Daemonheim Tasks

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Epic Penutbutter
Berichten: 62
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 12:25
RS: No apologies (p2p)
Clan: Rune Mania

Daemonheim Tasks

Bericht door Epic Penutbutter »

Easy tasks

Eisen: 21 Dungeoneering, 20 Firemaking, 10 Runecrafting, 10 fishing.


I love you -Bind een voorwerp
I'm a hero -Voltooi de Fremennik saga the Three’s Company
edgeville treasure -Open de edgeville bonusgrot
Where am i ? -Teleporteer met je ring of kinship
Ooh exp -Wissel een tolken in voor dungeoneering exp
Back home -Gebruik de Dungeon home teleport
Thats a fire -Steek een Blood spindle branche aan
I gonne eat you -Vang een red-eye
Am i all on the bottom ? - Bereik floor 11
Bye Bye girl -Vermoord Astea Frostweb
Water binding -maak een water staff
This is huge ! -Voltooi een medium dungeon

Reward

Daemonheim Aura 1, deze aura kan je meenemen tijdens dungeoneering. Als hij geactiveerd is krijg je 100 Chaos rune en 10000 gp extra aan het begin van een dungeon. Ook word je exp die je krijgt aan het einde van een Dungeon verhoogt met 0,3% dit is permanent. Buiten Dungeoneering kan je de aura gebruiken voor een emote.


Medium Tasks

Eisen: 50 Firemaking 43 Dungeoneering, 40 Cooking, 35 Runecrafting, 32 Magic.

Thats even a bigger fire ! -Steek een Bovistrangler branche aan
Home is where my gatestone is -Maak een gatestone, en teleporteer er naar
When is this going to stop -Bereik Floor 22
A good meal -Kook een shortfinned eel
Chaos is in my hands -Maak een chaos rune
Another mission complete -Voltooi de Fremennik saga Vengeance!
Daemonheim secrets -Open de Daemonheim bonusgrot
I'm stronger - upgrade je ring of kinship

Reward

Daemonheim aura 2, deze aura kan je meenemen tijdens dungeoneering . Hiermee kan je permanent gloves binden, ook krijg je als je de aura actieverd 4% meer exp bij het skillen in een dungeon dit kan 40 min en heeft een afkoel periode van 3 uur. Ook kan je met de aura buiten Daemonheim naar Daemonheim teleporteren net als met een ring of kinship .

Ik hoop dat jullie mijn tasks tot nu toe goed vinden, als dat zo is dan maak ik de hard en elite taken in het weekend af.

opbouwende critiek is prettig net als een cijfer tot nu toe .
Laatst gewijzigd door Epic Penutbutter op zaterdag 31 maart 2012, 9:44, 1 keer totaal gewijzigd.
When you talk to god your religious, when god talks to you your psychotic.

It's a basic truth of the human condition that everbody lies. the only variable is about what.

You want to make things right? Too bad. Nothing's ever right.

I was never that great at math, but next to nothing is higher than nothing, right?"

Truth begins in lies.

New is good. Because old ended in death.

Sometimes we can't see why normal isn't normal.

It is in the nature of medicine that you are gonna screw up. You are gonna kill someone. If you can't handle that reality, pick another profession. Or finish medical school and teach.
Dave
Berichten: 223
Lid geworden op: zaterdag 4 februari 2012, 13:52

Re: Dungeoneering Tasks

Bericht door Dave »

Hmm, ik was altijd al van plan om een keer Dungeoneering tasks te maken, maar jij was me al voor.
Misschien kun je de taken beter Daemonheim taken noemen. :P
Ik wil nog wel graag de hard en elite taken zien.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Epic Penutbutter
Berichten: 62
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 12:25
RS: No apologies (p2p)
Clan: Rune Mania

Re: Dungeoneering Tasks

Bericht door Epic Penutbutter »

Fundave Orb schreef: Hmm, ik was altijd al van plan om een keer Dungeoneering tasks te maken, maar jij was me al voor.
Misschien kun je de taken beter Daemonheim taken noemen. :P
Ik wil nog wel graag de hard en elite taken zien.
Ik heb het veranderd :D
When you talk to god your religious, when god talks to you your psychotic.

It's a basic truth of the human condition that everbody lies. the only variable is about what.

You want to make things right? Too bad. Nothing's ever right.

I was never that great at math, but next to nothing is higher than nothing, right?"

Truth begins in lies.

New is good. Because old ended in death.

Sometimes we can't see why normal isn't normal.

It is in the nature of medicine that you are gonna screw up. You are gonna kill someone. If you can't handle that reality, pick another profession. Or finish medical school and teach.
keap8
Berichten: 453
Lid geworden op: donderdag 14 januari 2010, 17:42
RS: Gestopt

Re: Daemonheim Tasks

Bericht door keap8 »

jullie kunnen ook samen verder suggesties maken..

en special attack bij elite zeker?
of ammo kan door 2 gedeeld worden (law/cosmic dan enz)
Noob
Ex-moderator
Berichten: 2958
Lid geworden op: vrijdag 4 juli 2008, 15:33
Extra rang: Siteteamlid

Re: Daemonheim Tasks

Bericht door Noob »

Ik was het toevallig zelf ook al een keer van plan, ook met een aura als reward. :P Tot nu toe echter niets van gekomen. Succes met hard en elite, ik kijk er naar uit.
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Daemonheim Tasks

Bericht door Joshi-Skilzz »

ziet er leuk uit, alleen mischein wat apartere tasks, en ik bedoel daarmee ipv cook een red eye, cook 10 red eyes en eet ze alle 10 achter elkaar op, dat is misschien beetje raar maar wat je nu hebt als ik begin met dung heb ik het allemaal al meteen gedaan als ze uitkomen dus iets te makkelijk soms lijkt mij
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
bladerboy60
Berichten: 492
Lid geworden op: zondag 30 januari 2011, 14:05
RS: bladerboy60 (p2p)
Clan: runetip

Re: Daemonheim Tasks

Bericht door bladerboy60 »

hoe zit het met de mensen die al iets gebind hebben. hebben ze de task automatisch gedaan. even als je ring upgraden, grotten openen en saga's
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Daemonheim Tasks

Bericht door Eend »

bladerboy60 schreef: hoe zit het met de mensen die al iets gebind hebben. hebben ze de task automatisch gedaan. even als je ring upgraden, grotten openen en saga's
Ik neem aan van wel, lijkt me niet meer dan logisch. Je kan ze toch moeilijk opnieuw doen / halen?
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
bladerboy60
Berichten: 492
Lid geworden op: zondag 30 januari 2011, 14:05
RS: bladerboy60 (p2p)
Clan: runetip

Re: Daemonheim Tasks

Bericht door bladerboy60 »

Eend schreef:
bladerboy60 schreef: hoe zit het met de mensen die al iets gebind hebben. hebben ze de task automatisch gedaan. even als je ring upgraden, grotten openen en saga's
Ik neem aan van wel, lijkt me niet meer dan logisch. Je kan ze toch moeilijk opnieuw doen / halen?
je kan een bind wapen destroyen en het zelfde opnieuw binden. het is alleen zonde dan.
je ring kan je altijd al upgraden en grotten kan je altijd betreden zonder de xp bonus te krijgen
de saga's zijn wel logisch als je het zo kijkt
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Daemonheim Tasks

Bericht door Slay a Stone »

bladerboy60 schreef:
Eend schreef:
bladerboy60 schreef: hoe zit het met de mensen die al iets gebind hebben. hebben ze de task automatisch gedaan. even als je ring upgraden, grotten openen en saga's
Ik neem aan van wel, lijkt me niet meer dan logisch. Je kan ze toch moeilijk opnieuw doen / halen?
je kan een bind wapen destroyen en het zelfde opnieuw binden. het is alleen zonde dan.
je ring kan je altijd al upgraden en grotten kan je altijd betreden zonder de xp bonus te krijgen
de saga's zijn wel logisch als je het zo kijkt
Flut opdr dan, wat nou als je primal plate, primal 2h, hex en bn hebt. En veel dungt, maak er van dat je die opdracht al done hebt als je inlogt.
Afbeelding
matter470
Berichten: 205
Lid geworden op: maandag 25 mei 2009, 15:54
RS: matter470 (p2p)
Clan: baws in pvm

Re: Daemonheim Tasks

Bericht door matter470 »

wat ook een task zou kunnen zijn dat je random party kan doen op een bepaald lvl
Afbeelding
janneman26
Berichten: 1051
Lid geworden op: donderdag 17 januari 2008, 19:50
RS: Soronbe (p2p)

Re: Daemonheim Tasks

Bericht door janneman26 »

Epic Penutbutter schreef:
Daemonheim Aura 1, deze aura kan je meenemen tijdens dungeoneering. Als hij geactiveerd is krijg je 100 Chaos rune en 10000 gp extra aan het begin van een dungeon. Ook word je exp die je krijgt aan het einde van een Dungeon verhoogt met 0,3% dit is permanent. Buiten Dungeoneering kan je de aura gebruiken voor een emote.
Chaos runes? om forgotten warriors te magen ofzo? Daarvoor heb je een csb ;) , misschien zijn een aantal feathers beter? spaart je weer wat tijd uit om die te kopen.
Epic Penutbutter schreef:
Daemonheim aura 2, deze aura kan je meenemen tijdens dungeoneering . Hiermee kan je permanent gloves binden, ook krijg je als je de aura actieverd 4% meer exp bij het skillen in een dungeon dit kan 40 min en heeft een afkoel periode van 3 uur. Ook kan je met de aura buiten Daemonheim naar Daemonheim teleporteren net als met een ring of kinship .
Permanent gloves binden? Je hebt al tot 4 bind he? Ik vind niets dat zoiets als tasks er 5 van moeten maken, en al helemaal niet een medium task set. (hoewel meer ammo bind wel mogen).


Elite tasks zouden wel voor een 2e ammo bind mogen zorgen.
Terug van weggeweest!
dusky6666
Berichten: 42
Lid geworden op: maandag 27 december 2010, 17:47
RS: II Dusky II (p2p)
Clan: Blessed Hope

Re: Daemonheim Tasks

Bericht door dusky6666 »

De exp boost lijkt wel leuk,zeker als die ook meer tokens geeft...
Maar is wel een beetje 'overpowered imo ;-) voor de rest wel heel mooi bedacht!
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie