Farming run

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Nyus
Berichten: 708
Lid geworden op: woensdag 13 juni 2012, 20:19

Farming run

Bericht door Nyus »

Alles wordt in de vid duidelijk denk ik, dit kan je ook met minder goede bomen doen.
Ik ben permanent gestopt sinds februari.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Farming run

Bericht door Daan »

Dit is geen guide. Dit is een filmpje waar jij je Farming run laat zien. Dat is alles.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Farming run

Bericht door Siddy00 »

Zoals hierboven gezegd zou ik dit eerder als illustratie (verheldering?) gebruiken bij je guide dan als de guide zelf. De mensen die dit dagelijks doen begrijpen prima wat je doet, maar hebben het toch niet nodig aangezien ze het al weten, en de mensen die dat niet doen en dit juist niet weten zullen ook niet snappen wat je nou doet =)
Afbeelding
Nyus
Berichten: 708
Lid geworden op: woensdag 13 juni 2012, 20:19

Re: Farming run

Bericht door Nyus »

Wat zou een goede guide voor dit dan zijn, op zich laat ik toch alle plaatsen/benodigdheden e.d. zien, en in de description staat de exp die ik er per dag mee binnen haal.
Ik ben permanent gestopt sinds februari.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Farming run

Bericht door Siddy00 »

Je zou bijvoorbeeld hier kunnen kijken. De plekken en je inventory staan weliswaar in je video, maar iemand die geen idee heeft waar het is of wat jij nou doet heeft hier niets aan, simpelweg omdat hij het niet kent en niet herkent :)

Als je een kookboek schrijft geef je ze ook niet een serie plaatjes om het uit te vogelen, je begeleidt ze erbij. Er staan vaak plaatjes in om het te ondersteunen en helderder te maken, maar de meeste informatie moet toch echt van jou zelf komen. Leg uit wat je doet, dan hoort het allemaal goed te komen ^^
Afbeelding
Plaats reactie