<~Maak je eigen RS Suggestie~>

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Mike Ross »

Bump
Deanick
Berichten: 1091
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2008, 20:36
RS: Deanick (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: Deanicky

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Deanick »

Generaal CD schreef:
LORDrogue schreef:
Chris D schreef:1: Afschuwelijke kleur van de huizen
2: Rare trees in de woestijn?
3: Overpowered
Hij zij toch dat het is om te power trainen... Rare trees care? kan toch? :?
Ik heb nog nooit een Yew tree of een Magic Tree in de woestijn gezien, jij?
Ja daar bij duel arena boven. Mage training arena.
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Mike Ross »

Deanicky schreef:
Generaal CD schreef:
LORDrogue schreef:
Chris D schreef:1: Afschuwelijke kleur van de huizen
2: Rare trees in de woestijn?
3: Overpowered
Hij zij toch dat het is om te power trainen... Rare trees care? kan toch? :?
Ik heb nog nooit een Yew tree of een Magic Tree in de woestijn gezien, jij?
Ja daar bij duel arena boven. Mage training arena.
Das een stuk gras midden in de woestijn :S
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Gio »

Dit is die van mij.
In- of uitklappen • ice town 8-)
Afbeelding
Afbeelding
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Hardstyle »

Ik ga het zelf ook proberen om zon cool iets te maken echt vet deze guide de handigste die ik ooit heb gelezen op turial island na anders zat ik daar nu nog :D
Wesley
Berichten: 1798
Lid geworden op: zaterdag 4 september 2010, 18:47
RS: Balistarius (p2p)
Clan: Knights of trust
Oude naam: W3ssl3y
Contacteer:

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Wesley »

dit is de mijne:
junde village
jun=jungle(weet niet waarom volgensmij dacht ik toen ik de naam bedacht dat dat tussen mort myre swamps en mor'ton jungle was :?
de=desert(van al kharid)
dit is het:
Afbeelding

quest:
In- of uitklappen • panic on the farm
Panic on the farm

moeilijkheidsgraad: medium
lengte: lang
startpunt: junde village, praat met burgemeester jack jun
startpunt op kaart:
Afbeelding
alleen voor members? ja
Eisen: nature spirit, 23 dungeoneering, 30 herblore, 25 mining en 27 cooking. je moet hobgoblin geomancer(level 156) en het kleintje daarvan(level 100) kunnen verslaan, combat 70 is handig.
benodigde spullen: ring of kingship, armour, voedsel, superset, plain pizza, een snelle manier om in taverly te komen en een ring of dueling.

burgemeester jack jun heeft hulp nodig, de boerderij van hun dorp heeft een probleem. Vraag wat het probleem is, hij zal dan dit zeggen: 'the animals are dying the whole time, can you help us to solve the problem?' (de dieren gaan de hele tijd dood, kan jij ons helpen om het probleem te helpen?) zeg nu ja. Je bent nu de quest gestart.

Ga naar de boer en vraag of hij iets raars heeft gezien. Hij zal zeggen dat hij vorige week in de nacht iets hoorde en zag toen hij uit het raam keek een vage schim. Ga de farm in daar zie je een filmpje: je ziet een koe sterven en daarna komt er een tovenaar die de koe weg teleporteerd. Vraag dan aan hem of je mee mag om te horen wat de mogelijke doodsoorzaak is. Na een kleine ruzie zegt hij toch ja en je wordt naar een soort ziekenhuis geteleporteerd. Je ziet weer een filmpje, hierin zie je 2 monks de koe onderzoeken, na het filmpje wordt je naar de bezoekersruimte geteleporteerd en daar krijg je te horen van de tovenaar wat de doodsoorzaak is: het blijkt dat de dieren een hele erge ziekte hebben gekregen door een monster.

Vertel dit aan de boer. Hij zegt dat hij het heel erg vind en dat je het aan de burgemeester moet vertellen. Doe dit, hij zegt dat je eens in de grot moet kijken die onder de farm ligt.
Bereid je nu voor op het gevecht met het kleintje van de hobgoblin geomancer.
Ga nu de grot in. Je krijgt een filmpje waarin je poppetje een mini hobgoblin geomancer vind. Vermoord de baby skinweaver en ga naar de boer. Vertel het goeie nieuws, hij zegt dat hij het helemaal geweldig vind wat je gedaan hebt en zegt dat je het snel aan de burgemeester moet vertellen. Doe dit weer, hij vind het ook geweldig maar hij wil weten hoe het komt dat die hier is gekomen. Je poppetje zegt dat het heel erg op een dungeoneering monster leek en zegt dat hij/zij is gaat praten met thok bij deamonheim. Teleport met je ring of kingship naar deamonheim en praat met thok, master of dungeoneering. Vraag hem naar het monster. Hij zegt dat hij niks weet van een ontsnapt monster, het kan dat het monster meegekomen is met een persoon die de dungeon uit ging. Ga nu naar sophie the dungeon scientist. Vraag haar of zij weet hoe dat monster buiten de dungeons komt. Ze wil niks zeggen dus moet je er een andere manier voor vinden om haar aan de praat kan krijgen. Misschien weet kaqemeex wel een manier om een waarheidserum te maken...

ga nu naar taverly en zoek kaqemeex, praat met hem. Vraag of hij weet hoe je een waarheidserum moet maken. Hij zegt dat het heel gemakkelijk is: je hebt een vial of water, toadflax en moerasrockore nodig. Vraag hoe je moerasrockore kan krijgen. Hij zegt dat de dwergen dat wel weten... ga nu naar falador en dan naar de dwerg die de mining skillcape verkoopt. Praat met hem. Vraag of hij weet waar je moerasrock kan krijgen. Hij zegt dat een paar dwergen dat pas geleden hadden gevonden in junde village. Ga nu naar junde village en ga naar de mining spot onder de general store en hak wat moerasrock ore. Doe nu de toadflax en de moerasrockore in de vial of water. Je krijgt nu een waarheidserum. Nu moet je het nog ergens in doen zodat ze niet weet dat ze het drinkt...
ga naar deamonheim en vraag wat haar lievelingseten is. Ze zegt dat het heim pizza is. Je hebt dus heim crab en een plain pizza nodig. Ga nu naar thok om te vragen om een heim crab.

Hij vraagt waar je het voor nodig hebt, zeg dat je een heim pizza wil maken. Hij zegt ja en geeft je nu een heim crab. Doe de heim crab op de pizza een cook de pizza op het vuur bij thok. Je hebt nu en heim pizza. Doe hier het waarheidserum op de pizza en je hebt een waarheimpizza.

Geef deze aan sophie en vraag haar daarna weer of zei weet hoe het monster ontsnapt is. Ze zegt dat ze het wou onderzoeken en het ontsnapte. Het monster heeft ook nog een moeder die ervoor zorgt dat de dieren nog steeds dood gaan. Ze zegt ook dat ze ziek worden omdat ze te lang bovengronds geweest zijn.
Bereid je nu voor op het gevecht met de moeder hobgoblin geomancer. Neem goed armour, wapen en veel voedsel mee. Ga nu weer terug naar Jende village en ga weer de grot in. Op de plaats waar eerst de baby was zit nu de moeder. Ze zegt: youde killd mi soen nu yoe die!
Ze begint je aan te vallen. Ze doet dit op dezelfde manier als tijdens dungeoneering. Hier staat hoe je hobgoblin geomancer moet doden:
lunagang schreef:ter kan slecht tegen: ranged en stab.
Doe geen prayer aan, daarmee kan zij zichzelf genezen. Het monster kan je ook snaren, je kunt daardoor 10 seconden niet lopen. Terwijl zij dat doet zal ze naar een andere plek in de grot teleporteren, het kan dus handig zijn om ranged mee te nemen.
als het gevecht is afgelopen komt er een filmpje dat je buiten de grot gaat en alle dieren genezen zijn. Praat met de boer. Nu krijg je je beloning!

Beloning: 1.000 dungeoneering, 1.350 mining, 1.650 cooking en 2.000 herblore xp
je krijgt nu ook een zaadje die je kan transformeren in een zwaard, boog, of staff om te gebruiken in deamonheim waarmee je hoger op monsters zult hitten. Dit wapen is niet te gebruiken buiten dungeoneering. De max hit van het zwaard is 300 en heeft een special attack die alle monsters in de room raakt en vergiftigt.
©wesley19097
ik vind het zelf wel gelukt heb er de hele middag over gedaan(verveelde me)
rate or hate 1/10(nu nog hopen dat het op runescape komt zou wel cool zijn 8-) )
Zo he dat is lang geleden
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Sherwood689 »

Nooit gebruikt maar toch wel handig voor mensen. :P
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Wesley
Berichten: 1798
Lid geworden op: zaterdag 4 september 2010, 18:47
RS: Balistarius (p2p)
Clan: Knights of trust
Oude naam: W3ssl3y
Contacteer:

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Wesley »

ik verveelde me weer dus heb ik nu tutorial island een nieuwe look gegeven:
Afbeelding
rates?
1/10
Zo he dat is lang geleden
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Mike Ross »

Hoe het er uit ziet: 10
Content (wat er allemaal zit): 4 (veel te overpowered)
Wesley
Berichten: 1798
Lid geworden op: zaterdag 4 september 2010, 18:47
RS: Balistarius (p2p)
Clan: Knights of trust
Oude naam: W3ssl3y
Contacteer:

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Wesley »

Generaal CD schreef:Hoe het er uit ziet: 10
Content (wat er allemaal zit): 4 (veel te overpowered)
overpowered is het niet want om een paar gedeeltes te gebruiken moet je (moeilijke) quest halen (quest=WIP)

Toegevoegd na 0 seconden:
Generaal CD schreef:Hoe het er uit ziet: 10
Content (wat er allemaal zit): 4 (veel te overpowered)
overpowered is het niet want om een paar gedeeltes te gebruiken moet je (moeilijke) quest halen (quest=WIP)
Zo he dat is lang geleden
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Off-er »

Maar zelfs al horen er hele moeilijke quests bij, zodra je ze hebt voltooid wordt het overpowered. Een moeilijke quest maakt dat niet minder overpowered, het beperkt slechts de groep die het kan gebruiken.
Afbeelding
gosse
Berichten: 263
Lid geworden op: woensdag 2 december 2009, 19:03

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door gosse »

God Of Onion schreef:Leuke guide :-)
Vond het leuk om een stad te maken.
Hier een plaatje van mijn stad :D/
Afbeelding
Kan je misschien trouwens ook in de guide plaatsen; stadsmuren.
Overpowered voor smithing en mining

Toegevoegd na 0 seconden:
God Of Onion schreef:Leuke guide :-)
Vond het leuk om een stad te maken.
Hier een plaatje van mijn stad :D/
Afbeelding
Kan je misschien trouwens ook in de guide plaatsen; stadsmuren.
Overpowered voor smithing en mining
Afbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Mike Ross »

Bump
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Mike Ross »

De 5000 views zijn bereikt :D
Matthijs
Berichten: 1616
Lid geworden op: maandag 8 december 2008, 17:18
Oude naam: chiara206

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Matthijs »

Generaal CD schreef:De 5000 views zijn bereikt :D
Congratz, dats best nice!
Dedicate yourself and you will find yourself.
[/i]
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Mike Ross »

Er moeten er nog 5000 bij hoor ;)
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Mike Ross »

Willen jullie er mij aan herinneren dat ik de naam van het account dat deze guide heeft gepost volgende naamsveranderingsweek moet veranderen? :P
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Off-er »

Generaal CD schreef:Willen jullie er mij aan herinneren dat ik de naam van het account dat deze guide heeft gepost volgende naamsveranderingsweek moet veranderen? :P
We passen het wel aan zodra de nieuwe 'mede-auteurs' zijn ingevoerd. Dan hoeven we de naam ook niet te veranderen :')

Daarnaast moeten we hoognodig eens onze guide gaan uitbreiden of vernieuwen. Ik zal wel eens kijken wat ik kan doen :P

Toegevoegd na 43 minuten:

Ben nu bezig met de opmaak zelf, hierna is de inhoud aan de beurt. Daarna zullen we even overleggen of we het nog gaan uitbreiden of niet :P
Afbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Mike Ross »

Even mede-auteurs aangepast :)
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: <~Maak je eigen RS Suggestie~>

Bericht door Off-er »

De inhoud van de eerste post is ge-update, de opmaak wordt zoals in de tweede post weergeven. Daarnaast heb ik even de goto en anchor bb-codes toegepast, netzoals de nieuwe tabellen :D!
Afbeelding
Plaats reactie