~>Ultimate emote guide 2011<~

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Timie 100000
Berichten: 55
Lid geworden op: dinsdag 8 april 2008, 18:18
RS: Burned Ice (p2p)
Clan: Veritas Vincit

~>Ultimate emote guide 2011<~

Bericht door Timie 100000 »

Ultimate emote guide 2011
Intro
Welkom allemaal op mijn ultimate emote guide 2011, deze 'guide' is voor een groot deel eigenlijk een verzameling van andere guides en dat voor hele goeie redenen: het zou te veel werk zijn om zoveel guides te schrijven en er zullen vast wel geen tekort aan bestaan.
Note
In deze guide behandelen we in game emote's, ik ga niet spreken over de emotes die je bekomt door een item te dragen en op 'operate' te klikken, dit omdat het gewoon niet mogelijk is om dit te doen met dank aan de holiday items.
De emotes
per kist die je opendoet krijg je een emote en wat geld, op het einde krijg je boots je kunt kiezen uit 2 paar.
Goblin bow/Goblin salute

de eerste 22 emotes heb je al, dus we maken al flink vooruitgang. dan stuitten we op de "Goblin bow" en "Goblin salute" met 'bow' in de betekenis van 'buigen' en niet 'boog' ;)

dus hoe krijg je die? klik op de emote en er zal staan dat je de quest "The Lost Tribe" moet gedaan hebben, deze quest staat genoteerd als "Intermediate" maar zal ongeveer 10 minuutjes duren tot je die gedaan hebt, in de quest zal je de emotes moeten gebruiken om de oude goblinclan gerust te stellen dat je ze geen kwaad zal doen, het is niet nodig om deze quest volledig te doen om de emotes te behalen.
Een beschrijving van de quest vind je op lunagang

om de quest te doen heb je 2 easy quests en een aantal low levels nodig, geen probleem want die bereiken duurt nog geen kwartier.
link: http://www.lunagang.nl/quest/lost-tribe.php
Mime en gravedigger emotes
Nu stuit je op 4 van de 6 "hard-to-get-random-event-emotes" hier had je de keuze om telkens 15 minuten stil te staan of laat je die voor wat het is en doe je voort aan de anderen, na een update is 15 minuten wachten niet meer mogelijk en zijn de random events echt wel 'random'

als je echt voor deze emotes gaat zou je best bij elke niet-gravedigger en niet-mime heel slecht gaan doen zodat je meer kans krijgt om een andere random event te doen, en als je een event krijgt moet je dan altijd voor de emote krijgen van de random event box.

link: http://www.lunagang.nl/guide/random-events.php
Idea/stomp/flap/slap head
geen vereisten, neem gewoon armor (zelfs als lvl 3) neem wat voedsel en volg de pijltjes op de afbeelding hieronder, klik op de kist in het midden voor de emote.

locatie van de stronghold:
Afbeelding

route naar het midden:
Afbeelding

zo die emotes heb je ook al!
Holiday emotes
Nu kom je aan iets waar je voor moet wachten tot Halloween, kerstmis en Pasen voor deze emotes te doen, hier kan ik ook bijna geen advies geven dan wacht een dag op de guide en volg de guide voor hem te doen, dan krijg je ook een holiday item die je terug bij diango kan ophalen als je die kwijtraakt

link: http://www.lunagang.nl/guide/zeldzame-spullen.php
Skillcape
Nu het harde werk, en ik kan alleen maar dit zeggen: trainen trainen trainen, er staan vast hele goeie guides op lunagang over die skills. na je een skill 99 hebt koop je dan de skillcape, draag je hem en kan je de emote doen.
ik raad aan om eerst skills te trainen die makkelijk gaan en geld opleveren zoals hunter bv. en dan skills te doen die geld nodig hebben zoals construction, dungeoneering is een skill zonder geld, die doe je best als je even geen zin meer hebt in de andere, afwisseling kan helpen.

Na alle skills tot 99 getrained te hebben kan je beginnen aan de questcape, als je de questcape eerst wil doen moet je toch alle skills redelijk hoog trainen om de requirements te behalen. de emote van questcape halen is leuk maar duurt ook lang, soms kan frustratie opduiken als je doodgaat in een moeilijk deel, doe niet eerst alle makkelijke maar wissel ook af indien mogelijk (soms heb je een makkelijke nodig voor een moeilijke enzo), gebruik nooit hide done, dat kan anders tegenwerken, als je heel veel groene quests ziet staan geeft dat wat aanmoedigingen.
Taskmaster
task master, de emote van het task system (vroeger: achievement diarries) is weer iets waar je gewoon aan werkt , na 99 in alle skills te halen zou dit geen probleem moeten zijn, anders moet je weer trainen. om de tasks te doen moet je zien welke tasks er zijn per gebied, ook zou je best hide done doen, omdat je heel moeilijk anders ziet welke je al gedaan hebt en welke niet, ook zou je best alle makkelijke eerst afwerken en dan de moeilijke, dit omdat de reward pas gegeven word nadat je alle makkelijken van een bepaald gebied hebt afgewerkt.
meer info hieronder
link: http://www.lunagang.nl/taken/
Loyalty emotes
De laatste reeks, hier moet je eigenlijk niets voor doen buiten membership betalen, ook raad ik aan om al je punten (ook al volg je de guide niet) te spenderen aan emotes aangezien de aura's gewoon wat combat extraatjes en de costumes ook maar decoratie zijn, emoties zijn veel leuker en origineler en een titel kun je overwegen, je moet 15500 punten hebben en dus 4 maanden achtereen member zijn (geen rekening gehouden met korting) om alle emotes te krijgen van loyality:

meer info hieronder
link: http://www.lunagang.nl/guide/loyalty-programme/
Einde
Na dit gevolgt te hebben zou je alle emotes moeten hebben, ik vond het zeker de moeite waard om een emote guide te schrijven, via de zoekfunctie hier vond ik geen andere guide dus hij is zeker origineel

Leuk om te weten:
Als je een deel van het bouwvakkersuniform draagt (gekregen van de quest 'tower of life' en je klikt op de 'angry' emote toon je je vuist niet maar fluit je op de manier dat bouwvakkers dat doen
niets van deze guide mag gekopieerd worden zonder mijn (burned ice ingame, timie 100000 op dit forum) toestemming tenzij er een duidelijke vermelding inclusief link gegeven is.

Rate aub
[/color][/size]


note: court cases komen er aan
Laatst gewijzigd door Timie 100000 op zaterdag 23 juli 2011, 18:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Training hunter: 71
Knightarnaud
Berichten: 107
Lid geworden op: woensdag 15 april 2009, 11:22
Clan: arnaud99

Re: ~>Ultimate emote guide 2011<~

Bericht door Knightarnaud »

zeer origineel ;)
maar volgens mij weten de meeste spelers wel hoe ze aan die emotes geraken
8/10
Afbeelding
Timie 100000
Berichten: 55
Lid geworden op: dinsdag 8 april 2008, 18:18
RS: Burned Ice (p2p)
Clan: Veritas Vincit

Re: ~>Ultimate emote guide 2011<~

Bericht door Timie 100000 »

court cases vergeten *fpalm* lol ik ga eens kijken voor de court cases vanaaf fzo
Afbeelding
Training hunter: 71
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: ~>Ultimate emote guide 2011<~

Bericht door Joshi-Skilzz »

Veteran cape, Classic cape, alles 99 cape, Treasure trail items special emotions, HEEL VEEL holiday event capes en nog veel meer mis je gewoon gebruik een opsla knopje want deze guide is nog geen eens 1/3e compleet. Ik geef een 3 want het enige wat je doet is gewoon linken naar een ander deel van lunagang ik kan zo ook guides schrijven en zelfs met al die links mis je nog erg veel emotes. Ik vind dit zo een onnodige guide want hij is gewoon niet goed vind ik, je mist veel info en linkt gewoon naar andere plekken op lunagang.
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
R_0ner
Berichten: 104
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 22:36
RS: Hde R 0ner (p2p)
Clan: Holy Dutch Elite

Re: ~>Ultimate emote guide 2011<~

Bericht door R_0ner »

Meschien zou het ook leuk zijn als je die emotes allemaal laat zien :) verder succes en ik geef je 6/10
Afbeelding
Timie 100000
Berichten: 55
Lid geworden op: dinsdag 8 april 2008, 18:18
RS: Burned Ice (p2p)
Clan: Veritas Vincit

Re: ~>Ultimate emote guide 2011<~

Bericht door Timie 100000 »

Joshi-Skilzz schreef:HEEL VEEL holiday event cape

in mijn beschrijving stond duidelijk dat het ging over emotes die je niet bekwam door rechtermuisklik (operate) te doen, maar kan selecteren in het emotie scherm, zou je de guide gelezen hebben zou je dit ook geweten hebben
Afbeelding
Training hunter: 71
raoul268
Berichten: 430
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 17:22
RS: iGorillazz (p2p)
Clan: Skill2Kill

Re: ~>Ultimate emote guide 2011<~

Bericht door raoul268 »

Timie 100000 schreef:
Joshi-Skilzz schreef:HEEL VEEL holiday event cape

in mijn beschrijving stond duidelijk dat het ging over emotes die je niet bekwam door rechtermuisklik (operate) te doen, maar kan selecteren in het emotie scherm, zou je de guide gelezen hebben zou je dit ook geweten hebben
Sorry dat ik het zeg maar vindt je het dan niet een beetje overbodig? Anyways, je kan misschien nog de emotes toevoegen die je op de balance rope in het circus kan doen. Het is een 1-click emote :roll:
Afbeelding
^^
Lmao winter :3
Timie 100000
Berichten: 55
Lid geworden op: dinsdag 8 april 2008, 18:18
RS: Burned Ice (p2p)
Clan: Veritas Vincit

Re: ~>Ultimate emote guide 2011<~

Bericht door Timie 100000 »

haha jaah das wel waar, maar die kun je niet overal doen toch
Afbeelding
Training hunter: 71
rangerbrent4
Berichten: 567
Lid geworden op: vrijdag 26 maart 2010, 20:55

Re: ~>Ultimate emote guide 2011<~

Bericht door rangerbrent4 »

sla je foto's op met .PNG das betere kwalitijd
[size=150]ik zoek nog een paar mensen die mee revenants wille gaan killen in p2p stuur maar prive bericht of add brentix44[/size]
Plaats reactie