Het FIFA topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Lijpe
Berichten: 10300
Lid geworden op: dinsdag 3 maart 2009, 17:54
Oude naam: Badr Hari

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Lijpe »

Edwin schreef:Mo die weer stoer doet, op cod maakte ik em in met 20-4 ofzo en toen zei hij nog dat hij me inmaakte xD
Go Mo!
Ik ga jou en Tim dubbele headshot 720 wallbang @ vliegveld ding, zeg eerlijk jullie schrokken wel.
Rtl vierruuh
Afbeelding
Twan T
Verbannen
Berichten: 18268
Lid geworden op: maandag 5 mei 2008, 17:20
Clan: Peutr
Oude naam: Ice bargge i
Contacteer:

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Twan T »

L praatjes ik weet niet of ik tegen jou kan want ik kan tegen sommige niet ligt aan me instellingen maar we kunnen het proberen add me maar : XxDistrictxX
Afbeelding
Two for the future
Tnx Vinc voor sigjes
Ny
Berichten: 7720
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 12:34
Oude naam: Ny 31

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Ny »

Nog steeds niemand die weet hoe je een hakje maakt met je virtuele prof, met andere spelers lukt het bijna altijd maar met mijn prof niet :C
Afbeelding
douder3
Berichten: 3894
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 12:21
Clan: Nikki <3

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door douder3 »

Ny schreef:Nog steeds niemand die weet hoe je een hakje maakt met je virtuele prof, met andere spelers lukt het bijna altijd maar met mijn prof niet :C
Je moet het niet opzettelijk proberen. Gewoon potjes spelen en hij komt vanzelf. Edwin probeer 10-15x een diving header te doen en het lukte maar niet. Ik haal hem over om mee te doen met Pro Clubs en meteen dat potje geef ik een geweldige voorzet waaruit hij uit het niets die diving header doet. ;)
Edwin
Berichten: 5811
Lid geworden op: dinsdag 12 december 2006, 16:52
RS: Gestopt

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Edwin »

douder3 schreef:
Ny schreef:Nog steeds niemand die weet hoe je een hakje maakt met je virtuele prof, met andere spelers lukt het bijna altijd maar met mijn prof niet :C
Je moet het niet opzettelijk proberen. Gewoon potjes spelen en hij komt vanzelf. Edwin probeer 10-15x een diving header te doen en het lukte maar niet. Ik haal hem over om mee te doen met Pro Clubs en meteen dat potje geef ik een geweldige voorzet waaruit hij uit het niets die diving header doet. ;)
Een geweldige of goede voorzet :ninja:
Hodor
Afbeelding
Zeeg
Berichten: 14917
Lid geworden op: zondag 8 november 2009, 17:44
RS: Gestopt
Contacteer:

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Zeeg »

deurklinkjee schreef:
Edwin schreef:Mo die weer stoer doet, op cod maakte ik em in met 20-4 ofzo en toen zei hij nog dat hij me inmaakte xD
Go Mo!
Ik ga jou en Tim dubbele headshot 720 wallbang @ vliegveld ding, zeg eerlijk jullie schrokken wel.
Rtl vierruuh
DIT IS NIET JOUW WINKEL, VRIEND.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ny schreef:Nog steeds niemand die weet hoe je een hakje maakt met je virtuele prof, met andere spelers lukt het bijna altijd maar met mijn prof niet :C
Wat wil je precies bereiken? Bedoel je gewoon af en toe met hakjes passen tussen de wedstrijd door of wil je die hak-verdiensten vrijspelen? Daarvoor was wel een bepaalde techniek. Je gaat met de bal naar je eigen keeper. Je passt de bal naar je keeper, je past de bal met de keeper terug naar je VP en als het goed is staat je VP met zijn rug naar de keeper, waardoor hij met een hak terug passt. Er is trouwens ook een hakbal kenmerk.
In- of uitklappen • Architect van de Tetralogie
Afbeelding
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door The Beast of Terror »

Ny schreef:Nog steeds niemand die weet hoe je een hakje maakt met je virtuele prof, met andere spelers lukt het bijna altijd maar met mijn prof niet :C
Zet passing op manual en ren als vp naar de verdiging en probeer het dan. (niet vergeten sprintknop loslaten)
Als je dan een hakje gewoon naar onderen doet ren je er heen met een andere speler en telt het gewoon als een hakje ook al is ie niet strak op de man.
Krentebol
Berichten: 1335
Lid geworden op: woensdag 27 juni 2007, 9:46

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Krentebol »

Of als je spits bent, probeer je bij de aftrap een hakje terug op de CAM elke keer.
Ny
Berichten: 7720
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 12:34
Oude naam: Ny 31

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Ny »

Ik heb de hakje-verdiensten behaalt dankzij de tut van superspacekees, de rest ook hartelijk dank D:..

Hier een aantal hoogtepunten van mijn VP

Balvaardigheid: 83
Balbeheersing: 83
Curve: 83
Dribbelen: 85
Skillmoves: 5/5
Lange ballen: 82
Springen: 80
Kracht: 85
Afstandsschoten: 83

Dit zijn dus de hoogste punten die ik voor de eigenschap heb, de rest zijn meeste tussen 60-70 :C
Iemand nog tips om een VP te trainen?
Ik gebruik zoals de meeste ook wel doen, BVA Boosten. Maar het duurt echt @@#%@# lang :@:@:@:@
Afbeelding
Zeeg
Berichten: 14917
Lid geworden op: zondag 8 november 2009, 17:44
RS: Gestopt
Contacteer:

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Zeeg »

Boosting team is toch echt het snelste. Of misschien prof-klassement matches spelen. Kan je ook wel vrij makkelijk verdiensten vrij spelen, want sommige mensen maken grote blunders en daar kan jij lekker van profiteren.
In- of uitklappen • Architect van de Tetralogie
Afbeelding
_Unique_
Berichten: 218
Lid geworden op: dinsdag 8 maart 2011, 14:37
Contacteer:

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door _Unique_ »

Zit als je als Manager speelt er in de competitie europa league of Champions League eigenlijk?!

Speel Ps3.
"Zie je het kwam goed? Omdat mensen niets te doen hebben als PSN offline is gaan ze Osama maar opzoeken".
Ny
Berichten: 7720
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 12:34
Oude naam: Ny 31

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Ny »

Zeegelaar schreef:Boosting team is toch echt het snelste. Of misschien prof-klassement matches spelen. Kan je ook wel vrij makkelijk verdiensten vrij spelen, want sommige mensen maken grote blunders en daar kan jij lekker van profiteren.

Ja, dan moet ik wachten op de %@@-PSN :@:@:@


@Unique Bedoel je als carrière? Hangt ervan hoe je hebt gepresteerd voorafgaand seizoen, als je 1e/2e bent kom je in de CL en als je 3e/4e/5e eindigt kom je terecht in de EL, hangt natuurlijk wel af per competitie.
Afbeelding
Benelux
Berichten: 165
Lid geworden op: zondag 20 februari 2011, 16:56
RS: Xuleneb (p2p)

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Benelux »

Ik heb een probleem met fifa11..
Heb een nieuwe ps3 gekocht, maar ben me w8w van me oude ps3 acc vergeten en kan de online code niet meer invoeren, moet ik nu een nieuwe code voor 7euro kopen? -.-
Afbeelding
_Unique_
Berichten: 218
Lid geworden op: dinsdag 8 maart 2011, 14:37
Contacteer:

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door _Unique_ »

Benelux schreef:Ik heb een probleem met fifa11..
Heb een nieuwe ps3 gekocht, maar ben me w8w van me oude ps3 acc vergeten en kan de online code niet meer invoeren, moet ik nu een nieuwe code voor 7euro kopen? -.-
Jup.
"Zie je het kwam goed? Omdat mensen niets te doen hebben als PSN offline is gaan ze Osama maar opzoeken".
Benelux
Berichten: 165
Lid geworden op: zondag 20 februari 2011, 16:56
RS: Xuleneb (p2p)

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Benelux »

_Unique_ schreef:
Benelux schreef:Ik heb een probleem met fifa11..
Heb een nieuwe ps3 gekocht, maar ben me w8w van me oude ps3 acc vergeten en kan de online code niet meer invoeren, moet ik nu een nieuwe code voor 7euro kopen? -.-
Jup.
fml.. =[
Afbeelding
Ny
Berichten: 7720
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 12:34
Oude naam: Ny 31

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Ny »

Nee, probeer is waar je de code moet inlossen: 1111111111111111111111111 (25x)
Afbeelding
R G O Archer
Berichten: 554
Lid geworden op: dinsdag 13 maart 2007, 18:24
Oude naam: ruud

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door R G O Archer »

Weet iemand nog een leuk clubje voor me virtuel pro?

Hij is:

- 89 op LM
- 87 op ST
- 88 op CAM
Zeeg
Berichten: 14917
Lid geworden op: zondag 8 november 2009, 17:44
RS: Gestopt
Contacteer:

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Zeeg »

Real Madrid? Leuke club, als je 't mij vraagt.



Tijdje geleden zei ik dat ik 96 was met tactisch inzicht. Ik heb me vergist. Ik ben maar iets van 76 met tactisch inzicht, maar ik ben wel 96 met visie. Dus dat is ook de reden dat ik de 'tactician' specialiteit niet heb. Die heb ik overigens wel als CB. Alleen nu een ander vraagje. In welk opzicht hebben tactisch inzicht en visie invloed op de prestaties van je VP, vooral als je 'm zelf bestuurd?
In- of uitklappen • Architect van de Tetralogie
Afbeelding
Erik
Berichten: 4314
Lid geworden op: vrijdag 16 maart 2007, 15:59
Oude naam: 8erik1

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Erik »

Visie is dat je bal precies goed passt en goed anticipeert hoe een andere speler loopt waar je naar toe passt

Tactisch inzicht is dat je snel ziet waar een pass heengaat om hem zo te onderscheppen
Zeeg
Berichten: 14917
Lid geworden op: zondag 8 november 2009, 17:44
RS: Gestopt
Contacteer:

Re: EA Sports: FIFA games.

Bericht door Zeeg »

Maar die dingen maken uiteindelijk vrij weinig uit, als je je VP helemaal zelf bestuurt, niet? Bijvoorbeeld bij een profclub of prof-klassement match.
In- of uitklappen • Architect van de Tetralogie
Afbeelding
Plaats reactie