Fitness topic - Nieuwe poll, zie beginpost!

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Wie van de volgende dames heeft de beste fitnessreet?

Peiling eindigde op vrijdag 11 december 2015, 1:14

Sandra Prikker
12
48%
Nikki Blackketter
3
12%
Jen Selter
2
8%
MegSquats
2
8%
Rachael Frieza
6
24%
 
Totaal aantal stemmen: 25

RiPx

Re: Fitness topic

Bericht door RiPx »

Och, mijn dieet is me maar niet gelukt. Het lukt me maar niet. Ik heb een breed lichaam en heb ook vaak honger. En als ik te weinig eet word ik ook gewoon duizelig en lijkt het alsof ik neer val. Nou morgen weer proberen te beginnen. En dan zal ik ook proberen om het up-to-date te houden. Maar heeft misschien tips voor me? Want, vind het namelijk wel erg zonde.
Hunter Remon
Berichten: 6785
Lid geworden op: dinsdag 5 juni 2007, 15:01

Re: Fitness topic

Bericht door Hunter Remon »

Voeding is tegenwoordig wel goed bij mij 4500calorieen per dag waarvan alles eigenlijk gezond. Sporten gaat nu goed, gister 60kg bankdrukken 4 setjes van 8.
Goei veel spierpijn.

Lengte 1.88, gewicht 79,8 met vetpercentage van 7.4, moet alleen nog me pensje maar is beter gaan trainen.
Zit nu sinds 5 dagen aan de protein shakes. Maand kuur, hierna terug naar die winkel om ales op te laten meten etc. Kijken of de vorderingen aanwezig zijn erdoor.
Danneh
Berichten: 8980
Lid geworden op: donderdag 4 januari 2007, 13:35

Re: Fitness topic

Bericht door Danneh »

Hunter Remon schreef:Voeding is tegenwoordig wel goed bij mij 4500calorieen per dag waarvan alles eigenlijk gezond. Sporten gaat nu goed, gister 60kg bankdrukken 4 setjes van 8.
Goei veel spierpijn.

Lengte 1.88, gewicht 79,8 met vetpercentage van 7.4, moet alleen nog me pensje maar is beter gaan trainen.
Zit nu sinds 5 dagen aan de protein shakes. Maand kuur, hierna terug naar die winkel om alles op te laten meten etc. Kijken of de vorderingen aanwezig zijn erdoor.
BF van 7.40%, zeer netjes!! Maar met zo een laag vetpercentage is er werkelijk geen vet rondom je buikje, haha. Rond de 10% kan je al epische buikspieren zien en andere spieren :')..

Vanavond weer fitness, dan denk Sumo Deadlift uitproberen.
Whisperer
Berichten: 2185
Lid geworden op: zondag 25 november 2007, 16:19
Oude naam: Wont-Cry

Re: Fitness topic

Bericht door Whisperer »

Ik ga nu 3 keer in de week naar de sportschool, maar moet eigenlijk naast het sporten ook wat beter met m'n eten omgaan. Iemand tips om wat af te vallen? (Qua voeding én qua sport)

Bedankt alvast! :)
Danneh
Berichten: 8980
Lid geworden op: donderdag 4 januari 2007, 13:35

Re: Fitness topic

Bericht door Danneh »

Whisperer schreef:Ik ga nu 3 keer in de week naar de sportschool, maar moet eigenlijk naast het sporten ook wat beter met m'n eten omgaan. Iemand tips om wat af te vallen? (Qua voeding én qua sport)

Bedankt alvast! :)
Geen vettige happen e.d. na het fitnessen/ S ' avonds, probeer na het sporten gewoonweg een simpel bakje met yogurth en crusli of kwark.

Verder veel cardio voor af te vallen ;D!
sharkscope
Berichten: 1070
Lid geworden op: maandag 2 augustus 2010, 18:30

Re: Fitness topic

Bericht door sharkscope »

Hunter Remon schreef:Voeding is tegenwoordig wel goed bij mij 4500calorieen per dag waarvan alles eigenlijk gezond. Sporten gaat nu goed, gister 60kg bankdrukken 4 setjes van 8.
Goei veel spierpijn.

Lengte 1.88, gewicht 79,8 met vetpercentage van 7.4, moet alleen nog me pensje maar is beter gaan trainen.
Zit nu sinds 5 dagen aan de protein shakes. Maand kuur, hierna terug naar die winkel om ales op te laten meten etc. Kijken of de vorderingen aanwezig zijn erdoor.
Zonde... Je bent net begonnen en nu al geen naturel meer!
Hoi!
Whisperer
Berichten: 2185
Lid geworden op: zondag 25 november 2007, 16:19
Oude naam: Wont-Cry

Re: Fitness topic

Bericht door Whisperer »

Danneh schreef:
Whisperer schreef:Ik ga nu 3 keer in de week naar de sportschool, maar moet eigenlijk naast het sporten ook wat beter met m'n eten omgaan. Iemand tips om wat af te vallen? (Qua voeding én qua sport)

Bedankt alvast! :)
Geen vettige happen e.d. na het fitnessen/ S ' avonds, probeer na het sporten gewoonweg een simpel bakje met yogurth en crusli of kwark.

Verder veel cardio voor af te vallen ;D!
Haha, ja, dat snapte ik. ;)

Iemand iets uitgebreidere tips? :P
Hunter Remon
Berichten: 6785
Lid geworden op: dinsdag 5 juni 2007, 15:01

Re: Fitness topic

Bericht door Hunter Remon »

Zonde? ben al jaartje bezig, maar sinds 4 maanden echt met goede voeding etc, maar kom gewoon niet aan 150+ gr eiwitten per dag. Sinds me voeding goed is gaat het ook echt stukke beter. Veel meer gestegen etc.

Maar 7,4% tja ik schrok er ook echt veel van want heb nog wel wat vet rondom me buikje. Dus lijkt me niet maarja. Train ook niet echt veel me buikje om eerlijk te zijn :P moet ik toch maar echt is gaan doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Danneh schreef:
Hunter Remon schreef:Voeding is tegenwoordig wel goed bij mij 4500calorieen per dag waarvan alles eigenlijk gezond. Sporten gaat nu goed, gister 60kg bankdrukken 4 setjes van 8.
Goei veel spierpijn.

Lengte 1.88, gewicht 79,8 met vetpercentage van 7.4, moet alleen nog me pensje maar is beter gaan trainen.
Zit nu sinds 5 dagen aan de protein shakes. Maand kuur, hierna terug naar die winkel om alles op te laten meten etc. Kijken of de vorderingen aanwezig zijn erdoor.
BF van 7.40%, zeer netjes!! Maar met zo een laag vetpercentage is er werkelijk geen vet rondom je buikje, haha. Rond de 10% kan je al epische buikspieren zien en andere spieren :')..

Vanavond weer fitness, dan denk Sumo Deadlift uitproberen.
Andere spieren zijn vrijwel wel allemaal echt goed te zien, in me buik zit als het ware wel al die hele midde gleuf, maar de blokjes bij lange na niet :P
6 Kilo Pinda
Ex-chatmoderator
Berichten: 4793
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 18:57
RS: Most Great (OSRS)
Extra rang: 3de "Beste nieuwkomer van 2009"

Re: Fitness topic

Bericht door 6 Kilo Pinda »

Huh een maand proteïne shakes kuur? Die kun je elke dag jaar in jaar uit drinken hoor :P

AS zou nu inderdaad gewoon oerstom zijn.
R.I.P. Koen Buitelaar, 17.02.1988 - 07.03.2010
'You had to go, and left the world behind. You're not gone, you're just out of sight.'
PlaatjePlaatje
Rowwen Hèze: 'Soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.'

Rowwen Hèze: 'Vur iederien din os is veurgegoan, vur iederien din alles het gegeave. Enne gojje mins blieft altied leave.'

BZB: 'Ik hou mijn leven in de hand, 't liefst gevuld tot aan de rand.'
Black Youda
Berichten: 2008
Lid geworden op: zaterdag 28 juni 2008, 23:29
Contacteer:

Re: Fitness topic

Bericht door Black Youda »

Iemand die een alternatief weet voor kwark s'avonds? Ik vind het echt niet lekker :?
Afbeelding
6 Kilo Pinda
Ex-chatmoderator
Berichten: 4793
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 18:57
RS: Most Great (OSRS)
Extra rang: 3de "Beste nieuwkomer van 2009"

Re: Fitness topic

Bericht door 6 Kilo Pinda »

Black Youda schreef:Iemand die een alternatief weet voor kwark s'avonds? Ik vind het echt niet lekker :?
Casseïne shakes, beter als kwark zelfs alleen stuk duurder. Zit je in ieder geval niet met carbs voor het slapen :)
R.I.P. Koen Buitelaar, 17.02.1988 - 07.03.2010
'You had to go, and left the world behind. You're not gone, you're just out of sight.'
PlaatjePlaatje
Rowwen Hèze: 'Soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.'

Rowwen Hèze: 'Vur iederien din os is veurgegoan, vur iederien din alles het gegeave. Enne gojje mins blieft altied leave.'

BZB: 'Ik hou mijn leven in de hand, 't liefst gevuld tot aan de rand.'
StemSven
Berichten: 1411
Lid geworden op: donderdag 9 juli 2009, 18:01
RS: Twiddur (p2p)
Oude naam: SexySven
Contacteer:

Re: Fitness topic

Bericht door StemSven »

Black Youda schreef:Iemand die een alternatief weet voor kwark s'avonds? Ik vind het echt niet lekker :?
Eet dan van die gezoete kwark, bijvoorbeeld aardbijen magere kwark van zwavelhoeven :)
Afbeelding
6 Kilo Pinda
Ex-chatmoderator
Berichten: 4793
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 18:57
RS: Most Great (OSRS)
Extra rang: 3de "Beste nieuwkomer van 2009"

Re: Fitness topic

Bericht door 6 Kilo Pinda »

eatmy phat schreef:
Black Youda schreef:Iemand die een alternatief weet voor kwark s'avonds? Ik vind het echt niet lekker :?
Eet dan van die gezoete kwark, bijvoorbeeld aardbijen magere kwark van zwavelhoeven :)
In aarbijen zit suiker, koolhydraten. Eiwitten en vetten voor het slapen zijn prima koolhydraten liever niet. Doet je lichaam niets meer mee en wordt als lichaamsvet opgeslagen. Achja zie sowieso het probleem niet zo als je een beetje voor de tv zit zonder er verder bij na te denken kwark eten heb je zo weg. Care voor misschien een wat vies smaakje in je mond je gaat 't ook niet eten omdat het lekker is maar omdat het goed voor je is. Snel weglepelen en je merkt er nauwelijks iets van joh.
R.I.P. Koen Buitelaar, 17.02.1988 - 07.03.2010
'You had to go, and left the world behind. You're not gone, you're just out of sight.'
PlaatjePlaatje
Rowwen Hèze: 'Soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.'

Rowwen Hèze: 'Vur iederien din os is veurgegoan, vur iederien din alles het gegeave. Enne gojje mins blieft altied leave.'

BZB: 'Ik hou mijn leven in de hand, 't liefst gevuld tot aan de rand.'
Bartt
Ex-moderator
Berichten: 5699
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2008, 21:03
Oude naam: Esc_Wash0r

Re: Fitness topic

Bericht door Bartt »

Kan ik vanaf 16 jaar beginnen met wat jullie doen? Fitness? En die shakes enzo hoort dat bij het pakket?
Outside of a dog, a book is man’s best friend. Inside of a dog, it’s too dark to read.

GROUCHO MARX
Afbeelding
daan93
Berichten: 418
Lid geworden op: zondag 13 december 2009, 0:19

Re: Fitness topic

Bericht door daan93 »

tuurlijk kan dat
en shakes moet je zelf weten het is ter aanvullen. Als jij al genoeg eiwitten binnenkrijgt op door je normale eetpatroon is het niet nodig, anders kan het handig zijn.
6 Kilo Pinda
Ex-chatmoderator
Berichten: 4793
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 18:57
RS: Most Great (OSRS)
Extra rang: 3de "Beste nieuwkomer van 2009"

Re: Fitness topic

Bericht door 6 Kilo Pinda »

Nee is niet perse nodig als je niet gek serieus bent en je voeding gewoon op orde is.
R.I.P. Koen Buitelaar, 17.02.1988 - 07.03.2010
'You had to go, and left the world behind. You're not gone, you're just out of sight.'
PlaatjePlaatje
Rowwen Hèze: 'Soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.'

Rowwen Hèze: 'Vur iederien din os is veurgegoan, vur iederien din alles het gegeave. Enne gojje mins blieft altied leave.'

BZB: 'Ik hou mijn leven in de hand, 't liefst gevuld tot aan de rand.'
Danneh
Berichten: 8980
Lid geworden op: donderdag 4 januari 2007, 13:35

Re: Fitness topic

Bericht door Danneh »

Ikzelf ben nu 17 jaar, nog geen eiwitshakes gebruikt. Weinig vet en goed gebouwd. Achja, vind zonder eiwit-shakes trainen prima, train zelf namelijk maar 2x per week, maar wel op een effectieve goeie manier. Niet dat lante-fante gedrag, gewoon full-pumping :')
Gebruikersavatar
Magekingkong
Berichten: 1730
Lid geworden op: zondag 19 oktober 2008, 7:25

Re: Fitness topic

Bericht door Magekingkong »

In België heb ik echter nog nooit van kwark gehoord, weten jullie soms of dat in dit belgenlandje onder een andere naam bekend is?
sharkscope
Berichten: 1070
Lid geworden op: maandag 2 augustus 2010, 18:30

Re: Fitness topic

Bericht door sharkscope »

Platte kaas?
Hoi!
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Fitness topic

Bericht door Halle »

Magekingkong schreef:In België heb ik echter nog nooit van kwark gehoord, weten jullie soms of dat in dit belgenlandje onder een andere naam bekend is?
Het is zegmaar een HELE zure yoghurt.
Plaats reactie