Nieuwe Quest: Lost Friendship

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Nieuwe Quest: Lost Friendship

Bericht door Sir Fire181 »

---Lost Friendship---

Moeilijkheidsgraad: Makkelijk
Lengte: Kort
Startpunt: Praat met Bettamix in Taverley
Alleen voor members: Ja
Eisen: Je moet 25 herblore, 30 smithing en 10 agility hebben, je moet ook de questen Druidic Ritual en Grim tales voltooid hebben. Je moet veel rennen, neem energy potions mee.

Benodigdheden: Hammer, Pestle and Mortal, Guthix Rest, twee iron bars en een spade.




Praat met Bettamix. Haar broer zijn zaak gaat niet zoals hij moet gaan. Ze vertelt dat ze nieuwe zwaarden willen hebben om te verkopen. Je hebt medelijden en zegt dat je haar helpt. Ze bedankt je. Ze zegt dat je het beste langs Doric kan gaan. We gaan op weg naar Doric dus!

Doric woont ten oosten van de witte muur. Praat met Doric. Vraag of hij speciale zwaarden kan maken. Dat kan hij en vraagt voor wie. Als je zegt dat het voor Bettamix is wil hij je wegsturen. Je weet je er uit te praten en vraagt waarom hij dat niet wil. Doric zal je een heel verhaal vertellen over vroeger. Doric en Bettamix waren vrienden in hun jeugd. Doric werd na lange jaren jaloers op Bettamix omdat zij een druid werd en hij niet. Hij sloot hun vriendschap en sindsdien haat hij Bettamix. Hij wil het zwaard maken voor een paar voorwaarden: Hij wil eerst Guthix Rest en een nieuwe hammer. Geef hem de Guthix rest en de hammer. Hij bedankt je en vraagt op 2 iron bars. Geef die ook aan Doric. Hij smith 5 nieuwe zwaarden. Maar geeft ze pas als je vraagt aan Bettamix of hij ook een druid mag worden en potions mag leren maken.
We moeten weer naar Taverley om het aan Bettamix te vragen.

Ga naar Bettamix en vraag of Doric een Druid mag worden. Ze zegt dat je moet overleggen met de leider van de druids: Kaqemeex. Ga naar hem toe en vraag of Doric druid mag worden. Hij vind het goed, je moet hem wel een spade geven voor zijn nieuwste drankje, geef die. Hij zegt dat Doric wel een eigen pestle en mortal moet hebben.

Ga naar Doric en vertel dat het mag. Geef hem de pestle en mortal en ga met Doric naar Bettamix. Je ziet nu een filmpje dat de 2 het goed maken en Doric Bettamix ten huwelijk vraagt. Doric en Bettamix bedanken je ontzettend.
Ga weer snel naar Kaqemeex het nieuws te vertellen. Ga terug naar Bettamix en Doric en je ziet een filmpje van hun huwelijk en je quest is nu voltooid.


Beloningen: 1000 xp in herblore, smithing en agility. Je krijgt nu een enchant diamond die je kan verkopen voor 10k bij Sir Tiffy.
Je krijgt nu ook de mogelijk om de nieuwe potions te maken die Kaqemeex nodig had voor de spade. Je krijgt ook 50 astral runes.

Questpoints: 2
Laatst gewijzigd door Sir Fire181 op zaterdag 9 april 2011, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Zakdoekdoos
Berichten: 1833
Lid geworden op: vrijdag 7 januari 2011, 12:23

Re: Nieuwe Quest: Lost Friendship

Bericht door Zakdoekdoos »

leuk , alleen : het is pestle and mortar en niet pestle and mortal :) wel leuke quest..82,5/100
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Nieuwe Quest: Lost Friendship

Bericht door ruby freak »

leuk, die wil ik wel doen eerlijk gezegd
8.5/10
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Quest: Lost Friendship

Bericht door Sir Fire181 »

Even mijn oudste ideetje terughalen, subscribe please!
Afbeelding Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Nieuwe Quest: Lost Friendship

Bericht door Sherwood689 »

Ik vind het nog al vaag neergezet. En het is Kaqemeex niet Kagemeex
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
koeninho
Berichten: 959
Lid geworden op: maandag 3 december 2007, 20:39

Re: Nieuwe Quest: Lost Friendship

Bericht door koeninho »

Volgens mij is het verboden om te bumpen!
Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Nieuwe Quest: Lost Friendship

Bericht door Sherwood689 »

Zelf heb ik een verschrikkelijke hekel aan als mensen eisen dat andere mensen posten. En daardoor gaan bumpen.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Plaats reactie