Aanpassingen skillarmour

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Job
Berichten: 1390
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 15:16
RS: Jeod (p2p)
Clan: ELlTE
Oude naam: Job pls

Re: [SvdM] Aanpassingen skillarmour

Bericht door Job »

Joshi-Skilzz schreef:
Sir Fire181 schreef:
Beanoodle schreef:het is goed dat de armours een upgrade krijgen. Jammer dat jagex hier anders over denkt.
Ik ben het aan 1 kant met Jagex eens. Ik bedoel, anders worDT (!) het een beetje overpowered vind ik zelf. Dus vind deze suggestie 50/50.
De suggestie is goed vind ik, en overpowered valt hartstikke mee, tot nu toe worden deze armours de meeste alleen gehaalt als je echt voor 200 mil in een skill gaat anders is het namelijk niet voordelig wanneer je deze veranderingen toepast zal het ook echt voordelig zijn en zijn deze armours er ook voor een reden, bijv. Lumberjack armour je duurt er aardig lang over om te halen maar je profijt ervan merk je alleen als je voor de 200 mil xp gaat.

Goeie suggestie, ik zie dit graag komen
Dank je.
En inderdaad master rc dingen zijn alleen handig als je echt voor 200m gaat.
En black ibis is zo rare dat je voordat je het vol hebt je al 30m xp ofzo bent.
Thx J0rn.
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [SvdM] Aanpassingen skillarmour

Bericht door Mystery »

Het is jammer dat de maand bijna voorbij is, maar je had 'm wel verdiend! Blijf suggesties maken, want ik weet zeker dat je net zo groot kan worden als de grote namen!
Job
Berichten: 1390
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 15:16
RS: Jeod (p2p)
Clan: ELlTE
Oude naam: Job pls

Re: [SvdM] Aanpassingen skillarmour

Bericht door Job »

Ik zal het proberen. :D
Thx J0rn.
Afbeelding
Plaats reactie