ollie guide skateboarding

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
geoffrey86
Berichten: 672
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 10:09
Clan: geoffrey86

ollie guide skateboarding

Bericht door geoffrey86 »

*inleiding.
*wat moet ik doen.
-korte uitleg
*de ollie
*wat moet ik hierna leren.
*FAQ


Inleiding
Ik heb laatst de begin truuk van skateboarding geleerd.
Ik weet nu wat mensen verkeerd doen.
Dus als jij niet skateboard en je wilt het leren lees dit door dan ben je al op weg.
Ik weet niet percies hoelang ik er over heb gedaan, maar het belangerijkste is dat ik hem nu kan.


Wat moet ik doen
De ollie is de basis truuk van bijna alle truukjes.
Het is de bedoeling om omhoog te springen en dat je board wel aan je voeten blijft.

Korte uitleg

kort gezegd
Het skateboard heeft 2 kanten de tail en de nose.
De nose is de voorkant en de tail is de achterkant.
De nose is iets langer en schuiner.
Dit verschil moet je weten.
Hier ga ik me niet verder in verdiepen.

De ollie

Met de ollie moet je je goeie voet op de tail en je slechte dicht bij de bolts.
(Goofy pop je met de linker voet) (Regulair is je rechter voet)
Ik zou het niet helemaal bij de bolts doen je slechte voet.
De tail druk je naar beneden.
Nou komt het moeilijkste je moet met je slechte voet omhoog schuiven. (Hoe vaker je dit oefent hoe beter je het kan)
We zijn er al bijna als je dit eenmaal goed kan dan moet je het landen nog leren. Als je op de grond komt dan moet je door je knieën gaan dit leer je vrij snel.

probleem: M'n voet die popte kwam niet op het board (ik stapte naar voren).
oplossing: Voor dit probleem was natuurlijk een simpele oplossing dat ik meer naar achter moest leunen.
Je moet het een beetje zelf uitvinden moet ik meer naar voren leunen meer naar achter meschien iets naar rechts dan lukt je het wel.

het belangerijkste is:blijven oefenen ook al is het maar een paar minuten per dag

wat moet ik hierna leren

hierna begin je met wat jou het makkelijkste lijkt je kan beginnen met een ollie 180, pop shove it, kickflip.
dit moet je helaas helemaal zelf uit vinden.



FAQ


*
*
*
*
*
*
*
*
*

spelfouten melden graag ben niet zo goed in grammatica
Laatst gewijzigd door geoffrey86 op maandag 23 mei 2011, 17:44, 6 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
staneman23
Berichten: 16
Lid geworden op: zondag 31 augustus 2008, 8:09

Re: ollie guild skateboarding

Bericht door staneman23 »

ollie guild skateboarding
Ollie
guide
het belangerijkste is:blijven oefenen ookal is het maar een paar uur per dag
Belangrijkste
ook al
spelfouten melden graag ben niet zo goed in gramatica
grammatica
probleem: Me voet die popte kwam niet op het board (ik stapte naar voren).
M'n/de

PS verwijder na aanpasssing
PS2: moeten niet al die tricks met hoofdletter geschreven worden?? :-k
Gebruikersavatar
Zakdoekdoos
Berichten: 1833
Lid geworden op: vrijdag 7 januari 2011, 12:23

Re: ollie guild skateboarding

Bericht door Zakdoekdoos »

Guild is een gilde, guide is een gids, ik denk dat dat beter past in dit forumdeel.
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: ollie guide skateboarding

Bericht door Travolter »

Spelfouten? Sinds wanneer heb dia iets met grammatica te maken? Spelfouten zijn spelfouten en grammaticale fouten zijn... grammaticale fouten.

Het één gaat in fout tegen de spelling van woorden het ander tegen de grammatica van de taal...

En voor de rest vind ik dit gewoon een rare guide. Slechte opmaak. En een guide voor een skateboard ollie? Wie kom die ten eerste hier zoeken en ten tweede lijkt me een ollie net iets te simel om een hele guide over te schrijven. Je inleiding is even lang als de guide zelf >.< (als je "de korte uitleg" even weglaat aangezien die toch hetzelfde is als de andere uitleg). Een filmpje lijkt me veel beter geschikt...
Afbeelding
toyota579
Berichten: 26
Lid geworden op: zondag 14 maart 2010, 14:11

Re: ollie guide skateboarding

Bericht door toyota579 »

ik skateboard zelf ook en er zitten nog wel wat fouten in. je zegt dat je tail langer en schuiner is maar dat is juist je nose dus ik weet niet hoe jij op je skateboard staat. ook zeg je dat je met je "slechte voet" bij je bolts moet staan, dat maakt helemaal niks uit want ik sta met met mn "goede" voet vanvoren. het is gewoon wat je het makkelijkst vindt.

Toegevoegd na 4 minuten:

en ik weet ook niet hoelang jij hebt geleerd voor de ollie maar ik vind een paar uur per dag best wel veel hoor. dan kan je makelijk meer leren dan alleen de ollie. vertel anders ook nog wat meer over de truken die je kan leren als je de ollie kan en hoe die dan moeten.
Plaats reactie