Een paar Suggesties

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Een paar Suggesties

Bericht door Never »

Hallo, mijn eerste post in Suggesties ^^.
Even een paar dingen die ik graag zou willen zien.
1. Spawnshield.
Stel, je bent de vorige dag bij de KBD geweest, bent daar uitgelogd na een paar leuke kills, en wilt weer inloggen. Je komt de wereld in, en wordt onmiddellijk aangevallen. Je hebt je potions natuurlijk niet gedronken, je prayers nog niet aan, dus je loopt aardig wat schade op. Natuurlijk, als je een beetje oplet zul je er niet dood aan gaan, maar het kost je toch wel weer een grote hoeveelheid voedsel. Ik zeg: spawnshield. De eerste 10 seconden dat je inlogt kun je niet aangevallen worden, tenzij jij iemand aanvalt. Dit zorgt ervoor dat je je voor kan bereiden op mogelijke gevechten, maar niet dat je mensen kan aanvallen zonder dat ze iets terug kunnen doen.
2. Lending/Borrowing System op de Grand Exchange.
Als je wat mooie spullen hebt, zoals een bepaald type Godsword, Dragon Claws, of wat dan ook, en je hebt die niet nodig, maar wilt ze ook niet kwijt, dan kan je ze Lenden via de Grand Exchange. Je stelt in voor hoelang je je item uit wilt lenen, en voor welke prijs, en dan is het gewoon wachten op iemand die je aanbieding aanneemt. Andersom, als je zo'n item wilt lenen, dan zal je eerst goed moet zoeken, of lang moeten verkondigen, dat je dat item wilt lenen. Dit kost veel tijd en moeite, aangezien je hier een lange tijd bezig mee zult zijn. Als je dit over de Grand Exchange kan doen, gaat dit een stuk sneller.
3. Target Teleport.
Met Magic kun je naar verschillende plaatsen toe teleporteren. Maar wat nu, als je bij een bepaalde plaats in de woestijn, Wilderness, of Morytania moet zijn? Nu komt de nieuwe spell, Target Teleport. Je hebt hier 90 Magic, twee Law Runes, en twee van elke Elemental Runes voor nodig, je krijgt de map te zien, en je klikt aan waar je naar toe wilt teleporteren.
Als je echter bepaalde plaatsen wilt bezoeken, die je dmv quests nog niet vrij hebt gespeeld, dan zullen deze rood gemarkeert zijn. Je krijgt hier 60 Magic xp voor.Deze spell behoort tot het Standard Magic Book, en is alleen voor P2p-spelers.
4. Double sword/Double shield
Ipv een schild, kun je een tweede zwaard dragen. Dit zwaard moet hetzelfde zijn als je normale zwaard, dat wel (Twee Dragon Scimitars, twee Rune Longswords, etc). Hierbij ben je sterker en agressiever, maar zal je ook sneller schade krijgen. Op langer termijn zul je het dus niet uithouden. Je slaat niet sterker, maar twee keer zo snel. Je tweede zwaard heeft geen Special Attack functie. Het is niet mogelijk om een twee 2h zwaarden te gebruiken.
De Double shield functie is in feit hetzelfde als het zwaard. Je zult minder goed aanvallen (je valt aan met je tweede schild), maar je bent beter verdedigd. Op een langer termijn houd je het beter uit, maar op een korter termijn zul je nog enige moeite hebben. Je verdedigt niet twee keer zo snel, maar twee keer zo beter. Dit kan ook handig voor skillers zijn.
5. Enhanced Arrows
Enhanced Arrows zijn zeer gemodificeerde arrows. Elk deel van de pijl wordt verbeterd.
- De punt. Met 80 Crafting kun deze met Chisel slijpen.
- De veer. Met 80 Magic kun je deze d.m.v een Cosmic rune en een Chaos Rune chargen.
- Het stokje. Met 80 Fletching kun je deze d.m.v een knife vervormen.

Elk apart deeltje zal een [E] achter de naam hebben. Een Enhanced onderdeel kan niet samengaan met normale delen van een Arrow. Het gaat alleen samen met de andere Enhanced onderdelen. Een Enhanced onderdeel is tradeable.
Om alle Enhanced delen bij elkaar te voegen, heb je 80 Ranged nodig. Als je dit doet, krijg je een Enhanced Arrow, een Arrow met een [E] erachter. Deze doet 5% meer schade, en kan drie plaatsen verder vliegen. Ook gaat maar 1/5 van deze arrows kapot, in plaats van 1/3. Deze Arrow is untradeable.

Dit waren mijn suggesties, kritiek? :bier:
Sheit.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Een paar Suggesties

Bericht door Joa »

1 zou handig zijn, 2 is al dikwijls voorgesteld. 3 vind ik een beetje overpowered, anders zou je kunnen teleporten naar trollheim farm patch zonder dat je uren Livid Farm gedaan hebt, bijvoorbeeld, en zo zijn er nog veel andere dingen ;) . Van 4 vind ik dat het ook al teveel voorgesteld is en ik vind het niet echt in-game passen. 5 vind ik dan weer wel goed :D .
FallenH3RO
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 27 mei 2011, 17:16
RS: RG Sceliat0r (p2p)
Clan: RG

Re: Een paar Suggesties

Bericht door FallenH3RO »

Sommige dingen van jouw suggesties zijn al vaak voorgesteld hoor, kijk hier maar eens naar..

Jij bent nu al de 3de (of meer :tssk:) die hierover begint.. (lending/borrowing systeem)

Warking's topic hierover: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 5&t=232566
Mijn topic hierover: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 5&t=237370

Naar mijn weten zijn er nog andere van je suggesties die me bekend voor komen, maar ik ben er echter niet zeker over of deze al eens eerder voorgesteld zijn. :-k

Overigens:

Bij 1 heb je dat echt aan je zelf te danken. Niemand zal zo stom zijn van bijvoorbeeld bij de kbd uit te loggen.. Ik vind hem misschien wel handig, maar best overbodig.

Die target teleport is te 'goed.' Hij is zeer handig, maar best oneerlijk.. Je mag wel eens een beetje moeite doen om je voort te bewegen op Runescape. Je hebt al zo veel teleportmogelijkheden.

Bij 4 kan ik me er wel in vinden. Ik heet hem van harte welkom in Runescape mocht het van mij afhangen. ^_^
Maar, zou je hem wat meer willen uitwerken? Ik vind dat er nog dingen aan ontbreken..

Je laatste suggestie ligt me ook wel, het zou leuk zijn mochten er nog eens nieuwe arrows bijkomen.
Every hero can fall. A good thing about heroes is that when they fall, they always try to learn how to get up again.
But there were women in the world, and from them each of our heroes had taken to himself a wife. They got children and this hero has work to do.. So he can't help this site more.
RD5
Berichten: 560
Lid geworden op: vrijdag 10 oktober 2008, 20:47
Oude naam: ruudvanels

Re: Een paar Suggesties

Bericht door RD5 »

Alle ideeën zijn goed, vooral het g.e. lend systeem. Alleen ik vind Double Shield niet passen in RuneScape.. 2 schilden aan ziet er gewoon heel dom uit, en lelijk..
HARDCORE / FRENCHCORE / RAW HARDSTYLE <3
ChaosWizzard
Berichten: 166
Lid geworden op: zaterdag 7 mei 2011, 11:07
Oude naam: BWG wizzard

Re: Een paar Suggesties

Bericht door ChaosWizzard »

1.
Log dan gewoon niet uit bij KBD.

2.
Cmon mensen, worden we nou zo lui? =l.

3.
Overpowered

4.
Overpowered, 2 Dragon Scims? =l.
Defenders zijn er al :p

5.
Goede suggestie, Ik zou ze wel Untradeble Maken, Net als OVL en Extreme's.
Echter vraag ik me af waarom je 80 ranged nodig heb om het bij elkaar te voegen...
80 Fletching zou veel logischer zijn, en 80 ranged om m te gebruiken.
Link to my Youtube Channel: http://www.youtube.com/user/WizzzzzardR ... ature=mhee

Nieuwste Filmpje Update:25-01-12
In- of uitklappen •
Revenant Drop Video 3
http://www.youtube.com/watch?v=w9YabG9QaM0
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Een paar Suggesties

Bericht door Melanie »

  • Zeker handig, vooral voor in de Wilderness (maak wel dat je pas na 10 seconden terug kan uitloggen, anders kun je inloggen, paar stappen naar de Wilderness wall toe, uitloggen en terug inloggen zonder dat iemand je kan aanvallen).
  • Nee, GE is al overpowerd genoeg
  • Je weet toch dat dit mega overpowerd is?
  • Dubbel wapens kan nog iets worden (wel met iets van Smithing en hoger Attack nodig dan normale eis), dubbel schield niet.
  • Misschien leuk idee, wel vreemd dat je 80 Ranged nodig hebt om een arrow te maken, arrows maken of delen samenbrengen heeft niets te maken met Ranged.
Soepdino
Berichten: 4495
Lid geworden op: vrijdag 26 mei 2006, 16:07
Oude naam: Superdino11

Re: Een paar Suggesties

Bericht door Soepdino »

Double Chaotic Rapier/Longsword

Let the rape begin
Quitted
Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Een paar Suggesties

Bericht door Lynch »

BWG wizzard schreef:1.
Log dan gewoon niet uit bij KBD.

2.
Cmon mensen, worden we nou zo lui? =l.

3.
Overpowered

4.
Overpowered, 2 Dragon Scims? =l.
Defenders zijn er al :p

5.
Goede suggestie, Ik zou ze wel Untradeble Maken, Net als OVL en Extreme's.
Echter vraag ik me af waarom je 80 ranged nodig heb om het bij elkaar te voegen...
80 Fletching zou veel logischer zijn, en 80 ranged om m te gebruiken.
Ben het hier wel mee eens ja
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Een paar Suggesties

Bericht door Sherwood689 »

Ik vind 3 en 4 eerlijk gezegd niks. ze zijn allebei gewoon veels te overpowerd.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Een paar Suggesties

Bericht door Sir Fire181 »

Die 1e suggestie mag in Runescape komen
Afbeelding Afbeelding
AL0
Berichten: 19
Lid geworden op: zondag 3 juli 2011, 17:39
RS: AL0 (p2p)
Clan: Feel my scimmy
Contacteer:

Re: Een paar Suggesties

Bericht door AL0 »

ik vind dat spawnshield er moet zijn in runescape
AfbeeldingAfbeelding Afbeelding
Thijsie2100
Berichten: 591
Lid geworden op: woensdag 16 juli 2008, 15:49
Clan: LTF

Re: Een paar Suggesties

Bericht door Thijsie2100 »

1 is super goed, 5 is ook wel goed en de rest is minder.
Afbeelding
Batsi
Berichten: 3120
Lid geworden op: vrijdag 10 april 2009, 12:41
RS: Batsi (p2p)
Oude naam: varekai1996
Contacteer:

Re: Een paar Suggesties

Bericht door Batsi »

Ik vind 1 en 5 best leuk.
De 3de vind ik veel te overpowered, dan hoef je bijvoorbeeld niet meer van de sawmill naar de bank te lopen en kan je gewoon heen en weer teleporten :s

grts
~ Blog ~
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Een paar Suggesties

Bericht door Mystery »

Hallo daar,

Gezien het mijn eerste "werkdag" als moderator in Suggesties heb, wil ik graag even wat feedback geven. Het is voornamelijk opbouwende kritiek, dus wees niet boos als je denkt dat ik je afkraak. :')
  1. Hier ben ik het mee eens. Bij random events wordt dit al namelijk toegepast: als je van Molly of iemand anders komt, zul je even de tijd hebben om je prayers of andere dingen te activeren om zo wat minder schade op te lopen. Ik vind dit een goede suggestie en misschien vergt het nog enige uitwerking (bijvoorbeeld speciale plekken waar je even kunt rusten of even uit kunt loggen, maar waar de lootshare en coinshare et cetera niet werken).
  2. Dit is al véél te vaak voorgesteld en komt 99% zeker niet in RuneScape. Ik denk dat je gewoon even "uit je luie stoel" moet komen en even moet hoppen naar een bepaalde wereld waar ze dingen uitlenen. Lijkt me beter als je dit schrapt.
  3. Nee, dit gaat hem niet worden. Zoals de vorige suggestie zou ik hem schrappen. Waarom? Omdat dit te veel voordelen geeft voor hogere spelers. Het grootste probleem is dat ze ALLES MAAR DAN OOK ALLES kunnen kiezen waar ze heen willen. En dat is naar mijn mening echt te veel van het goede.
  4. Dit is ook te overpowered. Denk nu aan de cls en de cr. Als je die allebei gaat gebruiken zal je met piety/supers al snel een combo zullen maken van 1000+. En was melee nou niet te overpowered? Ik denk dat ze nog steeds meer aan magic en ranged moeten doen dan aan melee. Die double shields zijn imo wel goed, zolang ze niet te veel stats hebben en dat er speciale shields komen.
  5. Zou je deze verder willen uitbreiden? Ik zie er wel potentie in namelijk. Ranged is naar mijn mening nog steeds underpowered.
Als ik jou was zou ik 1 en 5 houden en daar twee suggesties van maken. Als je dat gelukt is, kun je een nieuw topic openen met de suggesties (ik sluit deze nog niet, maar als je beide klaar hebt, dan meld je dit topic maar. Ik weet wat je ermee bedoelt).
Plaats reactie