Attack of the WildyWyrms!

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Bot
Forumbot
Berichten: 1010
Lid geworden op: woensdag 5 december 2007, 17:55

Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Bot »

De WildyWyrms vallen aan!
Nederlandse vertaling
De WildyWyrms vallen aan!

Wat komt daar uit te grond? Het is een WildyWyrm! De komende twee weken (tot de week van 7 maart) zullen deze uit de kluiten gewassen neven van de strykewyrms in drie multicombatgebieden van de wildernis onder de grond huizen, wachtend op members die op hun schuilplaatsen stampen. Ontwaak er één en pk'ers zullen zien dat hun gevechten naar het chaotische omslaan: een torende WildyWirm zal oprijzen en met elke stijl van de combattriangel aanvallen, spelers onder de grond proberen te trekken, de mogelijkheid om prayers te gebruiken blokkeren en zelfs vuurballen afvuren die van de ene naar de andere avonturier stuiteren.

Deze monsters hebben een combat level van 382, maar ze kunnen veel gevaarlijker worden, omdat de Jagex-moderators weten dat de geest van de WildyWyrms zwak is en gecontroleerd kan worden. Met de WildyWyrm onder zijn controle kan de moderator kiezen of het beest met melee, ranged of magic aanvalt en, wat belangrijker is, ze kunnen de Defence en Attack van de wezens verhogen, waardoor het potentiële combatlevel op 562 komt te liggen! Sadistische JMods kunnen de WildyWyrm zelfs weer lifepoints teruggeven, om ervoor te zorgen dat de WildyWyrm meer is dan wat overlast tijdens het pk'en.

Je zult deze grote, lompe beesten voor slechts twee weken in drie gebieden van de wildernis tegen kunnen komen. Als je de WildyWyrm niet wilt bevechten, kan het verstandig zijn om de volgende gebieden de komende twee weken te vermijden:
  • Het bos ten oosten van de (level 11)
  • Ten noorden van Clan Wars (level 42)
  • Tussen de Lava Maze en Red Dragon Isle (level 42)
Mandrith en de andere wezens in Edgeville zullen het rond roepen als een moderator de controle over een WildyWyrm heeft overgenomen. WildyWyrms volgen de gebruikelijke regels van strykewyrms niet, dus je hebt geen Slayer levels of een cape nodig om tegen ze te vechten.

Als je tegen een WildyWyrm vecht, moet je goed oppassen voor JMods in het gebied: als er één de controle over een WildyWyrm overneemt, zul je zien dat de naam van de WildyWyrm in de naam van de JMod in functie verandert. Als hij onder de controle van een JMod is, kun je ervan verzekerd zijn dat het gevecht gevaarlijker en langer zal zijn, dus wees voorbereid op een extra moeilijkheidsgraad.

De WildyWyrms zijn in gevaarlijke, multicombatgebieden in de wildernis gepositioneerd. Het is waarschijnlijk dat de andere spelers je proberen te doden als je in deze gebieden bent, door het hogere risico. Neem dus alleen spullen mee die je kunt verliezen. Net als in de rest van de wildernis, krijg je geen grafsteen wanneer je sterft en zullen je voorwerpen voor de speler zichtbaar worden die het meeste schade bij je heeft aangericht (of iedereen in de buurt als geen enkele speler je heeft beschadigd). Klik hier om meer te weten te komen over de wildernis.

In de week van 7 maart zullen de WildyWyrms weer uit het spel worden gehaald. De drop, de fury shark, zal in de week volgend op 28 maart 2011 worden verwijderd.

Fury Shark:

Draag aan de dood van een door een JMod-gecontroleerde WildyWyrm en je zult gegarandeerd een gekookte fury shark krijgen. Dood een normale WildyWyrm en er is een kleine kans dat je deze onruilbare drop krijgt.

Fury sharks zijn delicatessen die 230 life points in gevechten herstellen en 280 daarbuiten. Dat maakt ze slechts tweede, na de baron shark, in lifepointherstellende vis. Als de shark op de vloer wordt gedropt, zal de fury shark voor andere spelers als normale shark verschijnen.

Je zult ook voorwerpen één minuut lang na consumptie kunnen beschermen voor als je doodgaat. Deze bescherming werkt hetzelfde als de prayer Protect Item: als je doodgaat en aan de effecten van de fury shark ondervindt, behoud je vier voorwerpen wanneer je geen skull hebt, één voorwerp wanneer je wel een skull hebt en nul voorwerpen als je in een High-risk Wilderness World zit. De fury shark is een alternatief voor de prayer of curse Protect item. Ze kunnen niet gecombineerd worden gebruikt. Door het extra alternatief kun je een andere prayer tijdens het vechten kiezen.

De fury shark zal tot de week volgend op 28 maart vers blijven. Daarna zullen ze in het niets wegrotten. Zorg ervoor dat je jouw sharks voor die tijd opeet. Je zult de smaak nooit vergeten!

Mod Chris L
Update-ontwikkelaar RuneScape


Nog iets...

Als je nu de wildernis ingaat, is de gebruikelijke volgorde van weergave veranderd naar hoe die in PvP-werelden was. Dat betekent dat spelers eerder zullen verschijnen dan Summoning-beesten.

Afbeelding
Originele tekst
Attack of the WildyWyrms!

Whats that coming out of the ground? Its a WildyWyrm! For the next two weeks (until the week commencing 7th March), these overgrown cousins of the strykewyrms will be underground in three multi-way areas of the Wilderness, waiting for members to stomp on their hiding places. Wake one, and player-killers will find that their battles take a turn for the chaotic: a towering WildyWyrm will rise up and attack from all three corners of the combat triangle, attempting to drag players underground, remove their ability to use prayers, and even hurl balls of flame that bounce from one adventurer to the next.

These monsters have a combat level of 382, but they have the potential to become far more dangerous, as Jagex Moderators know that the WildyWyrms mind is weak and can be controlled. With the WildyWyrm under their control, the moderator can choose whether it attacks with melee, ranged or magic, and, more importantly, they will be able to increase the creatures Defence and Attack, raising it to a potential combat level of 562! Sadistic JMods will even heal the WildyWyrm to make sure that the WildyWyrm is more than just a nuisance as you player-kill.

You will be able to find these huge, hulking beasts in three areas of the Wilderness for the next two weeks only. If you are not interested in fighting the WildyWyrm, it might be worth avoiding these areas for the next two weeks:
  • In the forest east of the Chaos Temple (level 11 Wilderness)North of Clan Wars (level 42 Wilderness)Between the Lava Maze and Red Dragon Isle (level 42 Wilderness)
Mandrith and other Edgeville characters will announce if a Moderator has taken control of a WildyWyrm in the Wilderness. WildyWyrms do not follow the rules of traditional strykewyrms, so you do not require any Slayer levels or the use of a fire cape to fight it.

If you are fighting a WildyWyrm, keep your eyes open for JMods in the area; if one takes control of a WildyWyrm, you will find that the name of the WildyWyrm changes to that of the JMod in control of it. While under control of a JMod, you can guarantee that the fight will become more dangerous and prolonged, so be prepared for the additional difficulty.

The WildyWyrms are located in dangerous, multi-way areas of the Wilderness. It is likely that other players will attempt to player-kill you as you fight in these WildyWyrm areas, due to the increased danger, so only player-kill here with items that you are willing to lose. As with the rest of the Wilderness, you will not leave a gravestone behind when you die, and your items will be visible to the player who dealt the most damage to you (or to everyone in the vicinity if no player damaged you). Click here to read more about the Wilderness.

On the week commencing 7th March, the WildyWyrms will be removed from the game, while its drop, the fury shark, will be removed from the game on the week commencing 28th March, 2011.

Fury Shark:

Contribute to the death of a JMod-controlled WildyWyrm and you will receive the guaranteed reward of a cooked fury shark. Defeat a normal WildyWyrm and there is a small chance of receiving this untradeable drop.

Fury sharks are delicacies that heal 230 life points in combat and 280 life points outside of combat. That makes them second only to the baron shark in terms of life point-healing fish. If dropped on the floor, a fury shark will be visible as a conventional shark to other players.

On top of this, the fury shark is blessed with the ability to protect items on death for one minute after being eaten. This item protection works in the same way as the Protect Item prayer: if you die while you are under the effect of the fury shark, you will retain 4 items if you are not skulled, 1 item if you are skulled, and 0 items if you are on a High-risk Wilderness World. The fury shark is an alternative to using the Protect Item prayer or curse; it cannot be used to increase the effects of them. By offering an alternative to using the Protect Item prayer, you are able to choose another prayer to take into battle.

The fury shark will stay fresh until the week commencing the 28th March, 2011, when they will rot away into nothingness. Make sure you eat your sharks in that time youll never forget the flavour!

Mod Chris L
RuneScape Content Developer




In other news...

When entering the Wilderness, the default draw order has been changed to what PvP Worlds used to use. This means that players will once again appear over familiars.

Afbeelding
Hidde
Berichten: 7184
Lid geworden op: donderdag 21 augustus 2008, 13:27

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Hidde »

OMG EPIC!@!@@!
Mikal
Berichten: 2891
Lid geworden op: zaterdag 13 februari 2010, 15:03
RS: Mikal (p2p)
Clan: Zealmania

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Mikal »

Had meer verwacht, bijna zelfde als hati wolf :s
Tzek
Berichten: 1785
Lid geworden op: woensdag 26 augustus 2009, 15:57
RS: Gestopt
Oude naam: le Stijn

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Tzek »

Wéér in wildy, dat maakt het beetje jammer.
Krijg je ook heleboel pk'ers daar zoals revenants... :(
Afbeelding
Loliwo
Ex-moderator
Berichten: 5206
Lid geworden op: maandag 26 maart 2007, 20:18
RS: Loliwo (p2p)
Clan: Chrislovers + ELlTE

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Loliwo »

Vind het niet de moeite waard om erheen te gaan, het is er supergevaarlijk en de drops zijn waardeloos, tenzij je een pker bent. De naam vind ik wel leuk :D. WildyWyrms!
Afbeelding
|Mijn blog|
|Bedankt Konijn voor de sig!|
Scyfer
Berichten: 3403
Lid geworden op: woensdag 30 mei 2007, 13:33
RS: Scyfer (OSRS)

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Scyfer »

Jammer, had er meer van verwacht :(

BACK2NEX <3
Gestopt sinds 16/10/2011
Proud owner of the Slayer Skill Mastery
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Ricardo »

op naar de wildywyvrns :D/
Snake-KoRn
Berichten: 2366
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 21:36
Oude naam: Metalgirl hc

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Snake-KoRn »

WTF ??!!!

Een jagex-mod kan zo langskomen en die wyrm meteen terug naar volle hp zetten en zijn combat lvl nog verdubbelen...

WTF ?! EPIC STOM IDEE !!
A hero stands out of the crowd and isn't afraid to stand by his ground no matter the backfire he'll experience.
Denny 966
Berichten: 1152
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 19:59
Clan: One

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Denny 966 »

In other news...

When entering the Wilderness, the default draw order has been changed to what PvP Worlds used to use. This means that players will once again appear over familiars.

YESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!
Afbeelding

__
Join #Unique on IRC/mIRC
Melvin

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Melvin »

Het is beter dan een NGUTW.
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Smartie` »

Alleen leuk voor pk-clans imo. Er staan teveel pkers daar.

Verder vind ik dat het teveel op hati wolf lijkt.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
NL Reogie
Berichten: 706
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 18:40
RS: NL reogie (p2p)
Oude naam: nl 4 ranger

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door NL Reogie »

wat een stom beest zeg ben er net geweest staan stuk of 50 mensen binnen paar secs dood en dan krijg ik ook nog geen drop en word ik gedood... :evil:
Afbeelding
Afbeelding
I yamin I
Berichten: 364
Lid geworden op: zaterdag 22 mei 2010, 11:43
RS: Flamer Yamin (p2p)
Clan: league of the elite

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door I yamin I »

easy heb hem al gessolod in noob gear
Afbeeldingproud owner of 99 dungeoneering cape 28/03/11.
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door 3dxbox »

Stelt weinig voor, niet eens blijvend + de reward is nogal nutteloos.

Jammer ;/.
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Dyrokun
Berichten: 128
Lid geworden op: maandag 28 december 2009, 19:47
Clan: benaanhetzoeken

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Dyrokun »

wat doet die shark precies kan iemand het vertalen snap nie egt :P
99 fletch :D
Ijs is koud
Berichten: 988
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 15:01
RS: Ijs is koud (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: ijs is koud

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Ijs is koud »

Als je aan het vechten bent healt hij 230 lifepoints.
Als je een tijd niet meer gevochten hebt healt hij er 280.

De shark werkt ook 1 minuut na eten als protect item prayer.
deze moet je dus niet meer aanzetten dan.
Je kan echter niet en met de shark en met prayer protecten ;)
Afbeelding
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Nick »

Drop van wildywyrm: 100 d bolts (e)
nee
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Ricc »

Hey jongens, normaal is het deze week NGUTW. Dit is namelijk een soort van community event. Wees blij dat we 4 updates achter elkaar kregen. :P

Toch wil ik die wildywyrm niet uitchecken. Lijkt me gevaarlijk. :oops:
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Going4Quests »

Ach; kleine update. :P
The following small fixes and adjustments have now been made to the game. If you spot any further bugs in-game, please use the Bug Report feature ('Submit a Bug Report' under the 'Help' drop-down menu of the website).

Graphical

The Zaryte bow's string no longer looks detached.
Big cupboards no longer flicker.
Thick lines on interfaces in DirectX mode have been fixed.


Quests and Tasks

The Path of Glouphrie quest no longer has a broken monolith in the storeroom shuffle section.
Some grammar has been tidied up in Gunnar's Ground.


Miscellaneous

Leaving the Dungeoneering castle area will now kick players from a party. It is no longer possible to form a party outside of this area.
Zygomites are now called mutated zygomites in game again.
The profanity mouse-over tooltip now refers to itself as the Profanity Filter.
Script involving the use of food has been updated to be more efficient.
The lobby interface will no longer warn players about High-risk Wilderness Worlds erroneously.
Tempis T
Berichten: 3224
Lid geworden op: dinsdag 22 juli 2008, 17:31
RS: Tempis T (p2p)
Clan: Teak
Oude naam: Noob_158

Re: Attack of the WildyWyrms!

Bericht door Tempis T »

Had liever een drop die altijd blijft en niet verdwijnt, het is niet de moeite waard om het beest te doden imo.
Plaats reactie