Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Blowen

Bericht door Juuul' »

Gister na m'n werk ging ik met een collega naar een vriend van mij toe die nog buiten was en wilden we ff wat blowen. Hadden we er net één gedaan en draaide net een tweede kwam politie aanfietsen (met dat regenachtige weer van gister om 1 uur 's nachts..!???!!?). Dus die hadden ons betrapt. Hebben we het weg moeten gooien en we hadden alle 3 een rugzak om en moesten laten zien wat er erin zat. Nouja ik had een paraplu en een schoon t-shirt erin zitten (en een portemonnee met daarin nog 2 pillen :fluit:) dus dat viel nog mee. Die collega van me die aan het draaien was moest het weggooien in de prullenbak en legde toen ook snel zijn mes erin die hij blijkbaar altijd bij heeft en zwaar illegaal is. :") En tot slot vroeg een agent nog aan die vriend van me hoe oud hij was en hij is 17 dus dat zei die en toen vertelde de agent dat hij eigenlijk naar Halt moest, maar ik zei snel dat we weggingen naar huis en alles hadden opgeruimd en dat vonden ze goed. We hadden dus best mazzel. :P
jarno2
Berichten: 287
Lid geworden op: woensdag 25 maart 2009, 10:57

Re: Blowen

Bericht door jarno2 »

Je mag toch gewoon blowen? Het is toch legaal?
Afbeelding
Minol
Berichten: 4288
Lid geworden op: donderdag 7 juni 2007, 16:46
RS: RS Above RL (p2p)
Oude naam: El Macaro

Re: Blowen

Bericht door Minol »

Niet in het openbaar volgens mij, beetje hetzelfde als met alcohol denk ik.
Heb eigenlijk geen idee met de regeling daarvan, maar ben ook regelmatig aan het blowen als ik politie tegenkom en heb er nog nooit problemen mee gehad als 17-jarige.
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Blowen

Bericht door Ruben Jb »

Blowen is illegaal. Eigenlijk mag je alleen in de coffeeshop blowen en/of thuis. Als je als 18 jarige buiten een joint rookt en de politie houdt je staande, dan zullen ze hier eigenlijk nooit een boete voor geven, omdat het gedoogd is in Nederland. Per agent verschilt het dan wat ze doen. De ene agent zegt er niets van, de andere agent zegt dat je je joint uit moet doen en thuis moet oproken, weer een andere neemt het spul in beslag en ga zo maar door. Ben je onder de 18 en de politie komt erachter dan wordt er vaak wel opgetreden met een boete en/of je ouders worden ingelicht.
Whisperer
Berichten: 2185
Lid geworden op: zondag 25 november 2007, 16:19
Oude naam: Wont-Cry

Re: Blowen

Bericht door Whisperer »

Dat vind ik ook echt het zure aan op straat moeten blowen. Ik ben echt blij dat het in onze vriendengroep bij meerdere mensen gewoon thuis kan. :')
superrickj
Berichten: 823
Lid geworden op: maandag 18 augustus 2008, 12:40
RS: Always WAR (p2p)
Clan: [WAR]
Oude naam: xelint-10

Re: Blowen

Bericht door superrickj »

1 keer toen ik met 2 mates een soort bos/park aan het smoken was kwamen ook 2 agenten naar ons toe toen we de joint net weggooiden omdat hij op was. Toen we naar de shop waren gegaan zagen we al allemaal politie dus er was daar blijkbaar wel iets aan de hand. Het waren een man en vrouw en die man rook het natuurlijk en zei : "zo lekker joint jongens" Wij zeiden eerlijk jaja, zegt die man ja het mag wel maar ik mag het ook afpakken en toen vroegen ze nog of we wat raars hadden gezien hadden. Zeiden we van niet zegt die man oke veel plezier in je space :P . We zijn trouwens 16-17.
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Blowen

Bericht door Ruben Jb »

Ik ga donderdag hasjbrownies maken voor 4 personen. We zijn van plan er 2 gram hasj in te doen, dus 0,5 gram per persoon.
De ingrediënten als volgt:

Dr Oetker Mix voor Brownies
50 gr zachte boter
100 ml water
2 gram hasj

Nu heb ik een aantal vragen:
1. Is de verhouding 2 gram hasj voor 4 personen teveel/te weinig?
2. Zijn de ingrediënten voldoende? Meer of minder boter bijvoorbeeld?
3. Hoe en wanneer doe ik de hasj bij de mix? Moet ik de hasj eerst heel goed fijn snijden en daarna er boter van maken, of juist niet?

Mijn belangrijkste vraag is toch wel vraag 3. Dat is mij echt onduidelijk en overal wordt wat anders gezegd. Ik dacht dat hasjbrownies juist makkelijk waren omdat je de hasj er gewoon doorheen kan gooien omdat je toch alles opeet in tegenstelling tot wiet waar je eerst wietboter moet maken en de wiet er later uit vist.

Waarom maak ik mij zo druk? Omdat ik eerder spacecake gemaakt heb met wiet en ik daar NIETS van voelde. De wietboter was zeker weten mislukt en de wiet die we er dus uitgezeefd hadden en weg gegooid hadden was waarschijnlijk nog aardig THC-rijk -.-
superrickj
Berichten: 823
Lid geworden op: maandag 18 augustus 2008, 12:40
RS: Always WAR (p2p)
Clan: [WAR]
Oude naam: xelint-10

Re: Blowen

Bericht door superrickj »

Ruben Jb schreef: Ik ga donderdag hasjbrownies maken voor 4 personen. We zijn van plan er 2 gram hasj in te doen, dus 0,5 gram per persoon.
De ingrediënten als volgt:

Dr Oetker Mix voor Brownies
50 gr zachte boter
100 ml water
2 gram hasj

Nu heb ik een aantal vragen:
1. Is de verhouding 2 gram hasj voor 4 personen teveel/te weinig?
2. Zijn de ingrediënten voldoende? Meer of minder boter bijvoorbeeld?
3. Hoe en wanneer doe ik de hasj bij de mix? Moet ik de hasj eerst heel goed fijn snijden en daarna er boter van maken, of juist niet?

Mijn belangrijkste vraag is toch wel vraag 3. Dat is mij echt onduidelijk en overal wordt wat anders gezegd. Ik dacht dat hasjbrownies juist makkelijk waren omdat je de hasj er gewoon doorheen kan gooien omdat je toch alles opeet in tegenstelling tot wiet waar je eerst wietboter moet maken en de wiet er later uit vist.

Waarom maak ik mij zo druk? Omdat ik eerder spacecake gemaakt heb met wiet en ik daar NIETS van voelde. De wietboter was zeker weten mislukt en de wiet die we er dus uitgezeefd hadden en weg gegooid hadden was waarschijnlijk nog aardig THC-rijk -.-
Ik heb het 2keer met 4 gram Hasj gedaan, je moet de hasj gewoon snijden en dan in de boter doen en dan die mix maken. Geen idee of 2 gram genoeg is maar je kan op internet heel makkelijk vinden hoe het moet want ik bakte hem nooit ik vertel nu gewoon hoe ik dacht dat mijn mates het deden.
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Blowen

Bericht door Ruben Jb »

En hoe gaat dat met de boter in zijn werk? Gewoon boter bakken in een pan totdat het gesmolten is en er dan de hasj bij mieteren? Of de gesmolten boter bij de mix gooien en dan pas de hasj erbij? En met hoeveel man waren jullie?
superrickj
Berichten: 823
Lid geworden op: maandag 18 augustus 2008, 12:40
RS: Always WAR (p2p)
Clan: [WAR]
Oude naam: xelint-10

Re: Blowen

Bericht door superrickj »

Uhmm ik heb geen idee hoe het met die boter moest, zoals ik zei zoek het op internet volgens mij vind je het heel simpel. De 1e keer hadden we die cake met ze 3en opgegeten en kon ik echt niets meer dat was niet echt super geslaagd. 2e keer volgens mij met 4-5 man en was ik 5-6uur lang stoned en was echt geslaagd.
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Blowen

Bericht door Amnesia »

1 van jullie eens bad gegaan met blowen toen jullie alleen waren? :P
Afbeelding
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Blowen

Bericht door Ruben Jb »

Ik zal nog eens wat beter opzoeken op internet. ;) Met 3 man 4 gram is ook wel erg veel.
90-100 procent wordt opgenomen in je lichaam. Hasj heeft ook nog eens veel meer thc dan wiet. Als je 2 gram doet hebben wij 0,5 gram per persoon. Met een normale pure joint van zeg maar een kleine 1 gram hebben 0,25 gram per persoon waarvan 40 procent opgenomen wordt. Je ziet dus wel dat we het dubbele aan wiet/hasj erin doen en het wordt ook nog eens dubbelzoveel opgenomen in je lichaam. Samen met andere meningen van internet ben ik dan uitgekomen dat 2 gram hasj voor 4 mensen genoeg is. Ben je het daar mee eens? Ik wil niet teveel nemen, maar ik wil wel zeker effect hebben.
superrickj
Berichten: 823
Lid geworden op: maandag 18 augustus 2008, 12:40
RS: Always WAR (p2p)
Clan: [WAR]
Oude naam: xelint-10

Re: Blowen

Bericht door superrickj »

Ruben Jb schreef: Ik zal nog eens wat beter opzoeken op internet. ;) Met 3 man 4 gram is ook wel erg veel.
90-100 procent wordt opgenomen in je lichaam. Hasj heeft ook nog eens veel meer thc dan wiet. Als je 2 gram doet hebben wij 0,5 gram per persoon. Met een normale pure joint van zeg maar een kleine 1 gram hebben 0,25 gram per persoon waarvan 40 procent opgenomen wordt. Je ziet dus wel dat we het dubbele aan wiet/hasj erin doen en het wordt ook nog eens dubbelzoveel opgenomen in je lichaam. Samen met andere meningen van internet ben ik dan uitgekomen dat 2 gram hasj voor 4 mensen genoeg is. Ben je het daar mee eens? Ik wil niet teveel nemen, maar ik wil wel zeker effect hebben.
Mh ik heb geen idee, met die 4gram was ik aardig stoned maar je hoeft niet per se alles op te eten he. Je kan ook 3 gram nemen?Dan zit je zeker wel goed denk ik.
Meneer Nijn
Berichten: 1392
Lid geworden op: zondag 7 oktober 2007, 16:55
RS: Meneer Nijn (p2p)
Oude naam: meneer-nijn

Re: Blowen

Bericht door Meneer Nijn »

Zaterdag aan de ketamine en ghb :D
Hidde
Berichten: 7184
Lid geworden op: donderdag 21 augustus 2008, 13:27

Re: Blowen

Bericht door Hidde »

Heb jij het allemaal nog wel in de hand Nijn? xD
Meneer Nijn
Berichten: 1392
Lid geworden op: zondag 7 oktober 2007, 16:55
RS: Meneer Nijn (p2p)
Oude naam: meneer-nijn

Re: Blowen

Bericht door Meneer Nijn »

Hidde schreef: Heb jij het allemaal nog wel in de hand Nijn? xD
Alleen in de weekenden gebruiken ^^
Afgelope zaterdag bij 2 blauwe no1's , 1 lijntje coke en 8ml ghb gehouden ^^
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Blowen

Bericht door Juuul' »

Ketamine pfff :") nah ik lig liever niet verdoofd. :p
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Als je elk weekend aan de harddrugs zit vind ik je behoorlijk verslaafd hoor.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Blowen

Bericht door Amnesia »

Nijn, kan je je ketamine trip posten? ben wel benieuwd ^^

Injecteer je het of snuif je het? Pil vorm lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.

@Remss, ligt maar net aan hoeveel dicipline je hebt. Als je van 'alleen het weekend' over gaat naar 'in het weekend en paar werkdagen' dan ben je verslaafd. Maar als je al heel lang soms alleen in het weekend doet, heb je het goed in de hand.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Alsnog harddrugs is gevaarlijk en elk weekend is echt wel te veel. Vooral als je aan de ketamine zit gast, dat is fucking troep. Als jij elk weekend aan de harddrugs zit kan je je dus niet vermaken in het weekend zonder harddrugs, dus is het heel moeilijk om dat in het weekend te stoppen met harddrugs. Want als je dat 2 jaar voor houdt kan je blijvende hersenschade oplopen. Had eens een kerel gezien bij spuiten en slikken die deed 3x per maand XTC (wel veel 5-6 pillen per keer) en had na 3 jaar blijvende schade aan zijn kortetermijngeheugen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie