EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Megareus12 »

iStefan schreef:Het is uit omdat ze niet stiekum wil doen.

Toegevoegd na 1 minuten:
Megareus12 schreef:Eerst het paard wit verven voor het juiste effect!
Dit is serieus een totaal kansloze opmerking die nog niet eens voor 1/9999999999999999999999999999999999999999999999999999999 grappig is..
EMPTY schreef:
iStefan schreef:Nee! ****!
Haar ouders zeggen dat als ze weer verkering heeft dat ze haar paard verkopen die haar heel dierbaar is, wat moet ik ooit doen, ze wil mij maar ook haar paard niet kwijt.
Vlucht samen met haar op het paard.
Ook niet grappig..
Afreageren op een internet forum, origineel!
BrianK
Berichten: 1107
Lid geworden op: zaterdag 29 januari 2011, 20:00
Oude naam: iPhone97

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door BrianK »

^Ga niet ruzie maken negeer mekaar gewoon.

En ik heb het dit keer lekker geregeld denk ik met de meid die ik dol graag wil.
Zondag spreken we af op bepaald tijdstip bij haar in de buurt en bel ik haar als we er staan, dan fietst ze met ons mee en wacht mijn vriend op mijn andere vrienden en dan fiets ik vast met haar naar het strand toe.
Daar maken we het even gewoon gezellig en bij de eerste de beste kans vraag ik of zin heeft om even een stukje te gaan lopen (langs het water) met ze 2en. (het duurt dan op zijn minst nog een half uur voordat al onze vrienden er zijn)
Als ze dan nog steeds lekker positief doet zoals ze op msn en irl doet ben ik van plan om haar te gaan zoenen als het goede moment er is.
Hopelijk gaat het allemaal goed en heb ik genoeg ballen om als het zover is ook gewoon de eerste stap voor die zoen te zetten.
We hebben beide nog nooit gezoend dus echte ervaring hebben we alle bij niet :$
3 van mijn vrienden weten wat ik van plan ben en houden daar dus ook rekening mee ^^
Ik hoop echt dat het goed gaat anders ga ik hard af en heb ik dit alles voor niks geregeld.

Ik heb alleen een idee nodig voor de eerste stap van de zoen eigenlijk :$
Nog nooit eerder gezoend dus iemand ideeën?
Vertel verder maar wat je van mijn plan denkt :)
De beste 95
Berichten: 3971
Lid geworden op: vrijdag 2 januari 2009, 16:57
RS: Gestopt

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door De beste 95 »

Dit zal al heel oud zijn, en al vele malen herhaald, maar; Ga niet plannen. Het slechtste wat je kan doen. Het is leuk dat je precies hebt uitgedacht hoe je met haar samen kan zijn, maar stop vanaf daar! Laat het op je af komen, kijk hoe ze reageert en, als je tegen die tijd denkt dat het kan, gewoon doen! En zeker niet bij nadenken. Zoek het een beetje uit, kijk wat zij doet, en laat haar zien wat jij doet! Als je nu serieus gaat plannen waar, wanneer en hoe je gaat zoenen, ben je helemaal verkeerd bezig. Één verschilletje en je kan ineens helemaal vastlopen ;)
Dat ben ik in mijn avatar
BrianK
Berichten: 1107
Lid geworden op: zaterdag 29 januari 2011, 20:00
Oude naam: iPhone97

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door BrianK »

de beste 95 schreef:Dit zal al heel oud zijn, en al vele malen herhaald, maar; Ga niet plannen. Het slechtste wat je kan doen. Het is leuk dat je precies hebt uitgedacht hoe je met haar samen kan zijn, maar stop vanaf daar! Laat het op je af komen, kijk hoe ze reageert en, als je tegen die tijd denkt dat het kan, gewoon doen! En zeker niet bij nadenken. Zoek het een beetje uit, kijk wat zij doet, en laat haar zien wat jij doet! Als je nu serieus gaat plannen waar, wanneer en hoe je gaat zoenen, ben je helemaal verkeerd bezig. Één verschilletje en je kan ineens helemaal vastlopen ;)
klopt maar eens beetje plan hebben is nooit verkeerd toch?
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door La Pulga »

iPhone97 schreef:^Ga niet ruzie maken negeer mekaar gewoon.

En ik heb het dit keer lekker geregeld denk ik met de meid die ik dol graag wil.
Zondag spreken we af op bepaald tijdstip bij haar in de buurt en bel ik haar als we er staan, dan fietst ze met ons mee en wacht mijn vriend op mijn andere vrienden en dan fiets ik vast met haar naar het strand toe.
Daar maken we het even gewoon gezellig en bij de eerste de beste kans vraag ik of zin heeft om even een stukje te gaan lopen (langs het water) met ze 2en. (het duurt dan op zijn minst nog een half uur voordat al onze vrienden er zijn)
Als ze dan nog steeds lekker positief doet zoals ze op msn en irl doet ben ik van plan om haar te gaan zoenen als het goede moment er is.
Hopelijk gaat het allemaal goed en heb ik genoeg ballen om als het zover is ook gewoon de eerste stap voor die zoen te zetten.
We hebben beide nog nooit gezoend dus echte ervaring hebben we alle bij niet :$
3 van mijn vrienden weten wat ik van plan ben en houden daar dus ook rekening mee ^^
Ik hoop echt dat het goed gaat anders ga ik hard af en heb ik dit alles voor niks geregeld.

Ik heb alleen een idee nodig voor de eerste stap van de zoen eigenlijk :$
Nog nooit eerder gezoend dus iemand ideeën?
Vertel verder maar wat je van mijn plan denkt :)
Niet zover vooruit plannen, dat gaat toch neit op die manier, want wat nou als ze niet met je wil wandelen? Voor die eerste zoen moet het moment gewoon goed zijn, en dat merken jullie alle twee wel als het moment goed is, dan gaat het gewoon vanzelf
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
BrianK
Berichten: 1107
Lid geworden op: zaterdag 29 januari 2011, 20:00
Oude naam: iPhone97

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door BrianK »

Nuezi Taco schreef:
iPhone97 schreef:^Ga niet ruzie maken negeer mekaar gewoon.

En ik heb het dit keer lekker geregeld denk ik met de meid die ik dol graag wil.
Zondag spreken we af op bepaald tijdstip bij haar in de buurt en bel ik haar als we er staan, dan fietst ze met ons mee en wacht mijn vriend op mijn andere vrienden en dan fiets ik vast met haar naar het strand toe.
Daar maken we het even gewoon gezellig en bij de eerste de beste kans vraag ik of zin heeft om even een stukje te gaan lopen (langs het water) met ze 2en. (het duurt dan op zijn minst nog een half uur voordat al onze vrienden er zijn)
Als ze dan nog steeds lekker positief doet zoals ze op msn en irl doet ben ik van plan om haar te gaan zoenen als het goede moment er is.
Hopelijk gaat het allemaal goed en heb ik genoeg ballen om als het zover is ook gewoon de eerste stap voor die zoen te zetten.
We hebben beide nog nooit gezoend dus echte ervaring hebben we alle bij niet :$
3 van mijn vrienden weten wat ik van plan ben en houden daar dus ook rekening mee ^^
Ik hoop echt dat het goed gaat anders ga ik hard af en heb ik dit alles voor niks geregeld.

Ik heb alleen een idee nodig voor de eerste stap van de zoen eigenlijk :$
Nog nooit eerder gezoend dus iemand ideeën?
Vertel verder maar wat je van mijn plan denkt :)
Niet zover vooruit plannen, dat gaat toch neit op die manier, want wat nou als ze niet met je wil wandelen? Voor die eerste zoen moet het moment gewoon goed zijn, en dat merken jullie alle twee wel als het moment goed is, dan gaat het gewoon vanzelf
hhm klopt
nja ik zie dan wel hoe het gaat verwacht ik :$
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Megareus12 »

Laten we even realistisch blijven, hoe groot schat je de kans dat alles loopt zoals je denkt?
BrianK
Berichten: 1107
Lid geworden op: zaterdag 29 januari 2011, 20:00
Oude naam: iPhone97

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door BrianK »

Het gaat toch niet zoals ik wil, het is juist mooi als er iets anders zou gaan.
Ik weet gewoon bijna zeker dat mijn gevoelens voor haar ook wederzijds zijn.
Hoe het loopt maakt mij eigenlijk niet uit, ik pak de eerste de beste kans die ik krijg hoe het gaat maakt mij niet uit eigenlijk.
Een kans is een kans :)
LonaRica
Berichten: 203
Lid geworden op: vrijdag 7 januari 2011, 12:02
RS: LonaRica (p2p)
Clan: Golden Maffia
Contacteer:

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door LonaRica »

iPhone97 schreef:Het gaat toch niet zoals ik wil, het is juist mooi als er iets anders zou gaan.
Ik weet gewoon bijna zeker dat mijn gevoelens voor haar ook wederzijds zijn.
Hoe het loopt maakt mij eigenlijk niet uit, ik pak de eerste de beste kans die ik krijg hoe het gaat maakt mij niet uit eigenlijk.
Een kans is een kans :)
Dat is waar... Veel succes, alles komt wel goed, ik geloof erin! ;)
Afbeelding
BrianK
Berichten: 1107
Lid geworden op: zaterdag 29 januari 2011, 20:00
Oude naam: iPhone97

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door BrianK »

Haha tnhx ^^
Ik heb er zeker zin in, ik hoop ook echt dat het wat word :)
De beste 95
Berichten: 3971
Lid geworden op: vrijdag 2 januari 2009, 16:57
RS: Gestopt

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door De beste 95 »

Wow.. Iemand die je echt heel leuk vindt, en dan het gevoel hebt dat het totaal niet wederzijds is.. En dan ben je haar vergeten, kom je haar op school tegen. Vervolgens even wat leuks in de stad met koninginnedag, kom je haar daar weer tegen en denk je de hele dag weer aan niks anders :(
Dat ben ik in mijn avatar
xI MINI J Ix
Berichten: 385
Lid geworden op: vrijdag 14 januari 2011, 21:03

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door xI MINI J Ix »

de beste 95 schreef:Wow.. Iemand die je echt heel leuk vindt, en dan het gevoel hebt dat het totaal niet wederzijds is.. En dan ben je haar vergeten, kom je haar op school tegen. Vervolgens even wat leuks in de stad met koninginnedag, kom je haar daar weer tegen en denk je de hele dag weer aan niks anders :(
jij komt haar tenminste tegen :(
maar ze heeft geen gevoelens voor jou of?
De beste 95
Berichten: 3971
Lid geworden op: vrijdag 2 januari 2009, 16:57
RS: Gestopt

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door De beste 95 »

xI MINI J Ix schreef:
de beste 95 schreef:Wow.. Iemand die je echt heel leuk vindt, en dan het gevoel hebt dat het totaal niet wederzijds is.. En dan ben je haar vergeten, kom je haar op school tegen. Vervolgens even wat leuks in de stad met koninginnedag, kom je haar daar weer tegen en denk je de hele dag weer aan niks anders :(
jij komt haar tenminste tegen :(
maar ze heeft geen gevoelens voor jou of?
Weet ik niet. En vragen wil ik ook niet, want ben bang dat ze het verkeerd opvat. :(
Maar iemand tegenkomen waar je wat voor voelt en het gevoel hebben dat het niet wederzijds is voelt net zo kut hoor. :s
Dat ben ik in mijn avatar
errol59
Berichten: 2374
Lid geworden op: donderdag 24 januari 2008, 19:07

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door errol59 »

de beste 95 schreef:
xI MINI J Ix schreef:
de beste 95 schreef:Wow.. Iemand die je echt heel leuk vindt, en dan het gevoel hebt dat het totaal niet wederzijds is.. En dan ben je haar vergeten, kom je haar op school tegen. Vervolgens even wat leuks in de stad met koninginnedag, kom je haar daar weer tegen en denk je de hele dag weer aan niks anders :(
jij komt haar tenminste tegen :(
maar ze heeft geen gevoelens voor jou of?
Weet ik niet. En vragen wil ik ook niet, want ben bang dat ze het verkeerd opvat. :(
Maar iemand tegenkomen waar je wat voor voelt en het gevoel hebben dat het niet wederzijds is voelt net zo **** hoor. :s
Herkenbaar :cry:
Afbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Megareus12 »

Het meisje dat ik leuk vind vind mij waarschijnlijk ook leuk ;D
xI MINI J Ix
Berichten: 385
Lid geworden op: vrijdag 14 januari 2011, 21:03

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door xI MINI J Ix »

Megareus12 schreef:Het meisje dat ik leuk vind vind mij waarschijnlijk ook leuk ;D
ga ervoor zou ik zeggen xD
BrianK
Berichten: 1107
Lid geworden op: zaterdag 29 januari 2011, 20:00
Oude naam: iPhone97

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door BrianK »

iPhone97 schreef:Het gaat toch niet zoals ik wil, het is juist mooi als er iets anders zou gaan.
Ik weet gewoon bijna zeker dat mijn gevoelens voor haar ook wederzijds zijn.
Hoe het loopt maakt mij eigenlijk niet uit, ik pak de eerste de beste kans die ik krijg hoe het gaat maakt mij niet uit eigenlijk.
Een kans is een kans :)
Typisch...
Vandaag dus vriend van mij onder 6kamp verkeerd gevallen met waarschijnlijk lichte hersenschudding en gebroken tenen :S
Dat was dus die vriend die zou regelen dat we sowieso eerste half uur alleen waren.
Maar ik care nu meer om hem tbh, die meid komt wel.

--
edit: net bericht terug van mijn vriend.
Het blijkt mee te vallen en hij gaat misschien nog mee.
iStefan
Berichten: 4087
Lid geworden op: donderdag 9 april 2009, 13:43
Oude naam: Stefan Ajax

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door iStefan »

Wat moet ik eigenlijk doen :-k
Ik had een vriendin, maar het is uit vanwege haar ouders, maar ze houdt nog steeds van mij en ze wil niet dat ik überhaupt al met haar ouders praat.
BrianK
Berichten: 1107
Lid geworden op: zaterdag 29 januari 2011, 20:00
Oude naam: iPhone97

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door BrianK »

iStefan schreef:Wat moet ik eigenlijk doen :-k
Ik had een vriendin, maar het is uit vanwege haar ouders, maar ze houdt nog steeds van mij en ze wil niet dat ik überhaupt al met haar ouders praat.
4 keuzes,

1 laat de relatie stiekem zijn
2 laat de relatie gewoon normaal zijn dus niet stiekem
3 ga met haar ouders praten en laat bvb joun ouders ook met die van haar praten
4 blijf vrienden en zorg dat je geen relatie hebt

Toegevoegd na 12 uur en 41 minuten:

Over 45 mins is het dus zover ^^
Ik ga mij klaar maken cyaoz
De beste 95
Berichten: 3971
Lid geworden op: vrijdag 2 januari 2009, 16:57
RS: Gestopt

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door De beste 95 »

iPhone97 schreef:
iStefan schreef:Wat moet ik eigenlijk doen :-k
Ik had een vriendin, maar het is uit vanwege haar ouders, maar ze houdt nog steeds van mij en ze wil niet dat ik überhaupt al met haar ouders praat.
4 keuzes,

1 laat de relatie stiekem zijn
2 laat de relatie gewoon normaal zijn dus niet stiekem
3 ga met haar ouders praten en laat bvb joun ouders ook met die van haar praten
4 blijf vrienden en zorg dat je geen relatie hebt

Toegevoegd na 12 uur en 41 minuten:

Over 45 mins is het dus zover ^^
Ik ga mij klaar maken cyaoz
En? Hoe is het gegaan? ^^
Dat ben ik in mijn avatar
Plaats reactie