Some Like it Cold

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.

Hoeveel sterren geef je deze update?

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
20
83%
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
2
8%
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
1
4%
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
1
4%
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 24

Robert Gx
Chatmoderator
Berichten: 1935
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 9:56
RS: Robert Gx (p2p)
Clan: Dai-Gurren Dan

Re: Some Like it Cold

Bericht door Robert Gx »

Nathan VL schreef:
Robert Gx schreef:
Tristan schreef:
Robert Gx schreef:
In- of uitklappen • spoiler
Wat een bullshitpuzzel aan het einde van de quest. 5 keer opnieuw moeten doen en heb hem nu nog niet. Echt geen zin meer in, totaal geen hints van waar die rotschepen zijn, gewoon willekeurig klikken terwijl je levens omlaag gaan. Als je geluk hebt heb je de schepen gevonden voor je dood bent en als je pech hebt moet je 5 keer opnieuw. Ik kan me hier echt verschrikkelijk aan ergeren, bijna 100% luck based voor zover ik weet.
Ik doe altijd quests als de guides online staan, ja dat haalt het zelf uitvind/ondek gevoel uit en ik snap dat andere mensen het leuk vinden maar ik vind het eerlijk gezegd time waste om zo gefrustreerd te raken.
Guide zou niet helpen, de schepen zijn random dus is alsnog 100% luck.
Dat is nu eenmaal zeeslag hé.
In- of uitklappen •
Het is ook niet erg, maar er zit naast de luck ook nog een tijdslimiet (min of meer) aan vast en dat is frustrerend. Als je niet snel genoeg geluk hebt dan ben je dood. Gelukkig is het nu gefixt, net gehaald! Werkt veel beter nu.
AfbeeldingPlaatje
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Some Like it Cold

Bericht door Joost »

Frankos9 schreef:
'Joost schreef: Wat is het nieuwe ding dat je kan spotten voor penguin points?
(heb zelf geen tijd om de quest te doen nu.)
In- of uitklappen • spoiler
Waarschijnlijk Sheldon, de baby penguin van Larry. :P Niemand heeft hem nog gevonden helaas, dus het is niet zeker.
[uitklappen]Aha, bedankt.. Misschien dat je hem morgen pas kan vinden dan? (als de penguins weer een nieuwe plek krijgen wat altijd op woensdag is)[/uitklappen]
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18645
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Some Like it Cold

Bericht door Ricc »

Dit spel is gewoon fucked up WTF. Ik had twee battleships en had 2 hits en de hele rij erboven eronder watdanook was gewoon missmissmiss.
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Some Like it Cold

Bericht door Travolter »

Riccmaster schreef: Dit spel is gewoon fucked up WTF. Ik had twee battleships en had 2 hits en de hele rij erboven eronder watdanook was gewoon missmissmiss.
Het spel is fucked up omdat jij geen zeeslag kan? :")
Afbeelding
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Some Like it Cold

Bericht door BurnedUDown »

Epic quest, heb me er echt mee vermaakt :D!
Afbeelding
errol59
Berichten: 2374
Lid geworden op: donderdag 24 januari 2008, 19:07

Re: Some Like it Cold

Bericht door errol59 »

Robert Gx schreef:
Nathan VL schreef:
Robert Gx schreef:
Tristan schreef:
Robert Gx schreef:
In- of uitklappen • spoiler
Wat een bullshitpuzzel aan het einde van de quest. 5 keer opnieuw moeten doen en heb hem nu nog niet. Echt geen zin meer in, totaal geen hints van waar die rotschepen zijn, gewoon willekeurig klikken terwijl je levens omlaag gaan. Als je geluk hebt heb je de schepen gevonden voor je dood bent en als je pech hebt moet je 5 keer opnieuw. Ik kan me hier echt verschrikkelijk aan ergeren, bijna 100% luck based voor zover ik weet.
Ik doe altijd quests als de guides online staan, ja dat haalt het zelf uitvind/ondek gevoel uit en ik snap dat andere mensen het leuk vinden maar ik vind het eerlijk gezegd time waste om zo gefrustreerd te raken.
Guide zou niet helpen, de schepen zijn random dus is alsnog 100% luck.
Dat is nu eenmaal zeeslag hé.
In- of uitklappen •
Het is ook niet erg, maar er zit naast de luck ook nog een tijdslimiet (min of meer) aan vast en dat is frustrerend. Als je niet snel genoeg geluk hebt dan ben je dood. Gelukkig is het nu gefixt, net gehaald! Werkt veel beter nu.

Tip:

- De 'schepen' van hun blijven na de dood op de zelfde positie liggen.

- Maak het schip of meerdere schepen op 1 kruisje na kapot en ga dan op zoek naar een ander schip.

- Als je health bijna leeg is vernietig je één schip. Zo komt je health er weer bij en heb je meer tijd.

- Herhaal tot succes.


Weet niet of het al eerder is gepost, maar ja. Ik heb mijzelf niet bezig gehouden met assignen, weet niet waar dat goed voor was. Dus ja.
Afbeelding
Robert Gx
Chatmoderator
Berichten: 1935
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 9:56
RS: Robert Gx (p2p)
Clan: Dai-Gurren Dan

Re: Some Like it Cold

Bericht door Robert Gx »

In- of uitklappen •
Heb het ondertussen al lang gehaald. Het is heel goed te doen nu het is gefixt. Gewoon zorgen dat alle bars over de helft vol zijn en dan gewoon zeeslag spelen. Vóór de fix was het echt een hel omdat je health dan omlaag bleef gaan zelfs al waren al je andere balkjes bijna helemaal vol. Voor de fix waren de schepen ook steeds op een andere plek als je dood ging (bij mij wel tenminste).

Heeft iemand trouwens al de hidden rewards gevonden (of hints er naartoe)? :)
AfbeeldingPlaatje
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18645
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Some Like it Cold

Bericht door Ricc »

Travolter schreef:
Riccmaster schreef: Dit spel is gewoon fucked up WTF. Ik had twee battleships en had 2 hits en de hele rij erboven eronder watdanook was gewoon missmissmiss.
Het spel is fucked up omdat jij geen zeeslag kan? :")
Lol.

Blijkbaar was er dus nog een rij helemaal rechts verticaal die ik niet kon zien. Daar stond dus een vakje dat ik dus nodig had. :P Mijn fout. :oops:
Mahjarrat
Berichten: 5577
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 15:01
Oude naam: JacobD3Berg

Re: Some Like it Cold

Bericht door Mahjarrat »

1 jaartje wachten tot next penguin quest ¬_¬
Afbeelding
( •_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
( •_•)>⌐■-■
( ¬_¬)>⌐■-■
Tamim
Berichten: 2242
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 12:30
RS: Tamimtje (p2p)
Clan: SC Prods

Re: Some Like it Cold

Bericht door Tamim »

Of niet, ik kwam er pas achter dat ze het bekend gemaakt hebben @ Runefest 2011. Jaar geleden en nu pas uit? =/
!~! Hala Real Madrid !~!
Afbeelding
loozn
Berichten: 767
Lid geworden op: dinsdag 7 juli 2009, 18:17
RS: Loozn (p2p)

Re: Some Like it Cold

Bericht door loozn »

Van rs wiki over die nieuwe peng:

Extension to Penguin Hide and Seek, which consists in a 3-point Penguin Spy that requires the seeker to be wearing a Ring of Visibility to be able to spot. The penguin periodically teleports every several minutes.
Afbeelding
Sir Legacy
Berichten: 472
Lid geworden op: woensdag 14 maart 2007, 17:30
RS: Sir Legacy (p2p)
Clan: PvM Casuals
Oude naam: pajax

Re: Some Like it Cold

Bericht door Sir Legacy »

loozn schreef: Van rs wiki over die nieuwe peng:

Extension to Penguin Hide and Seek, which consists in a 3-point Penguin Spy that requires the seeker to be wearing a Ring of Visibility to be able to spot. The penguin periodically teleports every several minutes.
De penguin is inderdaad 3 punten waard, en je bent een ring of visibility nodig.
Hij teleport ongeveer elke 20 minuten naar een andere plek, en dan teleport hij naar 1 van de huidige spawns van de normale penguins.
| Nil volentibus arduum |

Afbeelding
PvM Vyre
Berichten: 60
Lid geworden op: vrijdag 27 juli 2012, 18:23

Re: Some Like it Cold

Bericht door PvM Vyre »

Misschien moet ik toch maar weer eens member worden Jamflex doet blijkbaar niet alleen maar aan sof/solomon of slechte updates :p
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Some Like it Cold

Bericht door Going4Quests »

Is deze penguin bij iedereen hetzelfde?
loozn
Berichten: 767
Lid geworden op: dinsdag 7 juli 2009, 18:17
RS: Loozn (p2p)

Re: Some Like it Cold

Bericht door loozn »

Ja, normaal wel.
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Some Like it Cold

Bericht door Going4Quests »

- Voor iedereen met vragen rondom de update/quest, klik hier.
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Some Like it Cold

Bericht door Joost »

Leuke quest, wel dodelijk irritant die balkjes als je op de onderzeer zit, kon ik niet meer zien waar de deur/dat ding waar je de boten mee moest schieten waren. :/
loozn
Berichten: 767
Lid geworden op: dinsdag 7 juli 2009, 18:17
RS: Loozn (p2p)

Re: Some Like it Cold

Bericht door loozn »

Je kan die balkjes in- en uitklappen,he.

Wel grappig, die nieuwe peng. W60pengy is er nu al een uur naar aan het zoeken :lol:
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Some Like it Cold

Bericht door Joost »

Oh dat had ik niet eens door xD

En die nieuwe peng ga ik de moeite niet eens voor doen, toch veel te lastig te vinden steeds weer.
Gabber Zaros
Berichten: 956
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 21:48
RS: Gestopt

Re: Some Like it Cold

Bericht door Gabber Zaros »

ik vind pinguïn quests naar niks, verhaal vind ik niet leuk en nergens op slaan en vind de opdrachten ook niet leuk(je zit steeds zo lang op 1 onderdeel). vind ping en pong ook maar vervelende jongens.
Afbeelding DOWNLOAD NU IN DE APPSTORE!
Afbeelding
lid van: Afbeelding
ik ben dyslectisch ik vind het dus ook moeilijk om met hoofdletters en punten te werken
Plaats reactie