Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie

Wat vind je van de suggestie?

Uitstekend
1
17%
Mooi
1
17%
Netjes
4
67%
Gaat wel
0
Geen stemmen
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 6

Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Sir Fire181 »

Ik vond dat Harmony Island eigenlijk erg weinig is. Daarom heb ik de hele kaart opnieuw staan mappen. Het kostte me eventjes wat tijd, maar het is prachtig. Voor deze settings heb je ''The Great Brain Robbery'' nodig. De gif is er weg en de Monks hebben niet stil gezeten. Ze hebben het eiland opgeknapt met wat hulp van de piraten uit Mos Le'Harmless. Dat was voor hun erg duur, maar het resultaat is er. Kijk maar zelf eens naar het plaatje hieronder:
Afbeelding
Ik leg alles even snel uit in de kleine onderstaande kopjes.

Fishing Spots: Hier kun je vissen met een Big Net. Je kan hier Mackerel, Cod en met veel geluk Haai vangen. Er zijn 2 spots. Eentje in het noorden, en eentje in het zuiden.

Furnace, Anvil en Mining Spot: In de Mining Spot kun je wat ores hakken. Dit is vooral Iron, Coal, Mithril en Adamant. Met de ores kun je in het noorden ze laten omsmelten en iets maken op het anvil.

De Bank: De Bank word beheerd door 3 Monikken. Je kunt de bank gewoon gratis gebruiken.

Woodcutting gebied: In dit gebied staan allemaal bomen. Er staat 1 Magic Tree, 2 Yews, 7 Oak en de rest zij normale bomen. Er is een Guard Dog van level 50. Bij Combat 100+ doet hij je niks.

Waterput: Uit de put kun je met een emmer water eruit halen. Hier kan ook een Polar Bear inzitten van Pinguin Hide & Seek.

Huisportaal: Om hier een huis neer te zetten heb je 65 Construction, 30.000 gp en ''The Great Brain Robbery'' nodig.

Farming Shop en Farming Patch: In de shop kun je alleen Allotment-Seeds kopen en wat Equipment zoals plant cure, spade, watering can of rake. In de patch kun je die zaden laten groeien.

Small Obelisk: Deze obelisk is gezegend door de Monks. Deze geeft jou een +1 Prayer en +1 Summoning boost voor 30 minuten. Voor de rest is er niets speciaals aan.

Sandpit: Gewoon zand uit halen. Handig voor Quests of voor andere belangrijke dingen.

De Dungeon: De grot is best speciaal. In de grot zitten de Sorebones en de Zombie Pirate's. Maar er zit nog iemand in. Het is een verkleinde versie van Barrelchest. Hij is ietsje sterker dan in de Quest zelf. Zijn maximale hit loopt tot 450+. Hij dropt heel andere items dan de Barrelchest uit de Quest. Hieronder een afbeelding en in het 'In-en-uitklap scherm' kun je zijn stats en drops zien. Al dropt hij vrij weinig, er zit een speciaal iets in...
Afbeelding
In- of uitklappen •
Barrelchest
Examine: Maybe his chest was in a barrel...
Soort monsterNormaal monster
F2P of P2PP2P
Combatlevel279
Life points1750
Slayer xp0
Maximale hit457
AgressiefJa
FamilieGeanimeerden
Valt aan metMelee
Kan jou vergiftigenNee
ZwakteBarrelchest Anchor, Stab-aanvallen
Woonplaats: In de grot van Harmony Island

Drops:
  • Avantoe Seed
    Anchor Top
    Anchor Middle
    Anchor Hooks
    Blue Charm
    Barrelchest Bar
    1000 tot 1500 Coins
    Crimson Charm
    Gold Charm
    Green Charm
    Grimy Torstol
    2 Magic logs
Om nog een Barrelchest Anchor te krijgen moet je eerst de 3 parts verzamelen. Deze kun je aan elkaar smitten met 80 Smithing. Voor 250.000 gp kun je hem dan verder repareren bij de piraat op de pier van Mos Le'Harmless. Als je de Barrelchest Bar krijgt heb je zeer veel geluk. Als je deze met 83 Smithing op je Anchor zet wordt deze Goud. De Bar zelf is niet op de exchange te koop. Hij dropt weinig, de kans is best redelijk groot. Hij zal Big Bones en nog een drop neerleggen. Dit monster lijkt zwak, maar de maximale hit wil je liever niet krijgen. Food en Prayer Potions zijn aangeraden.
Voor zover de verbetering van dit Eiland. Hopelijk vinden jullie het wat. Bedankt voor het lezen. ;)
Afbeelding Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Slay a Stone »

Je kunsten worden al beter maar het eerste plaatje is te veel ingezoemd ofzo dus het is heel blokkerig.
Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door thomkok10 »

een goeie map inzoom is 400X :D ;) O:)
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Sir Fire181 »

Weet al wat ik fout aan plaatjes deed vroeger. Ik cropte ze niet, ik rekte ze alleen meer uit. Daarom waren ze zo slecht.
Afbeelding Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door thomkok10 »

maakt niet uit :D
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Wout12345 »

Je wordt er inderdaad beter op, maar de kaart is te veel ingezoomd, er missen "Rare Tree" symbolen (voor Magics en Yews), en de "You are here." pointer staat er niet zo goed op. Voor de rest vind ik dat er wel erg veel faciliteiten zijn, maar dat er eigenlijk geen nutttige dingen zijn om te doen. Als je snel wilt Smithen ga je naar Varrock, en als je snel wilt smelten ga je naar Edgeville, want als je nog geen Varrock Armour hebt zal je waarschijnlijk ook nog geen toegang hebben tot dit gebied. Het enige unieke dat ik vind is die verkleinde vorm van barrelchest, waarbij dan weer vreemd is dat hij kleiner is maar hoger combat heeft. Ach ja, dat is nu ook weer niet zo belangrijk.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Sir Fire181 »

Silfer schreef: Allereerst, leuke kaart! :) Ik ben wel benieuwd naar de bonussen van 't nieuwe armour.
Nieuw armour? Heb er niks instaan over nieuw armour.

Toegevoegd na 1 minuten:
Wout12345 schreef: Je wordt er inderdaad beter op, maar de kaart is te veel ingezoomd, er missen "Rare Tree" symbolen (voor Magics en Yews), en de "You are here." pointer staat er niet zo goed op. Voor de rest vind ik dat er wel erg veel faciliteiten zijn, maar dat er eigenlijk geen nutttige dingen zijn om te doen. Als je snel wilt Smithen ga je naar Varrock, en als je snel wilt smelten ga je naar Edgeville, want als je nog geen Varrock Armour hebt zal je waarschijnlijk ook nog geen toegang hebben tot dit gebied. Het enige unieke dat ik vind is die verkleinde vorm van barrelchest, waarbij dan weer vreemd is dat hij kleiner is maar hoger combat heeft. Ach ja, dat is nu ook weer niet zo belangrijk.
Dat gaat me nog ietsje te worden. Daar komt later wel verbetering in. ;)
Afbeelding Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Lynch »

Goed gemaakt maar ik vind het niet nodig om dat eiland uit te breiden.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Sir Fire181 »

Geeft niks hoor, Silfer. ;)
Afbeelding Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Sherwood689 »

Je bent inderdaad beter geworden met het maken van kaarten, goed gedaan. Alleen is de kaart te groot.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Sir Fire181 »

Sherwood689 schreef: Je bent inderdaad beter geworden met het maken van kaarten, goed gedaan. Alleen is de kaart te groot.
Klopt, is een klein foutje van me. Had nog 1x moeten uitzoomen, maar dat ben ik vergeten. Maar ach, dat verbeterd nog.
Afbeelding Afbeelding
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Thomas »

Je suggesties worden steeds beter!
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Sir Fire181 »

iThomas schreef: Je suggesties worden steeds beter!
Van saai eilandje tot leuk eilandje :)
Afbeelding Afbeelding
Areavus
Berichten: 1460
Lid geworden op: dinsdag 9 december 2008, 15:08
RS: Areavus (p2p)
Clan: Imperium
Oude naam: mijner331

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Areavus »

Leuke suggestie, maar het wordt waarschijnlijk weer dead content. Het is wel leuk wat je daar allemaal kunt doen, maar daar zijn betere plekken voor zoals Wout al zei. Waarschijnlijk komen er alleen mensen voor de fun de nieuwe barrelchest killen. Misschien kun je er nog wat andere speciale dingen bij zetten?

PS: de meeste monsters worden unagressive als jij hun dubbele combat +1 bent, dus een guard dog van lvl 50 wordt op 101 unagressive ipv 100 ;)
Afbeelding
~Proud Leader of Imperium~
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Joost »

Ziet er goed uit :) Vooral die house portal vind ik wel leuk bedacht.

Het enige wat ik zou veranderen, is een van de 2 weglaten: De miningspot of de furnace+anvil. Waarom? Omdat in RuneScape ook nergens ores en ovens in dezelfde stad zitten ( op een paar uitzonderingen na..)
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Sir Fire181 »

'Joost schreef:Ziet er goed uit :) Vooral die house portal vind ik wel leuk bedacht.

Het enige wat ik zou veranderen, is een van de 2 weglaten: De miningspot of de furnace+anvil. Waarom? Omdat in RuneScape ook nergens ores en ovens in dezelfde stad zitten ( op een paar uitzonderingen na..)
Kijk maar naar Ardougne. In het oosten van Ardougne staat Coal, Iron etc. In Ardougne zelf tegen ''West Ardougne'' staat een furnace.
Afbeelding Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Joost »

Sir Fire181 schreef:
'Joost schreef:Ziet er goed uit :) Vooral die house portal vind ik wel leuk bedacht.

Het enige wat ik zou veranderen, is een van de 2 weglaten: De miningspot of de furnace+anvil. Waarom? Omdat in RuneScape ook nergens ores en ovens in dezelfde stad zitten ( op een paar uitzonderingen na..)
Kijk maar naar Ardougne. In het oosten van Ardougne staat Coal, Iron etc. In Ardougne zelf tegen ''West Ardougne'' staat een furnace.

Weet ik, maar zo kan ik er nog een paar verzinnen. Net in level 4 wildy is een mine spot, en in edge is een furnace. Het ligt wel allemaal dicht bij elkaar, maar niet dat je een klein stukkie moet lopen en er dan al bent :P dat is hier wel :P maarja opzich boeit het nou ook weer niet zo :P
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Sir Fire181 »

Achja, hebben ze een keertje geluk...
Afbeelding Afbeelding
lightbloodzz
Berichten: 268
Lid geworden op: zaterdag 20 augustus 2011, 22:21

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door lightbloodzz »

de trees vind ik voor mijn mening tedicht bij de bank.Heb je die guard dog daar gezet voor het moelijker te maken?
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Harmony Island - Na The Great Brain Robbery..

Bericht door Sir Fire181 »

lightbloodzz schreef:de trees vind ik voor mijn mening tedicht bij de bank.Heb je die guard dog daar gezet voor het moelijker te maken?
Ja, maar waarschijnlijk zal ik het combat nog ietsje verhogen tot level 55 ongeveer. Dan wordt het wat moeilijker.
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie