hoe vermijd je ... 'letterype aangepast x D'

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
xMr_Cedric
Berichten: 18
Lid geworden op: zondag 23 oktober 2011, 9:53

hoe vermijd je ... 'letterype aangepast x D'

Bericht door xMr_Cedric »

Inleiding
[/size]

Ik heb deze guide gemaakt om dat de laatste tijd heel veel mensen stoppen door cleaned te zijn gescamt of is gehackt geweest te zijn. Vroeger was dit allemaal niet zo erg doordat er toen geen trade limit was. Daarvoor was het wel erg maar die mensen die toen speelden weten allemaal hoe het zit. En wij, wij weten niet echt de trucjes maniertjes enzo om niet aan de verleiding te komen om toch maar gaan dice , ect. ...
Daarom ga ik jullie paar tips geven , Voor dat er trade limit was heb ik ook nog gespeeld ( op een andere account ). Ik weet ongeveer hoe het was toen dus ik ga jullie dat proberen mee tegeven.


inhoudstabel
1. Gehackt worden.
1.1 Trucjes van mensen.
1.2 Bank pin

2. Niet scammed worden.
2.1 Hoe aan de verleiding te weerstaan?


3. Cleaned wat nu?zelf gaan scammen?
3.1 Trucjes van de mensen
Gehackt worden
Veele mensen worden gehackt door hun wachtwoord aan iemand tegeven. Meestal komt dat door deze vragen. Mag ik je wachtwoordik ben je beste vriend,ik heb cheats mag ik je wachtwoord om het te installeren,ik kan op je account trainen,etc. .
Afbeelding
Daarom kan je best je wachtwoord alleen maar voor jezelf houden. Door het tegen niemand te zeggen. Zelfs niet tegen je beste maat in het echt , zelfs niet tege iemand op runescape die je al zo lang kent. Want het gebeurt nu zelfs nog super vaak dat vrienden elkaar hacken. Daarom kan je voorkomen om gehackt te worden door je wachtwoord tegen niemand te zeggen.
Tips van de mensen
-
-
-
Bank pin
Een bank pin is iets heel handig in runescape, het is een 4 cijferige code die jij alleen weet.Je moet geen bank pin hebben maar het is wel handig en aangeraden, ik ga jullie uitleggen hoe je een bankpin maakt.
Je bankpin moet je alleen maar gebruiken als je iets wilt banken of wilt kopen of iets aan je clan wilt doen.Dit moet maar 1 keer als je ingelogd bent,als je weer naar lobby gaat en teruggaat moet je weer je bank pin geven.

Eerst ga je naar een bankier en je kiest het 2de zinnetje.Dan moet je een bankpin kiezen die je nooit meer gaat vergeten.Dit is een voorbeeld wat niet slim is : 1234.Nadat je je bank pin hebt gezet moet je nog 7 dagen wachten voor hij der echt staat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hoe niet gescammed worden
Veele mensen worden scammed door mensen te vertrouwen.Ik vind eigelijk dat je op runescape niemand kan vertrouwens, zelfs al ken je hem meer dan een jaar.Dicers kunnen te vertrouwen zijn maar je word heel snel cleaned door dice of als mensen vragen om geld te lenen nooit geven.
Hoe voorkom je dit?Door zeer weinig cash te hebben ,want dan kan je mense geen geld geven of niet dice.
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Tips van de mensen
-
-
-
Cleaned!!Wat nu?Zelf gaan scammen?
Als je cleaned bent, ga dan niet meteen beggen , of zelf beginnen scammen. Je weet hoe het is om gescamt te worden dus dat ga jij toch niet ook mensen aandoen!Ga je eigen zakgeld verdienen.Net zoals je zelf begonnen bent.Ga bevoorbeeld terug skillen,tot je genoeg geld hebt om te gaan pvme.Ik zie hier heel veel bij buit blogs van rebuild enzo.Dat kan jij zeker ook!Maar je kan zeker ook bij accountmededelingen scammed en cleaned = quit <- dat is laf maarja het is je eigen keuze.
Tips van de mensen.
-Kijk op lft bij guides -> overig -> daar staan moneymake manieren.
misschien is het wel al 150k per uur.Dan heb je na dat uur al 150k en dan zo verder tot je weer genoeg geld hebt voor armour en dan kan je weer opnieuw starten.Je kan ook ineens een skill 99 halen daarmee je misschien super veel geld verdiend.Doordat je nieks anders kan doen ga je toch maar doorzetten en kan je het halen!
-
-

Zo dit was mijn guide ik hoop dat jullie er wat van opgestoken hebben.
Laatst gewijzigd door xMr_Cedric op zaterdag 5 november 2011, 19:07, 10 keer totaal gewijzigd.
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: hoe word je niet gehackt, gescamt, of cleaned

Bericht door Writing »

Sorry, maar ik vind dit nou niet echt een goede guide, vooral om je spelling, waarom maak je die letters zo immens groot? Dat heeft toch geen reden? :-s
Afbeelding
xMr_Cedric
Berichten: 18
Lid geworden op: zondag 23 oktober 2011, 9:53

Re: hoe word je niet gehackt, gescamt, of cleaned

Bericht door xMr_Cedric »

ik vind de letters zo groot wel mooi en sorry ik heb een lichte vorm van dyslexie
Laatst gewijzigd door xMr_Cedric op zaterdag 5 november 2011, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: hoe word je niet gehackt, gescamt, of cleaned

Bericht door Neite »

Code: Selecteer alles

[quote="xMr_Cedric"]
[size=200][center][b][color=#0000FF]I[/color]nleiding[/b][/center][/size]

[color=#0000FF]I[/color]k heb deze guide gemaakt om dat de laatste tijd heel veel mensen stoppen door cleaned te zijn gescamt of is gehackt geweest te zijn.Vroeger was dit allemaal niet zo erg doordat er toen geen trade limit was.Daarvoor was het wel erg maar die mensen die toen speelden weten allemaal hoe het zit.En wij ,wij weten niet echt de trucjes maniertjes enzo om niet aan de verleiding te komen om toch maar gaan dice , ect. ...
Daarom ga ik jullie paar tips geven , Voor dat er trade limit was heb ik ook nog gespeeld ( op een andere account ). Ik weet ongeveer hoe het was toen dus ik ga jullie dat proberen mee tegeven.



[center][size=200][b][color=#0000FF]i[/color]nhoudstabel[/b][/size][/center]

1. [color=#0000FF]G[/color]ehackt worden.
 1.1 [color=#0000FF]T[/color]rucjes van mensen.
 1.2 [color=#0000FF]B[/color]ank pin

2. [color=#0000FF]N[/color]iet scammed worden.
 2.1 [color=#0000FF]H[/color]oe aan de verleiding te weerstaan?


3. [color=#0000FF]C[/color]leaned wat nu?zelf gaan scammen?
 3.1 [color=#0000FF]T[/color]rucjes van de mensen

[size=200][center][color=#0000FF]G[/color]ehackt worden[/size][/center]
[color=#0000FF]V[/color]eele mensen worden gehackt door hun wachtwoord aan iemand tegeven.Meestal komt dat door deze vragen.Mag ik je passpoort ik ben je beste vriend,ik heb cheats mag ik je passpoort om het te installeren,ik kan op je account trainen,etc. .
[center][uitklappen=Afbeelding][img]http://img254.imageshack.us/img254/3592/111104144401.png[/img][/uitklappen][/center]
[color=#0000FF]D[/color]aarom kan je best je passpoort alleen maar voor jezelf houden.Door het tegen niemand te zeggen.Zelfs niet tegen je beste maat in het echt , zelfs niet tege iemand op runescape die je al zo lang kent.Want het gebeurt nu zelfs nog super vaak dat vrienden elkaar hacken.Daarom kan je voorkomen om gehackt te worden door je passpoort tegen niemand te zeggen.

[center][size=200][color=#0000FF]T[/color]ips van de mensen[/size][/center]

-
-
-

[center][size=200][color=#0000FF]B[/color]ank pin[/size][/center]

[color=#0000FF]E[/color]en bank pin is iets heel handig in runescape, het is een 4 cijferige code die jij alleen weet.Je moet geen bank pin hebben maar het is wel handig en aangeraden, ik ga jullie uitleggen hoe je een bankpin maakt.
Je bankpin moet je alleen maar gebruiken als je iets wilt banken of wilt kopen of iets aan je clan wilt doen.Dit moet maar 1 keer als je ingelogd bent,als je weer naar lobby gaat en teruggaat moet je weer je bank pin geven.

[color=#0000FF]E[/color]erst ga je naar een bankier en je kiest het 2de zinnetje.Dan moet je een bankpin kiezen die je nooit meer gaat vergeten.Dit is een voorbeeld wat niet slim is : 1234.Nadat je je bank pin hebt gezet moet je nog 7 dagen wachten voor hij der echt staat.

[center][img]http://img827.imageshack.us/img827/4656/111104145307.png[/img]
[uitklappen=Afbeelding][img]http://img546.imageshack.us/img546/2489/111104145326.png[/img][/uitklappen]
[uitklappen=Afbeelding][img]http://img189.imageshack.us/img189/7072/111104145354.png[/img][/uitklappen]
[img]http://img28.imageshack.us/img28/7041/111104145336.png[/img][/center]

[center][size=200][color=#0000FF]H[/color]oe niet gescammed worden[/size][/center]
[color=#0000FF]V[/color]eele mensen worden scammed door mensen te vertrouwen.Ik vind eigelijk dat je op runescape niemand kan vertrouwens, zelfs al ken je hem meer dan een jaar.Dicers kunnen te vertrouwen zijn maar je word heel snel cleaned door dice of als mensen vragen om geld te lenen nooit geven.
Hoe voorkom je dit?Door zeer weinig cash te hebben ,want dan kan je mense geen geld geven of niet dice.
[center][uitklappen=Afbeelding][img]http://img510.imageshack.us/img510/6066/111104152320.png[/img][/uitklappen][/center]

[center][size=200][color=#0000FF]T[/color]ips van de mensen[/size][/center]

-
-
-

[center][size=200][color=#0000FF]C[/color]leaned!!Wat nu?Zelf gaan scammen?[/size][/center]

[color=#0000FF]A[/color]ls je cleaned bent, ga dan niet meteen beggen , of zelf beginnen scammen. Je weet hoe het is om gescamt te worden dus dat ga jij toch niet ook mensen aandoen!Ga je eigen zakgeld verdienen.Net zoals je zelf begonnen bent.Ga bevoorbeeld terug skillen,tot je genoeg geld hebt om te gaan pvme.Ik zie hier heel veel bij buit blogs van rebuild enzo.Dat kan jij zeker ook!Maar je kan zeker ook bij accountmededelingen scammed en cleaned = quit <- dat is laf maarja het is je eigen keuze.

[center][size=200][color=#0000FF]T[/color]ips van de mensen.[/size][/center]

-[color=#0000FF]K[/color]ijk op lft bij guides -> overig -> daar staan moneymake manieren.
misschien is het wel al 150k per uur.Dan heb je na dat uur al 150k en dan zo verder tot je weer genoeg geld hebt voor armour en dan kan je weer opnieuw starten.Je kan ook ineens een skill 99 halen daarmee je misschien super veel geld verdiend.Doordat je nieks anders kan doen ga je toch maar doorzetten en kan je het halen!
-
-

[color=#0000FF]Z[/color]o dit was mijn guide ik hoop dat jullie er wat van opgestoken hebben.[/quote]
Er zit een fout in je code, zet deze code in de plaats ;)
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: hoe word je niet gehackt, gescamt, of cleaned

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Het onderste stuk is nog te groot imo, maar het kan ermee door. Volgende keer wel opletten aub. ;)
xMr_Cedric
Berichten: 18
Lid geworden op: zondag 23 oktober 2011, 9:53

Re: hoe word je niet gehackt, gescamt, of cleaned

Bericht door xMr_Cedric »

is aangepast neite heeft me beetje geholpen ;p thx neite
Skilller
Berichten: 94
Lid geworden op: dinsdag 13 september 2011, 19:09
RS: RC Skilller (f2p)
Contacteer:

Re: hoe word je niet gehackt, gescamt, of cleaned

Bericht door Skilller »

Nog steeds staan er nog fouten. Probeer dit verbeteren.
Verder wel bedankt voor de informatie! Ik weet er nu meer over. :)
Afbeelding


- Problemen? PB mij dan altijd! Vertrouwenspersoon
- NL Dungeoneering clan? NLDung | LunaDG


11-9-2011 | 50 Runecrafting | 21-9-2011 | 70 Cooking | Volgende doel: 70 Woodcutting |
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: hoe word je niet gehackt, gescamt, of cleaned

Bericht door Joshi-Skilzz »

met die letters kan ik het niet lezen =s
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: hoe word je niet gehackt, gescamt, of cleaned

Bericht door Joa »

Joshi-Skilzz schreef: met die letters kan ik het niet lezen =s
Inderdaad, ik kijk er scheel op :x
Stijntjuu
Berichten: 208
Lid geworden op: donderdag 20 oktober 2011, 22:49
RS: Huppeltrutje (p2p)

Re: hoe word je niet gehackt, gescamt, of cleaned

Bericht door Stijntjuu »

nog een tip: Ga niet schooien bij je vrienden, Dit komt heel schooierig over.

+lettertype zou makelijker lezen als het iets kleiner was & misschien kan je nog uitleg geven hoe je minder rap wordt gekeylogged,...

voor de rest is het een goede guide (:
Afbeelding
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: hoe word je niet gehackt, gescamt, of cleaned

Bericht door Writing »

xMr_Cedric schreef: ik vind de letters zo groot wel mooi en sorry ik heb een lichte vorm van dyslexie
Waarom moeten ze dan eerst een halve pagina lang zijn?
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: hoe word je niet gehackt, gescamt, of cleaned

Bericht door Joshi-Skilzz »

Niet gemeen maar ik weet niet of het door dyslexie komt maar achter elke . of , heb je nergens een spatie? Lui of dyslexie?
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: hoe word je niet gehackt, gescamt, of cleaned

Bericht door Neite »

Er stond nog een klein foutje in. Dit is de juiste versie:

Code: Selecteer alles

[quote="xMr_Cedric"]
[size=200][center][b][color=#0000FF]I[/color]nleiding[/b][/center][/size]

[color=#0000FF]I[/color]k heb deze guide gemaakt om dat de laatste tijd heel veel mensen stoppen door cleaned te zijn gescamt of is gehackt geweest te zijn.Vroeger was dit allemaal niet zo erg doordat er toen geen trade limit was.Daarvoor was het wel erg maar die mensen die toen speelden weten allemaal hoe het zit.En wij ,wij weten niet echt de trucjes maniertjes enzo om niet aan de verleiding te komen om toch maar gaan dice , ect. ...
Daarom ga ik jullie paar tips geven , Voor dat er trade limit was heb ik ook nog gespeeld ( op een andere account ). Ik weet ongeveer hoe het was toen dus ik ga jullie dat proberen mee tegeven.



[center][size=200][b][color=#0000FF]i[/color]nhoudstabel[/b][/size][/center]

1. [color=#0000FF]G[/color]ehackt worden.
 1.1 [color=#0000FF]T[/color]rucjes van mensen.
 1.2 [color=#0000FF]B[/color]ank pin

2. [color=#0000FF]N[/color]iet scammed worden.
 2.1 [color=#0000FF]H[/color]oe aan de verleiding te weerstaan?


3. [color=#0000FF]C[/color]leaned wat nu?zelf gaan scammen?
 3.1 [color=#0000FF]T[/color]rucjes van de mensen

[center][size=200][color=#0000FF]G[/color]ehackt worden[/size][/center]
[color=#0000FF]V[/color]eele mensen worden gehackt door hun wachtwoord aan iemand tegeven.Meestal komt dat door deze vragen.Mag ik je passpoort ik ben je beste vriend,ik heb cheats mag ik je passpoort om het te installeren,ik kan op je account trainen,etc. .
[center][uitklappen=Afbeelding][img]http://img254.imageshack.us/img254/3592/111104144401.png[/img][/uitklappen][/center]
[color=#0000FF]D[/color]aarom kan je best je passpoort alleen maar voor jezelf houden.Door het tegen niemand te zeggen.Zelfs niet tegen je beste maat in het echt , zelfs niet tege iemand op runescape die je al zo lang kent.Want het gebeurt nu zelfs nog super vaak dat vrienden elkaar hacken.Daarom kan je voorkomen om gehackt te worden door je passpoort tegen niemand te zeggen.

[center][size=200][color=#0000FF]T[/color]ips van de mensen[/size][/center]

-
-
-

[center][size=200][color=#0000FF]B[/color]ank pin[/size][/center]

[color=#0000FF]E[/color]en bank pin is iets heel handig in runescape, het is een 4 cijferige code die jij alleen weet.Je moet geen bank pin hebben maar het is wel handig en aangeraden, ik ga jullie uitleggen hoe je een bankpin maakt.
Je bankpin moet je alleen maar gebruiken als je iets wilt banken of wilt kopen of iets aan je clan wilt doen.Dit moet maar 1 keer als je ingelogd bent,als je weer naar lobby gaat en teruggaat moet je weer je bank pin geven.

[color=#0000FF]E[/color]erst ga je naar een bankier en je kiest het 2de zinnetje.Dan moet je een bankpin kiezen die je nooit meer gaat vergeten.Dit is een voorbeeld wat niet slim is : 1234.Nadat je je bank pin hebt gezet moet je nog 7 dagen wachten voor hij der echt staat.

[center][uitklappen=Afbeelding][img]http://img827.imageshack.us/img827/4656/111104145307.png[/img][/uitklappen]
[uitklappen=Afbeelding][img]http://img546.imageshack.us/img546/2489/111104145326.png[/img][/uitklappen]
[uitklappen=Afbeelding][img]http://img189.imageshack.us/img189/7072/111104145354.png[/img][/uitklappen]
[uitklappen=Afbeelding][img]http://img28.imageshack.us/img28/7041/111104145336.png[/img][/uitklappen][/center]

[center][size=200][color=#0000FF]H[/color]oe niet gescammed worden[/size][/center]
[color=#0000FF]V[/color]eele mensen worden scammed door mensen te vertrouwen.Ik vind eigelijk dat je op runescape niemand kan vertrouwens, zelfs al ken je hem meer dan een jaar.Dicers kunnen te vertrouwen zijn maar je word heel snel cleaned door dice of als mensen vragen om geld te lenen nooit geven.
Hoe voorkom je dit?Door zeer weinig cash te hebben ,want dan kan je mense geen geld geven of niet dice.
[center][uitklappen=Afbeelding][img]http://img510.imageshack.us/img510/6066/111104152320.png[/img][/uitklappen][/center]

[center][size=200][color=#0000FF]T[/color]ips van de mensen[/size][/center]

-
-
-

[center][size=200][color=#0000FF]C[/color]leaned!!Wat nu?Zelf gaan scammen?[/size][/center]

[color=#0000FF]A[/color]ls je cleaned bent, ga dan niet meteen beggen , of zelf beginnen scammen. Je weet hoe het is om gescamt te worden dus dat ga jij toch niet ook mensen aandoen!Ga je eigen zakgeld verdienen.Net zoals je zelf begonnen bent.Ga bevoorbeeld terug skillen,tot je genoeg geld hebt om te gaan pvme.Ik zie hier heel veel bij buit blogs van rebuild enzo.Dat kan jij zeker ook!Maar je kan zeker ook bij accountmededelingen scammed en cleaned = quit <- dat is laf maarja het is je eigen keuze.

[center][size=200][color=#0000FF]T[/color]ips van de mensen.[/size][/center]

-[color=#0000FF]K[/color]ijk op lft bij guides -> overig -> daar staan moneymake manieren.
misschien is het wel al 150k per uur.Dan heb je na dat uur al 150k en dan zo verder tot je weer genoeg geld hebt voor armour en dan kan je weer opnieuw starten.Je kan ook ineens een skill 99 halen daarmee je misschien super veel geld verdiend.Doordat je nieks anders kan doen ga je toch maar doorzetten en kan je het halen!
-
-

[color=#0000FF]Z[/color]o dit was mijn guide ik hoop dat jullie er wat van opgestoken hebben.[/quote]
Toegevoegd na 57 seconden:
Rogiertje schreef:
xMr_Cedric schreef: ik vind de letters zo groot wel mooi en sorry ik heb een lichte vorm van dyslexie
Waarom moeten ze dan eerst een halve pagina lang zijn?
Omdat er een fout in zijn bb code stond. Lees eerst het volledige topic voor je kritiek gaat geven ;)
Crygenic
Berichten: 61
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 15:55
RS: uSurrender (p2p)

Re: hoe vermijd je ... 'letterype aangepast x D'

Bericht door Crygenic »

Misschien dat je dit kunt veranderen: Je hebt het steeds over "passpoort" maar je bedoelt waarschijnlijk "password". :bier:
Afbeelding
xMr_Cedric
Berichten: 18
Lid geworden op: zondag 23 oktober 2011, 9:53

Re: hoe vermijd je ... 'letterype aangepast x D'

Bericht door xMr_Cedric »

thx voor de tip!


vanaf nu ook 1/10 please ;P reet or heet ;p
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: hoe vermijd je ... 'letterype aangepast x D'

Bericht door Lynch »

6.7 als een van je eerste guides op zich wel goed. Misschien kan je 'm nog uitbreiden en achter elke . en , een spatie zetten leest wat mooier. Misschien ligt het aan mij maar elke begin letter een andere kleur kan leuk zijn maar deze kleur blauw vind ik moeilijk lezen.
Plaats reactie