God Wars Dungeon - The Ancient Prison

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Niv3k
Berichten: 1276
Lid geworden op: zaterdag 6 december 2008, 17:33
RS: Gestopt

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door Niv3k »

muse schreef:Er zijn zeer veel gemikste gevoelens bij update 1001 combat is wel hard....
Ma ik vind het juist geniaal zot!1001 combat zien wie kan soloen (waarschijnlijk totaal ni mogelijk) als het toch niet solo baar is kan de team spirit bij deze boss op 1ste plaats komen!
de aramour is mooi ma zelf persoonlijk overdreven ma ik denk da het zelfde verhaal ga zijn als 3d age goed te duur en niet vaak gedragen door het prijskaartje en je moet het repareren.... alvast veel gelukt voor de mensen die de boss gaan proberen
Woox16
Afbeelding
Bedankt iDamon voor de Signature
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door Going4Quests »

Als de 'graf truk' al lukt, wat niet zal lukken; is het officieel niet solo meer.
Hij kreeg hulp van buitenaf die het graf geblessed heeft.
Master Noob
Verbannen (permanent)
Berichten: 247
Lid geworden op: woensdag 29 december 2010, 13:51
Clan: Perfectasic

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door Master Noob »

Het is nu mogelijk om een speler te kicken en tijdelijk te verbannen wanneer deze niet in een clanchatkanaal zit. Het is nu ook mogelijk om een tijdelijke ban van een speler te verhogen door hem opnieuw te kicken.

Vanaf de volgende update en daarna, zal het systeem dat een update aankondigt, duidelijker in het spel en de lobby worden weergeven. Het is nu donkerrood in het chatvenster (alle tabs) en in helderrood in de friends- en clanchatsecties van de Lobby
Dat is een leuke update!
Afbeelding
Ik sta ROOD op RuneScape!
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door Ricc »

Sjoerd schreef:
errol59 schreef:Alls wOOx Nex egt wil owne moet hij meet een tasje met brews en super restores dood gaan (en waars ook nog andere pots). iemand moet hem blessen en terwijl hij met nex vecht en zijn tas is leeg moet hij gewoon van de grond oprapen... en tada nice bag of nice pots ;)
Ik denk niet dat dat zal gaan lukken, hebben ze denk ik wel over nagedacht aangezien je de key parts dan weer opnieuw moet halen om in de deur te geraken, en dat zal niet altijd binnen 1 uur lukken.
Of Killcount halen, bijvoorbeeld. Ik denk niet dat dat in 1 uur snel gaat lukken, ofwel?
Piepieweenie
Berichten: 169
Lid geworden op: zaterdag 24 oktober 2009, 17:27
Clan: nlbefc
Oude naam: Robinjonge

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door Piepieweenie »

lijkt mij ookniet maar als je die key banked hij heeft 4 charges dacht ik dan kan je er toch zo weer in?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ricardoolden
Berichten: 2645
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:53
RS: Ricardoolden (OSRS)
Clan: Rand Scape
Contacteer:

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door Ricardoolden »

Master Noob schreef:
Het is nu mogelijk om een speler te kicken en tijdelijk te verbannen wanneer deze niet in een clanchatkanaal zit. Het is nu ook mogelijk om een tijdelijke ban van een speler te verhogen door hem opnieuw te kicken.

Vanaf de volgende update en daarna, zal het systeem dat een update aankondigt, duidelijker in het spel en de lobby worden weergeven. Het is nu donkerrood in het chatvenster (alle tabs) en in helderrood in de friends- en clanchatsecties van de Lobby
Dat is een leuke update!
Zulke updates vind ik altijd het mooist :) .
<3 kipcorn <3
[/b][/color]
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Werkverkeer
Berichten: 2963
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 19:37
RS: Werkverkeer (OSRS)

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door Werkverkeer »

muse schreef:Er zijn zeer veel gemikste gevoelens bij update 1001 combat is wel hard....
Ma ik vind het juist geniaal zot!1001 combat zien wie kan soloen (waarschijnlijk totaal ni mogelijk) als het toch niet solo baar is kan de team spirit bij deze boss op 1ste plaats komen!
de aramour is mooi ma zelf persoonlijk overdreven ma ik denk da het zelfde verhaal ga zijn als 3d age goed te duur en niet vaak gedragen door het prijskaartje en je moet het repareren.... alvast veel gelukt voor de mensen die de boss gaan proberen
Ga eerst eens nederlands leren voor dat je een heel verhaal gaat posten.
En dan bedoel ik niet dat je geen speling <- Extra fout gedaan fouten mag maken maar dt jh neit so moe ganm tieppenn.
Want ik kan die text van jou egt voor geen reet lezen
Hoi
Niv3k
Berichten: 1276
Lid geworden op: zaterdag 6 december 2008, 17:33
RS: Gestopt

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door Niv3k »

muse schreef:Er zijn zeer veel gemixte gevoelens bij de update, 1001 combat is wel hard....
Maar ik vind het juist geniaal zot! 1001 combat zien wie dat kan solo-en (waarschijnlijk totaal niet mogelijk) als het toch niet solobaar is kan de team spirit bij deze boss op de 1ste plaats komen! Het armour is mooi maar persoonlijk vind ik het overdreven, het is het zelfde verhaal als 3d age veel te duur en niet vaak gedragen door het prijskaartje en die nieuwe armours je moet ook nog repareren...
alvast veel gelukt voor de mensen die de boss gaan proberen
Snel even een beetje leesbaar gemaakt o.O
Afbeelding
Bedankt iDamon voor de Signature
Rendier
Berichten: 147
Lid geworden op: zondag 13 december 2009, 9:12
RS: Rendier (p2p)
Clan: Design nation
Oude naam: muse

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door Rendier »

Niv3k schreef:
muse schreef:Er zijn zeer veel gemikste gevoelens bij update 1001 combat is wel hard....
Ma ik vind het juist geniaal zot!1001 combat zien wie kan soloen (waarschijnlijk totaal ni mogelijk) als het toch niet solo baar is kan de team spirit bij deze boss op 1ste plaats komen!
de aramour is mooi ma zelf persoonlijk overdreven ma ik denk da het zelfde verhaal ga zijn als 3d age goed te duur en niet vaak gedragen door het prijskaartje en je moet het repareren.... alvast veel gelukt voor de mensen die de boss gaan proberen
Woox16
lol kan ma het word toch we hard hij heeft al geprobeerd met mod chris en helft van hp ma we weten niks van taktieken dus echt en solo kunnen we opt moment ni verwachten
Let A.U.B niet op spelings fouten of letters die omgewisselt zijn.
Collyn34
Berichten: 1897
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 16:10
Clan: pup
Oude naam: `Collyn

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door Collyn34 »

is het niet dat als je juist het zoveel mensen gaat 50 man ofso dat ze dan soulsplit en dan juist veel hp terugkrijgt ? kan je niet beter met stuk of 10 man gaan? dan krijgt ze wel minder hp erbij, gewoon een bedenksel
Be good or be good at it.
SlayBlooder
Berichten: 245
Lid geworden op: donderdag 15 april 2010, 8:23
Oude naam: BloodSlayer

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door SlayBlooder »

Collyn34 schreef:is het niet dat als je juist het zoveel mensen gaat 50 man ofso dat ze dan soulsplit en dan juist veel hp terugkrijgt ? kan je niet beter met stuk of 10 man gaan? dan krijgt ze wel minder hp erbij, gewoon een bedenksel
Volgensmij is het bij Nex inderdaad minder = meer, want bijvoorbeeld, bij die disease (waar iedereen *cough* roept), die verspreid ook over alle spelers die naast die ene speler staan. Dan is het veel slimmer om met minder te gaan, zodat niet iedereen diseased wordt.
Afbeelding
hahstom
Berichten: 2663
Lid geworden op: zondag 15 maart 2009, 17:11
RS: EmileRoemer (p2p)

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door hahstom »

ligt de bank achter de frozen door? anders was het wel epic geweest voor slay tasks/aviansies.
Frostbite
Berichten: 769
Lid geworden op: woensdag 9 september 2009, 16:43
RS: Kelvin (p2p)
Oude naam: Error Ownd

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door Frostbite »

weet iemand een item waardoor zaros "followers" niet meer aggressieve worden?
For God's sake stop saying 'looooooool' 'LOL' 'lolololololol' 'L.' 'l0l0l0l0l0l0l' 'Ll' after you get a rare drop on RS.
Gebruikersavatar
puurmage555
Berichten: 556
Lid geworden op: vrijdag 5 september 2008, 17:15
Clan: Tezz

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door puurmage555 »

1gotenks246 schreef:weet iemand een item waardoor zaros "followers" niet meer aggressieve worden?
Hmm ik neem aan een van de nieuwe items?

~~Puur~~
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nelly
Berichten: 5149
Lid geworden op: zondag 19 december 2010, 17:09
Contacteer:

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door Nelly »

1gotenks246 schreef:weet iemand een item waardoor zaros "followers" niet meer aggressieve worden?
Niet, ze blijven agressief.
Afbeelding
Dankjewel Tijger
Gebruikersavatar
puurmage555
Berichten: 556
Lid geworden op: vrijdag 5 september 2008, 17:15
Clan: Tezz

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door puurmage555 »

In- of uitklappen •
http://www.youtube.com/watch?v=9LFrUlI_cbo
http://www.youtube.com/watch?v=EWDnmTTzB1k
http://www.youtube.com/watch?v=3-vxug6H ... re=related
Zeer handig voor mensen die gaan
Ook al zijn er verschillende stemmen op een account??? :o

~~Puur~~
Afbeelding
Afbeelding
fijnoord
Berichten: 23
Lid geworden op: zondag 5 december 2010, 12:00

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door fijnoord »

1gotenks246 schreef:weet iemand een item waardoor zaros "followers" niet meer aggressieve worden?
Volgens mij moet je overload gebruiken om niet meer aangevallen te worden.
Afbeelding
vitto3332
Berichten: 482
Lid geworden op: woensdag 24 juni 2009, 18:48
RS: POTATO VIT (p2p)

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door vitto3332 »

Nee, dat werkt niet, je cb level wordt dan niet verhoogd.
Je kan me alles vragen,
verwacht alleen geen antwoord.

Het is moeilijk bescheiden te blijven
wanneer je zo goed bent als ik.
RawrArcane
Berichten: 1299
Lid geworden op: zondag 24 februari 2008, 11:33
RS: KiezelStein (p2p)
Oude naam: The Random Duck

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door RawrArcane »

vitto3332 schreef:Nee, dat werkt niet, je cb level wordt dan niet verhoogd.
Je cb word door geen een item verhoogd, waarom zou dat überhaupt gebeuren? Genoeg monsters die je niet attacken terwijl je lager cb bent dan hun en hun normaal aggresive zijn>_>
vitto3332
Berichten: 482
Lid geworden op: woensdag 24 juni 2009, 18:48
RS: POTATO VIT (p2p)

Re: God Wars Dungeon - The Ancient Prison

Bericht door vitto3332 »

RawrArcane schreef:
vitto3332 schreef:Nee, dat werkt niet, je cb level wordt dan niet verhoogd.
Je cb word door geen een item verhoogd, waarom zou dat überhaupt gebeuren? Genoeg monsters die je niet attacken terwijl je lager cb bent dan hun en hun normaal aggresive zijn>_>
Dat weet iedereen, maar dat bedoelde ik niet.
Je kan me alles vragen,
verwacht alleen geen antwoord.

Het is moeilijk bescheiden te blijven
wanneer je zo goed bent als ik.
Plaats reactie