[Clans] Friends Chat Update

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie

Welke kleur moeten de leiders op de MiniMap krijgen?

Peiling eindigde op donderdag 26 januari 2012, 17:03

Donker-blauw
0
Geen stemmen
Roze
3
23%
Donker groen
1
8%
Zwart
1
8%
Cyan
1
8%
Maakt niet heel veel uit
7
54%
 
Totaal aantal stemmen: 13

Phun
Berichten: 1111
Lid geworden op: zondag 29 juni 2008, 11:23
Oude naam: I Stake Rofl

[Clans] Friends Chat Update

Bericht door Phun »

Hoi,

Ik was vandaag bezig met 'team-pk'. Allemaal heel leuk. Ik zal in een clan, en ik zag de leider wel in de chat praten, maar zag hem niet in mn scherm. Mijn suggestie is dan ook:

Geef de leiders een apparte kleur op de mini-map. [Luitenant +]
Wat is het nut hier nou eigelijk van?
Dat zal ik hier allemaal gaan vertellen!
Je bent bezig met Player Killing in een friendschat. Gewoon, omdat je het leuk en gezellig vind. Je moet, om het zomaar te zeggen 'de leider followen' omdat je bijvoorbeeld naar een andere locatie gaat, maar je weet niet waar de leider is! Dan kan je hem op de mini-map zien als een andere kleur.

De kleur kan je vinden in een poll. Deze mogen jullie daarom kiezen, omdat ik geen leuke kleur weet.
Wat belangrijk is bij pk is dat je goed oplet, en dat je dus snel kan handelen.
Maar, dit is niet alleen voor pk bedoeld hoor. Het is ook handig voor skillers. Want als je nou bijvoorbeeld wat aan de leider moet 'vragen', of een voorbeeld moet uitleggen, of iets wilt laten zien... Noem zo maar op, dan is het toch handig als je snel weet waar hij is? Anders moet je bijvoorbeeld eerst de hele Varrock Big Bank af gaan zoeken. Daar hebben veel skillers geen 'zin in of geen tijd voor'.

Ik hoop dat deze suggestie niet te klein is, anders vraag ik Mystery om hier naar te kijken, en dit topic dan te sluiten.


Geef je stem, dan kan ik daarna de plaatjes toevoegen en de suggestie nog beter uitwerken.


Daan.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [Clans] Friends Chat Update

Bericht door Joa »

Ik vind dat er al genoeg kleuren op mijn minimap staan. En voor die ene situatie moeten ze dat niet doen. De tweede...varrock big bank afzoeken...jah, daar gaan nu geen honderd clanmates staan zodat je je leider niet kan vinden he... :ninja:
Dento
Berichten: 704
Lid geworden op: woensdag 5 januari 2011, 18:02
RS: Dento (p2p)
Oude naam: Dentomen333

Re: [Clans] Friends Chat Update

Bericht door Dento »

Ik vind het geen slechte suggestie maar ik weet niet of dat dit echt tot toepassing komt ^_^ Net als was Joa zegt

Ik heb gestemd op donkergroen 8-[


Laatst omhoog gehaald door Phun op zondag 8 januari 2012, 10:58.
Afbeelding
Plaats reactie