Win een key voor DOTA2!

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Plaats reactie
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Win een key voor DOTA2!

Bericht door i k0nijn i »

Beste leden,

het is de tijd van gezellig samenzijn, het oude jaar afsluiten en een nieuw jaar starten en dit gaat bij veel mensen gepaard met cadeautjes uitdelen. Dit jaar is er dan ook een primeur voor grafisch: er worden namelijk niet minder dan drie keys uitgedeeld voor DOTA2. Ik wil OCMW hartelijk bedanken voor het verschaffen van deze keys.

Hoe maak je kans om te winnen? Het is vrij eenvoudig: de winnaar van de eerste key wordt bepaald door middel van SOTW#181. De winnaar van de SOTW deze week, zal een key ontvangen. Je kan de SOTW van deze week hier vinden!

Een tweede key zal volgende week uitgedeeld worden aan de winnaar van SOTW#182!

Omdat de leden die het hele jaar door meegedaan hebben aan de SOTW (en gewonnen hebben) een kans meer verdienen, naar mijn mening, krijgen zij deze ook. Dit gebeurt via de eerste jaarlijkse Signature of the Year! Hierin wordt besloten welke signature nu net dé ultieme signature of the week was. Meer info kan je vinden in dit topic.

Alvast héél veel succes!
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Win een key voor DOTA2!

Bericht door i k0nijn i »

Met dank aan David, kan ik meedelen dat er nog een extra key weggeven zal worden! Deze zal verloot worden onder de mensen die hun nominatie inzenden voor de SOTY. Dat kan hier!
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Win een key voor DOTA2!

Bericht door i k0nijn i »

De stemming voor SOTW nummer 181 is begonnen en er kan ingezonden worden voor SOTW nummer 182. Stemmen voor SOTW#181 kan in dit topic en inzenden voor SOTW#182 kan hier.

Ook voor de SOTY is de stemming begonnen! Dank aan iedereen die genomineerd heeft. Stemmen kan hier!
Afbeelding
Plaats reactie