Het World of Warcraft topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Actaeonis
Berichten: 2643
Lid geworden op: dinsdag 29 mei 2007, 10:01
Clan: De Blandijn
Oude naam: Robinator

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Actaeonis »

Boy power schreef:
Robinator schreef:
Boy power schreef: Mijn abillities, doen die meer damage door betere gear of door te lvlen en danze te ''upgraden''/weer te kopen? Ik hit heel erg weinig als ik naar andere mensen kijk.
Als ik me niet vergis levelen abilitys automatisch tegenwoordig en moet je dus geen ranks etc halen. Levels en gear hebben beiden een effect op abilitys.
Vergeten, ik speel Wotlk op een private server =P. Gewoon ranks halen dan maar?
Inderdaad.
Afbeelding
~"We can download every Unicorn movie ever made."~
Actaeonis
Berichten: 2643
Lid geworden op: dinsdag 29 mei 2007, 10:01
Clan: De Blandijn
Oude naam: Robinator

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Actaeonis »

Boy power schreef:
Robinator schreef:
Boy power schreef:
Robinator schreef:
Boy power schreef: Mijn abillities, doen die meer damage door betere gear of door te lvlen en danze te ''upgraden''/weer te kopen? Ik hit heel erg weinig als ik naar andere mensen kijk.
Als ik me niet vergis levelen abilitys automatisch tegenwoordig en moet je dus geen ranks etc halen. Levels en gear hebben beiden een effect op abilitys.
Vergeten, ik speel Wotlk op een private server =P. Gewoon ranks halen dan maar?
Inderdaad.
Oke, en dan nog een vraag, ik kom mensen tegen die echt 10/15k meer hp hebben. Ik weet dat ze goede stamina gear hebben enzo. Krijg ik erg goede gear van quests in Northrend? Want met +15 hp per stamina gaat het niet erg snel denk ik.
Redelijk, als je nu TBC greenies hebt is het een vrij groot verschil, denk dan aan raid gear van de eerste twee tiers in TBC die je krijgt als rewards.
Afbeelding
~"We can download every Unicorn movie ever made."~
Nederlander
Berichten: 1357
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 1:05

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Nederlander »

Tuurlijk is dat wel afhankelijk van je gear. Wat zou je anders aan stats op je gear hebben? Je bent gewoon outgeared omdat je 20 x sneller levelt dan normaal.
Soepdino
Berichten: 4495
Lid geworden op: vrijdag 26 mei 2006, 16:07
Oude naam: Superdino11

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Soepdino »

Zit een beetje mijn druid te lvlen (53 nu), zat lekker in Warsong Gulch als resto, was ook nog een andere resto druid. Wij samen de vlag gepakt en gewoon met zijn 2en verdedigd. Als er allies kwamen gewoon hotten en cat form en neermaaien xD Rest van et team was aan het farmen in mid dus gingen we halverwege maar naar efc, kwamen nog 2 man mee ofzo. Uiteindelijk heeft die andere druid ironman gehaald lol. Ik 5 kills hij 3 ofzo :P
Quitted
Afbeelding
Soepdino
Berichten: 4495
Lid geworden op: vrijdag 26 mei 2006, 16:07
Oude naam: Superdino11

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Soepdino »

Heroics doen en rep farmen, bij veel factions kan je bij honored al epics kopen.
Quitted
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Nilsie »

Ik heb een probleem met m'n Battle.net account, ik krijg constant mails van Recover password en dat soort ongein, het leuke is dat ik het account niet kan recoveren omdat ik na 3 foute antwoorden bij security question eruit wordt gekickt. ;c? Iemand die me kan helpen?
Demoica
Ex-chatmoderator
Berichten: 290
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 22:27
Oude naam: iYouri

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Demoica »

Net in Devaite hatchling gekregen in een dungeon puur random die dingen zijn 3k gold op me server waard:O
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Bighead »

Once an addict, always an addict. Vandaag weer eens rustig aan begonnen op m'n resto druid. Even een paar instances gedaan, en ik lijk het nog min of meer onder de knie te hebben.
Nilsie schreef:Ik heb een probleem met m'n Battle.net account, ik krijg constant mails van Recover password en dat soort ongein, het leuke is dat ik het account niet kan recoveren omdat ik na 3 foute antwoorden bij security question eruit wordt gekickt. ;c? Iemand die me kan helpen?
Je kan ook recoveren met een cd key van één van de expansions.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Nilsie »

Bighead schreef: Once an addict, always an addict. Vandaag weer eens rustig aan begonnen op m'n resto druid. Even een paar instances gedaan, en ik lijk het nog min of meer onder de knie te hebben.
Nilsie schreef:Ik heb een probleem met m'n Battle.net account, ik krijg constant mails van Recover password en dat soort ongein, het leuke is dat ik het account niet kan recoveren omdat ik na 3 foute antwoorden bij security question eruit wordt gekickt. ;c? Iemand die me kan helpen?
Je kan ook recoveren met een cd key van één van de expansions.
Denk je dat ik de cd-keys nog kan vinden van Starcraft op m'n pc? Is gelukkig nog geïnstalleerd maar kan dus niet inloggen.
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Stefan »

Ik farm al sinds cata geen rep meer, vind dat zo vreselijk saai. Doe alleen nog maar PvP op mijn hunter, al 300k honor earned dit seizoen 8-[ Kan er uiteraard niks mee, maar het is wel leuk om noobs te rapen in random BGs
Afbeelding
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Steff »

Gisteren een panda warrior gemaakt. Na 5 uur spelen toch al level 20 gehaald. Dat was dan m'n trail :'')
Afbeelding
Demoica
Ex-chatmoderator
Berichten: 290
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 22:27
Oude naam: iYouri

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Demoica »

Net aan raare bug ik zit in killrog server maar wow dacht dat ik in een andere server zat dus alleen mensen van die andere server konden mij zien
xXjackXx
Berichten: 2193
Lid geworden op: maandag 23 juni 2008, 12:08
Clan: IK HOU VAN MEUTR

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door xXjackXx »

iYouri schreef: Net aan raare bug ik zit in killrog server maar wow dacht dat ik in een andere server zat dus alleen mensen van die andere server konden mij zien
cross realm?
Gebruikersavatar
larskeizer
Berichten: 251
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 10:59
RS: Lars Keizer (p2p)

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door larskeizer »

Wie zijn billen brandt, moet blij zijn dat hij niet omgekeerd stond.
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Steff »

Vandaag begonnen met de ekte WoW. Heb op moment alleen nog maar expansions tot en met the wrath of the lich king. Cataclysm en Pandaria moet ik dus nog kopen. Een vriend wou het voor me betalen deze maand dus ik ben ermee ingegaan. Op moment level 17 ben er 5 uurtjes mee bezig geweest. Morgen denk ik wel 30/40
Afbeelding
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Steff »

Inmiddels heb ik een lvl 32 dwarf mage waar ik niks meer mee hoef en een lvl 29 warrior. Daarnaast nog een 21 druid, 21 hunter en 21 rogue xD

Net nog pvp gedaan. In totaal 9 kills en 4 deaths. Hectische soort van "domination" we wonnen met 10 punten voor op het einde :) Echt iedereen zat over blacksmith heen xD
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Bighead »

Ding 90 op m'n resto druid! Even een quest chain in Townlong Steppes gedaan voor een specifieke chest, en daarmee 434/435 iLvl gehaald. Van het weekend ga ik me waarschijnlijk maar eens aan heroics wagen.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
iRobin
Berichten: 4237
Lid geworden op: donderdag 19 februari 2009, 15:25
Oude naam: robYn

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door iRobin »

Ugh, hier ook steeds meer de neiging weer te gaan spelen xD Heb wel MoP gespeeld maar kon me niet echt bezig houden dus ben volgens mij 86 gedingt en heb me panda beetje gespeeld :p Heb dus nog zat te doen :)
iRobin
Berichten: 4237
Lid geworden op: donderdag 19 februari 2009, 15:25
Oude naam: robYn

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door iRobin »

]oey schreef:
iRobin schreef: Ugh, hier ook steeds meer de neiging weer te gaan spelen xD Heb wel MoP gespeeld maar kon me niet echt bezig houden dus ben volgens mij 86 gedingt en heb me panda beetje gespeeld :p Heb dus nog zat te doen :)
Doen! Jou had ik op RealID toch? Kan ik weer gezellig met iemand praten. Justin praat nooit terug. :(

Ben zelf bezig met een Warlock te levelen. Speelt echt heel lekker, level 58 nu dus net begonnen met Outland. DPS'en als een Warlock (Destruction spec) is best leuk en questen gaat ook heel soepel. Vind het een leuke class. :) Denk dat dit wel mijn derde level 90 character wordt, haha.
Jawohl, ik viel je altijd random lastig om 2 uur 's nachts ^^

Ik ga dan waarsch weer druid verder levelen maar weet het nog niet eigenlijk, heb ook nog een DK en een Mage op 85 staan dus moet maar even zien. Ondertussen dan weer verder met me panda etc :) Straks maar eens even kijken dat ik weer wat gametime krijg :p
iRobin
Berichten: 4237
Lid geworden op: donderdag 19 februari 2009, 15:25
Oude naam: robYn

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door iRobin »

Zolang je er niets mee kunt gewoon bewaren of inwisselen voor conquest oid.
Plaats reactie