Alcohol.

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Fierce Devil
Berichten: 9658
Lid geworden op: maandag 11 september 2006, 22:18

Re: Alcohol.

Bericht door Fierce Devil »

Breznikov schreef:
`Devill schreef:De meeste wodka bevat uiteindelijk bijna niets anders dan ethanol en water, en dan moet je het eigenlijk wel mengen denk ik.
Vandaar dat ik nooit wodka drink, dat is inderdaad puur nou niet echt geweldig. Maar mixjes drink ik niet, dat vind ik echt iets voor meisjes.
fierce devil schreef:Ik vind Whiskey standaard al redelijk vies (alle drank btw) Maar we doen het meer voor de kick =D
Sorry hoor, maar dat vind ik dan weer een beetje zielig. Als je het niet lekker vindt, drink het dan niet. Ga niet een drank drinken omdat het stoer of cool zou zijn, zeker niet met een drank als whisky. Dat is toch een enigszins prijzige drank, en in mijn ogen ook de 'mooiste' alcoholische drank die er is. Voor de 'kick' zijn er zat andere sterke dranken te vinden die een stuk goedkoper zijn, waarom drink je die dan niet? Puur omdat er aan whisky, en met name Johnnie Walker, een bepaald imago hangt bij de jeugd?
Oja ik wil stoer overkomen op een aantal vrienden die ik al langer dan 10 jaar ken. Wij doen het niet omdat het stoer is ofzo. Komt meer omdat Whiskey om een bepaald reden langer effect heeft dan die andere drank soorten, we hebben al van alles gedronken maar Whiskey vinden wij dan toch het redelijk met alle andere drankjes krijgen we de fles niet eens op omdat het gewoon smerig is. Behalve Bacardi Black die nemen we ook wel eens ^^
Afbeelding
It must be knowledge that frees them, not force
Devill
Verbannen (permanent)
Berichten: 14406
Lid geworden op: zondag 30 september 2007, 10:01
RS: Dakloos (f2p)
Clan: OoM

Re: Alcohol.

Bericht door Devill »

Hij spoort ons niet aan om het te 'leren' drinken, hij zegt enkel dat het de eerste keer/keren vies zal zijn omdat je moet wennen aan de smaak. Daarna zal het gewoon wel lekker zijn, maar je moet eerst door de zure appel heen bijten. En ik drink ook wel eens whiskey en ik moet zeggen; het is het waard om het te 'leren' drinken.
I don't care
If you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor.
If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.

~ Eminem
Devill
Verbannen (permanent)
Berichten: 14406
Lid geworden op: zondag 30 september 2007, 10:01
RS: Dakloos (f2p)
Clan: OoM

Re: Alcohol.

Bericht door Devill »

De smaak verschilt natuurlijk per whiskey, maar ik denk dat iedereen wel weet dat vrouwen over het algemeen meer van de zoetere drankjes houden. Maar goed, je hebt teveel soorten whiskey om na 1 soort die je tegen vond vallen al te zeggen dat je whiskey niet lekker vindt. Zo vind ik Jameson kruidig en smaken naar zoethout, en Glenfiddich veel sterker smaken, in tegenstelling tot Famous Grouse, wat ik weer wat milder vind. Dat verschilt gewoon per persoon en per whiskey.
I don't care
If you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor.
If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.

~ Eminem
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Alcohol.

Bericht door Ditjuh »

Ik zelf vind southern comfort het lekkerste drankje qua sterke drank, is een soort likeur. Puur is het zeker lekker en gemixed ook wel :).
Afbeelding
Afbeelding
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Alcohol.

Bericht door Soulstripper »

Silfer schreef:
`Devill schreef:Hij spoort ons niet aan om het te 'leren' drinken, hij zegt enkel dat het de eerste keer/keren vies zal zijn omdat je moet wennen aan de smaak. Daarna zal het gewoon wel lekker zijn, maar je moet eerst door de zure appel heen bijten. En ik drink ook wel eens whiskey en ik moet zeggen; het is het waard om het te 'leren' drinken.
Oke ^_^ Bedoelde ook niet dat hij ons aan zou sporen hoor, alleen ik vond het wat raar. Zelf drink ik liever iets zoets dan bijvoorbeeld bier wat mij echt te bitter is. Dus ik betwijfel ook of ik dat zou willen leren drinken.
Drink witte wijn dan. Zoete weliswaar en geen droge dan.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Alcohol.

Bericht door Rems »

Als ik dronken ben van bier ben ik heel anders dronken dan van sterke drank, van sterke drank wil ik alleen maar rellen en ben ik helemaal gek xD van bier gewoon dronken.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Breznikov
Berichten: 3694
Lid geworden op: zondag 4 januari 2009, 17:14

Re: Alcohol.

Bericht door Breznikov »

Feline Claws schreef:Ik moet wel zeggen. Jack Daniels is gruwelijk lekker. :3
Jack Daniels is te doen, maar ik vind het niks vergeleken bij de echte Schotse Single Malts. Amerikanen hebben zo hun eigen dingen waar ze goed in zijn auto's of hamburgers bouwen, maar whisky stoken moet je aan de Schotten overlaten. Alhoewel enkele Ieren ook zo nu en dan wat lekkers weten te produceren (Jameson met name).
Davej10 schreef:Maar dat kan je over elke drank zeggen, ja je moet het niet drinken om er dronken van te worden blabla. Beetje scheve redenering imo!
Dat klopt ook wel hoor. Ik vind het alleen bij whisky extra zonde omdat ik whisky ten eerste de 'mooiste' alcoholische drank vind en omdat het enigszins prijzig is, dus is het wat zonde als je dat eraan uitgeeft als je er niet van geniet :)
fierce devil schreef:Oja ik wil stoer overkomen op een aantal vrienden die ik al langer dan 10 jaar ken. Wij doen het niet omdat het stoer is ofzo. Komt meer omdat Whiskey om een bepaald reden langer effect heeft dan die andere drank soorten, we hebben al van alles gedronken maar Whiskey vinden wij dan toch het redelijk met alle andere drankjes krijgen we de fles niet eens op omdat het gewoon smerig is. Behalve Bacardi Black die nemen we ook wel eens ^^
Natuurlijk kun je op de een of andere manier enigszins 'stoer' gedrag vertonen tegenover mensen die je al lange tijd kent, je zou absoluut niet de enige zijn. Dat doet iedereen wel eens denk ik. Maar goed, ik ga er verder maar niet over door. Ik heb m'n mening gegeven (iets genuanceerder had gekund, dat moet ik toegeven).
Silfer schreef:Brez, niet verkeerd bedoeld, maar waarom ga je iets leren drinken wat je in de eerste instantie vies vindt?
Zeggen mensen namelijk ook altijd over bier, maar ik zie niet waarom ik het zou gaan leren drinken als ik het toch vreselijk vind smaken :P
Omdat het nadat je die drank hebt weten te waarderen heel erg lekker kan smaken. Heel veel mensen vinden hun eerste biertje eigenlijk helemaal niet lekker. Het is echt heel zeldzaam dat iemand dat direct lekker vindt, meestal blijven jongeren toch nog even bij frisdrank hangen. Mensen roepen natuurlijk wel van niet, maar daar geloof ik eerlijk gezegd weinig van. Ik vond whisky bijvoorbeeld ook pas ergens op m'n achttiende echt lekker, daarvoor hield ik het liever bij bier. Hetzelfde rond m'n vijftiende met bier.
`Devill schreef:De smaak verschilt natuurlijk per whiskey, maar ik denk dat iedereen wel weet dat vrouwen over het algemeen meer van de zoetere drankjes houden. Maar goed, je hebt teveel soorten whiskey om na 1 soort die je tegen vond vallen al te zeggen dat je whiskey niet lekker vindt. Zo vind ik Jameson kruidig en smaken naar zoethout, en Glenfiddich veel sterker smaken, in tegenstelling tot Famous Grouse, wat ik weer wat milder vind. Dat verschilt gewoon per persoon en per whiskey.
En zou heb je ook nog enorme verschillen tussen verschillende distilleerders. Zeker een distilleerder als Glenfiddich heeft enorm veel soorten whisky die elk hun eigen smaak hebben. Dat maakt whisky zo mooi vind ik, de enorme verschillen binnen één drank met elk hun eigen verhaal.

Zo, einde betoog. Nu duik ik m'n bed in.
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Alcohol.

Bericht door rarevogelman »

Davej10 schreef:
Breznikov schreef:
lord edder schreef:Ik vind sommige whisky's ook niet echt super, maar het gevoel dat je krijgt als je aangeschoten/dronken bent, heb ik er wel voor over.
Whisky moet je niet drinken om dronken te worden, dan kun je gewoon elke alcoholhoudende drank pakken. Whisky drink je omdat het lekker is of, zoals Soulstripper, voor het heerlijke gevoel in je keel. Al krijg je dat warme gevoel wel bij meerdere sterke dranken.
Maar dat kan je over elke drank zeggen, ja je moet het niet drinken om er dronken van te worden blabla. Beetje scheve redenering imo!
Hou het zelf bij bier, sterk drankje, mixje of wat dan ook op zijn tijd is te doen, maar meestal hou ik het toch bij een jupiler of hertog jan.
Hoi Davej10, je leeft! :D

Breznikov, wat vind jij trouwens van Flessen Wodka-lime of Wodka-peach (25%)? Zie je dat ook als een mix? Of vind je dat toch weer anders? Als je dat nog eens gaat mixen, dan maak je er inderdaad wel een potje van =P~
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Barlimeus
Berichten: 312
Lid geworden op: vrijdag 22 januari 2010, 21:29
Clan: Dutch Pvm Skills
Oude naam: deaht55

Re: Alcohol.

Bericht door Barlimeus »

Doordeweeks drink ik af en toe gewoon een goedkoop iets(rum cola fzo) van de c1000 met wat vrienden vn school,
en in het weekend ga ik meestal met vrienden vn de hockey naar de c1000 drank inslaan(petrikov enz.) en dan gewoon bij iemand thuis klote xd
Maar drinken zoals wijn, el pico en bier vind ik echt niet lekker, maar bier komt later wel :p
Rc pk
Berichten: 533
Lid geworden op: zaterdag 16 februari 2008, 18:05
Oude naam: darkhuy

Re: Alcohol.

Bericht door Rc pk »

hockey nais one
Afbeelding
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Alcohol.

Bericht door Soulstripper »

Limoncello is trouwens ook best lekker. Dat is toch hetgeen dat ik het meeste drink van de sterkere dranken.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Quiickz
Berichten: 355
Lid geworden op: donderdag 6 januari 2011, 18:52

Re: Alcohol.

Bericht door Quiickz »

Barlimeus schreef:Doordeweeks drink ik af en toe gewoon een goedkoop iets(rum cola fzo) van de c1000 met wat vrienden vn school,
en in het weekend ga ik meestal met vrienden vn de hockey naar de c1000 drank inslaan(petrikov enz.) en dan gewoon bij iemand thuis klote xd
Maar drinken zoals wijn, el pico en bier vind ik echt niet lekker, maar bier komt later wel :p
ik dacht dat alle hockeyers wijn dronken?
EMPTY

Re: Alcohol.

Bericht door EMPTY »

Quiickz schreef:
Barlimeus schreef:Doordeweeks drink ik af en toe gewoon een goedkoop iets(rum cola fzo) van de c1000 met wat vrienden vn school,
en in het weekend ga ik meestal met vrienden vn de hockey naar de c1000 drank inslaan(petrikov enz.) en dan gewoon bij iemand thuis klote xd
Maar drinken zoals wijn, el pico en bier vind ik echt niet lekker, maar bier komt later wel :p
ik dacht dat alle hockeyers wijn dronken?
Ik dacht dat alle coole boys niet op ltf zaten?
Gebruikersavatar
Canon_nl3
Berichten: 3614
Lid geworden op: zaterdag 14 oktober 2006, 23:54

Re: Alcohol.

Bericht door Canon_nl3 »

Bier komt later wel?

Dat is toch het eerste en het laatste wat je drinkt :D? En alles wat er tussen in zit ook.
Afbeelding
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Alcohol.

Bericht door Nilsie »

Vorige week zaterdag echt naar de t geholpen.. Paar biertjes dus dat viel nog mee, maar vervolgens vodka/malibu/goldstrike/nog wat troep.

Ik tiefte zowat uit de auto. o.O Nimeer doen dus. XD
Devill
Verbannen (permanent)
Berichten: 14406
Lid geworden op: zondag 30 september 2007, 10:01
RS: Dakloos (f2p)
Clan: OoM

Re: Alcohol.

Bericht door Devill »

Ik hoop zo een glaasje Jack te kunnen regelen bij mijn broer ;x
I don't care
If you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor.
If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.

~ Eminem
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Alcohol.

Bericht door Ditjuh »

Net 1L fles southern comfort gehaald <3
Afbeelding
Afbeelding
abster
Berichten: 215
Lid geworden op: vrijdag 28 mei 2010, 17:56
Clan: JOUOMA

Re: Alcohol.

Bericht door abster »

Net paar pilsjes, meer niet xd.
Ik drink elk weekend 3-8 biertjes ongeveer denk ik.
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Boin
Berichten: 2685
Lid geworden op: zaterdag 15 september 2007, 1:26
Clan: Retired
Oude naam: ownedbyme
Contacteer:

Re: Alcohol.

Bericht door Boin »

wat 'n schandalige avond was 't weerrrr. lekker vroeg naar huis, kroeg geskipt omdat 'k morgen zo onttzetteenndd vroeg naar huis moest, maja weet je wat.. soms moet je 'n beetje nonchalant tegen dingen aankijken en een gedachte hebben van; ja, op dit moment even niet! dus dan duik je je bed in, zonder dat je tandengepoetst hebt, als de pestpleuris meurt naar de rook en gewoon niet de moeite kunt opbrengen om je kleren uit te trekken. mmaarjan weetje wat 't is, er werd zulke muziek in gedraaid kroeg waarop je ontzettend hard los kon gaan ... dus helemaal staan feesten, maar had m'n jas niet uitgedaan, dus zit hir nu in m'n blote barst te pc'en. maja, iedereen moet gewoon lekker los worden &zo en wat minder gestrest wezen, wat je toch nadrukkelijk merk op lunagang..
Laatst gewijzigd door Boin op zondag 16 januari 2011, 2:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Doen wat je wilt en niet doen wat je niet wilt.
-Stan
Berichten: 6869
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:30
Oude naam: DNL

Re: Alcohol.

Bericht door -Stan »

^Sorry maar wtf is de clue van je post?
Plaats reactie