Enquête

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Storm_Powner
Berichten: 2
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2012, 15:53
RS: Storm Powner (f2p)
Clan: Stoeptegel

Re: Enquête

Bericht door Storm_Powner »

dat boosten ligt er dus weer aan, bv heb je het als req nodig vooor de quest dan kan het niet, maar bv je kan met agillity shortcut (i.p.v. een pokke eind om te lopen) nemen maar je lvl is 1 te laag, dan zou boosten wel werken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
SuperSam 79
Berichten: 371
Lid geworden op: zondag 27 februari 2011, 11:43
RS: supersam 79 (p2p)
Clan: king of nl
Oude naam: heARTillery
Contacteer:

Re: Enquête

Bericht door SuperSam 79 »

gewoon als req , en ook info over waar je kan boosten als het kan enzo.
In- of uitklappen • SKILLS
Afbeelding
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Enquête

Bericht door feppie64 »

Ik ben van plan een stukje over de uitslag van de enquête voor de Lunagraaf te schrijven. Tot het einde van deze maand ben ik echter druk en ik weet dus niet of dat stukje op tijd af zal zijn voor de krant van november. De winnaar van de 30 dagen member heb ik enige tijd geleden op de hoogte gesteld.

Al bijna sinds het begin van de enquête ben ik bezig met het toevoegen van kostenberekeningen (of eigenlijk winsten) aan de calculators. Ik heb er voor gekozen eerst samen met de tipsitemedewerkers formules te maken en ze later in de calculators te implementeren. Het eerste was veel werk en is nog niet helemaal af. Het laatste is erg lastig gebleken, maar na goed nadenken is het mij redelijk gelukt. Een plaatje:

Afbeelding

Ik vind het belangrijk dat ik de formules voor iedereen beschikbaar maak, zodat iedereen kan zien op welke manier alles berekend wordt en daar mee kan doen wat hij wil. Ook kunnen fouten gemeld worden. De formule kun je bekijken door op de vraagtekens te klikken.

Het huidige marktprijzenripscript is geen zaligmakende oplossing voor het verkrijgen van marktprijzen. Ik haal ze periodiek op, omdat het onmogelijk is zoveel prijzen elke keer op te halen als iemand wat wil uitrekenen. Prijzen lopen met met zo'n oplossing per definitie achter op de site van RuneScape. Ook worden op de website van RuneScape bedragen van boven de 10k worden afgerond. Om deze redenen zie ik geen mogelijkheden het huidige script te verbeteren. Daarom kan iedereen zelf de prijzen aanpassen, wat ook handig is als je voor een andere prijs dan de marktprijs inkoopt.

Ik moet nog wel iets verzinnen op de berekening met juju potions of levels die meespelen, zoals bij Runecrafting. Ook moet ik de prijzen van eventuele urns er nog bij optellen. Vermoedelijk zal ik de prijzen van de urns apart vermelden.

Het is nu nog een kwestie van testen, de ontbrekende formules maken, een oplossing vinden voor zaken die de winst veranderen (de eerder genoemde juju potions en scrolls of efficiency) en de calculators weer up-to-date maken met xp-bonussen als de clan avatars en pendants van SoF, daarna kunnen ze online. Ik verwacht niet dat dit voor het bonus-xp-weekend af zal zijn.

Verder is er uit de enquête gekomen dat er iets aan de quests moet gebeuren. Ik ben ervan overtuigd dat 95% procent van de "fouten" in de quest guides komt doordat mensen niet lezen, maar dat neemt niet weg dat ik naar manieren moet zoeken om de guides duidelijker te maken. Hoe dat moet, weet ik nog niet precies.
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Enquête

Bericht door Superheat »

Bedankt voor de update, Fep! Ik ben benieuwd.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Enquête

Bericht door Burn the Sof »

Ziet er goed uit Fep!
Wordt echt een hele verbetering!!
Afbeelding
Plaats reactie