Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door Neite »

exoemo schreef:Niet bumpen
En waarom niet? Op de rsof gaat hij ook al 2 maanden mee.
jens9 schreef:Het is een mooie quest. Alleen lijkt het me meer een low lv rec quest. En zijn rewards zoals xp lamp met lv 50 rec een beetje teveel. Misschien zou deze quest wel een mooie vervanger worden voor de goblinquest die er nu is. Het armore zou je makkelijk erin kunnen verwerken. Om bv binnen te geraken in het goblin village zul in de vorm van armore stylist binnen geraken. Je zult hiervoor zoals in de klassieke goblin quest verschillende kleuren goblin mails nodig hebben.
Je moet 3 monsters van 125 cb en 1 van 180 cb verslaan in f2p. Noem ik niet laag :P
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door Exoemo »

Neite schreef:
exoemo schreef:Niet bumpen
En waarom niet? Op de rsof gaat hij ook al 2 maanden mee.
jens9 schreef:Het is een mooie quest. Alleen lijkt het me meer een low lv rec quest. En zijn rewards zoals xp lamp met lv 50 rec een beetje teveel. Misschien zou deze quest wel een mooie vervanger worden voor de goblinquest die er nu is. Het armore zou je makkelijk erin kunnen verwerken. Om bv binnen te geraken in het goblin village zul in de vorm van armore stylist binnen geraken. Je zult hiervoor zoals in de klassieke goblin quest verschillende kleuren goblin mails nodig hebben.
Je moet 3 monsters van 125 cb en 1 van 180 cb verslaan in f2p. Noem ik niet laag :P
De afgezakte ideeën moet je niet bumpen, anders zal ik al mijn faal-ideeën van vroeger ook eens gaan bumpen. De goede ideeën blijven op de eerste pagina staan.

Als je verder wilt gaan met de questserie, open dan gewoon een nieuw topic ipv een oud topic te bumpen.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door Neite »

En wat is nu het probleem? Ik pas reward aan en bump het? Als ik zou verder doen met questserie, zou ik ook in dit topic verder doen hoor :P
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door Exoemo »

Neite schreef:En wat is nu het probleem? Ik pas reward aan en bump het? Als ik zou verder doen met questserie, zou ik ook in dit topic verder doen hoor :P
Maar dat je oude suggesties bumpt vinden de mensen van het suggestieforum niet leuk. (Ik toch niet!)
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
The runesnake
Berichten: 393
Lid geworden op: zaterdag 30 januari 2010, 11:42
Clan: GEEN
Oude naam: glentr1

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door The runesnake »

Goed.
Cijfer:
Post: 85/100
Inzet: 90/100
Uitwerking: 70/100
Uniek: 60/100
(Ps: Wat vinden jullie van mijn nieuwe reactie systeem?)

A snake
Een oud ltfer die al en toe wat post.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door Sherwood689 »

Mooie Quest =D> Maareh... nu Malignifus dood is moet iemand hem vervangen want na Swan Song kan je een brown apron van hem krijgen, en hij geeft je ook de magical secateurs terug. Ook leuk dat je een F2p Quest maakt
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Plaats reactie