Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (Deel 3!)

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Wat vinden jullie van deel 1, 2 en 3?

8-10: Nice quest! Deze mag voor mij wel in RS komen!
1
10%
Tussenoptie 3: Deel 3 vind ik tot nu toe de beste.
1
10%
Tussenoptie 2: Deel 2 vind ik tot nu toe de beste.
0
Geen stemmen
Tussenoptie 1: Deel 1 vind ik tot nu toe de beste.
0
Geen stemmen
5-7: Leuk, het is leuk maar niet goed genoeg voor RS.
1
10%
4: leuk, maar nog wat verbeteringen. (zoals de questnaam ect).
1
10%
1-3: Nee!
3
30%
0: Nee, zeer stom!
2
20%
Geen mening
1
10%
 
Totaal aantal stemmen: 10

Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door ikkeikke66 »

shotterken schreef:
ikkeikke66 schreef:
Sherwood689 schreef:Een bibliotheek is een typisch plek waar je boeken vind, een Exam centre is om tests af te leggen.
Hoeveel plaatsen zijn er met Biblioteken die zonder quests te bereiken zijn? Varrock, maar daar kan ik geen trap laten verschijnen, Reldo zal iets in de gaten hebben
Loopt er geen vent in het exam centre? (heb er ooit 6 jaar geleden is geweest ofzo dus weet niet..)

Reldo is een NPC lol In de quest Shield Of Arrav hebben ze toch ook niet door dat je hun schild pikt ( beetje slecht voorbeeld maarja)

+Wat Sherwood zegt ^
In zuidelijke kamer kijkt er niemand -,-

Toegevoegd na 43 seconden:

Ik wil niet dat er NOG een topic van mij faalt over de stomme discussies die er over gemaakt worden...
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door Sherwood689 »

Deze discussie gebeuren voor een rede, een rede die jij hebt veroorzaakt.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door Shadow Blast »

Ik zal maar niets meer zeggen maar ik vind het gewoon raar dat er erg veel overeenkomsten zijn en dit vlak na mijn questserie.

Je quest speelt zich de andere kant af maar toch kom je naar de zelfde plaats daarom snap ik het niet goed.

Waarom zou het boek zich een eind verder bevinden van de plaats waar de questserie over gaat.Dit zou toch daar in de buurt bewaard worden en niet in het exam centre?

Achja ik zie wel naar de volgende quests
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
koeninho
Berichten: 959
Lid geworden op: maandag 3 december 2007, 20:39

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door koeninho »

shotterken schreef:
ikkeikke66 schreef:
Sherwood689 schreef:Een bibliotheek is een typisch plek waar je boeken vind, een Exam centre is om tests af te leggen.
Hoeveel plaatsen zijn er met Biblioteken die zonder quests te bereiken zijn? Varrock, maar daar kan ik geen trap laten verschijnen, Reldo zal iets in de gaten hebben
Loopt er geen vent in het exam centre? (heb er ooit 6 jaar geleden is geweest ofzo dus weet niet..)

Reldo is een NPC lol In de quest Shield Of Arrav hebben ze toch ook niet door dat je hun schild pikt ( beetje slecht voorbeeld maarja)

+Wat Sherwood zegt ^
Weet je wat, ik ga ze allebei eens lezen met een neutrale blik en dan zal ik mijn mening er eens over geven (niet dat iemand daar op zit te wachten). Uitslag volgt over een paar minuutjes... :fluit:

Resultaten van het onderzoek:

Ik maakte net een quest over een Bloed Steen vinden, nu maak jij er een over een rune vinden. Rune is omdat ik vind dat er wel een nieuwe spreuk mag komen van de 4 elementals, dus nieuwe Rune.
Hierin moet de jury Ikkeikke66 in het gelijk stellen. Het verschil is groot genoeg om niet van plagiaat te hoeven spreken.

-Bij mij moest je ook een boek vinden Boek is een typish voorbeeld van waar geschiedenis in staat enzo Ja dit is een moeilijke. Boeken worden inderdaad veel gebruikt in quests, hier moet Ikkeikke66 toch in het gelijk gesteld worden.

-Bij mij bevond het boek zich ook in het exam centre.Exam Centre is de typishe plaats voor boeken Dit, in combinatie met het boek zoeken, is een beetje verdacht. Er zijn betere locaties in de buurt van je quests (zoals al gezegd door Schotterken). Hier moet ik dus echt Schotterken gelijk geven. Dit lijkt er erg veel op!

Bij mij waren er ook guards bij het boek (letor) Bij jou houden de Lectors het boek bij, bij mij staat er een gaurd die het boek beschermt, dat is een verschilOok dit lijkt erg veel op de quest van Schotterken, ook al zijn er wat verschillen. Toch zijn de verschillen groot genoeg om niet te hoeven spreken van plagiaat.

Conclusie van het onderzoek:
De bevindingen van de jury wijzen wel degelijk op een verband tussen de twee quests. Echter kan niet bewezen worden dat er sprake is van plagiaat, ook al zijn de omstandigheden zeer verdacht!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen [-(

Maar..... Er is meer!
Tijdens het onderzoek van onze jury is gebleken dat Ikkeikke66 wordt vernoemd in het bedanklijstje onder de quest van Schotterken! Dit wijst erop dat er misschien meer speelt dan wij gewone burgers denken! Fraude? Een complot tegen de questmakers? Criminele afrekeningen in de onderwereld van LTF? Wordt vervolgd....
Laatst gewijzigd door koeninho op zondag 26 juni 2011, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door JoelTheJester »

Hier heb ik op gewacht, een wat serieuzere inzending van jou. Waar je iets meer tijd in heb gestoopt want als ik jou topics doorlas zag ik dat je goede ideeën had, maar je stopte er te weinig tijd in. Probeer andere quest namen te verzinnen, zoals een aspect in de quest omdat geen enkele quest naam de quest zelf beschrijft.
:bier:
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door Shadow Blast »

koeninho schreef:Maar..... Er is meer!
Tijdens het onderzoek van onze jury is gebleken dat Ikkeikke66 wordt vernoemd in het bedanklijstje onder de quest van Schotterken! Dit wijst erop dat er misschien meer speelt dan wij gewone burgers denken! Fraude? Een complot tegen de questmakers? Criminele afrekeningen in de onderwereld van LTF? Wordt vervolgd....

Haha dat laatste!:D
Was gewoon voor de questnaam meer niet...
Vind het gewoon toevallig dat nog geen 2 weken na de mijne hij een nieuwe maakt met een gelijkenissen moest dit een 2 maanden later gebeuren zou het niet erg zijn maar nu vind ik het meer dan toeval.

Bovendien had hij in mijn quest gepost om in het tweede stukje met een ondergrondse gang te werken en nu gebruikt hij het voor zichzelf.Rede te meer dat er verband is tussen de quests anders is dit niet mogelijk
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door ikkeikke66 »

-Ik vind dat er maar een kleine geleikenis in zit, het Exam center.
- De reden waarom ik ondergrondse gangen gebruik, is omdat jij het niet wou gebruiken, dus heb ik nog maar geen Pligaat gepleegd, het is immers mijn suggestie.
- Waarom ik het Exam Center gebruik is omdat ik niets anders wist te bedenken :oops: dit is miss een beetje gekopieerd, maar ik vind zo geen andere plek waar ik het boek kan laten bevinden, nog eens srry ervoor :oops: :oops:

Maar als jullie anders suggesties hebben van waar het boek zich kan bevinden, zou ik graag jullie suggstie ontvangen.
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door Shadow Blast »

ikkeikke66 schreef:-Ik vind dat er maar een kleine geleikenis in zit, het Exam center.
- De reden waarom ik ondergrondse gangen gebruik, is omdat jij het niet wou gebruiken, dus heb ik nog maar geen Pligaat gepleegd, het is immers mijn suggestie.
- Waarom ik het Exam Center gebruik is omdat ik niets anders wist te bedenken :oops: dit is miss een beetje gekopieerd, maar ik vind zo geen andere plek waar ik het boek kan laten bevinden, nog eens srry ervoor :oops: :oops:

Maar als jullie anders suggesties hebben van waar het boek zich kan bevinden, zou ik graag jullie suggstie ontvangen.
-Ik vind dat er nog gelijkenissen zijn
-Maar dat is een teken dat het in beide quests past dus moet er zeker wat gelijkenis inzitten
-Een andere plek? Er is zo een plek die "Bibliotheek" noemt [-o<
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door ikkeikke66 »

En PS: Ik vind die "Maar... Er is meer!" nogal onzin, waarom zouden Questschrijvers een verbond hebben tegen questschrijvers?
Waarom zouden we een onderwereld van LTF maken?

Ik vind dat die "maar er is meer" op niets slaat.
Maar dat is mijn mening.
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door Shadow Blast »

ikkeikke66 schreef:En PS: Ik vind die "Maar... Er is meer!" nogal onzin, waarom zouden Questschrijvers een verbond hebben tegen questschrijvers?
Waarom zouden we een onderwereld van LTF maken?

Ik vind dat die "maar er is meer" op niets slaat.
Maar dat is mijn mening.
Hij meent het dan ook niet, hij wil gewoon iets spannend ervan maken terwijl het niets speciaals is...Het is een mop...
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door ikkeikke66 »

shotterken schreef:
ikkeikke66 schreef:En PS: Ik vind die "Maar... Er is meer!" nogal onzin, waarom zouden Questschrijvers een verbond hebben tegen questschrijvers?
Waarom zouden we een onderwereld van LTF maken?

Ik vind dat die "maar er is meer" op niets slaat.
Maar dat is mijn mening.
Hij meent het dan ook niet, hij wil gewoon iets spannend ervan maken terwijl het niets speciaals is...Het is een mop...
Ik ga ff kijken waar ik het slot in de muur kan plaatsen, en dan zal ik nog zien of ik de bib kan nemen in plaats van Exam Center.

Toegevoegd na 15 seconden:

duscissie gesloten!
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door Shadow Blast »

Voor mij is de discussie pas gesloten nadat je ganse questserie af is
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door ikkeikke66 »

Zelf gemaakt plaatje erbij, er staat nu ook dat het in de Bib van Varrock ligt.

Discussie gesloten voor nu!

Toegevoegd na 40 seconden:
shotterken schreef:Voor mij is de discussie pas gesloten nadat je ganse questserie af is
Ik heb tenminste de plaats al veranderd naar de bib, heb er ook een plaatje bij gezet.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door Sherwood689 »

Nou je hoeft me niet in het bedanklijstje te zetten hoor, ik heb niks gedaan. ^_^
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door Shadow Blast »

Ik snap ook niet waarom ik erbij sta...
Ik zei gewoon om een bibliotheek te nemen
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door ikkeikke66 »

shotterken schreef:Ik snap ook niet waarom ik erbij sta...
Ik zei gewoon om een bibliotheek te nemen
Daarom staan jullie er in!
Jullie hebben daardoor deze discussie opgeheven, nja, de discussie was alleen tussen ons :P

Toegevoegd na 1 minuten:

PS: ik ga nu verder werken aan deel 2!

Toegevoegd na 21 minuten:

Ik heb niet veel tijd nu, dus ik heb al een klein deeltje erbij gezet.
koeninho
Berichten: 959
Lid geworden op: maandag 3 december 2007, 20:39

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door koeninho »

ikkeikke66 schreef:En PS: Ik vind die "Maar... Er is meer!" nogal onzin, waarom zouden Questschrijvers een verbond hebben tegen questschrijvers?
Waarom zouden we een onderwereld van LTF maken?

Ik vind dat die "maar er is meer" op niets slaat.
Maar dat is mijn mening.
Hahaha ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat iedereen zou begrijpen dat het nergens op sloeg. Blijkbaar had ik het mis.

Maar aangezien het gedeelte over de Examcentre is aangepast, vind ik inderdaad dat deze discussie wel gesloten mag worden. Ga gewoon lekker verder met je eigen quests schrijven en heb er een beetje plezier in! :bier:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door Shadow Blast »

:bier:
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door ikkeikke66 »

Blij dat de discussie gesloten is, en ik heb er zeker plezier in nog 2 (of 3) andere delen te maken!
Gebruikersavatar
Zakdoekdoos
Berichten: 1833
Lid geworden op: vrijdag 7 januari 2011, 12:23

Re: Nieuwe questserie: The Search For A New Rune (P2P)

Bericht door Zakdoekdoos »

shotterken schreef:Euhm:

-Ik maakte net een quest over een Bloed Steen vinden, nu maak jij er een over een rune vinden
-Bij mij moest je ook een boek vinden
-Bij mij bevond het boek zich ook in het exam centre.
-Bij mij waren er ook guards bij het boek (letor)

4 Vergelijkingen in de eerste quest al
...
Plaats reactie