Kamil verslaan

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
sanderrrrrr
Berichten: 5
Lid geworden op: woensdag 23 december 2009, 22:40

Re: Kamil verslaan

Bericht door sanderrrrrr »

6/10 :D


Er moeten zeker wat meer plaatjes in(voor sommige mensen worDT (!) het dan wat duidelijker). :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Tvnp
Berichten: 1049
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 16:41
RS: Soraz (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Kamil verslaan

Bericht door Tvnp »

een 6 is een voldoende :D
de plaatjes worden lastig want kan zelf geen plaatsje meer maken van bijv. Kamil
maar ik zal zorgen dat er binnekort plaatjes bij staan
Afbeelding
thijs1444
Berichten: 911
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 8:20
RS: thijs1444 (p2p)
Clan: decimus

Re: Kamil verslaan

Bericht door thijs1444 »

ik heb nog een tip neem een kanon mee. had hem zo dood.
o nee mij kannon had hem zo dood.

7.5/10
In- of uitklappen • als je mee leeft
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot..
Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet..
Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept..
Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt..
Snap je pas wat men er mee bedoelt..
Je wenst het niemand toe..
Het maakt je kapot..
Je gaat van binnen langzaam verrot..
Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht..,
voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
--zet dit in je profiel als je meeleeft met de mensen die kanker hebben--
In- of uitklappen • mijn skills
Afbeelding
mijn rsn=thijs1444 add me gerust
In- of uitklappen • omdat iedereen het altijd moet weten
hoi
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Kamil verslaan

Bericht door Lynch »

Leuke guide

plaatjes zijn niet echt nodig, omdat je het zelf heel goed uit legt

ik kan zo deze guide gebruike bij het gevecht

10/10
Tvnp
Berichten: 1049
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 16:41
RS: Soraz (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Kamil verslaan

Bericht door Tvnp »

thijs1444 schreef:ik heb nog een tip neem een kanon mee. had hem zo dood.
o nee mij kannon had hem zo dood.

7.5/10
ik zou het erbij zetten maar niet iedereen heeft een kannon (ik had die quest nog niet gedaan toen ik met kamil vocht)
Neurd schreef:Leuke guide

plaatjes zijn niet echt nodig, omdat je het zelf heel goed uit legt

ik kan zo deze guide gebruike bij het gevecht

10/10
bedankt
Afbeelding
kasame20
Verbannen (permanent)
Berichten: 101
Lid geworden op: zaterdag 19 december 2009, 22:16

Re: Kamil verslaan

Bericht door kasame20 »

van die steen wist ik niet... was handig geweest als ik het eerder wist... heb nog een fobie foor steel/iron/white med helmen lol
leuke weetjes
Tvnp
Berichten: 1049
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 16:41
RS: Soraz (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Kamil verslaan

Bericht door Tvnp »

kasame20 schreef:van die steen wist ik niet... was handig geweest als ik het eerder wist... heb nog een fobie foor steel/iron/white med helmen lol
leuke weetjes
bedankt :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
for life str
Berichten: 73
Lid geworden op: donderdag 19 mei 2011, 15:51
RS: xXDk-OwnsXx (p2p)
Clan: skill2kill

Re: Kamil verslaan

Bericht door for life str »

hondje999 schreef:ik heb hem lekker makkelijk verslagen :
ik was cb 80 of zo 59 mage ^^ hij is helemaal niet moeilijk heb wat geduld en het lukt wel en begin niet te flippen als hij iets hoger hit of als hij je bevriesd ... ik hat wat bind spreuken bij ^^
dus als je hem bind heb je even snel de kans ergens anders te gaan staan en wat bij healen .. je zou ook nog een dwarven cannon mee kunnen nemen <-- dit raad ik niet aan omdat je dood kunt gaan
gebruik altijd vuurspels ! heb altijd zat restoring potions bij ! en flip niet ^^ .. bij kamil komen is VEEL EN VEEL moeilijker .. dus als je dat makkelijk vind oke dan heb je grote kans dat je kamil ook makkelijk vind.
maakt niet uit als je dood gaat met cannon je kan weer een nieuwe halen bij die ene dwerg gratis dus :D ik ga hem binnen kort ook doen ik had net een vraag gedaan en daar door kwam ik ook hier uit nu ik alle reacties heb gelezen durf ik de strijd aan:P ik neem zeker weten een cannon mee dus is maar 600k:P ik hoef alleen nog maar 23 levels thieving en 3 qwesten dusssss:P
Afbeelding
Afbeelding
Tvnp
Berichten: 1049
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 16:41
RS: Soraz (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Kamil verslaan

Bericht door Tvnp »

for life str schreef:
hondje999 schreef:ik heb hem lekker makkelijk verslagen :
ik was cb 80 of zo 59 mage ^^ hij is helemaal niet moeilijk heb wat geduld en het lukt wel en begin niet te flippen als hij iets hoger hit of als hij je bevriesd ... ik hat wat bind spreuken bij ^^
dus als je hem bind heb je even snel de kans ergens anders te gaan staan en wat bij healen .. je zou ook nog een dwarven cannon mee kunnen nemen <-- dit raad ik niet aan omdat je dood kunt gaan
gebruik altijd vuurspels ! heb altijd zat restoring potions bij ! en flip niet ^^ .. bij kamil komen is VEEL EN VEEL moeilijker .. dus als je dat makkelijk vind oke dan heb je grote kans dat je kamil ook makkelijk vind.
maakt niet uit als je dood gaat met cannon je kan weer een nieuwe halen bij die ene dwerg gratis dus :D ik ga hem binnen kort ook doen ik had net een vraag gedaan en daar door kwam ik ook hier uit nu ik alle reacties heb gelezen durf ik de strijd aan:P ik neem zeker weten een cannon mee dus is maar 600k:P ik hoef alleen nog maar 23 levels thieving en 3 qwesten dusssss:P
Succes en ik hoop dat je wat aan mijn guide hebt gehad!
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Kamil verslaan

Bericht door Joshi-Skilzz »

Het is verouderd maar als je al zo een guide maakt ook voor die tijd zo een kleine guide over maar 1 monster die best easy is maak hem dan ook goed en met veel plaatjes.
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
heloflive
Berichten: 267
Lid geworden op: zondag 1 mei 2011, 18:43
RS: Kill botters (p2p)

Re: Kamil verslaan

Bericht door heloflive »

nice guide mooi uitgeled van die safespot ga hem nu proberen :D/

Toegevoegd na 1 uur en 26 minuten:

was inderdaad makkelijk hij was al half dood voor ik hem op zn safespot had :D/ daarna ontsnapte hij weer ](*,) en heb ik hem zonder safespot afgemaakt omdat hij noob is totaal 2 food gebruikt voor het gevecht en 3 tegen de 10 hits van de sneeuw :?
Afbeelding[kolommetbreedte=50][/kolommetbreedte]Afbeelding
Just In
Berichten: 336
Lid geworden op: vrijdag 30 oktober 2009, 19:00
RS: Justin hu1 (p2p)
Oude naam: justin-hu

Re: Kamil verslaan

Bericht door Just In »

Let goed op je interpunctie! D.m.v. hoofdletters, goed gebruik van komma's en punten. Dat is voor iedereen prettiger te lezen. Ik vind de Inhoud daarentegen wel erg goed.
Haal op deze site http://www.getyourwallie.com/register/15875/Justintimco je gratis Wallies!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fratske
Berichten: 1053
Lid geworden op: zaterdag 21 februari 2009, 17:36
Oude naam: reser007

Re: Kamil verslaan

Bericht door Fratske »

Ik zou de kopjes in één kleur laten. Voor de rest ziet het er wel goed uit...
Hondjes <3
[/color][/size]
janneman26
Berichten: 1051
Lid geworden op: donderdag 17 januari 2008, 19:50
RS: Soronbe (p2p)

Re: Kamil verslaan

Bericht door janneman26 »

Doe in elk geval een plaatje van de juist rots en hoe je moet staan, want dit werkt niet bij alle rotsen :tssk: .


En als je een vriend met een hoog magic lvl hebt kan hij je helpen met vengeance+heal other(zo heb ik ook ooit eens iemand geholpen).
Deze mag dan wel niet vergeten pots om magic te restoren(sneeuw haalt het naar beneden) en food (als je iemand health gaat er bij jou hp af) mee te nemen.
Terug van weggeweest!
Tvnp
Berichten: 1049
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 16:41
RS: Soraz (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Kamil verslaan

Bericht door Tvnp »

janneman26 schreef:Doe in elk geval een plaatje van de juist rots en hoe je moet staan, want dit werkt niet bij alle rotsen :tssk: .


En als je een vriend met een hoog magic lvl hebt kan hij je helpen met vengeance+heal other(zo heb ik ook ooit eens iemand geholpen).
Deze mag dan wel niet vergeten pots om magic te restoren(sneeuw haalt het naar beneden) en food (als je iemand health gaat er bij jou hp af) mee te nemen.

Vegeance heb je niks aan omdat hij je als het goed is niet zal hitten. Heal other is dus ook niet nodig. Ik moet inderdaad nog wel eens een foto van die rots maken.
Afbeelding
Scretownerr
Berichten: 14
Lid geworden op: donderdag 4 augustus 2011, 17:45

Re: Kamil verslaan

Bericht door Scretownerr »

Nice guide, jammer genoeg kan ik deze niet gebruiken omdat ik 1 pray ben en tijdens dt 13, zou je misschien een klein stukje er bij willen zetten voor mensen zonder prayer dat zou echt perfect zijn! Anders jammer :( .
Tvnp
Berichten: 1049
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 16:41
RS: Soraz (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Kamil verslaan

Bericht door Tvnp »

Scretownerr schreef:Nice guide, jammer genoeg kan ik deze niet gebruiken omdat ik 1 pray ben en tijdens dt 13, zou je misschien een klein stukje er bij willen zetten voor mensen zonder prayer dat zou echt perfect zijn! Anders jammer :( .
Ik zou wel proberen iets te schrijven voor 1 prayer maar dat word lastig omdat ik er zelf geen ervaring mee heb (en ik me afvraag of het eigenlijk wel kan).
Afbeelding
J3ram
Berichten: 1784
Lid geworden op: zondag 6 januari 2008, 16:20

Re: Kamil verslaan

Bericht door J3ram »

Tvnp schreef:
Scretownerr schreef:Nice guide, jammer genoeg kan ik deze niet gebruiken omdat ik 1 pray ben en tijdens dt 13, zou je misschien een klein stukje er bij willen zetten voor mensen zonder prayer dat zou echt perfect zijn! Anders jammer :( .
Ik zou wel proberen iets te schrijven voor 1 prayer maar dat word lastig omdat ik er zelf geen ervaring mee heb (en ik me afvraag of het eigenlijk wel kan).

Ja zelf gedaan nog 2 weken geleden ;)


Laatst omhoog gehaald door Tvnp op zondag 5 februari 2012, 21:44.
Plaats reactie