120 Slayer
-
- Berichten: 1010
- Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
- RS: Marsy Venus (p2p)
- Oude naam: Marsy
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
Bedankt, eerst wist ik niet eens wat die Jinouga was, dus maar op google gezocht en zag dat het dat Ayardoth beast afbeelding die ik gebruikt heb van een ander game wiki. Dit is helemaal niet enige plaatje die ik heb genomen vanuit dat zelfde game, maar ze zijn er gewoon om de suggestie wat mooier te maken en je voorbeeld te geven hoe het ongeveer zou kunnen uitzien, ik moeilijk zelf een plaatje teken dat niet erg mooi zou zijn + zou me nog meer tijd kosten.
Ik had paar posts verder gezegd dat ik deze suggestie ging afwerken na de combat beta om het te kunnen aanpassen aan de evolution of combat, maar de combat beta is niet af en er kan nog veel veranderen, dus heb ik liever nog te wachten tot de evolution of combat in de live game komt + enkele weken om er wat meer aan te wennen. Dan zal ik pas deze suggestie afwerken.
Ik had paar posts verder gezegd dat ik deze suggestie ging afwerken na de combat beta om het te kunnen aanpassen aan de evolution of combat, maar de combat beta is niet af en er kan nog veel veranderen, dus heb ik liever nog te wachten tot de evolution of combat in de live game komt + enkele weken om er wat meer aan te wennen. Dan zal ik pas deze suggestie afwerken.
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
Ziekste suggestie die ik ooit heb gezien, in een woord: WAUW!
Wat ben jij een held, alles klopt precies, de armours voor de 85 skills zijn misschien een heel klein beetje OP, maar dit moet geen probleem zijn. Bvb die keuze om te kunnen kiezen tussen 2 slayer tasks, simpel, maar geweldig! Print het uit en vlieg naar Jagex?
Wat ben jij een held, alles klopt precies, de armours voor de 85 skills zijn misschien een heel klein beetje OP, maar dit moet geen probleem zijn. Bvb die keuze om te kunnen kiezen tussen 2 slayer tasks, simpel, maar geweldig! Print het uit en vlieg naar Jagex?
Dedicate yourself and you will find yourself.
[/i]-
- Berichten: 87
- Lid geworden op: dinsdag 17 mei 2011, 18:12
- RS: Headhunterz1 (p2p)
- Clan: Ellte
-
- Berichten: 58
- Lid geworden op: woensdag 15 augustus 2012, 20:58
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
Ziet er heel mooi uit! 9/10
Heb al op 120 slayer gestemt
Verder, waarom wil je 120 slayer als je maar 1 lvl 105 slayer monster toevoegt?
En wat is het maximale combatlevel? 200 in EoC dus misschien over de slayermasters ook nog ff nadenken?
Tja of het cb wordt hoger natuurlijk
Bestaan er al lopende bomen in runescape? zou wel grappig zijn, gewoon een woodcutting plek, klik je op boom kom er opeens een lvl300 monster te voorschijn Ook varianten mogelijk( vuur,abyssal,water etc.) ((gewoon mijn fantasie))
Over slayer equipment, is bow of magnetism melee of ranged?
Nog een deel voor slayer helmet? iets dat prayer minder draint tijdens slayer tasks.
Heb al op 120 slayer gestemt
Verder, waarom wil je 120 slayer als je maar 1 lvl 105 slayer monster toevoegt?
En wat is het maximale combatlevel? 200 in EoC dus misschien over de slayermasters ook nog ff nadenken?
Tja of het cb wordt hoger natuurlijk
Bestaan er al lopende bomen in runescape? zou wel grappig zijn, gewoon een woodcutting plek, klik je op boom kom er opeens een lvl300 monster te voorschijn Ook varianten mogelijk( vuur,abyssal,water etc.) ((gewoon mijn fantasie))
Over slayer equipment, is bow of magnetism melee of ranged?
Nog een deel voor slayer helmet? iets dat prayer minder draint tijdens slayer tasks.
-
- Berichten: 1010
- Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
- RS: Marsy Venus (p2p)
- Oude naam: Marsy
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
Bedankt.jeroen3456 schreef: Ziet er heel mooi uit! 9/10
Heb al op 120 slayer gestemt
Omdat het nog helemaal niet af is, ik ga nog vanalles veranderen en nieuwe dingen toevoegen (bv 25 tiers monsters, die per 5 Slayer req levels stijgen, en telkens zelfde drop zullen hebben maar met een verschillende tier).jeroen3456 schreef: Verder, waarom wil je 120 slayer als je maar 1 lvl 105 slayer monster toevoegt?
Is al meegerekend met 120 Combat skills, eerst wou ik gewoon tot 138 combat doen voor de 120 Slayer master. Oorspronkelijk was deze suggestie enkel om Slayer naar 120 uit te breiden, maar door de EoC kan je zelfs ook Combat skills naar 120 uitbreiden zonder dat je elkaar kan 1-hitten of belachelijk veel kan hitten.jeroen3456 schreef:En wat is het maximale combatlevel? 200 in EoC dus misschien over de slayermasters ook nog ff nadenken?
Tja of het cb wordt hoger natuurlijk
Ja dat is een goed idee non-combat skills met combat skills combineren voor monsters te doden.jeroen3456 schreef:Bestaan er al lopende bomen in runescape? zou wel grappig zijn, gewoon een woodcutting plek, klik je op boom kom er opeens een lvl300 monster te voorschijn Ook varianten mogelijk( vuur,abyssal,water etc.) ((gewoon mijn fantasie))
Lijkt me logisch, Ranged, maar ik ga die naam nog veranderen.jeroen3456 schreef:Over slayer equipment, is bow of magnetism melee of ranged?
Misschien, zal ik zien wanneer ik deze suggestie ooit afwerk.jeroen3456 schreef:Nog een deel voor slayer helmet? iets dat prayer minder draint tijdens slayer tasks.
-
- Berichten: 58
- Lid geworden op: woensdag 15 augustus 2012, 20:58
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
Sorry ik heb niet veel ervaring met het posten op forums:
Bij een spel dat ik ken gingen ze monster gewoon recyclen, zelfde monster, honderd of 50 levels hoger tja en daar wordt niet iedereen blij van
jeroen3456 schreef: Verder, waarom wil je 120 slayer als je maar 1 lvl 105 slayer monster toevoegt?
Daar heb ik een beetje ervaring mee, maak ze niet te eentonig ( je kan bijvoorbeeld dingen als blood, angry of mad ervoor zetten)Omdat het nog helemaal niet af is, ik ga nog vanalles veranderen en nieuwe dingen toevoegen (bv 25 tiers monsters, die per 5 Slayer req levels stijgen, en telkens zelfde drop zullen hebben maar met een verschillende tier).
Bij een spel dat ik ken gingen ze monster gewoon recyclen, zelfde monster, honderd of 50 levels hoger tja en daar wordt niet iedereen blij van
jeroen3456 schreef:Over slayer equipment, is bow of magnetism melee of ranged?
Of je past de melee stats aan dacht dat het een melee wapen was die op ranged leek, het is dus ranged wapen met melee stats, wat je nog gaat verbeterenLijkt me logisch, Ranged, maar ik ga die naam nog veranderen.
-
- Berichten: 1010
- Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
- RS: Marsy Venus (p2p)
- Oude naam: Marsy
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
- Naam voor monster vinden zal geen probleem zijn, ik gebruik een random fantasy name generator. CB level ga ik gewoon met een formule toepassen, bv [tier] x 10.
- Ahja dat is omdat het gewoon gecopypaste is van het vorige item, moet inderdaad nog veranderen, maar ik ga nog alle stats van elk item moeten veranderen door EoC.
- Ahja dat is omdat het gewoon gecopypaste is van het vorige item, moet inderdaad nog veranderen, maar ik ga nog alle stats van elk item moeten veranderen door EoC.
-
- Berichten: 58
- Lid geworden op: woensdag 15 augustus 2012, 20:58
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
Oeh over Slayer D&D,
Eerste idee: Je kan op bepaalde plekken, 1 keer in de twee weken een minigame doen,
Hierbij ben je een soort van beginnend poppetje dat telkens nieuwe gear/spullen nodig heeft om monsters te killen. Er zal dus een groepje monster spawnen die jij moet killen. Als je dat snel genoeg doet krijg je 1-50 shards. Elke 20 shards kan je inleveren voor 1 moster scroll, die een random monster zal oproepen binnen jou slayer lvl. Verder kan je boosts halen voor bijvoorbeeld combat stats tijdens slayer tasks
Tweede idee: Soort van evil tree maar dan voor slayer. Een super evil Kurask has appeared , ga naar je slayer master en hij kan je teleporteren als je bijbehorende slayer level hebt. Dan ga je dus met een groepje dat monster afmaken en 8-10x zoveel slayer exp krijgen als normaal voor dat monster en de volgende 3-9 monsters 10% boost ( ligt aan level monster). Als je nog voorwerp nodig hebt (slayer bell, spiny helmet etc.) staat er daar een zombie die je dat kan geven
Hoop dat ik wat ideeën heb opgewekt of heb geholpen, blijf hier zeker nog wat tijd aan spenderen, gewoon omdat het er zo mooi uitziet
Eerste idee: Je kan op bepaalde plekken, 1 keer in de twee weken een minigame doen,
Hierbij ben je een soort van beginnend poppetje dat telkens nieuwe gear/spullen nodig heeft om monsters te killen. Er zal dus een groepje monster spawnen die jij moet killen. Als je dat snel genoeg doet krijg je 1-50 shards. Elke 20 shards kan je inleveren voor 1 moster scroll, die een random monster zal oproepen binnen jou slayer lvl. Verder kan je boosts halen voor bijvoorbeeld combat stats tijdens slayer tasks
Tweede idee: Soort van evil tree maar dan voor slayer. Een super evil Kurask has appeared , ga naar je slayer master en hij kan je teleporteren als je bijbehorende slayer level hebt. Dan ga je dus met een groepje dat monster afmaken en 8-10x zoveel slayer exp krijgen als normaal voor dat monster en de volgende 3-9 monsters 10% boost ( ligt aan level monster). Als je nog voorwerp nodig hebt (slayer bell, spiny helmet etc.) staat er daar een zombie die je dat kan geven
Hoop dat ik wat ideeën heb opgewekt of heb geholpen, blijf hier zeker nog wat tijd aan spenderen, gewoon omdat het er zo mooi uitziet
-
- Berichten: 1010
- Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
- RS: Marsy Venus (p2p)
- Oude naam: Marsy
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
Tweede idee lijkt me wel leuk, dat idee ga ik gebruiken voor een Slayer D&D.jeroen3456 schreef: Oeh over Slayer D&D,
Eerste idee: Je kan op bepaalde plekken, 1 keer in de twee weken een minigame doen,
Hierbij ben je een soort van beginnend poppetje dat telkens nieuwe gear/spullen nodig heeft om monsters te killen. Er zal dus een groepje monster spawnen die jij moet killen. Als je dat snel genoeg doet krijg je 1-50 shards. Elke 20 shards kan je inleveren voor 1 moster scroll, die een random monster zal oproepen binnen jou slayer lvl. Verder kan je boosts halen voor bijvoorbeeld combat stats tijdens slayer tasks
Tweede idee: Soort van evil tree maar dan voor slayer. Een super evil Kurask has appeared , ga naar je slayer master en hij kan je teleporteren als je bijbehorende slayer level hebt. Dan ga je dus met een groepje dat monster afmaken en 8-10x zoveel slayer exp krijgen als normaal voor dat monster en de volgende 3-9 monsters 10% boost ( ligt aan level monster). Als je nog voorwerp nodig hebt (slayer bell, spiny helmet etc.) staat er daar een zombie die je dat kan geven
Hoop dat ik wat ideeën heb opgewekt of heb geholpen, blijf hier zeker nog wat tijd aan spenderen, gewoon omdat het er zo mooi uitziet
Bedankt, aangepast.Nathan VL schreef:Paar foutjes eruit gehaald.
- In- of uitklappen •
-
- Berichten: 58
- Lid geworden op: woensdag 15 augustus 2012, 20:58
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
Of zijn laatste aanval is een magische spell of Bij/tijdens/ zijn laatste aanvalZijn laatste aanval vuurt hij een magisch spell op je af die je verschillende keren tot 180 kan hitten,Protection from magic helpt hier niet bij, je kan het wel heel gemakkelijk ontwijken door een paar stappen verde te gaan.
*verde -> verder
Stats van de Profane staff?
nogdig moet ''nodig'' worden denk ik. Verder : Als je een Rock Warhammer gebruikt,die Gargoyle Sentries zelf gebruiken(?) en droppen, heb je geen Rock Hammer meer nodig ( dus niet 2x ''als je deze gebruikt'' ).Om Gargoyle sentries te kunnen doden heb je net zoals Gargoyles een rock hammer nogdig om de laatste hit op hun te doen. Als je een Rock warhammer gebruikt die de Gargoyle senties zelf gebruiken en droppen, als je deze gebruikt heb je geen Rock hammer meer nodig om de laatste hit te kunnen doen. Je kan het zelf tegen hun gebruiken als wapen, want hiermee zul je zelfs 50% meer hitten. Als je geen Rock warhammer gebruikt kan je altijd een crush wapen gebruiken, andere wapens zullen niet vaak hitten.
nauwelijks vaak? het is toch of vaak of nauwelijks ( maar niet allebei)andere combat styles zullen hem nauwelijks vaak hitten
deze-> dit of monstersOm deze monster te doden
Ik zal nog even verder zoeken naar kleine foutjes
-
- Chatmoderator
- Berichten: 1913
- Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
- RS: Riicardo (p2p)
- Clan: Hellsquad
- Oude naam: Skythepro
- Extra rang: Siteteamlid
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
Nu de Evolu ion of Combat uit is gekomen ben je weer van plan om alles te weer te veranderen en het verder uit te breiden?
-
- Berichten: 1010
- Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
- RS: Marsy Venus (p2p)
- Oude naam: Marsy
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
Ja, ik moet wel eventjes aanpassen en beter onderzoeken hoe alles werkt.Slam F M schreef: Nu de Evolu ion of Combat uit is gekomen ben je weer van plan om alles te weer te veranderen en het verder uit te breiden?
@jeroen3456: Ik zal fouten verbeteren wanneer ik nieuwe dingen toevoeg.
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: zondag 22 februari 2009, 12:20
- RS: p3rkam3ntuz (p2p)
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
dit heeft wel egt de X-factor denk ik dan maar toch
10/10
10/10
-
- Berichten: 1090
- Lid geworden op: zaterdag 3 april 2010, 20:33
- RS: Rawr Belg (p2p)
- Clan: #Ofthegods
- Oude naam: Rawr Belg
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
Mooi gedaan, maar de rewards die je bij de masters zijn veel te hoog voor de bosses. Dan zou je 10m slay xp/dag kunnen halen.
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
Wow, erg nice
-
- Berichten: 1010
- Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
- RS: Marsy Venus (p2p)
- Oude naam: Marsy
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
^ Thx all.
Nu de Evolution of Combat in de live game is, wil ik eerst een paar veranderingen hebben dat ik ook in deze suggestie ga gebruiken. Geen idee of het goed of slecht is? Ik heb geprobeerd om het zo overzichtelijk mogelijk te maken.
Nu de Evolution of Combat in de live game is, wil ik eerst een paar veranderingen hebben dat ik ook in deze suggestie ga gebruiken. Geen idee of het goed of slecht is? Ik heb geprobeerd om het zo overzichtelijk mogelijk te maken.
- In- of uitklappen • Combat veranderingen
Laatst gewijzigd door Melanie op donderdag 20 december 2012, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1010
- Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
- RS: Marsy Venus (p2p)
- Oude naam: Marsy
Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen
^ Wat bedoel je?
Dat is overdreven, hoe vaak krijg je dan Slayer challenges nu op RS? En ik ga dit nog veranderen dat Slayer challenges niet steeds zelfde is per Slayer master maar dat je verschillende kan krijgen, een nieuwe random Slayer D&D dus.Rawr Belg schreef: Mooi gedaan, maar de rewards die je bij de masters zijn veel te hoog voor de bosses. Dan zou je 10m slay xp/dag kunnen halen.