Festivals & Concerten

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Stefan »

@ Koetje, ik moet ook alleen naar Graspop =/ Maar de line - up is zo goed dit jaar dat ik gewoon ga, of het nou alleen is of niet. Moet al die bands echt zien :)
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Festivals & Concerten

Bericht door i k0nijn i »

DNL schreef: Sfeer op een Rock/Pop festival lijkt me zo verschillend van Dance/House/Hardstyle festival, mensen hier die allebei mee hebben gemaakt?
Ik ben nog nooit op een dance/house/hardstyle festival geweest met een camping, maar voor de rest is het vrij gelijkaardig. Mensen dansen uiteraard op dance etc en staan eerder te springen en mee te zingen op rock of pop. :P Voor de rest merk ik weinig verschil. XD
Afbeelding
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Festivals & Concerten

Bericht door MQ-9 Reaper »

Misschien een lunagang meeting lol.

Maar vorig jaar ging ik meestal rond 4 uur richting tent maar ik worD (!) door het minste of geringste al wakker. Vorig jaar ging ik met een kameraad en toen gingen we in een cirkel met paar westerlingen en canadezen waar je dan met zo'n 15 man zat en die gasten vonden het grappig om onze tent de 1e nacht 180 graden te draaien en de 2e nacht in een andere tent te stoppen en op de laatste dag hebben we een koffiepot vol met stront van een of andere duitser in hun tent geflikkerd. Heb ook nog beelden van een kerel die met een accu gitaar speelde op de camping om 4 uur 's nachts. Camping is leuk totdat je wilt/gaat slapen.
Afbeelding
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Festivals & Concerten

Bericht door MQ-9 Reaper »

Op graspop riep IEDEREEN constant TIMMIEH (southpark). Er werd trouwens ook regelmatig vuurwerk afgestoken daar.
Afbeelding
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Zion »

Mensen die naar pitchfestival gaan in amsterdam? vrijdag 6 + zaterdag 7 juli @Amsterdam
Of mensen die er al naar geweest zijn?

line-up :
http://pitchfestival.nl/lineup

namen die ik vooral wil zien :
Sbtrk / kode9 / james blake / martyn / modeselektor / emalkay / mala / benga / mosca / schlomo / nathan fake

Nuja we willen al een tijdje eens naar Amsterdam :mrgreen: en een mate stuurde me dit festival door. Namen zijn zalig imo dus waarom niet gaan 8-)


grappig dat jullie het ook over die Jan Smeets hebben. Vandaag dat interview gelezen echt staan lachen voor dood!
De hoeveelheid bands. Verandert daar nog wat aan?

"Wij gaan volgend jaar niet meer bands doen.Wij zijn nog de enige die het moet hebben van kwaliteit. Zelfs bij Lowlands spelen meer dan 100 bands. Rock Werchter doet daar ook aan mee met meer dan 80 bands. Van Festival Dour krijg ik hele lijsten met namen van bands waar ik nog nooit van heb gehoord. Het is niet meer te belopen. Je hebt er als band ook helemaal niks aan om op een festival te spelen in een kleine tent voor 20 man. Dan kun je net zo goed in de Melkweg gaan staan."
Toch raar dat Dour verkozen is tot het beste festivals om door te breken als jonge artiest/groep...
Die man heeft een zeer grote muzieksmaak denkik ](*,)
en avondklok 23u hahahha waarom trouwt die man niet met onze minister van cultuur (Joke Schauwvliege).

Pitch festival gaat door tot 5u in de ochtend btw :)
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals & Concerten

Bericht door La Pulga »

Die man zijn muzieksmaak ligt niet echt bij de electro/dubstep/DnB. En pinkpop iis niet echt een doorbraak festival. :P Daar speel je alleen, net als op een boel andere festivals, als je een beetje bekend bent.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
sandwave
Berichten: 2733
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 18:33

Re: Festivals & Concerten

Bericht door sandwave »

Koetje schreef: Misschien een lunagang meeting lol.

Maar vorig jaar ging ik meestal rond 4 uur richting tent maar ik worD (!) door het minste of geringste al wakker. Vorig jaar ging ik met een kameraad en toen gingen we in een cirkel met paar westerlingen en canadezen waar je dan met zo'n 15 man zat en die gasten vonden het grappig om onze tent de 1e nacht 180 graden te draaien en de 2e nacht in een andere tent te stoppen en op de laatste dag hebben we een koffiepot vol met stront van een of andere duitser in hun tent geflikkerd. Heb ook nog beelden van een kerel die met een accu gitaar speelde op de camping om 4 uur 's nachts. Camping is leuk totdat je wilt/gaat slapen.
Mwa meestal kan je nog wel een beetje vragen aan je buren als ze stil willen zijn. Lag ook op de camping van daydream tussen lawaaierige mensen en onze buren zijn die gewoon 1 voor 1 vriendelijk gaan verzoeken of het een beetje stiller kon, wat echt hielp. Een half uur later was het veeel stiller.
Trotse eigenaar van één van de eerste meesterwerken van k0nijn!
Afbeelding
Yep, it's me!
Lennart
Berichten: 490
Lid geworden op: maandag 13 september 2010, 20:47
RS: Gestopt
Clan: Arx

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Lennart »

Koetje schreef: Misschien een lunagang meeting lol.

Maar vorig jaar ging ik meestal rond 4 uur richting tent maar ik worD (!) door het minste of geringste al wakker. Vorig jaar ging ik met een kameraad en toen gingen we in een cirkel met paar westerlingen en canadezen waar je dan met zo'n 15 man zat en die gasten vonden het grappig om onze tent de 1e nacht 180 graden te draaien en de 2e nacht in een andere tent te stoppen en op de laatste dag hebben we een koffiepot vol met stront van een of andere duitser in hun tent geflikkerd. Heb ook nog beelden van een kerel die met een accu gitaar speelde op de camping om 4 uur 's nachts. Camping is leuk totdat je wilt/gaat slapen.
Als er een LTF meet op Graspop komt ga ik ook nog snel een combiticket bestellen ;D
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Stefan »

Ik vind het prima, altijd gezelliger als alleen gaan :) Ik ga met de trein naar Eindhoven en vervolgens met de bus naar Graspop toe.
Afbeelding
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Zion »

Skrillex schreef: Die man zijn muzieksmaak ligt niet echt bij de electro/dubstep/DnB. En pinkpop iis niet echt een doorbraak festival. :P Daar speel je alleen, net als op een boel andere festivals, als je een beetje bekend bent.
dour is veeeel meer dan electro/dubstep/dnb

komt punk / darkstep / metal / post-rock / reggae / dub!! (geen dubstep maar dub) / rap / hiphop / turntablism / future garage / gewone rock / 'pop' (waar ik selah sue en bon iver dan bij reken) / Goasets de ganse nacht door op de camping :mrgreen: / en dan nog veel artiesten waar je gewoon geen genre bij kan plakken. Hoewel ik de line-up dit jaar iets slechter vind als anders -> dubstep die komt is veel te bekend... past niet echt bij het festival, en zo zal het de verkeerde mensen naar dit festival lokken denkik :tssk:
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals & Concerten

Bericht door La Pulga »

Hmmm, ik dacht dat dour een electro festival was. :P En ach ja, die man is inderdaad ene beetje arrogant.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9373
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Melliw Naj »

Morgen begint Rock am Ring, weet iemand of er livestream van is? Of tv komt? Heb wel wat Duitse zenders.
BoskaWouter
Berichten: 6387
Lid geworden op: zaterdag 1 december 2007, 17:15
Contacteer:

Re: Festivals & Concerten

Bericht door BoskaWouter »

Kaarten Bon Iver besteld. :3 nu morgen moss nog bestellen en we kunnen weer even voort met vier geplande venues in 2012. xD
EMPTY schreef:Je bent echt geweldig Wouter.
Syn schreef:Je bent tof x
Off-er schreef:Wij niet te breken.
-Atkshark
Berichten: 771
Lid geworden op: zaterdag 16 mei 2009, 19:54

Re: Festivals & Concerten

Bericht door -Atkshark »

Zo naar Intents Festival! Zinn in :)))
Afbeelding
BoskaWouter
Berichten: 6387
Lid geworden op: zaterdag 1 december 2007, 17:15
Contacteer:

Re: Festivals & Concerten

Bericht door BoskaWouter »

Moss besteld. 10 euro, waar praat je over hè. :'D
EMPTY schreef:Je bent echt geweldig Wouter.
Syn schreef:Je bent tof x
Off-er schreef:Wij niet te breken.
Melliw Naj
Berichten: 9373
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Melliw Naj »

Vanavond om 11uur kan je Metallica live zien via Live stream op Rock am Ring.
CallMe Wildy
Berichten: 1883
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2007, 15:21
Clan: add my
Oude naam: wildy343

Re: Festivals & Concerten

Bericht door CallMe Wildy »

weet iemand een livestream van intents? Ik weet wel dat er van reverze 2012 een stream was van lords of tek ofzo? wil eigenlijk wel heel intents downloaden :P
voeg me toe op steam:Pannekoek28
PB wel even wie je bent :)
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Halle »

Vanavond Moss, Kraantje Pappie en NOISIA zien. :D
BoskaWouter
Berichten: 6387
Lid geworden op: zaterdag 1 december 2007, 17:15
Contacteer:

Re: Festivals & Concerten

Bericht door BoskaWouter »

In Groningen neem ik aan? ;D Gaat m'n neef ook heen, supertof. ^^
EMPTY schreef:Je bent echt geweldig Wouter.
Syn schreef:Je bent tof x
Off-er schreef:Wij niet te breken.
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Smartie` »

Oh wat was ik graag bij Ultra Music Festival, EDC New York, Coachella en binnenkort ook EDC Las Vegas :( . Vooral EDC Las Vegas is echt heaven.
Maarja, dat is allemaal in Amerika, 21+ en véél te duur.

Ik hoop in mijn studententijd toch zeker naar Mysteryland en/of Tomorrowland te gaan, maar met mijn huidige 16jarige leeftijd gaat dat allemaal niet lukken. Baal wel dat ik dit jaar niet bij Tomorrowland ben, Above & Beyond's Group Therapy is er :'( .

Edit:
Ik ben echt vele up-to-dater met de Amerikaanse EDM scene dan die hier in NL, das best balen als je naar festivals wil, aangezien ik alleen weet wat er in Amerika gebeurt.. Zijn er hier in NL nog andere Dance/TRANCE(!)/house festivals dan Tomorrowland/Mysteryland? En is er iemand hier ooit bij een van de twee laatstgenoemde geweest?
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Plaats reactie