Construction Updates

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie

Wat is je favoriete update?

Update 1
3
27%
Update 2
1
9%
Update 3
2
18%
Update 4
1
9%
Update 5
1
9%
Update 6
3
27%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Construction Updates

Bericht door Sir Fire181 »

Ja! Daar ben ik weer eens met m'n Construction updates! Er zijn een paar kleine dingen in de rooms toegevoegd. Ze geven geen experience. Wel een paar extra dingen. Een van de updates heb ik al eens gebruikt. Dat is die van de Chapel met verschillende altaren. Ik heb hem er bij gezet. Je hoeft er echter niet veel aandacht daar aan te besteden. Ook heb ik er echter GEEN PLAATJES bijgezet. Jullie weten dat ik erg slecht ben in paint. Dan nu de locaties van de updates. De updates vinden plaats in de chapel, de Room, de Keuken, de Dungeon en nog een in de Throne room. Er is ook nog een update door het hele huis. Ook is er echter 1 nieuwe room die ik heb verzonnen. Deze noem ik het laatste. Daarna zal ik de levels opnoemen die je nodig hebt met het materiaal. Hier komen de updates.

Update 1: De Chapel


Jullie kennen hem nog. Er komen andere aanbidgoden bij: Armadyl, Bandos en Ancient (Zaros). Het Ancient heeft iets speciaals dat de rest niet heeft. Hierop kan je switchen naar Ancient Prayers. Dit is echter tijdelijk (2 uur). Je kan dit ook terugveranderen hier. Hier is ook een speciale optie op het altaar voor. Als standbeelden komt er voor Armadyl een vogel, die bij een groter standbeeld ook groter word. Bij Bandos staat er eerst een goblin, dan een troll, en tot slot een Ourg. Bij Ancient zie je eerst een Ancient Mage, dan een Ancient Ranger en tot slot een Ancient Warrior (Virtus, Pernix, Torva).

Update 2: De Room
[/b]

In de Games room kent iedereen de Stone. Die zet je op en je moet hem breken. Nu is er echter nog iets om op te slaan. Een Dummy. Deze staat in het Zuidoosten van de Games Room. Bij de ''laagste'' dummy kan je alleen met bokshandschoenen er tegen slaan. Bij de 2e versie echter ook normale wapens zoals Scimitars en 2h Swords. Deze geven xp, rond de 10 xp geven ze. Het is niet veel, maar altijd wel leuk om in de Games Room te zetten.

Update 3: De Keuken
[/b]
In de keuken is de volgende update aanwezig: Mahogany. In de keuken is er geen Mahogany. Geen larders, shelves of de table. Vanaf nu kan dit wel. Ook komt onder je Beerbarrel een kratje met extra dingen.

- De Mahogany-larder bevat: Alle dingen in een teak larder, tomato, meat, lime, lemon, pineapple, orange dwellberries en equa leaves.
- De Mahogany-shelves bevat: Alle dingen in een teak shelves, pie dish, cocktail glass en een cocktail shaker.
- De Mahogany-Table lijkt me duidelijk. Op deze kan je nu ook Cup of Tea zetten.
- Het kratje onder je Beerbarrel bevat: Vodka, Gin, Whiskey en Brandy.

Update 4: De Dungeon
[/b]
In de Dungeon komen er wat nieuwe Guards. Het zijn er al veel. Het zijn er maar 3 die er bijkomen. Dit zijn de

Cave Horror (CB-level 90) ---> Maximale hit = 203
Snake (CB-level 77) ---> Maximale hit = 222
Yeti (CB-level 100) ---> Maximale hit = 300

Ze zijn erg sterk, al lijken ze zwak door hun combat.

Update 5: De Throne Room
[/b]
In de Throne Room komt er nog wat. Er komt een nieuwe Throne die iedereen blij maakt. Een Gilded Throne. Deze troon is helemaal goud!!!
Deze is niet prachtig, maar als je er op zit krijg je een kleine onzichtbare prayerbonus. Je prayer gaat nu 2x zo sloom omlaag. Handig toch?

Update 6: Door heel het huis
[/b]

Heel veel mensen halen wel eens een skill 99/120, zijn jarig of hebben een andere speciale gelegenheid. De sfeer is er wel gezellig, maar er ontbreekt nog wat: Slingers en Taart!.
Slingers kan je overal ophangen. Alleen niet in de Dungeon en Dungeonpit. Je butler zal als je je huis ingaat een grote taart met 3 lagen bakken. Dit kost 2 minuten. Je moet dit
wel zelf vragen. Dit word gecheckt en de butler bakt het voor je. Zo is er nog meer sfeer in huis. Voor de mensen die in de vakantie jarig zijn, alvast gefeliciteerd!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan nu even de levels en het materiaal die je nodig hebt voor de updates. Ze staan allemaal onder elkaar, niet per room. Anders zal het wel een heel lang Topic kunnen worden. Ze staan in Updatevolgorde. Ze zijn ook gemarkeerd. Bij de keuken is de volgorde: Larder, Shelves, Table, Kratje.
LevelMateriaal
754 Mahogany planks en 3 Gold Leafs
5010 Cloth, 3 oak plank
558 Mahogany plank
743 Mahogany planks, 3 Soft clay, 2 Gold Leafs
633 Mahogany planks
682 Mahogany plank en 1 Soft clay
975.750.000 gp
9912 Gold bar en 4 Gold Leafs
8825 cloth
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan zijn we er doorheen toch...ik vergeet iets....euhm...owja de nieuwe room! De nieuwe room is.....: Een Music room!

Voor de room heb je 80 Construction nodig. De room kost je 200.000 coins. Er zijn een paar instrumenten en een podium om op te spelen. Er komt hier ook een nieuw materiaal bij. Black Dye. Deze is voor de piano. Je kunt deze laten maken bij Aggie in Draynor voor 5 gp, 3 emmer met modder en silver dust. Ze zijn ook te koop op de exchange als je er 1 hebt gemaakt. Daarvoor nog niet. Dan nu de dingen met het materiaal en het level.

Voor het podium: 10 Mahogany plank, 5 Black Dye - Level 80
Voor een Ukelele: 3 Plank, 1 steel bar - Level 80
Voor een houten Gitaar: 3 Oak plank, 1 Teak Plank en 1 steel bar. - Level 82
Voor een Piano: 7 Teak plank, 4 Black Dyes, 10 nails - Level 83
Voor een Viool: 3 Mahogany en 2 Steel bar - Level 85
Voor een Cello: 2 Mahogany en 2 steel bar - Level 86
Voor een Harp: 5 Gold bar, 1 Gold Leaf en 2 Steel bar - Level 89
Voor een Lyer: 3 Teak plank, 1 Gold Leaf - Level 90
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Speciaal voor ikkeikke66 heb ik nog ff wat tabelletjes weggezet van de monsters in de dungeon.
Cave Horror
Soort monsterNormaal monster
F2P of P2PP2P
Combatlevel90
Life points970
Slayer xp97
Maximale hit203
AgressiefJa
FamilieHorror
Valt aan metMelee en Magic
Kan jou vergiftigenNee
Snake
Soort monsterNormaal monster
F2P of P2PP2P
Combatlevel77
Life points610
Slayer xp61
Maximale hit222
AgressiefJa
FamilieReptiel
Valt aan metMelee
Kan jou vergiftigenJa
Yeti
Soort monsterNormaal monster
F2P of P2PP2P
Combatlevel100
Life points10000
Slayer xp1000
Maximale hit300
AgressiefJa
FamilieZoogdieren
Valt aan metMelee en Ranged
Kan jou vergiftigenNee
Einde!

Bedankt voor het lezen!
Laatst gewijzigd door Sir Fire181 op maandag 11 juli 2011, 21:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5598
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Construction Updates

Bericht door Beanoodle »

Update 6 is goed.
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Construction Updates

Bericht door ikkeikke66 »

Beanoodle_ schreef:Update 6 is goed.
Serieus? Ik vind update 3 het leukste, de dungeon is overpowered, lvl 77 snake hit meer dan een 90'er?
Beanoodle
Berichten: 5598
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Construction Updates

Bericht door Beanoodle »

3 staa bij mij op 2. Vind ze allemaal goed.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Construction Updates

Bericht door Sir Fire181 »

Ik heb er dan ook keihard aan gewerkt.
Afbeelding Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Construction Updates

Bericht door Lynch »

Allemaal goed 8,5 vooral die nieuwe keuken larder.. Als die er eindelijk is kan je pizza ingredienten in je huis vinden!
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Construction Updates

Bericht door Sir Fire181 »

Dylann schreef:Allemaal goed 8,5 vooral die nieuwe keuken larder.. Als die er eindelijk is kan je pizza ingredienten in je huis vinden!
Dat deed ik express. Ik wou pizza bakken in huis maar ik had geen tomaat. Dus ik dacht: Uitwerken!
Afbeelding Afbeelding
warpinguin
Berichten: 17
Lid geworden op: donderdag 12 juni 2008, 21:01

Re: Construction Updates

Bericht door warpinguin »

alle ideeën zijn mooi, alleen bestonden de meeste instrumenten die je opnoemt nog niet :

een houten Gitaar: een lier, dit is een tiensnarige gitaar
Voor een Ukelele: zou ik vervangen door lier(zie harp)
Voor een Piano: een klavecimbel, een soort van piano maar met minder toetesen
Voor een Viool: dit bestond denk ik al wel
Voor een Cello: dit bestond vast ook
Voor een Harp: ik denk dat dit bestond, maar ze hadden ook een lier, een beetje een hand harp.
ik zit nog niet in een clan,
als je er één weet,
pb me dan.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Construction Updates

Bericht door Sir Fire181 »

warpinguin schreef:alle ideeën zijn mooi, alleen bestonden de meeste instrumenten die je opnoemt nog niet :

een houten Gitaar: een lier, dit is een tiensnarige gitaar
Voor een Ukelele: zou ik vervangen door lier(zie harp)
Voor een Piano: een klavecimbel, een soort van piano maar met minder toetesen
Voor een Viool: dit bestond denk ik al wel
Voor een Cello: dit bestond vast ook
Voor een Harp: ik denk dat dit bestond, maar ze hadden ook een lier, een beetje een hand harp.
Goeie ideetjes. Vooral de Lier. Die zal ik nog even toevoegen voor jou. :D

Het is gewijzigd!

Toegevoegd na 3 uur en 31 minuten:

Toevoegingen/Opmerkingen/Tips?

Altijd welkom!
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Construction Updates

Bericht door ikkeikke66 »

Miss een monstertabel bij de monsters maken?

Vind ze allemaal zeer goed

Alles vind ik wel goed, alleen dat feestgedoe vind ik niet echt iets voor RS...

Maar dat is dan mijn menig ;)
Areavus
Berichten: 1460
Lid geworden op: dinsdag 9 december 2008, 15:08
RS: Areavus (p2p)
Clan: Imperium
Oude naam: mijner331

Re: Construction Updates

Bericht door Areavus »

Prayer bonus van de throne is onzin, als je er op zit gebruik je toch geen prayer? Het tijdelijk overswitchen naar ancient prayers is het ook niet helemaal, straks valt midden bij bandos je prayer uit ofzo. Voor de rest vind ik t leuke updates :)
Afbeelding
~Proud Leader of Imperium~
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Construction Updates

Bericht door Writing »

Ik vind idee 1 en 3 het leukst. Idee 1 had ik ook al in mijn hoofd dus heb gestemd voor d 1. Die throne van goud bestaat al een beetje: in het Varrock castle. 8,5/10 :D
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Construction Updates

Bericht door Sir Fire181 »

rogiertje schreef:Ik vind idee 1 en 3 het leukst. Idee 1 had ik ook al in mijn hoofd dus heb gestemd voor d 1. Die throne van goud bestaat al een beetje: in het Varrock castle. 8,5/10 :D
Update 3 vind ik ook gewoon de beste. Net als de nieuwe room die ik heb bedacht.

Toegevoegd na 7 uur en 9 minuten:

Niet gedacht dat jij dit een goeie update vond, rogiertje. XD.
Afbeelding Afbeelding
shrympy
Berichten: 1101
Lid geworden op: dinsdag 24 november 2009, 17:57
RS: Gestopt
Oude naam: Bloemk00l

Re: Construction Updates

Bericht door shrympy »

Ik vond update 3 het leukste :D. Alleen kan je beter bij dat altaar ding voor Bandos de Troll naar een Orc veranderen, want trollen zijn geen Bandos followers ;)
fishing capeje is sinds 17/08/2010 van mij!
cooking capeje is sinds 27/12/2010 van mij!
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Construction Updates

Bericht door Writing »

Sir Fire181 schreef:
rogiertje schreef:Ik vind idee 1 en 3 het leukst. Idee 1 had ik ook al in mijn hoofd dus heb gestemd voor d 1. Die throne van goud bestaat al een beetje: in het Varrock castle. 8,5/10 :D
Update 3 vind ik ook gewoon de beste. Net als de nieuwe room die ik heb bedacht.

Toegevoegd na 7 uur en 9 minuten:

Niet gedacht dat jij dit een goeie update vond, rogiertje. XD.
Hoezo niet? :shock: Wil je dat ik dan commentaar geef? :P
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Construction Updates

Bericht door Sir Fire181 »

rogiertje schreef:
Sir Fire181 schreef:
rogiertje schreef:Ik vind idee 1 en 3 het leukst. Idee 1 had ik ook al in mijn hoofd dus heb gestemd voor d 1. Die throne van goud bestaat al een beetje: in het Varrock castle. 8,5/10 :D
Update 3 vind ik ook gewoon de beste. Net als de nieuwe room die ik heb bedacht.

Toegevoegd na 7 uur en 9 minuten:

Niet gedacht dat jij dit een goeie update vond, rogiertje. XD.
Hoezo niet? :shock: Wil je dat ik dan commentaar geef? :P
Nee nee, maar jij bent altijd nogal kritisch over andere hun suggesties.
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie