Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Blowen

Bericht door Juuul' »

Rick_Hardstyle schreef: Fijn me vriend slaat een beetje door met XTC :S
Hoezo?
Rick_Hardstyle
Berichten: 1219
Lid geworden op: zondag 18 september 2011, 23:03
RS: zaros99str (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Rick_Hardstyle »

Juuul' schreef:
Rick_Hardstyle schreef: Fijn me vriend slaat een beetje door met XTC :S
Hoezo?
We hadden afgesproken dat we niet te vaak zouden doen, nu heeft ie afgelopen zaterdag gehad wil die met oud en nieuw weer en met hardcore redemption (4 januari) weer. Die jongen weet nul ervan af heeft niks opgezocht erover uberhaupt. Laat niks in zijn botte kop doordringen zegt ie jah als je out gaat gewoon laten liggen. atm ik kan em echt wurgen.
Zin om een leuke RTS te spelen registreer je met deze link http://signup.leagueoflegends.com/?ref= ... 0342304096 en kom League of Legends spelen :D
Meneer Nijn
Berichten: 1392
Lid geworden op: zondag 7 oktober 2007, 16:55
RS: Meneer Nijn (p2p)
Oude naam: meneer-nijn

Re: Blowen

Bericht door Meneer Nijn »

Rick_Hardstyle schreef:
Juuul' schreef:
Rick_Hardstyle schreef: Fijn me vriend slaat een beetje door met XTC :S
Hoezo?
We hadden afgesproken dat we niet te vaak zouden doen, nu heeft ie afgelopen zaterdag gehad wil die met oud en nieuw weer en met hardcore redemption (4 januari) weer. Die jongen weet nul ervan af heeft niks opgezocht erover uberhaupt. Laat niks in zijn botte kop doordringen zegt ie jah als je out gaat gewoon laten liggen. atm ik kan em echt wurgen.
Na verloop van tyd komt die er zelf wel achter, als ik paar weekenden achter elkaar gebruik kan ik er zoveel vreten als ik wil maar op gegeven moment voel je dr toch niks meer van ;p
Rick_Hardstyle
Berichten: 1219
Lid geworden op: zondag 18 september 2011, 23:03
RS: zaros99str (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Rick_Hardstyle »

Meneer Nijn schreef:
Rick_Hardstyle schreef:
Juuul' schreef:
Rick_Hardstyle schreef: Fijn me vriend slaat een beetje door met XTC :S
Hoezo?
We hadden afgesproken dat we niet te vaak zouden doen, nu heeft ie afgelopen zaterdag gehad wil die met oud en nieuw weer en met hardcore redemption (4 januari) weer. Die jongen weet nul ervan af heeft niks opgezocht erover uberhaupt. Laat niks in zijn botte kop doordringen zegt ie jah als je out gaat gewoon laten liggen. atm ik kan em echt wurgen.
Na verloop van tyd komt die er zelf wel achter, als ik paar weekenden achter elkaar gebruik kan ik er zoveel vreten als ik wil maar op gegeven moment voel je dr toch niks meer van ;p
Ik heb geen zin om een vriend af te voeren naar een ziekenhuis snapje en die jongen wil gewoon niet luisteren en denkt alles beter te weten zonder ook maar uberhaupt iets op te zoeken.
Zin om een leuke RTS te spelen registreer je met deze link http://signup.leagueoflegends.com/?ref= ... 0342304096 en kom League of Legends spelen :D
Meneer Nijn
Berichten: 1392
Lid geworden op: zondag 7 oktober 2007, 16:55
RS: Meneer Nijn (p2p)
Oude naam: meneer-nijn

Re: Blowen

Bericht door Meneer Nijn »

Rick_Hardstyle schreef:
Meneer Nijn schreef:
Rick_Hardstyle schreef:
Juuul' schreef:
Rick_Hardstyle schreef: Fijn me vriend slaat een beetje door met XTC :S
Hoezo?
We hadden afgesproken dat we niet te vaak zouden doen, nu heeft ie afgelopen zaterdag gehad wil die met oud en nieuw weer en met hardcore redemption (4 januari) weer. Die jongen weet nul ervan af heeft niks opgezocht erover uberhaupt. Laat niks in zijn botte kop doordringen zegt ie jah als je out gaat gewoon laten liggen. atm ik kan em echt wurgen.
Na verloop van tyd komt die er zelf wel achter, als ik paar weekenden achter elkaar gebruik kan ik er zoveel vreten als ik wil maar op gegeven moment voel je dr toch niks meer van ;p
Ik heb geen zin om een vriend af te voeren naar een ziekenhuis snapje en die jongen wil gewoon niet luisteren en denkt alles beter te weten zonder ook maar uberhaupt iets op te zoeken.
hoezo ziekenhuis dan ?
Rick_Hardstyle
Berichten: 1219
Lid geworden op: zondag 18 september 2011, 23:03
RS: zaros99str (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Rick_Hardstyle »

Die jongen drinkt niks als ie heeft gehad hij blijft alleen maar zitten ik heb de laatste keer kinderoppas moeten spelen. Ga me niet vertellen dat dat gezond is. Noem me misschien para ofso maar dat lijkt mij gewoon niet gezond.
Zin om een leuke RTS te spelen registreer je met deze link http://signup.leagueoflegends.com/?ref= ... 0342304096 en kom League of Legends spelen :D
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

Mentaal misschien maar lichamelijk zal het volgens mij hetzelfde effect hebben dan bij iemand die er normaal op gaat vermoed ik.
Afbeelding
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Blowen

Bericht door Juuul' »

Rick_Hardstyle schreef: Die jongen drinkt niks als ie heeft gehad hij blijft alleen maar zitten ik heb de laatste keer kinderoppas moeten spelen. Ga me niet vertellen dat dat gezond is. Noem me misschien para ofso maar dat lijkt mij gewoon niet gezond.
Dat zal wel per persoon anders liggen. Ik heb inderdaad vaak een droge bek met pillen dus drink ik veel. Maar andere vrienden hebben daar geen last van. En ik kan ook vaak gewoon op mn plek blijven zitten, gewoon chillen, in tegenstelling tot andere die de marathon willen lopwn. :p
Snotaapii
Berichten: 4527
Lid geworden op: zondag 15 juli 2007, 11:27
RS: Snotaapii (OSRS)
Clan: Authority - Retired
Contacteer:

Re: Blowen

Bericht door Snotaapii »

Rick_Hardstyle schreef: Die jongen drinkt niks als ie heeft gehad hij blijft alleen maar zitten ik heb de laatste keer kinderoppas moeten spelen. Ga me niet vertellen dat dat gezond is. Noem me misschien para ofso maar dat lijkt mij gewoon niet gezond.
wijs hem erop dat het geen verstandig idee is !
R.I.P Authority. 11/12/08 - 16/04/2010
Afbeelding
It's all Part of the PlanAfbeelding

R.I.P Authority. 11/12/08 - 16/04/2010
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Juuul' schreef:
Rick_Hardstyle schreef: Die jongen drinkt niks als ie heeft gehad hij blijft alleen maar zitten ik heb de laatste keer kinderoppas moeten spelen. Ga me niet vertellen dat dat gezond is. Noem me misschien para ofso maar dat lijkt mij gewoon niet gezond.
Dat zal wel per persoon anders liggen. Ik heb inderdaad vaak een droge bek met pillen dus drink ik veel. Maar andere vrienden hebben daar geen last van. En ik kan ook vaak gewoon op mn plek blijven zitten, gewoon chillen, in tegenstelling tot andere die de marathon willen lopwn. :p
Marathon lopen is chill, ik kan vooral in het begin als het net begint te werken gewoon niet stil zitten. Dat lukt later pas als ik wat rustiger ben haha, begin van die space ben ik zo onrustig.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Blowen

Bericht door Juuul' »

Heb je dat al bij 1 pil? :p Of neem jij halfjes?

Heeft iemand wel is 2 tegelijk gedaan? Lijk me echt fucking vet xD
Army of the pharaohs
Berichten: 2856
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 13:47
Oude naam: moneyf2p

Re: Blowen

Bericht door Army of the pharaohs »

damn ik was gister echt weg.. niet normaal meer, na 1 trekje was ik al weg xD
"Hence forth, step within my psychoanalysis
Callouses upon my mind make me strain for my lines
Out I ripped it squeezed the brain, it made some liquid
Drained it in a cup and then I sipped it." - Slug
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Ik begin met 1/2 en als ik wat merk doe ik de volgende 1/2, na een uur ofzo. Ik vind het niet chill om meteen vet veel pillen te nemen, dan ga je wel hard heel snel maar daarna ga je alleen maar minder hard, ik heb liever dat mn piek wat langer blijft dan dat je een half uurtje een gekke piek hebt en daarna gewoon normaal.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Blowen

Bericht door Juuul' »

Dat is wel waar. Maar ik heb al bij een hele al helemaal geen gevoel meer van "ik wil rondjes lopen en gesprekken voeren", dus laat staan bij een halve. :P

Maar ik moet het ook ff 2 maandjes niet meer doen, alleen we wilden in de kerstvakantie nog 1x hard gaan.

Toegevoegd na 11 minuten:

Dat is wel waar. Maar ik heb al bij een hele al helemaal geen gevoel meer van "ik wil rondjes lopen en gesprekken voeren", dus laat staan bij een halve. :P

Maar ik moet het ook ff 2 maandjes niet meer doen, alleen we wilden in de kerstvakantie nog 1x hard gaan.
Army of the pharaohs
Berichten: 2856
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 13:47
Oude naam: moneyf2p

Re: Blowen

Bericht door Army of the pharaohs »

gister heb ik 5 km binnen 20 minuten gelopen, ook een stukje gejogt. totaal niet moe, kom ik thuis aan eet ik 2 donuts, 4 frikandellen en daarna weer 2 donuts. heb ik nog steeds honger.. damn mijn droom was fkng weird aka geweldig
"Hence forth, step within my psychoanalysis
Callouses upon my mind make me strain for my lines
Out I ripped it squeezed the brain, it made some liquid
Drained it in a cup and then I sipped it." - Slug
Siiowne
Berichten: 360
Lid geworden op: woensdag 20 oktober 2010, 20:17
Contacteer:

Re: Blowen

Bericht door Siiowne »

Pas voor het eerste een hele blue defqon genomen. Ik voelde hem wel echt beter dan de vorige. Alleen kreeg ik later te horen van vrienden dat het leek alsof mijn ogen epileptische aanvallen kregen ofzo. Zelf voelde ik soms ook een beetje mijn ogen wegdraaien. Zelf voelde ik me gewoon helemaal goed en was ook zeker een chille avond :D!
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Ik heb ook best vaak trillende ogen, niet de hele tijd maar als ik iets probeer te lezen of mijn ogen stil probeer te houden gaan ze trillen lol.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Blowen

Bericht door Meutr »

Is een tekort aan magnesium. Althans dat hebben ze mij ooit verteld.

Toegevoegd na 1 minuten:

Ah neen, verkeerd gelezen. Ogen die wegdraaien, da's iets anders. Trillende ogen/oogleden, dat is een tekort aan magnesium.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Imii
Berichten: 1086
Lid geworden op: zondag 24 april 2011, 9:42

Re: Blowen

Bericht door Imii »

Pff :cry: Rotvrienden -__-
Failed a test today, they told me to spell legend and I wrote my name.
Siiowne
Berichten: 360
Lid geworden op: woensdag 20 oktober 2010, 20:17
Contacteer:

Re: Blowen

Bericht door Siiowne »

Imii schreef: Pff :cry: Rotvrienden -__-
hoezo?
Afbeelding
Plaats reactie