Wat heb je vannacht gedroomd?

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Nilsie »

opn13uw schreef: vroeger toen ik erg verslaafd was op runescape had ik gedroomd dat ik de de 1# positie overnam van zezima en dat iedereen me volgde in Runescape.


Maar nu droom ik vaak over extreme ****, hoe het komt weet ik niet maar het klinkt vreemd. soms droom ik over dingen die nooit zou bestaan....

Dat laatste komt omdat je dromen worden ingevuld door fantasie, je onderbewustzijn. Doh.
Lisette
Berichten: 17154
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Lisette »

Dit bericht is verwijderd
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Nilsie »

Vorige week, woensdag nacht ofzo, droomde ik dat ik in een oldtimer Ferrari zat, geel/zwart denk ik. Met een houten pook die steeds terug flikkerde naar de vorige versnelling waardoor ik niet echt lekker hard kon rijden. Die droom had zo AWESOME moeten zijn. :(

Later ook nog een droom in een soort ondergrondse gang met metro spoor, allemaal archeologische dingen gevonden. XD
Myron
Berichten: 4032
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 15:04
RS: Gestopt
Oude naam: Myronve

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Myron »

Ik was in een woestijn met wat gebouwen en een voetbalveld. Op dit veld werd Feyenoord-ajax gespeeld, toen ik koeman zag zitten en vroeg of ik mee mocht doen zei hij ja, en ook mijn meegekomen mate mocht meespelen. Toen de wedstrijd begon stond er ineens een podium op de plek van een van de twee doelen. Hierop stonden een paar meiden van mijn klas op te treden. Als je achter dat podium langs liep kwam je in de aula van mijn school terecht. Toen gingen ik en m'n mate op dat podium tikkertje spelen, maar koeman vond dat niet leuk dus werden we gelijk gewisseld.
Skillcapes: Fletching: 25-01-09 == Ranged: 22-12-09 == Hitpoints 05-06-10 == Strength 24-11-10 == Attack 07-03-11 == Defence 10-09-11 == Quited October '11

You will never walk alone! FEYENOORD ROTTERDAM!
Daminovich
Berichten: 6420
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:49
Clan: Geen
Oude naam: Damien H

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Daminovich »

Vannacht zo'n vette droom gehad ;'D

Er was een zombie apocalypse en ik en mijn familie konden ons flatgebouw niet uit omdat daar allemaal zombie's waren xD Dus ik en nog een paar mensen wouden de weg vrij gaan maken met als wapen een zwaard die ineens scherp was. (ik heb van die sier zwaarden hier thuis die zijn hartstikke bot) En toen kwam ik ineens allemaal vrienden van mij onderweg tegen xD. Maar we kwamen de flat uiteindelijk niet uit en we zitten nu nog steeds vast. Maar volgens mij moeten we alleen nog het onderste gedeelte ofzo.

Hoop dat hij vannacht verder gaat :'D

Had gisteravond ook the walking dead gekeken, misschien dat het daardoor kwam xd
Cristiano Ronaldo
Berichten: 991
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2008, 13:43
RS: Balthazor 12 (OSRS)
Clan: Kratos God of Chaos
Oude naam: Leonidas
Contacteer:

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Cristiano Ronaldo »

Dat Real Madrid 4-0 won van Barcelona, ik werd helemaaaaaaaaaaaal gek in me droom

Hala Madrid:p
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Daan »

Cristiano Ronaldo schreef: Dat Real Madrid 4-0 won van Barcelona, ik werd helemaaaaaaaaaaaal gek in me droom

Hala Madrid:p
Hala Madrid. <3
Cristiano Ronaldo
Berichten: 991
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2008, 13:43
RS: Balthazor 12 (OSRS)
Clan: Kratos God of Chaos
Oude naam: Leonidas
Contacteer:

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Cristiano Ronaldo »

Daan schreef:
Cristiano Ronaldo schreef: Dat Real Madrid 4-0 won van Barcelona, ik werd helemaaaaaaaaaaaal gek in me droom

Hala Madrid:p
Hala Madrid. <3
+1
Afbeelding
Tuin
Berichten: 5933
Lid geworden op: maandag 9 november 2009, 21:33
RS: Tuin (p2p)

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Tuin »

Zo, even mini-bumpje :)
Ik droomde vannacht dat mijn moeder van haar werk een laptop van Alienware had gekregen voor werk o.O
Mauriez
Berichten: 4880
Lid geworden op: maandag 18 augustus 2008, 16:11
Clan: Geen 1 atm
Oude naam: I Sa Gu Za

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Mauriez »

Ik las een tijdje terug op school is iets over ''lucide dromen''. Ik heb het is een paar dagen geprobeerd, en opeens leek het te lukken. Was een heel raar gevoel, voelde wel fijn, maar ook heel ongemakkelijk, alleen deed ik volgens mij iets verkeerds. Ik kon namelijk heel moeilijk wakker worden. Normaal lijkt je droom echt in 5 minuten voorbij te gaan, maar dit leek wel alsof het uren duurde. Was trouwens ook geen droom, meer een nachtmerrie, maar dan echt heel levendig. Sinds dien nooit weer gedaan. Als je het niet goed kan, raad ik het jullie echt af. Het is net alsof je vast zit in een hele nare nachtmerrie, die wel uren, soms dagen lijkt te duren.
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Nilsie »

Mauriez schreef: Ik las een tijdje terug op school is iets over ''lucide dromen''. Ik heb het is een paar dagen geprobeerd, en opeens leek het te lukken. Was een heel raar gevoel, voelde wel fijn, maar ook heel ongemakkelijk, alleen deed ik volgens mij iets verkeerds. Ik kon namelijk heel moeilijk wakker worden. Normaal lijkt je droom echt in 5 minuten voorbij te gaan, maar dit leek wel alsof het uren duurde. Was trouwens ook geen droom, meer een nachtmerrie, maar dan echt heel levendig. Sinds dien nooit weer gedaan. Als je het niet goed kan, raad ik het jullie echt af. Het is net alsof je vast zit in een hele nare nachtmerrie, die wel uren, soms dagen lijkt te duren.
Lucide dromen moet je ook leren slimmerd. xD

En Nikki, doe er wat mee. Je kan met een beetje oefening alles naar eigen hand zetten. :)

Mijn droom vanacht kan ik wel 600 woorden van typen, dus leg ik liever niet uit. xd
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Itachi »

Iedereen om mij heen werd voor m'n ogen op vreemde wijze vermoord. Vreemde droom. :-s
Plaatje
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Daan »

Ik wil dit echt heel graag, ook al is het maar voor 1x. Gewoon, voor de ervaring.
Vroeger had ik het ook al eens (like 8 jaar terug) maar toen kon ik het niet beheersen.
Beanoodle
Berichten: 5602
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Beanoodle »

ik droom nooit, heb alleen maar nachtmerries.
Pariazix
Berichten: 9617
Lid geworden op: zaterdag 13 februari 2010, 19:35
RS: Gestopt

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Pariazix »

Ik heb gedroomd dat ik een charmander kreeg en die evolueerde in charmeleon, maar voor die kon evolueren werd ik wakker, kutzooi xD ik maakte heel EHV en omstreken onveilig in m'n droom haha xD Was wel echt m'n gekste en beste droom van 2012 tot nu toe :mrgreen:
Afbeelding
Mauriez
Berichten: 4880
Lid geworden op: maandag 18 augustus 2008, 16:11
Clan: Geen 1 atm
Oude naam: I Sa Gu Za

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Mauriez »

In mijn droom dachten alle mensen om een of andere rare reden dat ik een moordenaar was en dat ik mijn buren had vermoord. Toen begon het rare gedeelte, wat ik liever niet vertel, want dan krijg ik kippenvel. :"D Heel vreemd, ik voel me er gewoon nog naar door. Ga het vnv nog is proberen.
Afbeelding
Nathan VL
Berichten: 1080
Lid geworden op: donderdag 5 februari 2009, 18:46
Oude naam: Navalo

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Nathan VL »

Ik droomde dat ik in het leger zat en iemand moest beschermen. Vervolgens veranderde die persoon in een buffel en daarna was die buffel mijn huisdier en op mijn kamer. :s
-
Stephen
Berichten: 9922
Lid geworden op: zaterdag 1 maart 2008, 22:32
Oude naam: StephenSwat

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Stephen »

Gisteren een korte lucide droom.

Vandaag hielp in een baby panda naar de 4e etage in onze flat, maar toen hij via het balkon terug wilde viel hij dood, respawnde hij en PM'de me hij boos dat ie z'n 1600 WoW gold terug wilde.
Beanoodle
Berichten: 5602
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Beanoodle »

Stephen schreef: Gisteren een korte lucide droom.

Vandaag hielp in een baby panda naar de 4e etage in onze flat, maar toen hij via het balkon terug wilde viel hij dood, respawnde hij en PM'de me hij boos dat ie z'n 1600 WoW gold terug wilde.
Dat is pas een gare droom.
Stephen
Berichten: 9922
Lid geworden op: zaterdag 1 maart 2008, 22:32
Oude naam: StephenSwat

Re: Wat heb je vannacht gedroomd?

Bericht door Stephen »

Ja, en in de tweede droom die nacht was ik aan het meedoen met een soort fiets avond-vier-daagse. Toen brak de droom toen ik m'n fiets niet meer kon vinden... :tssk:

Toegevoegd na 1 minuten:
Daan schreef: Ik wil dit echt heel graag, ook al is het maar voor 1x. Gewoon, voor de ervaring.
Vroeger had ik het ook al eens (like 8 jaar terug) maar toen kon ik het niet beheersen.
Houd een droomdagboek bij, zoek dream signs en een reality check.
Plaats reactie