Verdien geld op superkliks

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Verdien geld op superkliks

Bericht door Shadow Blast »

Verdien makkelijk geld en laat je snel uitbetalen op superkliks! Meld je graag Hier aan.Dan krijg ik ook een extraatje voor deze guide te schrijven.

Wat is superkliks?

De naam zegt het al een beetje, superkliks is een site waar je geld kunt verdienen door op links te klikken, je eigen link te delen of referrals aan te werven. Ik zal alles hier beschrijven.

Wat verdien ik?

Per duizend punten kan je je laten uitbetalen. Dit is gelijk aan €0.25. Per link die je klikt krijg je 0.5 punten. Per persoon die op jouw kliklink klikt krijg je 1 punt en per referral maarliefs 250 punten+ een procent op wat die verdient. Je krijgt ook al 100 punten van in het begin.

-Betaalde kliks:

Elke dag kan je hier op links klikken. De eerste dag heb je er toch al meer dan 100 en de volgende dagen ook wel zoiets. Je krijgt 0.5 per klik. Dus verdien je als er 100 clicks staan 50 punten per dag. Niet zo veel maar toch iets. Als je Firefox hebt is dit wel handig om snel de links te klikken.

-Persoonlijke Kliklink:

Hiervoor krijg je dus 1 punt per unieke klik erop. Ook kun je voor de super kliklink kiezen. Dat bedrag verschilt dan tussen 0 en 2 punten. Daar draait het dus om geluk. Een goede site om je kliklink te delen is dutchleader.

-Referrals:

Dit is een goede manier om veel punten te verdienen. Mijn referral link staat bovenaan vermeld dus als je je daarop aanmeld krijg ik punten (hopelijk meld je je via die link aan :D). Voor een referral krijg je sowieso al 250 punten. Dus na 4 referrals heb je al €0.25 zonder dat die referrals al iets gedaan hebben. Je krijgt daarna nog 6% van de inkomsten van je referral. Als jouw referral een referral heeft krijg je van die persoon 3% van zijn inkomen en als de referral van de referral van jouw referral punten verdiend krijg je 1% van die zijn inkomen.

Slot:

Hopelijk vinden jullie deze site wat. Je kan je snel laten uitbetalen en als je er wat moeite instopt nog wat verdienen ook. Hopelijk melden jullie je via hier aan. Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door feppie64 op zaterdag 24 december 2011, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Referrallink weggehaald, is niet toegestaan volgens de regels
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Verdien geld op superkliks

Bericht door feppie64 »

Volgens http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=209997 zijn referrallinks hier niet toegestaan. Daarom heb ik die eruit gehaald.
Superbrian32-Bjorn
Berichten: 1475
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 10:16
RS: God Bjorn (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: Verdien geld op superkliks

Bericht door Superbrian32-Bjorn »

:-k vogismij bestaat hier al een guide van
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Verdien geld op superkliks

Bericht door Shadow Blast »

feppie64 schreef: Volgens http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=209997 zijn referrallinks hier niet toegestaan. Daarom heb ik die eruit gehaald.
Ok, omdat ik het al gezien had bij anderen dacht ik dat het toegelaten was sorry...
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Verdien geld op superkliks

Bericht door imRobert7 »

Als het goed is staan die er niet ;) Ze mogen alleen in je onderschrift ;)
The-0wner
Berichten: 1494
Lid geworden op: zaterdag 27 juni 2009, 14:53

Re: Verdien geld op superkliks

Bericht door The-0wner »

oke, dus als ik het goed begrijp

1000 punten = 0,25
100 = 0,025
10 = 0,0025
1=0,00025 cent ?

dus 40 punten is een cent en je krijgt 1 punt per klik? dus je klikt 40x voor 1 cent

get a job -,-
Afbeelding
99 flechting since 07-02-12
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Verdien geld op superkliks

Bericht door Gewoon »

400 punten is een cent.
Afbeelding
TomG
Berichten: 5105
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 10:53
Oude naam: Tom Pl0x

Re: Verdien geld op superkliks

Bericht door TomG »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
Gecertificeerde Ekte Ekte baas.
Arbiter
Berichten: 2075
Lid geworden op: dinsdag 26 oktober 2010, 8:43
RS: Ome Toon (f2p)
Clan: Xtarte Tatin
Oude naam: Hanibal392

Re: Verdien geld op superkliks

Bericht door Arbiter »

Ik vind de mensen die dit echt doen te zielig voor woorden. Wees niet zo lui en ga gewoon werken. Dan kan je nog beter 'n dagje heitje voor karweitje gaan doen, dan deze troep. De oprichters van die site zitten jullie echt keihard uit te lachen, omdat hun zoveel meer verdienen dan jullie. En ik geef hun absoluut geen ongelijk. :lol:
Zit je met ´n computer probleem, maar je kan het zelf niet oplossen? Stuur me een pb en dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen via TeamViewer.

Heb je een onbeveiligd draadloos netwerk, maar je wilt hem beveiligen? Of heb je problemen met het beveiligen van je draadloos netwerk? Volg dan mijn guide door op deze link te klikken!

http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=245249

Afbeelding
Tim3
Berichten: 886
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 18:45

Re: Verdien geld op superkliks

Bericht door Tim3 »

Superbrian32-Bjorn schreef: :-k vogismij bestaat hier al een guide van
nope, dat is een guide voor euroclix ergens in non rs ;)
R4Y
Berichten: 5269
Lid geworden op: vrijdag 23 mei 2008, 20:43
Oude naam: Drgohan

Re: Verdien geld op superkliks

Bericht door R4Y »

Lol, 2000 kliks voor 50 cent, kun je beter naar de stad gaan en overal op de grond zoeken naar geld. Dan verdien je minimaal 5 euro per dag, en hier nog niet eens 5 cent per dag :")
Plaats reactie