Dé hoe word ik 'n triljonair. 1M nodig. Volledige uitleg.

Hier worden alle RuneScape-guides die verouderd zijn geplaatst. Zo staan hier bijvoorbeeld guides over de Holiday Events uit 2007 en de Gnome Copters.
Forumregels
Welkom in het RuneScape-guides-archief! Het is toegestaan om guides te bumpen in dit forumdeel, je hoeft bump-posts dus niet te melden, tenzij het spam is. Het bericht moet dus wel nuttig zijn, zet dus niet alleen 'bump' in je bericht.
Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Dé hoe word ik een miljonair. 1M nodig. Volledige uitleg

Bericht door Robert Inc »

Toch is het niet de meest effectieve manier van flippen. Aangezien je hier een nacht over doet, en relatief weinig winst maakt :)
Kees
Berichten: 82
Lid geworden op: zondag 11 oktober 2009, 10:07
RS: Keees (p2p)
Clan: DutchPancakeService
Oude naam: Keesie007

Re: Dé hoe word ik een miljonair. 1M nodig. Volledige uitleg

Bericht door Kees »

Dat ^

Je zou je guide algemener moeten maken en top hat als voorbeeld kunnen gebruiken.(wat imo ook geen goed item is gezien de lage vraag en de cap van 2 maar dat terzijde)

Wat jij laat zien in je je guide is inactief flippen, wat alleen aanraden is met grotere geldbedragen.
Koop grote hoeveelheden in de avond in, zodat het de nacht heeft om te kopen, en verkoop ze voor school, zodat jij na school je geld hebt.
Veel meer dan 6 zul je niet krijgen over één nachtje en meer dan 100k zul je er niet mee maken... En dan heb je nog de vergrote kans dat de prijs over die nacht gedaald is en je verlies maakt.

Tip: word zelf wat beter in flippen en doe het ook langer voordat je een guide maakt, je had al lang betere items kunnen vinden. Wel mooie opmaak!
Marni42
Berichten: 2908
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 11:47
RS: Marni42 (OSRS)
Oude naam: Lieke1999

Re: Dé hoe word ik een miljonair. 1M nodig. Volledige uitleg

Bericht door Marni42 »

Dankje, maar dat van die 2 tophats is echt niet waar. Ik koop er soms 10 tegelijk in. Als ik er echt veel wil, vraag ik altijd een kennis, die koopt er ook wel meer als 2 per keer in hoor.
Afbeelding
Dankje RoyenRoy





Afbeelding
KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR MIJN 99 HP GMAULER BLOG TE GAAN.
Afbeelding
http://www.runescape.com/img/main/membe ... ty/8.png?1
Afbeelding
[/uitklappen][/center]
Kees
Berichten: 82
Lid geworden op: zondag 11 oktober 2009, 10:07
RS: Keees (p2p)
Clan: DutchPancakeService
Oude naam: Keesie007

Re: Dé hoe word ik een miljonair. 1M nodig. Volledige uitleg

Bericht door Kees »

Als je GEEN top hats verkoopt kun je er echt maar 2 per 4 uur kopen...
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Dé hoe word ik een miljonair. 1M nodig. Volledige uitleg

Bericht door imRobert7 »

Misschien om in de titel miljonair veranderen door multimiljonair? Anders staat het zo dom: "Dé hoe word ik een miljonair. 1M nodig. Volledige uitleg.
Marni42
Berichten: 2908
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 11:47
RS: Marni42 (OSRS)
Oude naam: Lieke1999

Re: Dé hoe word ik een miljonair. 1M nodig. Volledige uitleg

Bericht door Marni42 »

Kees schreef: Als je GEEN top hats verkoopt kun je er echt maar 2 per 4 uur kopen...
We verkopen ze toch, of niet dan?
Afbeelding
Dankje RoyenRoy





Afbeelding
KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR MIJN 99 HP GMAULER BLOG TE GAAN.
Afbeelding
http://www.runescape.com/img/main/membe ... ty/8.png?1
Afbeelding
[/uitklappen][/center]
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Dé hoe word ik 'n triljonair. 1M nodig. Volledige uitleg

Bericht door Superheat »

Maar het klopt dus wel gewoon.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Marni42
Berichten: 2908
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 11:47
RS: Marni42 (OSRS)
Oude naam: Lieke1999

Re: Dé hoe word ik een miljonair. 1M nodig. Volledige uitleg

Bericht door Marni42 »

imRobert schreef: Misschien om in de titel miljonair veranderen door multimiljonair? Anders staat het zo dom: "Dé hoe word ik een miljonair. 1M nodig. Volledige uitleg.
Veranderd. Bedankt.

Toegevoegd na 26 seconden:
Superheat schreef: Maar het klopt dus wel gewoon.
Ja, na nader onderzoek wel =D>
Afbeelding
Dankje RoyenRoy





Afbeelding
KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR MIJN 99 HP GMAULER BLOG TE GAAN.
Afbeelding
http://www.runescape.com/img/main/membe ... ty/8.png?1
Afbeelding
[/uitklappen][/center]
Kees
Berichten: 82
Lid geworden op: zondag 11 oktober 2009, 10:07
RS: Keees (p2p)
Clan: DutchPancakeService
Oude naam: Keesie007

Re: Dé hoe word ik 'n triljonair. 1M nodig. Volledige uitleg

Bericht door Kees »

Het is nog steeds niet zo dat je overnight 2 koopt en dan 2 verkoopt en dan weer 2 koopt etc...
Gebruikersavatar
ludo813
Berichten: 118
Lid geworden op: maandag 20 december 2010, 19:54
RS: ludo813 (f2p)

Re: Dé hoe word ik 'n triljonair. 1M nodig. Volledige uitleg

Bericht door ludo813 »

misschien een beetje muggenneukerig dingetje maar als je triljonair bent dan heb je 1.000.000.000.000.000gp, of wel 500k party hats
dus misschien beter multimiljonair of miljardair
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: Dé hoe word ik 'n triljonair. 1M nodig. Volledige uitleg

Bericht door Jordenn »

Sorry als dit bot overkomt, maar het is eigenlijk wel zo. De guide is op zich netjes, leuke lay-out enzovoorts. Maar het onderwerp is verschrikkelijk. Het gaat hier voornamelijk over de Top hat. Als ik bijv. met air runes ga flippen en maak winst, kan ik er ook wel een guide over maken, en als mensen er wat op tegen hebben, zet ik er gewoon simpelweg in, dat het ook kan met andere items.

Nu een tip. Als ik jou zou zijn zou ik oefenen met flippen en vooral andere items, lukt het een beetje? Herschrijf deze guide en maak hem uitgebreider. Geef voorbeelden welke items erg goed te flippen zijn, en welke minder. Beschrijf alles in details op, sommige begrijpen iets minder snel dan anderen. Natuurlijk je eigen lay-out niet vergeten met de titels en zo want daar is echt niets mis mee. ^_^
Afbeelding
Marni42
Berichten: 2908
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 11:47
RS: Marni42 (OSRS)
Oude naam: Lieke1999

Re: Dé hoe word ik 'n triljonair. 1M nodig. Volledige uitleg

Bericht door Marni42 »

Jordenn schreef: Sorry als dit bot overkomt, maar het is eigenlijk wel zo. De guide is op zich netjes, leuke lay-out enzovoorts. Maar het onderwerp is verschrikkelijk. Het gaat hier voornamelijk over de Top hat. Als ik bijv. met air runes ga flippen en maak winst, kan ik er ook wel een guide over maken, en als mensen er wat op tegen hebben, zet ik er gewoon simpelweg in, dat het ook kan met andere items.

Nu een tip. Als ik jou zou zijn zou ik oefenen met flippen en vooral andere items, lukt het een beetje? Herschrijf deze guide en maak hem uitgebreider. Geef voorbeelden welke items erg goed te flippen zijn, en welke minder. Beschrijf alles in details op, sommige begrijpen iets minder snel dan anderen. Natuurlijk je eigen lay-out niet vergeten met de titels en zo want daar is echt niets mis mee. ^_^

Bedankt, maar qua items durf ik niets anders te nemen, omdat alles veranderd, en ik bang ben om alles kwijt te raken.:(
Afbeelding
Dankje RoyenRoy





Afbeelding
KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR MIJN 99 HP GMAULER BLOG TE GAAN.
Afbeelding
http://www.runescape.com/img/main/membe ... ty/8.png?1
Afbeelding
[/uitklappen][/center]
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: Dé hoe word ik 'n triljonair. 1M nodig. Volledige uitleg

Bericht door Jordenn »

Risico's nemen hoort erbij. Je hoeft ook zeker niet heel je bank in 1 flip te stoppen. Begin klein en bouw langzaam op, of gewoon heel snel als je van risico's houd. ^_^
Afbeelding
Plaats reactie