SC Suggestie

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie

Wat voor cijfer geef je dit (1. Voor mijn eerste suggestie) (2. Algemeen)

10 (10)
1
17%
10 (8)
1
17%
8 (6)
2
33%
6 (4)
1
17%
4 (2)
0
Geen stemmen
2 (1)
0
Geen stemmen
1 (1)
1
17%
 
Totaal aantal stemmen: 6

alanivan6
Berichten: 81
Lid geworden op: woensdag 9 februari 2011, 17:55

SC Suggestie

Bericht door alanivan6 »

Stealing Of Creation Suggestie!
[/size]

Jullie kennen het vast wel, Stealing of Creation, Het is allemaal wel leuk en al, maar ik wil er wat bij toevoegen. Dit is mijn eerste suggestie dus A.U.B Rate/Hate

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als eerste wil ik beginnen met 2 dingen die bijna nooit gebruikt worden (alles wat vet is is veranderd)
WarhammerDeze krijgt een Special attack (60%), die je kan vergelijken met een Dragon Dagger special.
Energy PotionJe kan ermee ook Special attack herstellen, alleen dan wel steeds met 10%
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je kent het wel, ''de irritatie'' wel genoemd. Mensen met een dagger & Protect item, kunnen je vermoorden,risken niks en kunnen snel weer spawnen, en met barriers. Ik laat jullie nu even een klein voorbeeldje zien van alle barriers.
Barriers C1Deze barriers kunnen alleen verdedigen, niemand kan erin respawnen.
Barriers C2Deze barriers kunnen verdedigen, c1 weapons kunnen de barrier niet attacken, mensen met items hoger dan C2 protected kunnen hier niet respawnen.
Barriers C3Deze Barriers kunnen verdedigen, c1/c2 weapons kunnen de barrier niet attacken, mensen met hoger dan C3 protected kunnen hier niet respawnen.
Barriers C4Deze Barriers kunnen verdedigen,mensen erin healen (om de minuut 100 hp), c1/c2/c3 weapons kunnen de barrier niet attacken, mensen met hoger dan C4 protected kunnen hier niet respawnen.
Barriers C5Deze Barriers kunnen verdedigen,mensen erin healen (om de minuut 150 hp). c1/c2/c3 weapons kunnen de barrier niet attacken, Iedereen kan hier respawnen
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er is ook Nieuw armour, welgenoemd ''Skiller armour'', Je kan ze maken van elke clay en ze aan doen op welk level dan ook. Ze hebben elk +20 defence tegen alles, en volledige armour (helm,body,legs) is bij elkaar +150 (met bonus erbij), maar omdat er misbruik van kan komen, zijn de attacks -100, en als je al minimaal 1000 damage dee werkt het armour het potje niet meer voor je.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou dit was het dan voor me eerste suggestie, Rate/Hate en geef ook aub de tips erbij.
Jow iedereen, houden jullie ook van trollers? Of grappige acties zoals botters die hybriden? Join dan nu mijn fc Legions Sw!
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: SC Suggestie

Bericht door Mystery »

Ziet er wel boeiend uit!
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: SC Suggestie

Bericht door SkyTeam »

Ik speel liever Stealing creation. ;)
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: SC Suggestie

Bericht door Sir Fire181 »

Special attacks zijn er nooit in SC, dus waarom nu wel? Vind het beetje vaag namelijk. En 150 healing is beetje overpowered vind ik. Maar de tabellen en lay-out zijn nice.

Voor je eerste suggestie: 9/10 ;)
Afbeelding Afbeelding
alanivan6
Berichten: 81
Lid geworden op: woensdag 9 februari 2011, 17:55

Re: SC Suggestie

Bericht door alanivan6 »

Sir Fire181 schreef:Special attacks zijn er nooit in SC, dus waarom nu wel? Vind het beetje vaag namelijk. En 150 healing is beetje overpowered vind ik. Maar de tabellen en lay-out zijn nice.

Voor je eerste suggestie: 9/10 ;)
Bedankt ;), maar ik vind 150 Healing niet overpowered

- Het is C5, die kan niet iedereen maken :fluit:
- Het is voor jezelf 1 minuut 150 hp, dus niet dat er op 19:00 bijv. iedereen erin word gehealed, maar hoelang je er zelf in zit
- Het is niet in 1x 150 hp erbij, maar in stapjes. Elke 4 seconde 10 hp

Die laatste 2 moet ik nog bewerken.
Jow iedereen, houden jullie ook van trollers? Of grappige acties zoals botters die hybriden? Join dan nu mijn fc Legions Sw!
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: SC Suggestie

Bericht door Slay a Stone »

De only dagges mogen er toch zelf voor kiezen om dat te doen? Laten we dan ook de thief optie weg doen want dan raken mensen hun runes kwijt, laten we dan maar al het combat weg doen...
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: SC Suggestie

Bericht door Sir Fire181 »

Dood een Steen schreef:De only dagges mogen er toch zelf voor kiezen om dat te doen? Laten we dan ook de thief optie weg doen want dan raken mensen hun runes kwijt, laten we dan maar al het combat weg doen...
Ok, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Maar dit keer zijn er wel limieten aan het spel verbonden. Zou toch irritant zijn als jij een lvl 3 was en iedere keer door een lvl 138 vermoord word?
Afbeelding Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: SC Suggestie

Bericht door Sir Fire181 »

Silfer schreef: Als jij als lvl 3-er SC wil spelen zou ik persoonlijk voor een goede clan gaan die non-cb SC speelt, zodat je niet doodgaat.
Is een optie. Maar aan 1 kant vind ik het beter dat er een limiet op SC komt.
Afbeelding Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: SC Suggestie

Bericht door Slay a Stone »

Sir Fire181 schreef:
Silfer schreef: Als jij als lvl 3-er SC wil spelen zou ik persoonlijk voor een goede clan gaan die non-cb SC speelt, zodat je niet doodgaat.
Is een optie. Maar aan 1 kant vind ik het beter dat er een limiet op SC komt.
Fastsc, De normale sc is in staat om te pken en daar moet je mee kunnen leven, en only daggers is een manier van vechten.
Afbeelding
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: SC Suggestie

Bericht door Melanie »

Stealing Creation is goed zoals het nu is. Maar als je toch wat veranderingen wilt, hier zijn mijn ideeën:
Barriers moeten niet veranderd worden en skiller armour lijkt me geen goed idee.

Het enige wat kan veranderen is dat armour je een LP boost zou mogen geven, zo zijn ze het waard om te halen en niet gewoon steeds met een dagger en protect item aan, rond te lopen. Bonussen van armour mogen ook rebalanced worden, bijvoorbeeld dat mage armour goed tegen melee is, nu hebben ze geen enkel bonus tegen melee.

Daggers zijn overpowerd tegenover elk ander wapen. Om dit te voorkomen kan je Special attack toevoegen zoals je zelf suggereerde maar dan niet enkel voor de warhammers, voor elk wapen (ook bows en staves) en gebruiken 100%. Omdat warhammers het hoogste attack bonus hebben is het automatisch beter om met deze te spec'en. Energy potion mogen dan wat special attack recoveren, wat deze zijn ook bijna useless.

Nu kan je dan denken dat level 3 skillers zo kunnen gedood worden, maar hiervoor dient team-work, vechters moeten ze verdedigen.

Wat ook mag toegevoegd worden zijn farm areas, spades zijn dan hiervoor de tool. Spades worden dan ook aan Proto/Volatile-tools toegevoegd voor bonus xp voor harvesten van herbs, vegetables en bloemen. Ook zou elk Proto/Volatile-tool wieldable moeten zijn, dus de hammer, needle, knife en dan ook de spade.
alanivan6
Berichten: 81
Lid geworden op: woensdag 9 februari 2011, 17:55

SC suggestie II

Bericht door alanivan6 »

Dit is mijn 2e suggestie!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Voor ik begin wil ik jullie het wel even vragen, het bekende spel? als je stealing creation goed weet, dan weet je wat Base campen is. Zo niet, leg ik het nu uit.

Base campen is dat de tegenpartij jou en je team in je base houd. Dit weerhoud je clay te gatheren en geef de tegenpartij kills, en dat tellen als points. Maar is dat zelf leuk? dat je verliest en in je base zit? sommige mensen worden er best chagrijnig van en schelden de tegenpartij dan uit. Maar het is ook hun fout dat ze nooit armour,food, en vooral daggers basen als bescherming. Maar zodra de fout is gemaakt van de partij die gecampt word. Zijn er maar 3 opties voor hun. Ze leaven en wachten 5 saaie minuten, Ze blijven in de base, wachtend tot de game over is, of hoe hun teamleden falen buiten, of ze pakken een dagger en/of pickpocken andere tegenstanders. Maar is dat niet ouderwets & een beetje falend? Nou ik dacht dat we misschien iets aan de base kunnen doen. Zodat het veel makelijker en aantrekkelijker voor hun is om te clay te depsoiten.

Afbeelding
http://tinypic.com/r/ra6e06/5 is de link als plaatje niet werkt

Blauw = Een soort barrier in het begin van de game. Mensen kunnen door het portal, het is C7 en dus heel sterk. 2 strijders met c5 wapens zouden er net zo lang over doen als iemand met een c4 wapen tegen een c5 barrier. Zodra het is afgebroken moet je zo snel mogelijk zien naar binnen te gaan via de 3 portalen binnen. Het buitenste blauwe portal verdwijnt wel.

De Kiln = wanneer er minimaal 4 mensen in de base staan, kan je dit gebruiken. Hij maakt dingen van clay, zoals je die kent als de echte. Om 10:00 zal hij ook gebruikbaar zijn. Dit maakt het aantrekkelijker om clay te depsoiten, ook handig zodat je meteen daggers kan maken en depsoiten voor je teamgenoten. Je ontvangt geen] points voor het maken van dingen in die base-kiln.

Einde suggestie, geef maar een cijfer ;D
Jow iedereen, houden jullie ook van trollers? Of grappige acties zoals botters die hybriden? Join dan nu mijn fc Legions Sw!
Gebruikersavatar
Going4Quests1
Berichten: 13
Lid geworden op: vrijdag 9 maart 2012, 21:18

Re: SC suggestie II

Bericht door Going4Quests1 »

Ben het zeker met je eens dat het irritanat is waneer dat gebeurt :-$ . Denk alleen niet dat veel mensen clay onafgemaakt in de base gaan leggen omdat ze dan punten mislopen en als je word terug gedrongen in je base dan kan je ook geen clay meer verzamelen want dan ben je dood voor je bag volhebt . Plus het hoort bij Sc als je alle negative dingen of moelijke dingen gaat veranderen in Runescape is het ook geen uitdaging meer .

Orginaliteit:7.7
uitwerking: 6.0
Plaats reactie