Het School topic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Sociaal experiment

Ik acht mezelf intelligenter dan de doorsnee LTF'er
127
74%
Ik acht mezelf even intelligent als de doorsnee LTF'er
31
18%
Ik acht mezelf minder intelligent dan de doorsnee LTF'er
14
8%
 
Totaal aantal stemmen: 172

Terence
Verbannen
Berichten: 20358
Lid geworden op: woensdag 19 oktober 2011, 12:16
Oude naam: J asper

Re: Het School topic

Bericht door Terence »

]oey schreef:
Jaspertjuuh schreef: Klopt, meeste fouten bij werkwoordspelling terwijl dat ze dat gewoon goed uitleggen en die werkwoorfouten telde dubbel.. en nu dus niet meer meteen veel mensen van een 2 naar een 4 xd
Telden* ja. Werkwoordspelling is toch echt verschrikkelijk makkelijk, of ligt dat aan mij?
Ja vind ik ook, ondanks dat foutje maar sowieso op internet let ik daar echt niet op of ik een foutje maak
Afbeelding
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: Het School topic

Bericht door Paulus »

blerrgghhhh differentieren was zo easy bij wiskunde, nu moeten we het met limieten gaan berekenen en das zoooo kut :c
hoi
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Het School topic

Bericht door Aaron »

Paulus schreef: blerrgghhhh differentieren was zo easy bij wiskunde, nu moeten we het met limieten gaan berekenen en das zoooo **** :c
Limieten ;)
f(x-h) - f(x)
-----------
h
Leer goed voor je proefwerk, ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik had een proefwerk van 100 minuten hierover met 9 opgaves en het was echt :!: :?: :idea: :arrow:

Onze leraar had het gemaakt en die andere wiskunde leraar zei zelf: ''Wow dat is best pittig, dat wordt een slachtveld''

GL! :bier:
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het School topic

Bericht door Nilsie »

ANALYSE 1 GEHAALD JAHOE YES YES.

Limiten is easy tbh, enige lastige is dat je soms slimme dingen moet doen met die standaard oplosmethoden.
Zo was ik vergeten dat 5/x = 5* 1/x en dat je dan 5 ln x krijgt, (zo'n soort)
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Het School topic

Bericht door Gewoon »

6 en 7 december vrij omdat ik moet proefstuderen @ hhs, wie komt ook? :wub:
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het School topic

Bericht door Daan »

4,5 voor Nederlands yeye I'm awesome.
Terence
Verbannen
Berichten: 20358
Lid geworden op: woensdag 19 oktober 2011, 12:16
Oude naam: J asper

Re: Het School topic

Bericht door Terence »

Daan schreef: 4,5 voor Nederlands yeye I'm awesome.
=D>
Afbeelding
Tim3
Berichten: 886
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 18:45

Re: Het School topic

Bericht door Tim3 »

8,2 voor mijn biologie examen ^_^ (ik zeg maar niks over de 1,2 voor mijn Engels idioom 8-[ )
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: Het School topic

Bericht door Paulus »

AaronZeeschildpad schreef:
Paulus schreef: blerrgghhhh differentieren was zo easy bij wiskunde, nu moeten we het met limieten gaan berekenen en das zoooo **** :c
Limieten ;)
f(x-h) - f(x)
-----------
h
Leer goed voor je proefwerk, ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik had een proefwerk van 100 minuten hierover met 9 opgaves en het was echt :!: :?: :idea: :arrow:

Onze leraar had het gemaakt en die andere wiskunde leraar zei zelf: ''Wow dat is best pittig, dat wordt een slachtveld''

GL! :bier:
met die h bedoel je (delta of driehoekje) x toch? :s, nja ik heb nog een tijdje tot het proefwerk, maar het gaat nog wel wat lastiger worden :C en bedankt :D
hoi
Terence
Verbannen
Berichten: 20358
Lid geworden op: woensdag 19 oktober 2011, 12:16
Oude naam: J asper

Re: Het School topic

Bericht door Terence »

3.2 voor wiskunde en 9.3 voor Engels.. jeuj
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Het School topic

Bericht door Aaron »

Paulus schreef:
AaronZeeschildpad schreef:
Paulus schreef: blerrgghhhh differentieren was zo easy bij wiskunde, nu moeten we het met limieten gaan berekenen en das zoooo **** :c
Limieten ;)
f(x-h) - f(x)
-----------
h
Leer goed voor je proefwerk, ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik had een proefwerk van 100 minuten hierover met 9 opgaves en het was echt :!: :?: :idea: :arrow:

Onze leraar had het gemaakt en die andere wiskunde leraar zei zelf: ''Wow dat is best pittig, dat wordt een slachtveld''

GL! :bier:
met die h bedoel je (delta of driehoekje) x toch? :s, nja ik heb nog een tijdje tot het proefwerk, maar het gaat nog wel wat lastiger worden :C en bedankt :D
Nee, f(x-h) - f(x) : h met h --> 0 is de regel die de afgeleide bewijst. Bijvoorbeeld afgeleide van 6x^2 - 6x = 12x-6. Als je dus eerst x-h uitrekent en vervolgens die invult samen met f(x) komt daar als het goed is 12x-6 uit ;P
Afbeelding
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: Het School topic

Bericht door Paulus »

ah owja, ik snap m al, die met die delta x was gewoon een voorbeeld van de leraar toen, ik moet echt is beter gaan opletten -.-
hoi
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

Ze lijken me allebei kut, maar ik zou dan voor die tweede gaan.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: Het School topic

Bericht door Dissaboy »

Vind het beide een beetje saai naar dat is een kwestie van interesse natuurlijk. Echter, als ik moest kiezen dan zou het dat tweede worden.
KennyPlox
Berichten: 3146
Lid geworden op: zaterdag 5 maart 2011, 11:42
Clan: Geen

Re: Het School topic

Bericht door KennyPlox »

Moest voor handarbeid een blow-up maken. Maar heb gehoord dat je iets een andere betekenis mag geven. Ik heb dus een Desert Eagle nagetekend en dan komen er bloemetjes uit... Hopelijk heb ik het niet verkeerd gedaan, want heb ook gehoord dat je van iets kleins iets groots moest maken, maar zag ik een hamburger(echt met broodje etc) tekenen en die liet het uitsnijden en dat mocht. Achja, maakt het mij eigenlijk uit xD
Afbeelding <-- vogels
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het School topic

Bericht door Daan »

Nikki schreef: Zo. Ondanks dat we een stoorzender in het groepje hadden, heb ik samen met iemand toch nog een werkstuk van 40 pagina's weten te produceren (minimum was 20) terwijl een deel er dus niet eens bij zit (daarvoor krijgen we uitstel omdat we die ander daarvoor nodig hadden). En nog 25 pagina's aan bijlagen toegevoegd :'D

Toegevoegd na 3 minuten:

En morgen Frans proefwerk, maar dat leer ik wel in mn tussenuren :c En woensdag Nederlands, deze week nog bewerkte recencies inleveren, maandag mondeling, dan de rest van de week voorbereiden op SE-week en dan eindeeelijk vakantie :'D
Sorry, maar ik vind dat eerste een beetje vreemd. Kom op, 20 pagi a's erbij? Dat is extreem. En stoorzender? Ben je niet een beetje te oud voor het niet kunnen samenwerken met mensen?
Gebruikersavatar
Matthias'
Berichten: 3495
Lid geworden op: zondag 2 maart 2008, 18:13
Clan: Lunagang
Oude naam: Matthias9

Re: Het School topic

Bericht door Matthias' »

Kan iemand deze 3 effe voor me berekenen?
Heb alleen antwoord nodig :P

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Dat is voor mij 4 jaar geleden :|
Laatst gewijzigd door Matthias' op maandag 3 december 2012, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het School topic

Bericht door Daan »

Hmpf.


Vandaag waardeloze dag. 1ste maatschappijleer, dan 2 tussenuren en dan filosofie.
Watsdeze.
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: Het School topic

Bericht door Paulus »

Nikki schreef:
Daan schreef:
Nikki schreef: Zo. Ondanks dat we een stoorzender in het groepje hadden, heb ik samen met iemand toch nog een werkstuk van 40 pagina's weten te produceren (minimum was 20) terwijl een deel er dus niet eens bij zit (daarvoor krijgen we uitstel omdat we die ander daarvoor nodig hadden). En nog 25 pagina's aan bijlagen toegevoegd :'D

Toegevoegd na 3 minuten:

En morgen Frans proefwerk, maar dat leer ik wel in mn tussenuren :c En woensdag Nederlands, deze week nog bewerkte recencies inleveren, maandag mondeling, dan de rest van de week voorbereiden op SE-week en dan eindeeelijk vakantie :'D
Sorry, maar ik vind dat eerste een beetje vreemd. Kom op, 20 pagi a's erbij? Dat is extreem. En stoorzender? Ben je niet een beetje te oud voor het niet kunnen samenwerken met mensen?
1. Er is een minimum, geen maximum. Het gaat mij erom dat ik een hoog punt haal en voor de lerares is veel pagina's een criterium daarvoor. Dat jij nou geen zin hebt om ergens extra moeite voor te doen maakt mij niet abnormaal.
2. Als iemand niet meewerkt, kan ik daar weinig aan doen. Ik loop al een maand deadlines te geven voor haar stukken, want ik moet op die van haar verder. Ze stuurt me die de avond voor de inleverdatum. Ik heb alles geprobeerd om haar meer tijd te geven omdat ze het zogenaamd zo druk heeft (heb het zelf drukker), doe veel meer werk, alsnog krijg ik niks. Beter vraag je aan haar of ze niet te oud is voor zulk gedrag. Ik geef groepswerk juist altijd de prioriteit omdat ik mensen niet wil teleurstellen.
samenwerkingscontract, bij ons is dat zelfs verplicht. Als iemand een aantal keren niet aanwezig is/telaat komt/zn werk niet doet etc. Wordt hij uit de groep gekickt. Het maakt jou neem ik aan toch niet uit of hij/zij er wel of niet in zit. Maar het maakt hem/haar wel uit, want dan krijgt zij geen punten.
hoi
ryan42
Berichten: 713
Lid geworden op: zondag 26 augustus 2012, 21:14

Re: Het School topic

Bericht door ryan42 »

Daan schreef: Hmpf.


Vandaag waardeloze dag. 1ste maatschappijleer, dan 2 tussenuren en dan filosofie.
Watsdeze.
Hoezo is dat waardeloos, ik denk juist dat dat belangrijker is als een beetje geschiedenis en wiskunde. (behalve die tussen uren dan)
Plaats reactie