Huiswerktopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
red
Berichten: 1967
Lid geworden op: dinsdag 6 september 2011, 20:59

Re: Huiswerktopic

Bericht door red »

Denikids schreef:
Inverney schreef:
Denikids schreef: Maar behalve tekenen is er geen manier om achter het aantal isomeren te komen dus?
Er staat in de opgave vrijwel altijd wel hoeveel je er moet tekenen. Dus dat scheelt.
Nooit, bij ons vragen ze hoeveel isomeren erzijn, maar voor je dat weet moet je ze allemaal tekenen..
Wij moeten ze tekenen. Dan vragen ze bv de additiereactie / substitutiereactie van X en daar de uitkomst van, de isomeren geven.
ls de ware geschiedenis wordt opgetekend, wat zal er dan overblijven van de roem van degene die deze terecht omwille van hun moed verworven hebben, maar van wie de helft er niet zou goed zou van afkomen als hun fouten worden opgetekend. -Lord Wellington
Afbeelding
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Huiswerktopic

Bericht door Denikids »

Additiereacties hoeven wij voor de toetsweek nog niet te kennen, voor de toets die de week na de toetsweek komt wel. Maar dat is easy. Maar dan spreek je over alkenen he, niet over alkanen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Huiswerktopic

Bericht door Veloxraptor »

Ach, zo veel tijd neemt het tekenen ook weer niet in beslag :P En zodra je met polymeren en alkenen/alkynen gaat klooien is het meestal toch wel handig om effe te tekenen :P
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
red
Berichten: 1967
Lid geworden op: dinsdag 6 september 2011, 20:59

Re: Huiswerktopic

Bericht door red »

Denikids schreef: Additiereacties hoeven wij voor de toetsweek nog niet te kennen, voor de toets die de week na de toetsweek komt wel. Maar dat is easy. Maar dan spreek je over alkenen he, niet over alkanen.
Of alkynen.
Wij hebben daar 3 weken geleden test van gehad ( over het hele hoofdstuk), maar gelukkig 34.5/38

Toegevoegd na 37 seconden:
Veloxraptor schreef: Ach, zo veel tijd neemt het tekenen ook weer niet in beslag :P En zodra je met polymeren en alkenen/alkynen gaat klooien is het meestal toch wel handig om effe te tekenen :P
Polymeren tekenen is niet zo moeilijk, gewoon een N er voor bij ons ^^
ls de ware geschiedenis wordt opgetekend, wat zal er dan overblijven van de roem van degene die deze terecht omwille van hun moed verworven hebben, maar van wie de helft er niet zou goed zou van afkomen als hun fouten worden opgetekend. -Lord Wellington
Afbeelding
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Huiswerktopic

Bericht door Denikids »

Veloxraptor schreef: Ach, zo veel tijd neemt het tekenen ook weer niet in beslag :P En zodra je met polymeren en alkenen/alkynen gaat klooien is het meestal toch wel handig om effe te tekenen :P
Teken alle isomeren voor mij maar eens van C30H62
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Huiswerktopic

Bericht door Megareus12 »

Dat soort vragen krijg je niet.
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Huiswerktopic

Bericht door Denikids »

Iemand overigesn wel een idee hoe ik op mijn rekenmachine text bestandjes kan plaatsen? Typen via de TI84+ gaat retesloom. Via computer gaat dat veel sneller.
Ik heb alleen een CD en een USB kabel erbij gekregen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Huiswerktopic

Bericht door Megareus12 »

Not your personal army, Google dus maar.
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Huiswerktopic

Bericht door Denikids »

Daar kom ik steeds uit dat ik een linkkabel nodig heb. Maar als ik ga zoeken waar ik die kan bestellen zijn ze niet meer leverbaar...

@nikki, daarop kom ik inderdaad ook uit, maar dan heb je dus weer die niet-bestaande kabel nodig..
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Huiswerktopic

Bericht door Denikids »

Heb iets gevonden wat beter werkt tot nu toe:
http://jakebinstein.com/how-to-put-text ... calculator
Misschien ook iets voor jouw Nikki? (software die je moet hebben kun je daar downloaden, microUSB-USB kabeltje heb je vast wel liggen)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Huiswerktopic

Bericht door Tim »

Denikids schreef: Iemand overigesn wel een idee hoe ik op mijn rekenmachine text bestandjes kan plaatsen? Typen via de TI84+ gaat retesloom. Via computer gaat dat veel sneller.
Ik heb alleen een CD en een USB kabel erbij gekregen.
De USB kabel is je linkkabel.
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Huiswerktopic

Bericht door Veloxraptor »

Denikids schreef:
Veloxraptor schreef: Ach, zo veel tijd neemt het tekenen ook weer niet in beslag :P En zodra je met polymeren en alkenen/alkynen gaat klooien is het meestal toch wel handig om effe te tekenen :P
Teken alle isomeren voor mij maar eens van C30H62
lol :P Als je dat als vraag krijgt... Dat zullen waarschijnlijk meer dan 100 isomeren zijn :P

Toegevoegd na 12 seconden:

Van een vierkante meter per stuk
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
psvdavies
Berichten: 2865
Lid geworden op: zondag 6 september 2009, 14:09

Re: Huiswerktopic

Bericht door psvdavies »

jobbon schreef:
psvdavies schreef: Geschiedenis vraag:

Bij de kerkvergadering in 1618, De Synode van Dordrecht, werden de contraremonstranten in het gelijk gesteld tegenover de remonstranten.
Maar door wie werd deze uitspraak gedaan? De Republiek was immers opgedeeld in verscheidene gewesten en had als Republiek zijnde geen vorst, dus deze zou geen beslissing kunnen geven. Er waren verschillende stadhouders dus dat lijkt mij persoonlijk ook nogal sterk dat een stadhouder zo'n uitspraak over het hele land zou hebben uitgesproken. De katholieken werden ook al beschouwd als tweederangsburgers, dus het zal ook wel geen katholiek zijn geweest, bovendien zal deze geen van beide in het gelijk stellen, als katholiek. Was het dan een kwestie voor de Staten-Generaal, dat is het enige wat ik kan bedenken, maar ik weet het dus niet zeker..
katholieken waren tweede rangs burgers en de voorzitter van de synode was een dominee........
Het liep ongeveer zo: DE contraremonstranten en de remonstranten zouden samen de beslissingen nemen in overleg, alleen de Calvinistische voorzitter wist de remonstranten eruit te werken voor de belsissingen werden genomen.
De remonstranten werden dus uit gesloten en vervolgens werden alle dingen tegen de remonstranten er door geduwd door de contraremonstranten, die toen alles zelf voor het zeggen hadden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synode_van_Dordrecht
Tyvm :bier:
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
"When the pin is pulled, Mr. Grenade is not our friend." Afbeelding
Zeegelaar schreef: Engelaar is dan ook een lekkere natte neger.
Zeegelaar schreef:Plz Ronaldo trek je shirt en broek uit.
Zeegelaar schreef: Ik zou Xabi Alonso nemen.
Cristiano Ronaldo
Berichten: 991
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2008, 13:43
RS: Balthazor 12 (OSRS)
Clan: Kratos God of Chaos
Oude naam: Leonidas
Contacteer:

Re: Huiswerktopic

Bericht door Cristiano Ronaldo »

Kan iemand me aub helpen met deze vraag!!?

Wat maakte twee totaal verschillende mensen als Mahatmi Gandhi en Adolf Hitler tot leiders die gevolgd werd door miljoenen mensen.
Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5602
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Huiswerktopic

Bericht door Beanoodle »

Cristiano Ronaldo schreef: Kan iemand me aub helpen met deze vraag!!?

Wat maakte twee totaal verschillende mensen als Mahatmi Gandhi en Adolf Hitler tot leiders die gevolgd werd door miljoenen mensen.
uitstraling, charisma en mooien woorden.
Laatst gewijzigd door Beanoodle op maandag 7 november 2011, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Mr Emmertj
Berichten: 9915
Lid geworden op: dinsdag 28 november 2006, 14:07
Clan: Smokin Mils

Re: Huiswerktopic

Bericht door Mr Emmertj »

Propaganda

Toegevoegd na 17 seconden:
Beanoodle_ schreef:
Cristiano Ronaldo schreef: Kan iemand me aub helpen met deze vraag!!?

Wat maakte twee totaal verschillende mensen als Mahatmi Gandhi en Adolf Hitler tot leiders die gevolgd werd door miljoenen mensen.
uitstraling, garisma en mooien woorden.
Charisma*
RIP, Ploow. You will be missed dearly :(

-Wie zijn billen brand,
mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Afbeelding
Gemaakt door: GEHEIM(Secret, the). Danku.
Afbeelding
psvdavies
Berichten: 2865
Lid geworden op: zondag 6 september 2009, 14:09

Re: Huiswerktopic

Bericht door psvdavies »

Cristiano Ronaldo schreef: Kan iemand me aub helpen met deze vraag!!?

Wat maakte twee totaal verschillende mensen als Mahatmi Gandhi en Adolf Hitler tot leiders die gevolgd werd door miljoenen mensen.
Aanvulling op de vorige antwoorden.

Slechte tijden vooraf aan de machtsovername. Denk aan inflatie, dus slechte economie, grote armoede, hongersnood. Dit zijn vaak oorzaken voor een nieuw regime.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
"When the pin is pulled, Mr. Grenade is not our friend." Afbeelding
Zeegelaar schreef: Engelaar is dan ook een lekkere natte neger.
Zeegelaar schreef:Plz Ronaldo trek je shirt en broek uit.
Zeegelaar schreef: Ik zou Xabi Alonso nemen.
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Huiswerktopic

Bericht door Veloxraptor »

Ghandi's populariteit had ook te maken met het feit dat hij vreedzaam protesteerde, wat goed in het boeddhistische geloof past.
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Huiswerktopic

Bericht door Falici »

Cristiano Ronaldo schreef: Kan iemand me aub helpen met deze vraag!!?

Wat maakte twee totaal verschillende mensen als Mahatmi Gandhi en Adolf Hitler tot leiders die gevolgd werd door miljoenen mensen.
Gandhi kreeg veel aanhang, doordat hij opkwam voor de Indische bevolking. Hij streed voor vrijheid van het eigen land en voor een eigen bestuur. Hij wilde een eind bereiken van de kolonisatie door de Fransen (geloof ik :p). Hij kon goed spreken en riep op tot vreedzaam verzet, zoals hierboven genoemd.

Hitler is een man appart. Hij had enorm veel charisma en was een geniaal redenaar (helaas voor de verkeerde doeleinden). Maar natuurlijk zorgde de propaganda voor extra aanhangers. Hierbij komt nog dat Hitler leefde in een goede tijd. In de tijd van Hitler heerste de crisis van de jaren '30. Hitler beloofde werkgelegenheid en voldoende voedsel voor het volk. Dit was wat de mensen wilden horen in deze jaren.
AfbeeldingAfbeelding
chocolat
Berichten: 3484
Lid geworden op: dinsdag 4 december 2007, 19:48

Re: Huiswerktopic

Bericht door chocolat »

Denikids schreef: Iemand overigesn wel een idee hoe ik op mijn rekenmachine text bestandjes kan plaatsen? Typen via de TI84+ gaat retesloom. Via computer gaat dat veel sneller.
Ik heb alleen een CD en een USB kabel erbij gekregen.
http://www.linkkabel.nl/tutorials/spiek ... ditor.html Als je die stappen volgt kan je computer je rekenmachine vinden en kan je via je pc dingen verwijderen enzo.

http://www.linkkabel.nl/tutorials/notefoliocreator.htm hier download je notefolio om ze erin te zetten en te lezen op je rekenmachine.
Afbeelding
Plaats reactie