Get The Chest Minigame

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie

Is dit een goede minigame?

ja
8
80%
nee
0
Geen stemmen
Geen Idee
2
20%
 
Totaal aantal stemmen: 10

thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Get The Chest Minigame

Bericht door thomkok10 »

Wat is de bedoeling?

Je moet zorgen dat je je tegenstanders boot tot zinken brengt (iedereen van de tegenstander moet dood zijn).
als je de schat vind dan krijg je een bonus van 30 Pirate Coins voor elk team lid.

Als je wint krijg je 10 Pirate Coins
Als je verliest krijg je 5 Pirate Coins

Hoe ziet het begin eruit als je wil spelen?

Ten zuiden van de kroeg in Port Sarim kan je de ingang van de minigame vinden, je mag geen spullen meenemen maar die kan je bij de bank je je spullen kwijt. Loop dan naar de boot en praat met de piraat, hij begint een babbeltje te beginnen maar daar heb je dan natuurlijk geen zin in, vraag hoe de minigame in zijn werk gaat. Als je uiteindelijk op de boot gaat krijg je een schep, kompas en een kaart met een aanwijzing om de schat te vinden. Je krijgt verder ook een zwaard. Als je er bent zit je op een piraten boot met 4 reddingsbootjes om te kunnen ontsnappen of om naar een eiland te te roeien. Verder heeft de boot een uitkijkpost en een cannon. Met het cannon kan je vijanden laten zinken en met de uitkijkpost ze aan zien komen. Als je boot kapot is klim je op een stuk wrakhout en zwem je rustig naar het eiland (kost 2 minuutjes de tijd). Je kan met een Portaal naar een andere plek teleporten (Members only) maar daarvoor heb je wel 40 runecraft en 50 magic nodig.

Afbeelding
Hier begin je

Hoe ziet het spel eruit?

je zit op een hele grote zee met een Piraten boot en team leden. Er zitten overal eilanden met palmbomen. Op het eiland zijn aapen en slangen en ook vijandelijke stammen waarvan de mensen ervan ongeveer lvl 30 zijn. Ze lopen ergens op een eiland. (dus niet 5 bij elkaar ofzo)(3 maximaal die bij elkaar rond lopen) De schat ligt ergens op een eiland.(er is maar 1 schat) Je moet zorgen dat je de schat vind met je kompas. (je kompas werkt alleen als je in de buurt bent en minimaal 1 hint hebt. Natuurlijk is er ook een ander team die ook de rijkdom zoekt en die moet je tegen houden. Je kan ze kapen door met een touw naar hun boot toe te slingeren.(een Pirate gun kan schieten vanaf je eigen boot en op de tegenstanders boot) Als je boot 5 blokjes van elkaar afstaat val je in het water als je wilt slingeren. Je verliest 1/15 van je levens per 5 sec(zo blijft het eerlijk voor slechte en goede spelers). Je kan met meerdere mensen op 1 aanvallen. Je kan dan weer naar je boot zwemmen of naar je tegenstanders boot om niet te verdrinken. Als je toch verdrinkt kom je op een piraten eiland.
Hier ben je een slaaf en moet je kiezen uit skills wat je wil kiezen. je spawnt op het paarse blokje.

Afbeelding
Map van de minigame

Voorwerpen in het spel

Galjoen: Waar de boot begint

Spook Galjoen: de boot van de Vliegende Hollander. Hij vaart rond over het hele level (blijft niet staan). Er staan 4 skeletten op de boot van level 90 en de Vliegende Hollander zelf van level 100. Als iedereen erop dood is en je daar 40 seconden wacht krijgt je team een hint. Als je team van de boot af gaat verdwijnt de boot en kan je tegenstander geen hint krijgen. Mocht er een kans wezen dat de 2 teams samen de vliegende hollander boot aanvallen, dan gaat het om de meeste mensen op de boot. (voor de hint)

Shopkeeper: Hij verkoopt betere wapens

Visser: Hij verkoopt gebrade vissen

Kappote brug: alleen voor members (minstens level 40 Agility)

Toren: zit 1 boogschutter in (level 60-70)

Kasteel: zit 4 ridders in (level 60-70)

Ruïne van een Vuurtoren : een ruïne van een vuurtoren (zit 2 indianen in van level 30)

Indianenkamp: indianenkamp (6 indianen van level 30)

Blauwmet Grijsvierkant:Teleport (alleen voor members, minimaal level 40 Runecrafting en 50 Magic nodig)

De schatkist zet ik er niet op omdat Runescape het zelf moet neerzetten (het mag niet op de zelfde plek blijven komen)

Monsters in het spel

Ridder:

Soort monster: Normaal monster
Voor gratis spelers of members: Ook voor gratis
Combatlevel: Level 60-70
Life points: Niet bekend
Verhouding life points en combat: Niet bekend
Maximale hit: Niet bekend
Agressief: Ja
Valt aan met: Melee en Ranged
Zwakte: Magic
Kan jou vergiftigen: Nee

Woonplaats: Get The Chest Minigame

Indiaan:

Soort monster: Normaal monster
Voor gratis spelers of members: Ook voor gratis
Combatlevel: Level 30
Life points: Niet bekend
Verhouding life points en combat: Niet bekend
Maximale hit: Niet bekend
Agressief: Ja
Valt aan met: Melee en Ranged
Zwakte: Geen of niet bekend
Kan jou vergiftigen: Alleen Ranged

Woonplaats: Get The Chest Minigame

Skelet:

Soort monster: Normaal monster
Voor gratis spelers of members: Alleen voor members
Combatlevel: Level 80-90
Life points: Niet bekend
Verhouding life points en combat: Niet bekend
Maximale hit: Niet bekend
Agressief: Ja
Valt aan met: Melee
Zwakte: Magic
Kan jou vergiftigen: Ja

Woonplaats: Get The Chest Minigame

Zombie:

Soort monster: Normaal monster
Voor gratis spelers of members: Ook voor gratis
Combatlevel: Level 10-20
Life points: Niet bekend
Verhouding life points en combat: Niet bekend
Maximale hit: Niet bekend
Agressief: Ja
Valt aan met: Melee
Zwakte: Geen of niet bekend
Kan jou vergiftigen: Nee

Woonplaats: Get The Chest Minigame

Schorpioen:

Soort monster: Normaal monster
Voor gratis spelers of members: Ook voor gratis
Combatlevel: Level 40-50
Life points: Niet bekend
Verhouding life points en combat: Niet bekend
Maximale hit: Niet bekend
Agressief: Ja
Valt aan met: Melee
Zwakte: Magic
Kan jou vergiftigen: Ja

Woonplaats: Get The Chest Minigame

Afbeelding
Het Piraten eiland

de skills waar je uit kan kiezen:

Woodcutting: Hak palmbomen om en breng het naar een sawmill om planken te krijgen.
Firemaking: pak wat hout dat je hebt gehakt en verbrand het tot houtskool.
Fishing: Als je vis vangt dan breng je het naar een ton waar al het vis word opgeslagen (het is bij de vishut).
Cooking: Pak je vis uit de ton en kook het bij een kok (een huis met een grote keuken).
Mining: hak zwavel in een mijn en stop het in een mijn karretje.
Smithing: haal je zwavel uit het mijn karretje en haal houtskool en maak er buskruit van.
Construction: Maak met 10 planken die je gemaakt hebt een klein reddingsbootje.
Opslagplaats: hier kan je spullen neer zetten en bij een andere weer halen (soort bank).
Versturen: als je vis hebt gekookt,buskruit hebt,een boot hebt dan ga je naar een bank (Piraat die het brengt)

Als je 1000 EXP hebt krijg je 1 Pirate Coin zodat je niet voor niks je vijand helpt. Elk spulletje dat je hakt of vist enz krijg je 10 EXP. Als je een reddingsbootje maakt en verstuurt krijg je 20 EXP. Als je iets maakt of verstuurt krijg je 50 EXP.

Tijd om weg te wezen!

Als je minimaal 5000 EXP hebt kan je een poging doen om te ontsnappen. Je moet naar het zwart rode vierkantje bij de bank. Het is een piraat. Hij zegt dat dit de enige manier is om te ontsnappen. Voordat je moet ontsnappen moet je eerst 10 planken meenemen. Als je dat hebt ga je terug naar de piraat. Hij geeft je spijkers. De piraat zegt "Veel succes!" Je moet in het water springen en naar het roeibootje zwemmen. Als je op het roeibootje zit wordt het nog moeilijker. Er is storm op zee! De zee schomeld je roeibootje heen en weer. Het is de bedoeling dat alle schade die je oploopt door veel water dat je dat hersteld met je planken. Dit moet je volhouden tot je opeens tegen een rots aanbotst en je je bewustzijn verliest. Je word wakker op een eiland. (rechtsboven te zien)
Ga door het portaal en je word weer naar de minigame terug getelepoort. ( het eiland rechtsboven Team Blauw. het eiland linksonder Team Rood) Het eerste wat je moet doen is je roeibootje herstellen. Dan kan je varen naar andere eilanden. (je bootje houd het maar 10 min vol) Als je midden in de zee je boot kapot gaat moet je zwemmen. (30 sec) Je verdrinkt als je geen eiland vind. Je moet dan helemaal opnieuw EXP verzamelen.

Hoelang Duurt De Minigame?

Aangezien je ongeveer 5 tot 10 min nodig hebt om naar eilanden te varen kan vechten en spullen kan hakken als je dood bent zal dit spel aardig lang zijn dus Het spel duurt zal ongeveer 80 minuten duren. Je vijand of vriend kunnen niet naar het piraten eiland.(tenzij als ze dood gingen)

Het teken van de minigame:

Als deze minigame op runescape komt moet het wel op lunagang komen.
Afbeelding
Het Teken van de minigame
Laatst gewijzigd door thomkok10 op maandag 5 november 2012, 17:45, 63 keer totaal gewijzigd.
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Marni42
Berichten: 2908
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 11:47
RS: Marni42 (OSRS)
Oude naam: Lieke1999

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door Marni42 »

Haha, gaaf gemaakt!
Afbeelding
Dankje RoyenRoy





Afbeelding
KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR MIJN 99 HP GMAULER BLOG TE GAAN.
Afbeelding
http://www.runescape.com/img/main/membe ... ty/8.png?1
Afbeelding
[/uitklappen][/center]
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door Slay a Stone »

Paar dingen: ik vind centreren hier niet zo mooi, ik zou het weg doen. En je doet steeds, een regel enter één regel enter en zo door, schrijf door! Dus wat ik doe, alleen een enter als de alinea eindigt of dat je het anders niet goed vindt lopen.

Verder met de suggestie; erg kort, ik zou nog wat lessen mapping volgen, did kloppen niet helemaal, maja het is al een goed begin.

6/10
Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door thomkok10 »

Bedankt slay a stone voor je advies ik zal kijken of ik er wat aan kan doen.
Ik heb de tijd ook verhoogd omdat je minimaal 5 tot 10 min per eiland nodig hebt om naartoe te varen.
Over mappen weet ik inderdaad niet zo heel veel van maar je ziet hiermee wat ik bedoel, daar gaat het voor mij een beetje om.

Natuurlijk zou ik graag ook een beetje meer ideeën willen van mensen zodat het nog beter word. ;)
Laatst gewijzigd door thomkok10 op maandag 1 oktober 2012, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door Siddy00 »

Allereerst vind ik het een erg origineel en leuk idee! Hopelijk ga je ermee verder, ik ben benieuwd naar de definitieve versie :D

Wat ik zeker zou overwegen is om wat tijd te nemen om de spelfouten eruit te halen en er één lopend verhaal van te maken (de opsomming aan het begin leest niet voor iedereen prettig). Voel je ook vrij om de geschiedenis en achtergrond van de minigame, de locatie en de NPC's te verzinnen, laat je creativiteit nog verder los, daar is dit forumdeel (volgens mij) voor ^^

Voor het mapping gedeelte zou ik hier zeker een kijkje nemen, deze guide heeft mij enorm geholpen en werkt ook erg fijn. Er grafisch gezien wat meer tijd aan besteden is volgens mij sowieso een goed idee, want ook al draait het om de inhoud, je krijgt vaak al een vooroordeel als je iets ziet, en het kost veel moeite om daar overheen te stappen.

Inhoudelijk gezien zou ik zelf niet kiezen voor een minigame die langer dan een uur duurt, omdat dat toch de mogelijkheden enorm beperkt. Dan is je minigame al gauw verlaten, simpelweg omdat niet veel mensen het zich kunnen veroorloven om daar een uur voor uit te trekken. Ik vraag me ook af of de pirate coins voldoende 'balanced' zijn, is de schat echt zo zeldzaam dat je 10 punten krijgt voor het winnen, maar 30 voor de schat zelf? Verder kon ik ook niet echt vinden wat je met de pirate coins kan doen. Behalve als je dat liever aan Jagex over zou laten zou je daar ook nog mee kunnen spelen :)

Hoe dan ook succes ermee, ik kom hier zeker nog eens terug kijken! ^^
Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door thomkok10 »

Er staat helaas niet hoe ik een eilandje zelf kan maken.
Ik kan het alleen van een al bestaand iets.

Kan je ook alle typ foutjes en andere dingen copiëren? (opsomming bedoel je het rijtje met alle dingen in de map?)
Dat zou makkelijk voor me zijn. ;)
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door Siddy00 »

In- of uitklappen • Opsomming
Hoe ziet het begin eruit als je wil spelen?

Je moet iets boven Port Sarim lopen.(de bovenste aanlegplaats voor boten)
Er staat een bank om je spullen op te bergen.(je mag geen spullen meenemen)
Je loopt naar een boot met een piraat.
De piraat zegt je hallo en vertelt hoe het spel werkt.
Als je de boot opstapt krijg je een schep,kompas en een kaart met een aanwijzing(een hint) om de schat te vinden.
Je krijgt ook een zwaard en een oude (piraten gun voor Members)
Je bent op een Piraten boot met 4 kleine reddingsbootjes om te ontsnappen of om naar een eiland toe te roeien.(op een reddingsbootje is 1 kanon aan de voorkant om je te verdedigen.
Je boot heeft ook een uitkijkpost om je vijand te zien aankomen.
Je hebt kanonnen op je boot om je tegenstander tot zinken te brengen.
Is je boot kapot? klim op wrakhout om te rusten of zwem naar een eiland. (2 min zwem tijd)
Er is een portaal die je telporteert naar de andere(Members) je hebt lvl 40 runecrafting en lvl 50 magic nodig.

Hier zou ik dus een lopend verhaaltje van maken :)

In- of uitklappen • Spelfoutjes
Galeon : waar de boot begint
Spook Galeon : de boot van de vliegende hollander. hij vaart rond over het hele lvl (blijft niet staan). er staan 4 skeletten op de boot van lvl 90 en de vliegende hollander zelf van lvl 100. als iedereen erop dood is w8 daar 40 sec en je team krijgt een hint. als je team van de boot af gaat dan verdwijnt de boot en kan je tegenstander geen hint krijgen.
Shopkeeper teken: een wapen verkoper (geeft betere wapens)
Palmboomteken: palmbomen
bruine brug: kan je overheen lopen
kappote bruine brug: alleen voor members (minstens lvl 40 agility)
toren: zit 1 boogschutter in (lvl 60-70)
kasteel: zit 4 ridders in (60-70)
Rood : een ridder (60-70)
Ruine van een Vurrtoren : een ruine van een vuurtoren (zit 2 indianen in van lvl 30)
Bruineindianen kamp: indianen kamp (6 indianen van lvl 30)
Blauw : een indiaan van lvl 30
Blauw met Grijs vierkant: een telepoort (aleen voor members)(minimaal lvl 40 runecrafting en 50 magic nodig)
de schatkist zet ik er niet op omdat runescape het zelf moet neerzetten (het mag niet op de zelfde plek blijven komen)
Galjoen: waar de boot begint
Spook Galjoen : de boot van de Vliegende Hollander. Hij vaart rond over het hele level (blijft niet staan). Er staan 4 skeletten op de boot van level 90 en de Vliegende Hollander zelf van level 100. Als iedereen erop dood is en je daar 40 seconden wacht krijgt je team een hint. Als je team van de boot af gaat verdwijnt de boot en kan je tegenstander geen hint krijgen.
Shopkeeper teken: een wapenverkoper (geeft betere wapens)
Palmboomteken: palmbomen
Bruine brug: kan je overheen lopen
Kapotte bruine brug: alleen voor members (minstens level 40 Agility)
Toren: zit 1 boogschutter in (level 60-70)
Kasteel: zit 4 ridders in (level 60-70)
Rood : een ridder (level 60-70)
Ruïne van een vuurtoren : een ruïne van een vuurtoren (zit 2 indianen in van level 30)
Bruin indianenkamp: indianenkamp (6 indianen van level 30)
Blauw : een indiaan van level 30
Blauw met Grijs vierkant: een teleport (alleen voor members, minimaal level 40 Runecrafting en 50 Magic nodig)
De schatkist zet ik er niet op omdat Runescape het zelf moet neerzetten (het mag niet op de zelfde plek blijven komen)

Ik zou sowieso een spellingchecker gebruiken, bijvoorbeeld als je woorden als galjoen niet kent (of als je het Engelse galleon bedoelt, dat is met dubbel l) en beslissen of je Engels of Nederlandse termen aanhoudt. Een mengelmoes kan af en toe verwarrend zijn :P
Hoofdletters gaan meestal goed, maar af en toe zijn er wat zinnen die er minder verzorgd uitzien. Ik zou gewoon nog eens zelf door je tekst heengaan en kijken wat je zelf prettig vindt lezen qua interpunctie en lay-out. Als je er tevreden mee bent moet je het vooral zo houden, het is tenslotte van jou ^^
Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door thomkok10 »

Ik vind spellingsfouten weghalen ook belangrijk :)
Ik zie dat er inderdaad veel foutjes in zitten, dus heb ik er wat aan gedaan. ;)
Ik ben altijd tevreden als de Spelling perfect is. ;) (dat leest altijd beter)
Mijn opsomming is ook best slecht :o
Ik heb dit idee weer vernieuwd maar niet echt zorgvuldig naar gekeken.
Ik had dit een jaar geleden bedacht maar ben ermee gestopt omdat er wat meningsverschilletjes waren. :?

Bedankt dat je mij hebt geholpen met de spelling en andere zaken. :D

Ik zit ook al een beetje te oefenen met paint maar die kleur verschil is moeilijk te zien.(ik zit letterlijk met mijn gezicht tegen het scherm aangedrukt. :shock: ) (er staat dat je het in negatief moet zetten maar dan wordt het nog moeilijker.) heb je wat tips?
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door thomkok10 »

Dankzij Daan de 1e heb ik een nieuwe map! ^_^
mooi gemaakt Daan =D>
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door Daan the 1e »

Mooie suggestie, veel succes met deze suggesie en nieuwe suggesties. :)
Graag gedaan hor :), misschien is het een leuk idee dat je op het piraten eiland ook pogingen mag doen om te ontsnappen, anders is het een beetje saai als je aan het begin van de minigame doodtgaat.
Phun
Berichten: 1111
Lid geworden op: zondag 29 juni 2008, 11:23
Oude naam: I Stake Rofl

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door Phun »

Ziet er goed en leuk uit!
Zou wel leuk zijn als RS dit zou introduceren.
Voor mij is het een Ja.
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door thomkok10 »

nu moet ik maar proberen om drops en andere informatie te geven over de monsters in het spel. (dat zal wel even wat tijd kosten...) :o

ik weet alleen niet de hits en levens daar heb ik geen verstand van. :(
meschien kan iemand me daar wel mee helpen?

zal ik ook plaatjes erbij doen?
het worden wel bestaande plaatjes.

hmm ontsnaping klinkt wel wat! ;)
ik zal kijken of ik er iets mee kan
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door thomkok10 »

Nu is het mogelijk om te ontsnappen! =D> :D/ :D
Lees voor meer detais
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door Slay a Stone »

Ik doe even een voorbeeldje wat makkelijker leest:
Je moet iets boven Port Sarim lopen.(de bovenste aanlegplaats voor boten)
Er staat een bank om je spullen op te bergen.(je mag geen spullen meenemen)
Je loopt naar een boot met een piraat.
De piraat zegt je hallo en vertelt hoe het spel werkt.
Als je de boot opstapt krijg je een schep,kompas en een kaart met een aanwijzing(een hint) om de schat te vinden.
Je krijgt ook een zwaard en een oude (piraten gun voor Members)
Je bent op een Piraten boot met 4 kleine reddingsbootjes om te ontsnappen of om naar een eiland toe te roeien.(op een reddingsbootje is 1 kanon aan de voorkant om je te verdedigen.
Je boot heeft ook een uitkijkpost om je vijand te zien aankomen.
Je hebt kanonnen op je boot om je tegenstander tot zinken te brengen.
Is je boot kapot? klim op wrakhout om te rusten of zwem naar een eiland. (2 min zwem tijd)
Er is een portaal die je telporteert naar de andere(Members) je hebt lvl 40 runecrafting en lvl 50 magic nodig.
Ten zuiden van de kroeg in Port Sarim kan je de ingang van de minigame vinden, je mag geen spullen meenemen maar die kan je bij de bank daar banken. Loop dan naar de boot en praat met de piraat, hij begint een babbeltje te beginnen maar daar heb je dan natuurlijk geen zin in, vraag hoe de minigame in zijn werk gaat. Als je uiteindelijk op de boot gaat krijg je een schep, kompad en een kaar met een aanwijzing om de shcat te vinden. Je krijgt verder ook een zwaard (gun weglaten pas niet bij de rs style). Als je er bent zit je op een piraten boot met 4 reddingsbootjes om te kunnen onstsnappen of om naar een eiland te te roeien. Verder heeft de boot een uitkijkpost en een cannon. Met het cannon kan je vijanden laten zinken en met de uitkijkpost ze aan zien komen. Als je boot kapot is klim je op een stuk wrakhout en zwam je rustig naar het eiland (kost 2 minuutjes de tijd). Je kan met een Portaal naar een andere plek teleporten (Members only) maar daarvoor heb je wel 40 runecraft en 50 magic nodig.


Snap je wat ik bedoel :P ?
Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door thomkok10 »

ziet er inderdaad beter uit ;)
ik heb het een beetje aangepast en toegevoegd.
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door Slay a Stone »

Als je het ook nog met de andere doet zal het echt een stuk beter lezen, ik wil het ook wel doen. Dan moet je mij even pben :P
Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door thomkok10 »

ik heb het gedaan ;)
ik weet alleen even niks voor de drops en de overige informatie over de monsters
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door Slay a Stone »

Die informatie van de monsters kan je gewoon zo laten hoor!
Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Get The Chest Minigame

Bericht door thomkok10 »

dan laat ik de informatie maar zitten ;)
als iemand wel weet wat ik er moet neerzetten dan is dat prima :D
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Plaats reactie