Fist of guthix: Hoe en wat? posten :D

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Gebruikersavatar
propower14
Berichten: 22
Lid geworden op: dinsdag 25 augustus 2009, 14:18
RS: propower14 (p2p)

Re: Fist of guthix: Hoe en wat? posten :D

Bericht door propower14 »

mooie guide het is alleen zonde dat ik niet weet waar ik voor keek: hoelang doe je met kleding ik heb een combat hood maar er staat na 5 potjes spelen nogsteeds honderd hoelang duurt het voordat het leeg is en versleten dan kan ik hem verkopen. en lees nog ff de komma's door sommige ontbreken, daar krijg je rare zinnen van. zeker een 9.5/10 het is nooit perfect en ik weet nog iets niet. =D> :D/ :-({|= :D :-k

zou je misschien dat kunnen onderzoeken?
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Fist of guthix: Hoe en wat? posten :D

Bericht door Neite »

propower14 schreef:mooie guide het is alleen zonde dat ik niet weet waar ik voor keek: hoelang doe je met kleding ik heb een combat hood maar er staat na 5 potjes spelen nogsteeds honderd hoelang duurt het voordat het leeg is en versleten dan kan ik hem verkopen. en lees nog ff de komma's door sommige ontbreken, daar krijg je rare zinnen van. zeker een 9.5/10 het is nooit perfect en ik weet nog iets niet. =D> :D/ :-({|= :D :-k

zou je misschien dat kunnen onderzoeken?
Hoelang het duurt eer je armour kapot is weet ik niet :S staat misschien in de manual op rs.
Grr Leo Grr
Berichten: 82
Lid geworden op: donderdag 27 mei 2010, 13:36
RS: Smexy derp (p2p)
Clan: Fast sc

Re: Fist of guthix: Hoe en wat? posten :D

Bericht door Grr Leo Grr »

No More cb 3 schreef:
propower14 schreef:mooie guide het is alleen zonde dat ik niet weet waar ik voor keek: hoelang doe je met kleding ik heb een combat hood maar er staat na 5 potjes spelen nogsteeds honderd hoelang duurt het voordat het leeg is en versleten dan kan ik hem verkopen. en lees nog ff de komma's door sommige ontbreken, daar krijg je rare zinnen van. zeker een 9.5/10 het is nooit perfect en ik weet nog iets niet. =D> :D/ :-({|= :D :-k

zou je misschien dat kunnen onderzoeken?
Hoelang het duurt eer je armour kapot is weet ik niet :S staat misschien in de manual op rs.
Als je dat armour used met de verkoper van die robes kan hij ze voor je unchargen, dan kan je ze verkopen. ;)
Selling 25-30 minute floors!

- Abandoned II - floor 30-35 = 1M ea
- Occult - floor 36-47 = 1,5M ea
- Warped - floor 48-54 (kan niet hoger) = 2M ea


Stuur een PB of add me op Runescape (RSN: Smexy derp) als je geïnteresseerd bent!
master performer
Berichten: 641
Lid geworden op: dinsdag 23 maart 2010, 16:14
Clan: runetip cc

Re: Fist of guthix: Hoe en wat? posten :D

Bericht door master performer »

wel mooie guide alleen ik vind andere tactieken weer veel fijner en andere weer heel andere taktieken misschien kon je er iets meer toeligten
ik kill unicorns:Afbeeldingen soms met stenen:Afbeelding
want ik vind ze lelijk!
om jullie dag goed te maken zet ik vanaf nu in al mijn post zo een leuk smilietje :D
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: Fist of guthix: Hoe en wat? posten :D

Bericht door SjoerdDonsje »

Ookal past dat blauwe goed bij 't onderwerp, vind ik 't toch ongemakkelijk om te lezen. :P
Afbeelding
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Fist of guthix: Hoe en wat? posten :D

Bericht door imRobert7 »

ik vind, naar mijn mening, deze beter in vergelijking met Veloxraptor(Srry Rappie). Beter uitgewerkt en mooiere plaatjes en veel meer plaatjes
by myself :bier:
Drop Ntrade
Verbannen (permanent)
Berichten: 384
Lid geworden op: vrijdag 2 april 2010, 13:16
RS: Drop Ntrade (p2p)
Clan: Zer0 PvM

Re: Fist of guthix: Hoe en wat? posten :D

Bericht door Drop Ntrade »

Zéééér mooie guide, maar die van veloxraptor vind ik iets beter :) 9,5/10 :D
Afbeelding
Dude13
Berichten: 78
Lid geworden op: donderdag 22 juli 2010, 12:01
RS: J oris (p2p)
Clan: Vice

Re: Fist of guthix: Hoe en wat? posten :D

Bericht door Dude13 »

Heey,
Ik gebruik zelf een trucje voor als ik hunted ben:
Eerst ga ik leuk, grote rondjes lopen in het gebiedje
Daarna als de Hunter mij gevonden heb ga ik de hele tijd rondjes om een huisje lopen, (niet erin, maar erom)
Vaak heb ik meer renenergie (omdat ik weinig amour draag en 81 agility heb) dan mijn tegenstander waardoor hij mij niet kan kapot maken :D
Meestal gaan mijn tegenstanders ook schelden omdat ze sjaggie zijn geworden, maar dat vind ik gewoon leuk :)
misschien hebben jullie hier iets aan :)
Afbeelding
master performer
Berichten: 641
Lid geworden op: dinsdag 23 maart 2010, 16:14
Clan: runetip cc

Re: Fist of guthix: Hoe en wat? posten :D

Bericht door master performer »

Leuk omdat je free mage xp krijgt en als je een dom target hebt dat direct naar de midden gaat.
bedankt dat je mij even dom noemt. :D
ik ga altijd gelijk naar eht midden en wacht daar met het juiste armour en de juiste prayer tot ik dood ben. ik versla hier mee (bijna) altijd mun tegenstanders. behalve als ze meer dan 10 combats hoger zijn. :D
ik kill unicorns:Afbeeldingen soms met stenen:Afbeelding
want ik vind ze lelijk!
om jullie dag goed te maken zet ik vanaf nu in al mijn post zo een leuk smilietje :D
iskillerzv
Berichten: 226
Lid geworden op: zondag 7 november 2010, 17:06
Clan: iskillerzv
Oude naam: ikspeelrsopmeacc

Re: Fist of guthix: Hoe en wat? posten :D

Bericht door iskillerzv »

mooie guide ik kom daar nooit maar nu ga ik eens kijken!!
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Fist of guthix: Hoe en wat? posten :D

Bericht door Travolter »

Je zegt dat alle rewards kapot gaan maar dat is niet waar. Gauntlets gaan niet kapot. Je kan ze wel kapot laten maken om te verkopen maar ze degraden dus niet vanzelf fzo.
Afbeelding
Fire_Hawk154
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 6 februari 2011, 12:07
RS: Fire Hawk154 (f2p)
Clan: FD & TLL

Re: Fist of guthix: Hoe en wat? posten :D

Bericht door Fire_Hawk154 »

Neite schreef:
propower14 schreef:mooie guide het is alleen zonde dat ik niet weet waar ik voor keek: hoelang doe je met kleding ik heb een combat hood maar er staat na 5 potjes spelen nogsteeds honderd hoelang duurt het voordat het leeg is en versleten dan kan ik hem verkopen. en lees nog ff de komma's door sommige ontbreken, daar krijg je rare zinnen van. zeker een 9.5/10 het is nooit perfect en ik weet nog iets niet. =D> :D/ :-({|= :D :-k

zou je misschien dat kunnen onderzoeken?
Hoelang het duurt eer je armour kapot is weet ik niet :S staat misschien in de manual op rs.
Ongeveer 4-5 uur ;)
Plaats reactie