Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door Jordenn »

Nex guide
[/size][/b]
Afbeelding
:!: Onderschat deze boss niet :!:
Doodgaan:

Het is echt aangeraden om full Ceremonial te kopen. Met een team van rond de 6-8 players kill je met heel veel geluk 10 per uur. Killcount halen kost ongeveer 30 minuten. Dikke tijdverspilling dus. Met Ceremonial hoef je geen Killcount te halen. Als je doodgaat, kan je met Ceremonial binnen 5 minuten weer bij de Nex bank zijn. Je word altijd blessed in een team, maar je zou het eigenlijk helemaal niet nodig hebben. :)

Inhoud,
1. Geschiedenis van Nex
2. Requirements
3. Nex
3.1 Minions
4 Frozen key
5. De weg naar Nex toe
6. Armour & Inventory
7. Tactiek
7.1 Smoke phase
7.2 Shadow phase
7.3 Blood phase
7.4 Ice phase
7.5 Final phase
8. Drops
9. Einde

1. Geschiedenis van Nex

Na de val van Zaros in de Second Age, toen Mahjarrat Azzanadra werd verslagen door de legers van Zamorak en Saradomin. Hij werd gevangen genomen in de grote piramide van Jaldraocht. Vóór zijn gevangenschap, werkte Azzanadra bij Senntisten om contact te herstellen met Zaros. De andere Zarosians werkten in het gebied om te zorgen dat zij de macht kregen. De leider van deze Zarosians was Nex. Zij kregen steeds meer macht als ze vochten, Nex werd onverslaanbaar. De krachten van Saradomin waren uiteindelijk in staat om het leger van de krachtige Zarosian rond het begin van de Third age op te sluiten. Na grote inspanning en opoffering, slaagden zij erin om Nex en de Zarosian leger in een grote ijs grot op te sluiten en vervolgens hen te betoveren in een bevroren slaap. Daarna bouwde Saradomin er een tempel omheen.

Vele jaren na die gebeurtenis werd een kudde aviantese overvallen in de bergen door een leger van demonen tijdens het transport van een nieuw opgerichte Godsword. Omdat de aviantese in de minderheid was, waren ze gedwongen zich terug te trekken in de tempel. Uiteindelijk kwamen er versterking aan beide kanten en de strijd barstte los. De strijd van de godsword begon.

Veel later, Saradomin priesters, één van hen was Ashuelot Reis waren benaderd door een mysterieuze figuur, die sprak van Guthix. Hij leerde hen dat Guthix de enige god was die een einde aan de chaos en de oorlog kon maken. De priesters verlieten hun geloof van Saradomin en werden volgelingen van Guthix. Hun nieuwe leider leerde hen de wegen van de druïden, en een oud ritueel om Guthix zelf wakker te maken. De priesters en hun leider voerde het ritueel uit, maar het resultaat was onverwacht en verwoestend. De priesters hadden per ongeluk de gevangenis van Nex opengemaakt en nex was nu vrij. Hun leider, die hen had geleerd om het rituel te doen, bleek Sliske te zijn, een Zarosian Mahjarrat.

Vanwege de lengte van de betoverde slaap, was Nex niet op volle sterkte. Ondanks dit, Verwoeste ze gauw veel van alle kanten. Ze kreeg al snel veel macht en binnenkort zou ze nogmaals op volle sterkte zijn. Voor de eerste en laatste keer in de geschiedenis, stonden alle kanten aan elkaars kant en na een intense strijd, zijn ze erin geslaagd om Nex achter de massale bevroren deur op te sluiten.

Toen de God Wars Dungeon werd heropend in de wereld in de moderne tijd, het aantal avonturiers die stoer op zoek zijn naar de godsword had een effect op de gevangenis van ijs. De bevingen van de strijd, in combinatie met een aantal seismische activiteiten, veroorzaakte de Oude gevangenis om opnieuw geopend te gaan worden, en avonturiers kunnen nu naar de diepten van de gevangenis om de strijd met Nex en haar leger aan te gaan.

2. Requirements

Afbeelding 70 Agility, zonder dit kan je geen Frozen key halen. (is niet te boosten)
Afbeelding 96 Herblore, voor overloads. (is te boosten vanaf 91 met Stews)
Afbeelding 74 Prayer, Rigour. (kost 140k Dungeoneering points)
Afbeelding 95+ Ranging, aangeraden.
Afbeelding 90+ Magic, reden staat bij ''7.5 Final phase''
Afbeelding 96 Summoning, voor Pack yak.
Afbeelding Dungeoneering 85+, op dit level heb je genoeg tokens voor Rigour en een Chaotic crossbow.
Afbeelding Combat 130+, ik ben cb 135 en ik kom zelden mensen tegen die lager zijn dan mij. Meestal bestaat een team uit alleen maar cb 137/138's.
3. Nex
Afbeelding
Naam Nex
Level 1001
Life points30000
Max hit700
Attack stylerange, melee en magic
Natureaggressive
ExamineEven the gods fear it
3.1 Minions
Afbeelding
Naam Umbra, Cruor, Glacies en Fumus
Level 285
Life points6000
Max hit165
Attack styleMagic
Natureaggressive
ExamineA mage who has mastered the art of smoke magic
A mage who has mastered the art of blood magic
A mage who has mastered the art of ice magic
A mage who has mastered the art of shadow magic
DropsZe droppen alle 4, alle delen van het Ceremonial armour
4. Frozen key
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

De Frozen key heb je nodig om door de frozen door te komen. De sleutel bestaat uit 4 delen. De stukken zijn bij volgelingen van de goden Zamorak, Saradomin, Bandos en Armadyl te krijgen. Je zal ze eerst moeten doden uiteraard. Alleen de Monsters in de bepaalde kamer dropt dat. In dit geval dus, Zamorak's Fortress, Bandos's Stronghold, Saradomin's Encampment en Armadyl Eyrie. Onthoud natuurlijk wel dat je van elke god een item moet meeneemen en vergeet ook niet je mithril grapple en hammer voor Armadyl en Bandos.
Hieronder een voorbeeld van een armour waarmee je alle sleutel stukjes kunt halen.
Afbeelding
5. De weg naar Nex toe
In- of uitklappen • Kaartje van de weg er naar toe
Afbeelding
Ik verwacht dat je de wegnaar God Wars dungeon wel weet dus die leg ik niet uit. Als je God Wars dungeon in bent gekomen loop je naar het Westen tot je bij de grote Frozen door bent. Ga hier doorheen. Als je nog nooit hier naar beneden bent geweest klik dan op de skeleton die naast het gat ligt, dan krijg je een rope. Use de rope op het gat, nu kan je naar beneden. Nu kom je in een klein kamertje die door middel van een gat in de muur verbonden is met de kamer ernaast. PAS OP de monsters daar binnen zijn aggresief ook als je een Zaros item draagt. De Warriors daar binnen worden onaggresief als je een hoge melee defence hebt, dat geldt ook voor de rangers als je een hoog ranging Defence hebt. Als je eenmaal de kamer in bent, ren je naar het Oosten daar is weer een deur, hier kom je alleen doorheen als je 40 kc hebt of full Ceremonial aan hebt. Het is af te raden kc te halen dat duurt heel lang bij Zaros. Koop gewoon Full Ceremonial. De monster in de Ancient Prison worden ook niet un-aggresief als je Ceremonial draagt. Het is aan te raden om met een armour heen te lopen met hoge range/melee defence en bij de deur pas Ceremonial aan te trekken. Nu ben je bij een bank. Het enige dat nog tussen jouw en Nex is een steen waar je overheen moet klimmen.

6. Armour & Inventory

Er zijn eigenlijk 2 verschillende armours waarmee je naar nex kan gaan. (Elite) Void of Armadyl/Pernix gear. Als je in een team zit hebben ze altijd allemaal hetzelfde aan, of void of Armadyl/Pernix gear. Met een void team gaan de kill snel maar kun je minder lang blijven omdat je lagere defence stats hebt. Met Armadyl heb je hogere defence stats daarom krijg je minder hits en met Pernix heb je een lifepoint boost. De Cowl geeft je +66 Lifepoints extra, de Body +200 Lifepoints en de Chaps +134 Lifepoints. Waardoor als je een slok van een brew neemt hij 209 Lifepoints healed. Welk armour je wilt nemen moet je zelf weten, als je Pernix hebt moet je het zeker gebruiken maar het verschil tussen Armadyl en elite void is er niet echt in mijn ogen.
Het inventory hieronder gebruik ik altijd als ik met void heen ga. Je MOET altijd Dragon claws meeneemen en 1 of 2 special restore potions, 2/3 overloads en een antipoison. Met Armadyl/Pernix gear hoef je natuurlijk geen void in je inventory mee te nemen en vul je die gewoon weer op met brews/restores. Met Pernix armour zal je denk ik wat meer restores moeten meeneemen dan hierop aangegeven omdat brews meer zullen healen en je daarom minder brews en meer restores nodig hebt.
AfbeeldingAfbeelding
-ProGoedVoid
CrossbowChaotic crossbow--
BodyPernix bodyArmadyl chestplateVoid knight body/Armadyl chestplate
LegsPernix chapsarmadyl chainskirtVoid knight robe
HelmPernix cowlarmadyl helmVoid knight ranger en melee helm
ShieldDivine/Eagle-eye kiteshieldSpectralVoid deflector
Bootsranger bootsDragon boots-
Glovesrfd gloves-Void knight gloves
Amuletamulet of fury--
RingOnyx ring (I)Archer ring (I)Archer ring
Spacial weaponDragon claws--
7. Tactiek
Afbeelding
Ja nu komt het, de tactiek. Die heb je bij Nex wel nodig ze heeft maarliefst 15 verschillende aanvallen en 5 verschillende fases.
Maak je klaar bij de bank, wacht tot je team er is. Zijn jullie allemaal klaar, dan drink je een slokje van je Overload en 3 slokjes brew.
Bank de aangebroken Overload en de brew en pak nieuwe. Zorg dat je de hele tijd met je Ruby bolts (e) schiet behalve bij de Final phase, dan doe je je Diamond bolts (e) aan.

7.1 Smoke phase

Nu ga je in met je team. Als je in het midden bent ga je of naast de paaltjes staan die er staan. (aangegeven met rooie puntjes op de kaart hierboven) of je gaat in het midden DD'en en 1 gaat buiten de DD staan. Dit is wat het team het liefst wil. Meestal word er alleen gebruik gemaakt van de DD als je in een team zit van 10+ mensen. Als je net in het midden staat, zal Nex verschijnen, ze zal je nog niet attacken en jij hem ook niet. Ze zal eerst zijn minions 1 voor 1 oproepen. Nu heb je de tijd om bijvoorbeeld je claws aan te trekken je prayer aanzetten. (Protect from magic en Rigour)
Als ze haar 4 minions heeft opgeroepen zal ze roepen ''Fill my soul with smoke''. Wacht nu 2 seconden en doe je beide claw specs op haar, Trek snel je Chaotic crossbow aan. Nu zal je moeten vechten. Zorg dat je altijd tijdens deze fase op MD (Melee Distance - Melee afstand) blijft! ze kan tijdens deze fase jouw ook teleporten van je plaats je zal een hit krijgen en je prayer kan je voor ongeveer 4 seconden niet gebruiken. Ze kan je tijdens deze fase ook poisonen. Ze kan tijdens deze fase ook nog 2 special attack doen; Ze zal zeggen "Let the virus flow through you" nu zal je steeds zeggen *Cough* negeer dit voorlopig bij deze fase, Bij de andere special attack zal ze zeggen "There is... NO ESCAPE!" Probeer nu naast een paal te gaan staan en hopen dat je de goeie paal hebt gekozen, nu zal ze van 1 van de zijkanten naar het midden vliegen alles op zijn pad zal ze wegduwen. Ze kan hiermee van 10-600 LP schade mee aanbrengen. Blijf nog steeds op MD en tot ze op 4/5 van zijn Lifepoints zit nu zal ze zeggen ''Fumus, don't fail me!''. Nu ren je ze snel mogelijk naar Fumus toe zorg dat je hem aanvalt en MD houdt met Fumus. Tot hij dood is, nu gaat Nex naar de volgende fase.

Als je nog aan het *coughen* bent, ga dan apart staan van de anderen en niemand om je heen anders geef je het hun. Na 4-5 seconden verdwijnt het wolkje dat om je middenlichaam zweeft. Dit zal je moeten doen want de cough draint je prayer.

7.2 Shadow phase
Afbeelding
Ze zal nu Ranging aanvallen doen, protect from ranged zal hierbij niet helpen. Je kan alleen Rigour gebruiken en/of je doet ook Redemption aan (altijd handig als het kan). Zorg dat als je haar aanvalt zover mogelijk van haar afstaat. Hoe dichterbij je staat hoe hoger ze hit. Als ze naar je toekomt ren dan weg, want met melee kan ze ook erg hoog hitten. Ze heeft nu ook weer 2 special attacks; "Embrace darkness!" Nu zal de kamer donker worden, Hoe dichter je bij Nex staat, hoe donkerder het is. Je zal hier geen schade door krijgen. De andere special attack is wel erg gevaarlijk, ze zal zeggen "Fear the shadow!" nu komt er schaduw onder je, ren er zo snel mogelijk vanaf anders kan je een hit krijgen tussen de 10-700 schade, daarom heb je ook Redemtion aan staan voor als je echt te laag komt met je Lifepoints. Deze special attacks kan ze meerdere keren doen, dus let goed op. Als ze op 3/5 van haar Lifepoints zit zal ze zeggen ''Umbra, don't fail me!'' Ga nu naar Umbra toe en kill haar. Let wel op je Lifepoints als Nex dicht bij je is kan ze hoog hitten.

Als Umbra dood is verander je je prayer naar protect from magic en trek je claws aan en drink een slokje van je special restore potion als je special bar niet 50% is.

7.3 Blood phase
Afbeelding
Nu je je Dragon claws aan hebt, actieveer je je special attack en ga nu MD staan bij nex. Val haar nog niet aan! Ze zal als de Blood fase net is begonnen eerst zeggen "A siphon will solve this!" (zoals het plaatje hierboven) Als je haar nu aanvalt en alles wat je hit, zal haar healen! val haar dus niet aan. Na ongeveer 8 tellen gaat het over en doe je je special attack met je claws dan trek je gauw je ccb weer aan en range je haar. Tussen een Siphon en de volgende Siphon kan je haar 6 keer aanvallen met rapid ranging, tel dit en bij de 6de keer klik je onder je, dan stop je met attacken. Attack dan een Blood reaver, want bij elke Siphon roept ze weer 2 nieuwe Blood reavers op en de vorige 2 zullen doodgaan, de Lifepoints die die over hadden zal Nex weer healen. Ze heeft nog een tweede Special attack ze zal zeggen "I demand a blood sacrifice!" nu zal een random gekozen speler helemaal rood kleuren en in degene zijn textbalk zal verschijnen ''RUN!, Nex has chosen you for a Blood sacrifice'' ren nu niet weg, Je zal 50 Lifepoints verliezen en je prayer word gehalveerd, maar het is het niet waard om te rennen. Zorg dat je de hele tijd MD staat, zoals iedereen van je team zou moeten doen. De hele tijd dat jullie in Blood fase zitten zal Nex aanvallen met Blood spells waarmee ze healt en ze valt aan met Melee. Daarom is het belangrijk MD te blijven. Bij 2/5 van Nex haar Lifepoints zal ze zeggen ''Cruor, don't fail me!'' ren dan naar Cruor toe en kill haar, ga niet bij Cruor MD doen maar zorg dat je beetje gespreid staat voor Cruor want Nex doet nog steeds Blood aanvallen waarmee ze healed. Als jij onder iemand anders staat en ze valt jou ermee aan zal die speler onder jouw ook schade krijgen, waardoor Nex meer healt. Als Cruor dood is ga je naar de volgende fase.

7.4 Ice phase
Afbeelding
Sommige teams willen dat je bij deze fase MD doet, sommige niet. Deze fase is wat makkelijker, let wel op, ze draint je prayer deze hele fase. ze heeft bij deze fase ook weer 2 special attacks, bij de ene zal ze zeggen "Contain this!" nu komt er 3x3 om Nex een muur van ijs, als je niet wegrend en hierin staat kan je een hit krijgen tot 350 schade, je prayer kan je even niet gebruiken en je kan tijdelijk niet bewegen. Bij de tweede special attack zal ze zeggen "Die now, in a prison of ice!" (zoals het plaatje hierboven) Nu moet een medespeler zo snel mogelijk op het ijs klikken zodat je bent bevrijd, ren er ook zo snel mogelijk uit, anders hit het erg hoog, vaak tussen de 600-800 schade. Als Nex nog maar 1/5 van haar Lifepoints over heeft zal ze zeggen ''Glacies, don't fail me!'' Ren naar Glacies toe, ga MD staan en kill Glacies.

7.5 Final phase
Afbeelding
Als Glacies dood is, DD je op de plek waar Glacies dood is gagaan. Doe je Diamond bolts (e) aan. Val Nex niet aan tot ze op MD is bij jouw en je team. Nu kan je haar aanvallen. Degene waarop ze gaat tanken heeft te maken met je Magic level. Hoe lager je Magic is hoe hoger de kans dat jij haar moet tanken. Als je haar tankt, zorg dat je met je brews tot 1100+ Lifepoints healt en drink dan 3 slokken super restore dan is je Magic level weer normaal dan heb je een kans dat ze op iemand anders gaat meleen. Als dat niet het geval is, zal het je veel brews kosten. Bij deze fase zal ze soms Soulsplitten en soms Deflect from melee doen. Als Nex doodvalt zal ineens de prayer Wrath aangaan, ren nu zo snel mogelijk ongeveer 5 stappen van haar weg, ze kan met Wrath tot 600 hitten.


Drops

Natuurlijk doen we Nex niet voor niets, ze kan een stuk van de meest dure items in heel Runescape droppen, Waarvan er 1 zelfs 854m is! Lootshare raad ik je op dit moment af, want alle items gaan op dit moment omlaag op 2 na. Daarom is het het niet waard om Lootshare te gaan. Hieronder staan de meest dure items die ze dropt. Klik op de naam om bij het het item te komen in de Grand Exchange.

AfbeeldingPernix body
AfbeeldingPernix chaps
AfbeeldingPernix cowl
AfbeeldingTorva platebody
AfbeeldingTorva platelegs
AfbeeldingTorva full helm
AfbeeldingVirtus robe top
AfbeeldingVirtus robe legs
AfbeeldingVirtus mask
AfbeeldingZaryte bow

Einde

Nou dit was het einde van deze guide. Ik wens je veel succes als je gaat Nexen. En ik wens je ook veel succes als je solo gaat want dat lukt je toch lekker niet :twisted:

Uhm, als ik wat vergeten ben, zeg het maar even ik zal het aanpassen. Heb je vragen, ik zal ze beantwoorden.
Ik heb ook dyslexie, als je spelfoutje ziet zal vast wel ergens zitten, ff zeggen en ik pas het aan.
En het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. :)
Laatst gewijzigd door Jordenn op zaterdag 22 oktober 2011, 18:43, 16 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Cow in bikini
Berichten: 5438
Lid geworden op: dinsdag 16 juni 2009, 8:48
RS: cow in bkini (p2p)
Clan: Tits or GTFO!!
Contacteer:

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door Cow in bikini »

Zeer nette guide, petje af. 9/10
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door Slay a Stone »

9,5/10 ik heb jammer de reqs niet :( . Messchien nog de goede drops erbij zetten met linkje naar de grand echange grafiek.
Afbeelding
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door Jordenn »

Bedankt voor de rates, drops zijn toegevoegd. :)
Afbeelding
Cow in bikini
Berichten: 5438
Lid geworden op: dinsdag 16 juni 2009, 8:48
RS: cow in bkini (p2p)
Clan: Tits or GTFO!!
Contacteer:

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door Cow in bikini »

Jordenn schreef:Bedankt voor de rates, drops zijn toegevoegd. :)
10/10 nu 4 sure!
Afbeelding
romoibo
Berichten: 775
Lid geworden op: zondag 22 februari 2009, 17:43

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door romoibo »

Ook al ben ik een pure, en zal ik dit dus nooit doen, het was heerlijk om deze guide te lezen!
Rsn: Dutch_Robert
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door Jas »

Ziet er goed uit ;) 9,5/10 Er je verwijst Nex elke keer met "Hij" verander dat even naar "Ze/zij" ;)
Afbeelding
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door Jordenn »

microshooter schreef:Ziet er goed uit ;) 9,5/10 Er je verwijst Nex elke keer met "Hij" verander dat even naar "Ze/zij" ;)
Ja dat dacht ik al, sommige plekken heb ik wel zij/ze staan en dan dacht ik steeds, huh? deed ik dat vorige keer ook? :P zal ff rondloeren en verbeteren
Afbeelding
Pariazix
Berichten: 9617
Lid geworden op: zaterdag 13 februari 2010, 19:35
RS: Gestopt

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door Pariazix »

Heb 'm helemaal gelezen :)
Mooie guide Jorden, jammer genoeg heb ik de req's niet anders was ik met je mee gegaan :mrgreen:
10/10
Afbeelding
Just In
Berichten: 336
Lid geworden op: vrijdag 30 oktober 2009, 19:00
RS: Justin hu1 (p2p)
Oude naam: justin-hu

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door Just In »

Pro guide hoor! :D Maar ik ben nog geen pro. :(
Mooie layout en Inhoud!
10/10! =D>
Haal op deze site http://www.getyourwallie.com/register/15875/Justintimco je gratis Wallies!
Afbeelding
The Revenant
Berichten: 3
Lid geworden op: vrijdag 6 mei 2011, 20:27

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door The Revenant »

Als Umbra dood is verander je prayer dan naar protect from magic en trek je claws aan en drink een slokje van je special restore potion als je spacial bar niet 50% is.

Special bar is de correcte spelling :P

9.9/10

als je special bar goed geschreven had had je 10/10gekregen :( maarja.. :-({|=
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door Jordenn »

Dan verander ik het maar gauw. :)
Afbeelding
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door imRobert7 »

Nieuwe guide van de maand ftw :D Hij is echt mooi(de guide), alleen ik speel geen RS meer xD

Edit, verander in de titel "Door een pro voor de pro's" in "Door en voor de pro's" ;) Dat klinkt beter :wub:
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door SkyTeam »

iRobert schreef:Nieuwe guide van de maand ftw :D Hij is echt mooi(de guide), alleen ik speel geen RS meer xD

Edit, verander in de titel "Door een pro voor de pro's" in "Door en voor de pro's" ;) Dat klinkt beter :wub:
Door pro´s? Ik wist niet dat Jordenn meervoud was?

Erg mooie guide! Als het aan mij lag de nieuwe guide van de maand.
wenomy
Berichten: 580
Lid geworden op: woensdag 8 april 2009, 18:28
RS: Wenomy (p2p)
Clan: OTG
Oude naam: mannetj12
Contacteer:

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door wenomy »

ik kijk alleen de plaatjes, want ja ik ken alles al :oops: . maar ziet er goed uit baasje, maar die inv van yak is voor armadyl ^_^ .
gewoon full yak met brews en 12 restores in inv meer als zat :). Maar hier leren mensen goed van dankje nu ga ik nooit meer dood.
'oh dear, you are dead!'
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door Joshi-Skilzz »

#Erg mooi hoor! ;) 9/10, bij req's mis je 90+ str 60 atk voor claws en special en je mist defence levels ook kan je van de minions nog de drops toevoegen als je dat allemaal even doet heb je een 10
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door Jordenn »

Joshi-Skilzz schreef:#Erg mooi hoor! ;) 9/10, bij req's mis je 90+ str 60 atk voor claws en special en je mist defence levels ook kan je van de minions nog de drops toevoegen als je dat allemaal even doet heb je een 10
Ik kan er moeilijk bijzetten dat je 60+ strengt nodig hebt, je hebt wel veel hoger nodig. Ik zat er wel gewoon combat 130+ neer.
Ik zal de drops van de minions er ook even bijzetten. :)
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door Joshi-Skilzz »

Ok top!!
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
The Bugbear
Berichten: 2
Lid geworden op: vrijdag 13 mei 2011, 21:59

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door The Bugbear »

Ziet er netjes uit, duidelijke en overzichtelijke lay-out. :)
99 Fletching • 99 Cooking • 99 Fishing • 99 Woodcutting • 99 Thieving • 99 Agility
Account Name: DutchKillz • Combat 119 • Total Level 2004
thijs1444
Berichten: 911
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 8:20
RS: thijs1444 (p2p)
Clan: decimus

Re: Nex guide. Door een pro voor de pro´s <<

Bericht door thijs1444 »

mooie guide. alleen hoe zit het als je dood gaat?
In- of uitklappen • als je mee leeft
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot..
Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet..
Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept..
Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt..
Snap je pas wat men er mee bedoelt..
Je wenst het niemand toe..
Het maakt je kapot..
Je gaat van binnen langzaam verrot..
Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht..,
voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
--zet dit in je profiel als je meeleeft met de mensen die kanker hebben--
In- of uitklappen • mijn skills
Afbeelding
mijn rsn=thijs1444 add me gerust
In- of uitklappen • omdat iedereen het altijd moet weten
hoi
Plaats reactie