King Black Demon Lair

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Vind je dit een goede suggestie?

Uitstekende suggestie
3
15%
Mooi gemaakt
3
15%
Netjes
7
35%
Kan beter
1
5%
Niks voor mij
0
Geen stemmen
Slechte suggestie
6
30%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

King Black Demon Lair

Bericht door Sir Fire181 »

King Demon
Hallo! Dit is mijn nieuwste suggestie. De Lair van King Demon. King Demon heb ik laten ontstaan uit De Dagganoth Kings en King Black Dragon. Dat de King Demon rood met zwart is, is echter gewoon zo. Waarom is hij zwart en rood? Hij is heerser van alle Demons. Lesser Demons zijn rood en Black Demons zijn zwart. Hij heeft beide kleuren. De King Demon lijkt zwak. Maar onderschat hem echter niet! Maar genoeg gekletst. Hier komt de indeling van mijn hoofdstukken:
Hoofdstukken:

1. Geschiedenis
2. De Grot
3. King Demon
4. Gold Cutlass
5. Overige dingen
6. Slotwoord
Geschiedenis
In- of uitklappen •
De King Demon is zoals het al zegt de Koning van de Demons. Hij ontstond door een grote chemische reactie van elektriciteit. Dit gebeurde in het 3e Tijdperk. De King Demon woonde eerst in de Hel. In de Hel kreeg hij erg weinig respect voor zijn soort. Hij besloot echter wraak te nemen op een andere soort. Hij had de mens voor ogen om te doden. Hij moest alleen nog de toestemming krijgen van zijn grote baas K'ril Tstutsaroth. K'ril Tsutsaroth is de Demon-Generaal van Zamorak. K'ril Tsustaroth gaf hem deze toestemming niet. Er brak een ruzie uit. De ruzie duurde tot het 4e Tijdperk. Deze werd door Zamorak zichzelf afgehandeld. King Demon kreeg geen toestemming. Hij was zo kwaad dat hij zich verstopte in een grot. Hij heeft na jaren rust genoeg energie om de mensheid te willen vernietigen. Een oude avonturier ontdekte de grot sinds kort. Hij staat nog steeds bij de ingang van de grot. Hij ijlt en is helemaal gek geworden door de Demon. De Demon wil nu echter de mensheid vernietigen en laat weten dat hij er is....
De Grot
De grot is te vinden bij de Mage Training Arena. De Mage Training Arena is te vinden boven de Duel Arena in Al Kharid. Als je in de buurt komt van de grot, zul je een stem van een demon horen. Dit is de stem van King Demon. Hij klinkt bijna net als K'ril Tstutsaroth omdat hij ook een soort ''Generaal'' was.
Afbeelding
Het gebied van de grot is omringt met hekken. Neem een rope mee. De rope moet namelijk om een spijl heen om boven te komen. Voor de shortcut heb je minimaal 74 Agility nodig. Wanneer je boven bent klim je over het hekje. Als je voor het eerst daar komt zal de oude man je tegenhouden en zeggen dat het monster extreem gevaarlijk is. Praat een beetje door. Als je klaar met praten bent kun je naar binnen toe.
King Demon
Je bent nu in de Lair van King Demon. Hieronder is een kleine kaart te zien van de Lair. In werkelijkheid is deze veel groter dan afgebeeld.
Afbeelding
In het uitklapbare gedeelte hieronder kun je een afbeelding en een tabel zien.
In- of uitklappen •
King Demon
Afbeelding
Examine: Great Worshipper of Demons
Soort monsterNormaal monster
F2P of P2PP2P
Combatlevel604
Life points3500
Slayer xp350
Maximale hit505
AgressiefJa
FamilieDemon
Valt aan metMelee en Magic
Kan jou vergiftigenNee
Woonplaats: King Demon's Lair

Drops:
  • * 3 Anchovy pizza
    * Antipoison (4)
    * Attack potion (1)
    * 23 Baby dragon bone
    * 2 tot 5 Bat bones
    * 2 tot 3 Big bones
    * 500 Blood rune
    * 3 tot 4 Bones
    * 100 tot 2.500 Chaos rune
    * Clue scroll (level 3)
    * Clue scroll (level 4)
    * 100 tot 3.000 Coins
    * 500 Death rune
    * Defence potion (3)
    * Dragon bones
    * Dragon dagger
    * Dragon med helm
    * 2 Dragonstone
    * Gold Cutlass
    * 400 Mithril dart
    * Ranarr seed
    * Rune 2h sword
    * 200 Rune arrow
    * Rune bar
    * Rune dagger
    * Rune longsword
    * Rune spear
    * Rune sq shield
    * Rune sword
    * 5 Saradomin brew (2)
    * 5 tot 10 Shark
    * Snapdragon seed
    * 2 tot 12 Strange fruit
    * Strength potion (1)
    * 5 Tuna
    * Vecna Skull
    * Weapon poison
    * 5 Wolf bones
King Demon heeft een speciale aanval. Dit is de magicaanval. Hij vuurt dan net als skeleten in Daemonheim een paarsachtige blast op je af. Deze heeft de stat van een Wind Surge. Al komt die alleen voor als hij over de kwart van zijn leven is. Hij draagt 2 enorme Demonblades. Dat lijken op 2 brackish blades. Zijn maximale hit kan hoger als je geen Protect van Melee doet. Dit is dan ook zeer erg aangeraden. Voedsel en Potions zijn hard nodig.
Gold Cutlass
Dit is een erg zeldzame drop. Dit wapen heeft de stats van een Vesta Longsword. Het wapen is namelijk zeldzaam omdat de stats erg goed zijn en ook veel waard is. De prijs hangt ongeveer rond de 50 miljoen! Het wapen kan als Coinshare worden gebruikt. De opbrengst ligt echter in de hoeveelheid mensen in je clan er zijn.
Overige Dingen
Hier volgen wat kleine overige dingen.

De King Demon heeft een stem. Geluid aan dus!

Citaten:
  • YOUR BODY IS MINE!
    TAKE THIS!
    FEEL THE POWER OF KING DEMON!
    RAAAARRRGHH!
    I COME BACK, I SWEAR!
Je unlockt 1 muziektrackje: The Black Melody (Het lijkt op een Remix van Yk'Lagor The Thunderous)
Slotwoord
De suggestie kostte me tijd, maar een resultaat is te blijken. Ik ben erg blij dat het af is en hoop dat het een goede suggestie voor jullie is geworden.
Laatst gewijzigd door Sir Fire181 op woensdag 31 augustus 2011, 15:33, 3 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
simoner10
Berichten: 253
Lid geworden op: donderdag 28 januari 2010, 17:23
RS: PayForWin (p2p)

Re: King Black Demon Lair

Bericht door simoner10 »

Hele mooie suggestie! Eén van jouw betere ;p.

De reward vind ik wel wat te overpowered, en mssch de droplist in een tabelletje zetten ofso? Verder heel mooie! :bier:
Simon
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Sir Fire181 »

simoner10 schreef:Hele mooie suggestie! Eén van jouw betere ;p.

De reward vind ik wel wat te overpowered, en mssch de droplist in een tabelletje zetten ofso? Verder heel mooie! :bier:
Erg bedankt. Heb mijn best er zeker op gedaan.
Afbeelding Afbeelding
Onion
Berichten: 774
Lid geworden op: maandag 1 maart 2010, 17:44

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Onion »

Doe geen dingen als ''Het heeft dezelfde stats als [item]'', bedenk zelf stats.
Overigens ziet ie er niet bepaald 'zwak' uit zoals jij zegt.

En de icoontjes op het plaatje van de mage training arena zijn niet echt goed gelukt. En bij de lair vind ik dat vierkantige stuk er maar vaag uitzien.
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Thomas »

IK zou het duurder maken, want een Vesta longsword gaat ook kapot.
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Off-er »

Goed uitgewerkt, echter niet zo'n heel orgineel concept :")
Het enige waar ik nog wat op wou zeggen ivm uitwerking: de stats kun je beter zelf verzinnen. Van een 'lijkt op wapen' hoeven we ergeen te hebben, want, zoals de naam al zegt, het lijkt op een ander wapen.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Slay a Stone »

En ook met dat liedje, is een remix...
Verder is het waoen te sterk als het kapot gaat. En het is een beetje nutteloos om te kopen als je ook vls kan kopen.
Even een paar slordigheids fouten verbeteren, en maak die ingang van de grot even mooier maken, heb je de grot zelf gemaakt? Zowel, netjes. En ik vind het een beetje een rare ingang voor dat monster.
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Sir Fire181 »

dragon209 schreef:En ook met dat liedje, is een remix...
Verder is het waoen te sterk als het kapot gaat. En het is een beetje nutteloos om te kopen als je ook vls kan kopen.
Even een paar slordigheids fouten verbeteren, en maak die ingang van de grot even mooier maken, heb je de grot zelf gemaakt? Zowel, netjes. En ik vind het een beetje een rare ingang voor dat monster.
Omdat de King Black Demon ook met magic aan kan vallen ligt de grot dichtbij de Mage Training Arena. De stats hebben jullie gelijk in. Die moet ik zelf maken. Ik ga aan slag.
Afbeelding Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Slay a Stone »

Dat vind ik een beetje onzin dat ie magic doet omdat het dicht bij de mage training arena zit, heb jij daar ooit een black demon zien trainen? Beetje raar.
Afbeelding
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Slyfer »

Best wel een leuke suggestie.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Sherwood689 »

Wel een leuke suggestie, maar zoals Off-er al zegt, niet echt origineel. Ook het "Zelfde stats als..." is niet echt goed, je kan beter eigen stats er bij zetten. :)

De lay-out kan wat beter, en de plaatjes kunnen nog verbeterd worden, bijv. Ik zie grijs om het shortcut icoontje heen, en het plaatje van de demon is niet echt scherp. Ik wil niet al te negatief overkomen want het is op zich een leuke suggestie. ^_^
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
lightbloodzz
Berichten: 268
Lid geworden op: zaterdag 20 augustus 2011, 22:21

Re: King Black Demon Lair

Bericht door lightbloodzz »

goed gemaakt =D> =D>
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Sir Fire181 »

Silfer schreef:Best netjes, maar zou het niet handig zijn om de King naar iets anders te veranderen? Je hebt momenteel de King Black Dragon, afgekort KBD. Bij de King Black Demon zou er ook een afkorting komen: KBD... 8-[ Het komt met de naam en de lair etc gewoon een beetje over als een King Black Dragon in demoonvorm als je 't mij vraagt.
KBD is ook afkorting maar misschien is voor de Demon TKBD beter. TKBD staat voor The King black Demon.
Afbeelding Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Superheat »

Moeilijk? Magic/Ranged van een afstandje met Magic Protect = 0 damage?
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Melanie »

Je kan beter een totaal nieuwe demon maken, geen king (dus gewoon ander naam). Want is het volgende King Tormented demon?
Plaatje is niet echt mooi, veel te pixelated, je hebt hem slecht vergroot of verkleind.
Zet de drops met de lijst code:

Code: Selecteer alles

[list][*]drop 1[*]drop 2[*]drop 3[*]...[/list]
Verder nog ziet er goed uit. (toon wel de stats van de cutlass)
FallenH3RO
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 27 mei 2011, 17:16
RS: RG Sceliat0r (p2p)
Clan: RG

Re: King Black Demon Lair

Bericht door FallenH3RO »

Een king black dragon.. Oh sorry, een king black demon.. :-k

Zoals al eerder gepost werd, 'je moet echt eens een nieuwe naam bedenken.' Het lijkt te veel op de 'king black dragon', vind je ook niet?
Je moet echt eens een nieuwe naam proberen, het zal je zeker en vast wel lukken.. ^_^
Voor de rest vind ik het allemaal wel oké, alleen klopt er iets niet helemaal aan je plaatje (zie vorig bericht). :roll:
Every hero can fall. A good thing about heroes is that when they fall, they always try to learn how to get up again.
But there were women in the world, and from them each of our heroes had taken to himself a wife. They got children and this hero has work to do.. So he can't help this site more.
Thijsie2100
Berichten: 591
Lid geworden op: woensdag 16 juli 2008, 15:49
Clan: LTF

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Thijsie2100 »

Doe dan de King Demon, Demon king

Je kan ook niet zelf de prijs van een voorwerp bepalen, dat licht aan de G.E.
Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Lynch »

Thijsie2100 schreef:Doe dan de King Demon, Demon king

Je kan ook niet zelf de prijs van een voorwerp bepalen, dat licht aan de G.E.
Dan zou ik dat als Startprijs zeggen

Best goede suggestie maar ik vind de locatie niet toepaselijk
sir hirykell
Berichten: 148
Lid geworden op: zaterdag 2 oktober 2010, 18:18
RS: Hirykell (p2p)
Clan: Geen

Re: King Black Demon Lair

Bericht door sir hirykell »

Superheat schreef:Moeilijk? Magic/Ranged van een afstandje met Magic Protect = 0 damage?
Wat hij zegt, volgensmij kun hem beter een ranged attack erbij geven of allemaal normale blackdemons ofzo die hij oproept zodat je protect voor melee moet annzetten
In- of uitklappen •
Afbeelding
Goals:

Ritual of the Mahjarrat [x]
99 Cooking [ ]
Alle skils 70+ [ ]
80 Thieving & Crafting [ ]
Chaotic Rapier [x]
Nomad's Reqiuem [x]
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: King Black Demon Lair

Bericht door Mystery »

Als je een nieuwe naam bedenkt blijft dit topic open, anders zal ik het moeten sluiten. 3 dagen lijkt me zat om een naam te verzinnen.
Plaats reactie