Nieuw Eilandje - Hiffdarr

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie

Hoe word mijn werking met Paint?

Kan niet beter!
5
31%
Kan iets beter, maar niet veel.
8
50%
Niet echt mijn stijl.
2
13%
Kan heel veel beter.
1
6%
Ik heb geen idee.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 16

Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Nieuw Eilandje - Hiffdarr

Bericht door Sir Fire181 »

Een nieuw eilandje! Het heet Hiffdarr. Het ligt erg dichtbij Port Tyras. Hier wonen oude Monniken. Dit lees je allemaal in de Geschiedenis van dit Eiland. Daarna geef ik je de eisen met de locatie. Tot slot neem ik jullie mee over een kleine tour over het hele eiland. Veel plezier!
Geschiedenis:
In de Third Age was de God Wars. De elven van Guthix vochten niet mee. Ze wouden de oorlog gestopt hebben. Ze moesten vluchten. Ze vluchtte naar Isafdar, het oudste bos in Runescape. Er vluchtte voor zo ver iedereen weet alleen elven daarheen. Er is op het verlaten eiland vlakbij Port Tyras leven ontdekt. Oude, Saradominvolgers die geen kracht hadden om te vechten vluchtte ook. Zij leven op het eiland. Hun indemniteit werd geheim. Ze waren bang dat volgers van Zamorak of andere Goden hen zouden vinden. De monniken hadden veel verstand. Hun eiland is ontdekt door een paar Zamorakisten. Zij wiste het geheugen van de monniken. Ze zijn nu zo van hun toeren dat ze geen monnik meer zijn. Ze zijn nu vissers, die altijd ruzie maken over elkaar. Het eiland werd steeds bekender. De bewoners bouwden net voor de komst van de Tyras Guards een grote poort. Die word bewaakt door 2 bewakers. Tot de dag van vandaag is het eiland nu nog steeds een mysterie....
Eisen en Locatie
De locatie van het eiland is niet ver van Port Tyras. Je kunt er komen door door de poort te gaan die vlakbij Port Tyras staat. Deze word bewaakt door 2 bewakers die verdacht veel op 2 monniken lijken. Ze doen je niks als je zegt dat je Saradomin volgt en van vis houdt. Ook moet je Regicide, Catapult Construction, Roving Elves en Monkey Madness hebben voltooid. Zo niet, dan vallen ze je aan met Magic. Ze kunnen niet dood. Wanneer je door de poort bent, kom je op een donkerder pad. Loop dit af tot je bij een roeiboot komt. Er staan langs de route tekens van Zamorak. Negeer deze. Eenmaal bij de roeiboot aangekomen, staat er een man. Een soort ''inwoner''. Als je naar het eiland wilt, moet je hem 10 coins betalen of een Tyras helm geven. Je hoeft maar 1x een Tyras helm te geven. Hij geeft je ook een amulet, zodat je de inwoners kan verstaan.
Afbeelding
Een Kleine Rondleiding
Het eiland zelf is redelijk mooi. Je komt aan in het Noord-westen van het eiland. Hier is een piepklein eilandje. Hieraan liggen een pier en een brug. We gaan eerst de route van de pier volgen. Op de pier is niet veel te beleven. Hier zijn alleen wat meeuwen en monniken die vissen. Ja, echt! Vraag wat ze vissen. Ze beginnen nu allemaal vissen op te noemen achterstevoren als je je amulet niet om hebt. Heb je het wel om, dan zeggen ze het normaal, maar klinken ze stomdronken. Je kan zelf ook vissen op de pier en het piepkleine eilandje met de splitsing. Hier kan je Zeekrab vangen met 79 Fishing. Nu de andere kant op. Hier loop je over een brug. Hij is stevig genoeg, dus wees niet bang. Hier kun je een paar dingen doen. Er staat namelijk:

- Een Summoning-Obelisk. Hier kun je gewoon Summoning mee opladen.
- Een Pub. Hier zitten dronken monniken en kun je zelf ook wat halen.
- Een andere Fishing spot, hier kan je ook weer Zeekrab vangen met 79 Fishing.
- Een bank. Je moet 500 coins betalen om hem te gebruiken. Dit moet steeds opnieuw.

Dan nu het leukste van het eiland: Een Minigame!

De Minigame is niet moeilijk. Je verliest niks. Er is maar 3 eisen aan vast, namelijk dat je 79 Fishing, Agility en Combat 100 hebt. Er staat een monnik. Hij is degene waar je het spel kan starten. Een klein aapje daarnaast, geeft beloningen. Neem wel een Monkey-speak amulet mee. Anders versta je hem niet. De monnik vraagt of je goed bent in vissen. Als je voor ja kiest, vertelt hij over een viswedstrijd. Hij wil namelijk veel Zeekrab hebben om iedereen te voeden op het eiland. Zeg dat je helpt. Je kan nu kiezen tussen het Viswerk, Spionagewerk of het Vechtwerk. De bedoelingen:

Viswerk: Jij moet proberen zoveel mogelijk Zeekrab te vissen. Er zijn 5 bewakers die je beschermen. Jij moet zowel vissen als commando's geven. Commando's moet je geven door op een bewaker te klikken en daarna op een ''Evil Crab'' van level 60. Deze komen in grote groepen. Hij zal deze aanvallen. Je wint als je Fishing Bar op 100% staat. Als de Guards dood zijn, verlies je.

Spionagewerk: Monniken willen vissen op de pier. Het eiland word bezet door Evil Spirits. Jij moet proberen de Monniken naar de pier te brengen. Je moet hiervoor veel obstakels overbruggen en goed rekening houden met de monniken die achter je lopen. Als je aan de overkant bent, moet je nog vechten tegen de Meester Spirit. Deze is level 90. Als je dood bent of gesnapt word, verlies je. Wanneer je er bent, heb je gewonnen.

Vechtwerk: Dit is uiteraard het moeilijkste. Je moet hier de Evil Crabs doden. Ze komen in ruim grote groepen. Het zijn 15 waves. De laatste is King Evil Crab. Deze is level 100 en hit erg goed. Echt een soort eindbaas. Wanneer je doodgaat of een van de monniken sterft, verlies je. Wanneer je het overleeft, win je.

De beloning kun je claimen bij de aap. De beloning kan bestaan uit Zeekrab, Runes, Potions of een van Saradomin's Pages voor in het Prayerbook van Horror from the Deep.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Overige dingen:

Je speelt 4 muziekjes vrij:

The Big Door - Als je door de poort bent bij Port Tyras.
Hiffdarr Island Theme- Dit speelt in het oosten van het eiland af.
Sea Shanty 3 - Dit speelt op de pier vna Hiffdarr.
A Fishy Battle - Tijdens de Minigame

Je kan op dezelfde manier van het eiland af. Neem de roeiboot op het kleinste eiland en je vaart terug.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Einde
[/size]
Laatst gewijzigd door Sir Fire181 op woensdag 16 november 2011, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5598
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Nieuw Eilandje - Hiffdarr

Bericht door Beanoodle »

het agillity level is wel wat hoog fire net zoals de prijs voor de bank. Verder prima eiland. 8
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuw Eilandje - Hiffdarr

Bericht door Sir Fire181 »

Beanoodle_ schreef: het agillity level is wel wat hoog fire net zoals de prijs voor de bank. Verder prima eiland. 8
Ik maak de eisen best hoog. Ik wil niet dat spelers namelijk snel rijk worden.
Afbeelding Afbeelding
Job
Berichten: 1390
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 15:16
RS: Jeod (p2p)
Clan: ELlTE
Oude naam: Job pls

Re: Nieuw Eilandje - Hiffdarr

Bericht door Job »

Mooi eiland alleen 1 foutje, er staat moneky madness in plaats van monkey madness. ;)
Thx J0rn.
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuw Eilandje - Hiffdarr

Bericht door Sir Fire181 »

kei sder schreef:Mooi eiland alleen 1 foutje, er staat moneky madness in plaats van monkey madness. ;)
Zal ik verbeteren voor je. :D
Afbeelding Afbeelding
Stijntjuu
Berichten: 208
Lid geworden op: donderdag 20 oktober 2011, 22:49
RS: Huppeltrutje (p2p)

Re: Nieuw Eilandje - Hiffdarr

Bericht door Stijntjuu »

leuk ;)
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuw Eilandje - Hiffdarr

Bericht door Sir Fire181 »

Zinsbouw is niet echt mijn sterkste punt. Probeer er thuis veel aan te werken. Dus binnenkort veranderingen in andere Topic's van mijn Suggestie.
Afbeelding Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Nieuw Eilandje - Hiffdarr

Bericht door Slay a Stone »

Ik zou die peiling wegdoen, mensen drukken maar op wat zonder antwoord te geven en de antwoorden zijn nou niet echt whoopdadoo!
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuw Eilandje - Hiffdarr

Bericht door Sir Fire181 »

Dragon209 schreef:Ik zou die peiling wegdoen, mensen drukken maar op wat zonder antwoord te geven en de antwoorden zijn nou niet echt whoopdadoo!
Geen gek idee, ik kijk wel hoe het verloopt.
Afbeelding Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Nieuw Eilandje - Hiffdarr

Bericht door thomkok10 »

ik haat lappen tekst :P
verder een mooi eilandje ;)
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuw Eilandje - Hiffdarr

Bericht door Sir Fire181 »

thomkok10 schreef:ik haat lappen tekst :P
verder een mooi eilandje ;)
Het zijn tenminste wel nuttige lappen tekst. :P

Wel leuk dat je het mooi eiland vind.
Afbeelding Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Nieuw Eilandje - Hiffdarr

Bericht door Lynch »

Goed gemapt, goed omschreven. Je suggesties gaan steeds beter

8/10
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuw Eilandje - Hiffdarr

Bericht door Sir Fire181 »

Blij te horen. :)
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie