EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

Gebruikersavatar
joeyjaap
Berichten: 1181
Lid geworden op: maandag 18 augustus 2008, 11:09

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door joeyjaap »

Hmmm,
ik heb het gevoel dat ik 't ter.ng hard verpest heb gister =/
zo'n meisje vind mij leuk (dat wist ik ook omdat haar beste vriendin iedere keer zegt ze vind je leuk en imo laat ze dat merken) maaaar nu heb ik een probleem ik was gister behoorlijk aangeschoten op een feest en een ander meisje ging bij me zitten en zoenen,
dit hoorde ik vanochtend en heb nu echt ruzie met dat meisje dat me eerst leuk vond.
dat meisje op het feest betekent niets voor me ik had het amper door wat kan ik doen om het weer goed te maken met dat meisje wat mij op het begin leuk vond =/?
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Never »

joeyjaap schreef: Hmmm,
ik heb het gevoel dat ik 't ter.ng hard verpest heb gister =/
zo'n meisje vind mij leuk (dat wist ik ook omdat haar beste vriendin iedere keer zegt ze vind je leuk en imo laat ze dat merken) maaaar nu heb ik een probleem ik was gister behoorlijk aangeschoten op een feest en een ander meisje ging bij me zitten en zoenen,
dit hoorde ik vanochtend en heb nu echt ruzie met dat meisje dat me eerst leuk vond.
dat meisje op het feest betekent niets voor me ik had het amper door wat kan ik doen om het weer goed te maken met dat meisje wat mij op het begin leuk vond =/?
Allereerst zou ik gewoon uitleggen wat er gebeurd is. De drank had je beïnvloed, het was niet je bedoeling, en ik ga er van uit dat je dit niet nog een keer wilt. Laat haar dat maar weten, dan zal ze je waarschijnlijk wel vergeven.

Ik weet niet of je haar leuk vind, maar zo ja: laat dan merken dat zij veel meer voor jou betekent dan dat meisje dat je gekust hebt.
Verder gewoon vertrouwen opbouwen en weer verder gaan. Ze zal niet eeuwig boos blijven.

(Vind het btw wel raar dat ze boos op je is. Jullie hebben toch nog niets?)
Sheit.
Gebruikersavatar
joeyjaap
Berichten: 1181
Lid geworden op: maandag 18 augustus 2008, 11:09

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door joeyjaap »

Ja voor haar blijkbaar wel..
Kijk we zijn goed bevriend misschien voelt dat meisje nu meer dan ik voel.
Dboy

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Nilsie »

Nikki schreef: Vind ik ook, vertrouwen en duidelijkheid en eerlijkheid moet er sowieso zijn.
Vertrouwen zit volgensmij wel goed, next step pl0x.
Name less
Berichten: 3216
Lid geworden op: donderdag 25 december 2008, 17:28

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Name less »

Nilsie schreef:
Nikki schreef: Vind ik ook, vertrouwen en duidelijkheid en eerlijkheid moet er sowieso zijn.
Vertrouwen zit volgensmij wel goed, next step pl0x.
hahahahhahaha

nee.
ok
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Never »

joeyjaap schreef: Ja voor haar blijkbaar wel..
Kijk we zijn goed bevriend misschien voelt dat meisje nu meer dan ik voel.
Dan maak je haar dat duidelijk.
Is die ruzie meteen over, weet ze hoe het zit. 2 vliegen in 1 klap.
Sheit.
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Nilsie »

Name less schreef:
Nilsie schreef:
Nikki schreef: Vind ik ook, vertrouwen en duidelijkheid en eerlijkheid moet er sowieso zijn.
Vertrouwen zit volgensmij wel goed, next step pl0x.
hahahahhahaha

nee.
Begreep je het niet? Het was geen grap bedoelt "NEXT STEP" met Nikki hoor, maar irl. LOL

Nu al zin in vrijdag. :| xD
Ygu
Berichten: 1008
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 16:13
RS: Justin Bieber (OSRS)
Clan: Justin Bieber
Oude naam: Kn0ckeddown

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Ygu »

Ok.
gisteravond zitten flirten met meisje in mijn klas, maar vandaag zei ze van: Vind je mij nou echt leuk? Ik zei jaa, een beetje, maar je hebt een vriendje enzo.. Toen zei ze, jaa ik weet het allemaal niet meer. =') En het werd een beetje zo'n.. stil gesprek, snap jee? En nu.. Zitten we morgen weer tegenover elkaar in de klas.. Wat moet ik doen. =='')
Afbeelding
Als je me bant, pls houd het dan een ban tot 12Juli, 13 juli ben ik jarig :(
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Nilsie »

Uhm, ze zegt dat ze het allemaal niet meer weet, dus misschien heb je een kans. Ik zou gewoon jezelf blijven zoals je normaal altijd doet? :)
Ygu
Berichten: 1008
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 16:13
RS: Justin Bieber (OSRS)
Clan: Justin Bieber
Oude naam: Kn0ckeddown

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Ygu »

Nee, ze zei ook van.. Laten we dit maar vergeten..
Afbeelding
Als je me bant, pls houd het dan een ban tot 12Juli, 13 juli ben ik jarig :(
Eicul_FR
Berichten: 1563
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 20:36

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Eicul_FR »

Ygu schreef: Ok.
gisteravond zitten flirten met meisje in mijn klas, maar vandaag zei ze van: Vind je mij nou echt leuk? Ik zei jaa, een beetje, maar je hebt een vriendje enzo.. Toen zei ze, jaa ik weet het allemaal niet meer. =') En het werd een beetje zo'n.. stil gesprek, snap jee? En nu.. Zitten we morgen weer tegenover elkaar in de klas.. Wat moet ik doen. =='')
Oke ze weet dat jij haar leuk vind.
Aan haar reactie te zien gaat het niet zo goed tussen haar en haar vriendje, en gaat het misschien uit.

Als je morgen bij haar in de klas zit ga dan niet anders doen dan normaal.
~ FR1908
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Never »

Ygu schreef: Nee, ze zei ook van.. Laten we dit maar vergeten..
Afwachten. Ga haar niet stimuleren voor jezelf of voor haar vriendje. Ze moet deze beslissing zelf nemen.
Je kan natuurlijk gewoon met haar omgaan. Als het uitgaat kan je het proberen, maar tot dan kan je beter gewoon normaal met haar blijven omgaan, en haar niet proberen te overtuigen dat jij beter voor haar bent.
Sheit.
ghosty872
Berichten: 4345
Lid geworden op: zondag 9 december 2007, 14:54

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door ghosty872 »

Dat meisje waar ik een tijd heletijd over had had al van een vriendin van haar gehoord dat ze me niet zag zitten. Dus vandaag snel tussendoor met haar afgesproken, ze vond me inderdaad niet leuk maar wou me graag als goede vriend houden etc. :)
Afbeelding
Getrouwd met cody 22:51:50-30-9-10
xnewbornxX is zo koooollll! Bedankt voor alles maar weer :D
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Ron »

Ik ben al een hele lange tijd bezig met een meisje en ik snap haar niet zo. Vrijdagavond was het: maar liefje, ik ga slapen. Slaaplekker lieve ron <3 en vandaag was het xxx. Ik weet eigenlijk nooit wat ik daarachter moet zoeken. ](*,)
BrianK
Berichten: 1107
Lid geworden op: zaterdag 29 januari 2011, 20:00
Oude naam: iPhone97

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door BrianK »

ghosty872 schreef: Dat meisje waar ik een tijd heletijd over had had al van een vriendin van haar gehoord dat ze me niet zag zitten. Dus vandaag snel tussendoor met haar afgesproken, ze vond me inderdaad niet leuk maar wou me graag als goede vriend houden etc. :)
oh dat ken ik, dat als goede vriend houden dan he.
inhet begin gaat het nog wel maar na een tijdje kapt het helemaal af en krijg je de grootste ruzie's xD
ghosty872
Berichten: 4345
Lid geworden op: zondag 9 december 2007, 14:54

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door ghosty872 »

BrianK schreef:
ghosty872 schreef: Dat meisje waar ik een tijd heletijd over had had al van een vriendin van haar gehoord dat ze me niet zag zitten. Dus vandaag snel tussendoor met haar afgesproken, ze vond me inderdaad niet leuk maar wou me graag als goede vriend houden etc. :)
oh dat ken ik, dat als goede vriend houden dan he.
inhet begin gaat het nog wel maar na een tijdje kapt het helemaal af en krijg je de grootste ruzie's xD
Valt wel mee bij haar denk ik, ze gaf me nog 2 knuffels in die 15 minuten tijd. En ik zat bij een vriendin van haar, en die ken ik ook heel goed en is aardig etc. Dus ruzie zou het niet snel worden.
Afbeelding
Getrouwd met cody 22:51:50-30-9-10
xnewbornxX is zo koooollll! Bedankt voor alles maar weer :D
BrianK
Berichten: 1107
Lid geworden op: zaterdag 29 januari 2011, 20:00
Oude naam: iPhone97

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door BrianK »

^Yh oke mja maakt verder niet uit.
In iedergeval moet je weten dat het na 1x ruzie niet beter word en alleen maar erger hoegraag je het ook wilt :P
ghosty872
Berichten: 4345
Lid geworden op: zondag 9 december 2007, 14:54

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door ghosty872 »

BrianK schreef: ^Yh oke mja maakt verder niet uit.
In iedergeval moet je weten dat het na 1x ruzie niet beter word en alleen maar erger hoegraag je het ook wilt :P
Haha ik heb niet zo snel ruzie, en haar kennende ook niet dus zou wel goed komen. We wisten eigenlijk al van mekaar wat we van mekaar vonden maar nog nooit gesprek over gehad. En er zijn in die tijd niet echt dingen gebeurd ofzo die erg zijn.
Afbeelding
Getrouwd met cody 22:51:50-30-9-10
xnewbornxX is zo koooollll! Bedankt voor alles maar weer :D
xxxcheefxxx
Berichten: 4158
Lid geworden op: maandag 5 november 2007, 21:04

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door xxxcheefxxx »

Ron schreef:Ik ben al een hele lange tijd bezig met een meisje en ik snap haar niet zo. Vrijdagavond was het: maar liefje, ik ga slapen. Slaaplekker lieve ron <3 en vandaag was het xxx. Ik weet eigenlijk nooit wat ik daarachter moet zoeken. ](*,)
Vaak betekend het eigenlijk niks, maar soms wel, lastig om achter te komen. Wat stuur je dan terug?
Plaats reactie