je verlies

Bericht door Big slayer79 »

mimic ace schreef:
The Jorrit schreef:
mimic ace schreef:
Collyn34 schreef:Als jij barrage casten dan weet ik niet of jij wel helemaal goed zit in BH worlds, mooie staff, boots, amulet, runes, sharks etc. etc. typische rushers LOL
Thats me, kwou zo hoog mogelijke str bonus, dus had ik zegmaar al mijn armour based op str alleen de chest en legs op magic, en ja, ik ben een typische rusher.
Juist legs/plate maken het verschil in Str bonus, niet of je D boots aan hebt L
Als je ervanuit gaat dat je je claws nie risked, kan je daarmee 4 str bonus winnen, en met amulet heb je die wel weer terug :)
Wanneer leren mensen nu EINDELIJK eens dat Attack bonus meer verschil maakt dan str bonus. #-o Ik bedoel, denk eens na, 4 str bonus, dat is één hit meer, wauw, alsof je daarmee zoveel meer kills gaat halen. Trouwens, wat is het nut van Veng tijdens rushen? Normaal attacked je target je niet eens, dus daar kan je dan heel veel damage mee doen! :roll: Verder sluit ik me ook helemaal aan bij Collyn's comment op je gear setup, die is op zijn zachtst gezegd nogal belachelijk. ;)
tzone
Berichten: 512
Lid geworden op: woensdag 2 januari 2008, 20:08

Re: Post hier je verlies

Bericht door tzone »

Big slayer79 schreef:
mimic ace schreef:
The Jorrit schreef:
mimic ace schreef:
Collyn34 schreef:Als jij barrage casten dan weet ik niet of jij wel helemaal goed zit in BH worlds, mooie staff, boots, amulet, runes, sharks etc. etc. typische rushers LOL
Thats me, kwou zo hoog mogelijke str bonus, dus had ik zegmaar al mijn armour based op str alleen de chest en legs op magic, en ja, ik ben een typische rusher.
Juist legs/plate maken het verschil in Str bonus, niet of je D boots aan hebt L
Als je ervanuit gaat dat je je claws nie risked, kan je daarmee 4 str bonus winnen, en met amulet heb je die wel weer terug :)
Wanneer leren mensen nu EINDELIJK eens dat Attack bonus meer verschil maakt dan str bonus. #-o Ik bedoel, denk eens na, 4 str bonus, dat is één hit meer, wauw, alsof je daarmee zoveel meer kills gaat halen. Trouwens, wat is het nut van Veng tijdens rushen? Normaal attacked je target je niet eens, dus daar kan je dan heel veel damage mee doen! :roll: Verder sluit ik me ook helemaal aan bij Collyn's comment op je gear setup, die is op zijn zachtst gezegd nogal belachelijk. ;)
Veng heeft wel degelijk nut met rushen, als je een veng cast en gelijk daarna iemand attacked, dan ren je er versnelt heen. De kans is dus groter dat de tegenstander jouw niet ziet aankomen. Maar om daar mage gear voor te gebruiken snap ik niet helemaal, ik zou zelf kiezen voor bandos/torso etc.
Afbeelding
mimic ace
Berichten: 344
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 20:05
Clan: Pro Slay Cc

Re: Post hier je verlies

Bericht door mimic ace »

Big slayer79 schreef:
mimic ace schreef:
The Jorrit schreef:
mimic ace schreef:
Collyn34 schreef:Als jij barrage casten dan weet ik niet of jij wel helemaal goed zit in BH worlds, mooie staff, boots, amulet, runes, sharks etc. etc. typische rushers LOL
Thats me, kwou zo hoog mogelijke str bonus, dus had ik zegmaar al mijn armour based op str alleen de chest en legs op magic, en ja, ik ben een typische rusher.
Juist legs/plate maken het verschil in Str bonus, niet of je D boots aan hebt L
Als je ervanuit gaat dat je je claws nie risked, kan je daarmee 4 str bonus winnen, en met amulet heb je die wel weer terug :)
Wanneer leren mensen nu EINDELIJK eens dat Attack bonus meer verschil maakt dan str bonus. #-o Ik bedoel, denk eens na, 4 str bonus, dat is één hit meer, wauw, alsof je daarmee zoveel meer kills gaat halen. Trouwens, wat is het nut van Veng tijdens rushen? Normaal attacked je target je niet eens, dus daar kan je dan heel veel damage mee doen! :roll: Verder sluit ik me ook helemaal aan bij Collyn's comment op je gear setup, die is op zijn zachtst gezegd nogal belachelijk. ;)
Haha, nee. Veng tijdens rushen use je zodat je iemand van afstand kan attacken, en hij je dan niet ziet. Zou je ook eens moeten proberen ;) En mijn gear heeft wel degelijk zin, ik heb er hier toch duidelijk een kill mee gemaakt?...
In- of uitklappen • StatZ
Afbeelding
In- of uitklappen • Advent Log
Afbeelding
In- of uitklappen • Mon Goalz?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Re: Post hier je verlies

Bericht door Big slayer79 »

Als ik naar Pvp ga houd ik met bezig met dms, niet met rushen maar dat terzijde. Dat je als rusher een kill haalt heb je enkel te danken aan je claws, twee specs en zowat iedereen is ko. Ik betwijfel dan ook of de formidabele melee attack bonus van Ahrim's ervoor zorgde dat je iemand downde. LOL
0wnz f0r 2
Berichten: 69
Lid geworden op: woensdag 17 juni 2009, 11:29
RS: 0wnz f0r 2 (p2p)
Clan: True Maxed

Re: Post hier je verlies

Bericht door 0wnz f0r 2 »

Ajaxlegend1 schreef:Afbeelding
8-[ ?
LOL typische Willemos actie >.>
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Post hier je verlies

Bericht door Joost »

CARE? Hij is het verloren en het is gebeurd, het gaat hier om het verlies en niet of ie faalt in pken of zo.... gewoon doorgaan met loses posten en ophouden met discusseren hier, doe lekker maar in PB ofzo :)
Willem20
Berichten: 6182
Lid geworden op: zondag 8 maart 2009, 21:51
RS: Gestopt
Clan: Hde
Oude naam: Ajaxlegend1
Contacteer:

Re: Post hier je verlies

Bericht door Willem20 »

0wnz f0r 2 schreef:
Ajaxlegend1 schreef:[
In- of uitklappen •
img]http://i659.photobucket.com/albums/uu31 ... ntopic.png[/img]
8-[ ?
LOL typische Willemos actie >.>
Houd je mondos Raoulos <3
jongens, we houden het vanaf nu Ontopic, wie stemt mee?
Above all, don't lie to yourself. The man who lies to himself and listens to his own lie comes to a point that he cannot distinguish the truth within him, or around him, and so loses all respect for himself and for others. And having no respect he ceases to love. ~Fjodor Dostojevski
Mr Emmertj
Berichten: 9915
Lid geworden op: dinsdag 28 november 2006, 14:07
Clan: Smokin Mils

Re: Post hier je verlies

Bericht door Mr Emmertj »

Claws op pure lost.
RIP, Ploow. You will be missed dearly :(

-Wie zijn billen brand,
mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Afbeelding
Gemaakt door: GEHEIM(Secret, the). Danku.
Afbeelding
Willem20
Berichten: 6182
Lid geworden op: zondag 8 maart 2009, 21:51
RS: Gestopt
Clan: Hde
Oude naam: Ajaxlegend1
Contacteer:

Re: Post hier je verlies

Bericht door Willem20 »

Zuur Emmer :(
Above all, don't lie to yourself. The man who lies to himself and listens to his own lie comes to a point that he cannot distinguish the truth within him, or around him, and so loses all respect for himself and for others. And having no respect he ceases to love. ~Fjodor Dostojevski
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Post hier je verlies

Bericht door 3dxbox »

Mr Emmertj schreef:Claws op pure lost.
Welke pure, pic :C ?

Wel erg jammer, opbouwen op pure faalt x]
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Post hier je verlies

Bericht door Juuul' »

3dxbox schreef:
Mr Emmertj schreef:Claws op pure lost.
Welke pure, pic :C ?

Wel erg jammer, opbouwen op pure faalt x]
Speler vs Speler > Post je pure
LiL GiiBahh
Berichten: 89
Lid geworden op: zondag 1 augustus 2010, 20:58
Clan: D E C Clan Chat
Oude naam: l Remember

Re: Post hier je verlies

Bericht door LiL GiiBahh »

lost claws, full torag, fcape, dboots = 35m, vorige week ook al claws, fcape, dboots en full void elite lost.
Allemaal door die Korasi prods.... KIDS

Afbeelding
Afbeelding Als je me Clue Scroll Rewards wilt zien, klik dan hier. Afbeelding
Plaats reactie