Fletching Guide 1-99

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
RapidWouter
Berichten: 17
Lid geworden op: donderdag 6 oktober 2011, 18:32
RS: iGanjaSmoker (p2p)
Clan: Dragon Inn

Fletching Guide 1-99

Bericht door RapidWouter »

Hallo allemaal,

Dit is m'n eerste guide van mijn eerste skill dat ik op 99 heb :) Graag wat feedback ook want weet dat het misschien niet helemaal compleet is, maar hoop dat ik velen er toch mee kan helpen :) Moest het zijn dat er te veel fouten in staan naar jullie gedacht, kan ik nog aanpassen of sommige dingen bewerken :)

Alvast bedankt voor jullie medewerking ;)
RapidWouter
RapidWouter
Berichten: 17
Lid geworden op: donderdag 6 oktober 2011, 18:32
RS: iGanjaSmoker (p2p)
Clan: Dragon Inn

Re: Fletching Guide 1-99

Bericht door RapidWouter »

Maar met magic longbows maak je sterk verlies en met yew longbows maak je minstens 8m winst :)
Just In
Berichten: 336
Lid geworden op: vrijdag 30 oktober 2009, 19:00
RS: Justin hu1 (p2p)
Oude naam: justin-hu

Re: Fletching Guide 1-99

Bericht door Just In »

Inhoud is wel goed. Maar verschillende manieren noemen zoals magics kun je ook vernoemen. Het is verlies maar voor rijkere mensen een optie. Ik had ook eens gehoord van broad arrows wat extreem veel xp opleverd, maar ook veel kost. Het is wel een optie.

Ik vind ernaar kijken eigenlijk niet echt boeiend. Geen D-Long dragen, das voor noobs :P Je hoefde niet te laten zien dat je de bomen hakt.
Gewoon wat tips :D
Haal op deze site http://www.getyourwallie.com/register/15875/Justintimco je gratis Wallies!
Afbeelding
RapidWouter
Berichten: 17
Lid geworden op: donderdag 6 oktober 2011, 18:32
RS: iGanjaSmoker (p2p)
Clan: Dragon Inn

Re: Fletching Guide 1-99

Bericht door RapidWouter »

Weet het dat het voor de rijkere mensen misschien vlotter is de andere manier met de magic longbows, maar heb hem gemaakt op de manier dat ik het behaald heb en dat volgens mij de beste manier is :)

En dragon longsword, ja, nog 15k exp en m'n attack is 70, whip staat al op m'n bank ;)

RapidWouter
arceus
Berichten: 708
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2011, 18:26
RS: arceus916 (p2p)
Clan: drunkdragons
Oude naam: p0wnfletcher

Re: Fletching Guide 1-99

Bericht door arceus »

ik heb met magic longbows gedaan en ik maakte geen verlies winst zelfs. Ik heb eventjes yew gedaan en het ging te sloom voor mij.

Edit: trouwens als je 70 defence heb verkoop je dragon en koop barrows of als je het geld er voor hebt bandos.
Afbeelding
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Fletching Guide 1-99

Bericht door Dombo 12 »

Als ik Fletching zou trainen zou ik voor Broad Arrows gaan. Is 1:9 (1 xp = 9 gp).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
RapidWouter
Berichten: 17
Lid geworden op: donderdag 6 oktober 2011, 18:32
RS: iGanjaSmoker (p2p)
Clan: Dragon Inn

Re: Fletching Guide 1-99

Bericht door RapidWouter »

p0wnfletcher schreef: ik heb met magic longbows gedaan en ik maakte geen verlies winst zelfs. Ik heb eventjes yew gedaan en het ging te sloom voor mij.

Edit: trouwens als je 70 defence heb verkoop je dragon en koop barrows of als je het geld er voor hebt bandos.
Voor de magic longbows heb ik het berekend en kwam het toen uit op verlies, ik denk zelf 100gp per bow, dus als je rekent spaar je heel wat geld uit ;)

En inderdaad, op 70 defence wordt het bandos :) Vanavond ga ik m'n whip instellen en als ik 75 heb wordt het waarschijnlijk m'n bgs :)
Plaats reactie