Het Auto topic!

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Het Auto topic

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Yeey, volgende vrijdag naar het autosalon. We gaan eens kijken voor een Fiat Punto, hopelijk wordt het wat. [-o<
Dboy

Re: Het Auto topic

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Bryan030
Berichten: 1682
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 12:41

Re: Het Auto topic

Bericht door Bryan030 »

Straatvader schreef:
Dutch Bier schreef:
Straatvader schreef:
Jeroen_ schreef:Audi's zijn leuk, tot dat er iets kapot gaat. Zeker met oudere is het nog erger dan nieuwe.
Ik denk dat het voor elke auto geld dat als er iets serieus kapot gaat het een dure grap gaat worden. Ik vermoed dat je ouders gewoon domme pech hebben dat jullie 2x op een rij mankement hebben met een Audi. Bij ons thuis hebben we louter goede ervaringen met het merk, m'n ouders rijden probleemloos een TT en A4. Bovendien denk ik dat zowat elke Duitse auto kwalitatief erg goed is en dat er helaas altijd wel wat kan gebeuren.
Audi's zijn leuk om in te rijden maar ik als automonteur en andere monteurs weten dat Audi's klote auto's zijn om te repareren .
De onderdelen van audi's gaan gewoon vaak kapot en het word steets lastiger om te repareren wat met VW,BMW,en mercedes niet gebeurd
Audi begint gewoon bijna een franse auto te worden imo
Naja we kunnen er nog lang over door zeveren maar dat heeft niet veel zin. Ik ben van menig dat een audi gewoon kwalitatief erg goed is. Als ik met m'n eigen garage praat of met een andere delen die juist vaak mijn mening. Ook als je verschillende test in autobladen bevestigen dit. Wel deel ik je mening dat audi vrij duur is. Als je zegt dat audi vaak kapot gaat of op een franse auto lijkt vind ik dat nergens op slaan.

Toegevoegd na 17 seconden:
Dutch Bier schreef:
Straatvader schreef:
Jeroen_ schreef:Audi's zijn leuk, tot dat er iets kapot gaat. Zeker met oudere is het nog erger dan nieuwe.
Ik denk dat het voor elke auto geld dat als er iets serieus kapot gaat het een dure grap gaat worden. Ik vermoed dat je ouders gewoon domme pech hebben dat jullie 2x op een rij mankement hebben met een Audi. Bij ons thuis hebben we louter goede ervaringen met het merk, m'n ouders rijden probleemloos een TT en A4. Bovendien denk ik dat zowat elke Duitse auto kwalitatief erg goed is en dat er helaas altijd wel wat kan gebeuren.
Audi's zijn leuk om in te rijden maar ik als automonteur en andere monteurs weten dat Audi's klote auto's zijn om te repareren .
De onderdelen van audi's gaan gewoon vaak kapot en het word steets lastiger om te repareren wat met VW,BMW,en mercedes niet gebeurd
Audi begint gewoon bijna een franse auto te worden imo
Naja we kunnen er nog lang over door zeveren maar dat heeft niet veel zin. Ik ben van menig dat een audi gewoon kwalitatief erg goed is. Als ik met m'n eigen garage praat of met een andere delen die juist vaak mijn mening. Ook als je verschillende test in autobladen bevestigen dit. Wel deel ik je mening dat audi vrij duur is. Als je zegt dat audi vaak kapot gaat of op een franse auto lijkt vind ik dat nergens op slaan.
Ik weet waar ik over praat en die autobladen kun je niet vergelijken met meningen van automonteurs
Gebruikersavatar
joeyjaap
Berichten: 1181
Lid geworden op: maandag 18 augustus 2008, 11:09

Re: Het Auto topic

Bericht door joeyjaap »

Audi en Franse auto's vergelijken is triest dan weet je blijkbaar niets over Audi's


Mijn vader heeft in 3 jaar pas 1 probleem gehad en dat was een productiefout omdat iets van plastic was en smolt door de hitte van de motor...
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Het Auto topic

Bericht door Don »

Mijn vader heeft nu zon 3 jaar een A4, behalve navigatiesysteem is er niks mis mee :)
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het Auto topic

Bericht door Rems »

Wij hebben hier in 15 jaar 4 golfjes gehad, steeds nieuwe gekocht nog nooit wat mee gehad behalve een kapot linker achterlicht :')
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Name less
Berichten: 3216
Lid geworden op: donderdag 25 december 2008, 17:28

Re: Het Auto topic

Bericht door Name less »

nightmare782 schreef: Mijn vader heeft nu zon 3 jaar een A4, behalve navigatiesysteem is er niks mis mee :)
Hoezo naviagatiesysteem :o ik vind mmi juist makkelijk werken.
ok
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Het Auto topic

Bericht door Don »

Die spaced hem soms lol
Jeroen_
Berichten: 1850
Lid geworden op: dinsdag 16 februari 2010, 11:09

Re: Het Auto topic

Bericht door Jeroen_ »

Ik weet niet of het normaal is, maar de stem van de MMI is echt verlept bij ons. Zo'n vrouw met een zwaar Duits accent :p
Vandaag trouwens een stukje meegereden met een Mini Cooper JCW van een vriend.
Damn die dingen hebben nog wel wat power, ging nog behoorlijk hard met die 200 nog wat pk.
Afbeelding
Superbedankt k0nijn!
Cotoneaster
Berichten: 1111
Lid geworden op: woensdag 28 november 2007, 16:29
Clan: TRWF

Re: Het Auto topic

Bericht door Cotoneaster »

Wow komaan geen Mercedes tussen? :x

Dat is/was nog altijd mijn eerste auto
Afbeelding[/url]
Name less
Berichten: 3216
Lid geworden op: donderdag 25 december 2008, 17:28

Re: Het Auto topic

Bericht door Name less »

Jeroen_ schreef: Ik weet niet of het normaal is, maar de stem van de MMI is echt verlept bij ons. Zo'n vrouw met een zwaar Duits accent :p
Vandaag trouwens een stukje meegereden met een Mini Cooper JCW van een vriend.
Damn die dingen hebben nog wel wat power, ging nog behoorlijk hard met die 200 nog wat pk.
Denk het niet, alleen die wegen zegt die wel raar letter voor letter zegmaar
nightmare782 schreef: Die spaced hem soms lol
Dat ligt dan waarschijnlijk aan je auto :p
ok
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Het Auto topic

Bericht door Don »

Cotoneaster schreef: Wow komaan geen Mercedes tussen? :x

Dat is/was nog altijd mijn eerste auto
Niet heel veel mensen hebben een Merc als eerste auto :P
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Het Auto topic

Bericht door Don »

Dit vind ik zo'n fantastische auto. Ooit 1x in de straatversie mogen zitten :D

Afbeelding
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Het Auto topic

Bericht door Don »

Naja, bij Peugeot of Renault ;) Maar dat is geen goede vergelijking nee
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Het Auto topic

Bericht door Zion »

Gisteren een db9 ingehaald met mijn corsatje :mrgreen:
Afbeelding
Cruseder4

Re: Het Auto topic

Bericht door Cruseder4 »

Vond de auto al raar remmen (remde haast niet en sjeezde dan met 60 door een bocht), blijkt bij grote beurt eergister dat de remvloeistof bijna op was >.<
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Het Auto topic

Bericht door Don »

Road To Zion schreef: Gisteren een db9 ingehaald met mijn corsatje :mrgreen:
Hoe hard reed je? :)

Toegevoegd na 37 minuten:
Cotoneaster
Berichten: 1111
Lid geworden op: woensdag 28 november 2007, 16:29
Clan: TRWF

Re: Het Auto topic

Bericht door Cotoneaster »

Straatvader schreef:
Jeroen_ schreef: Ik weet niet of het normaal is, maar de stem van de MMI is echt verlept bij ons. Zo'n vrouw met een zwaar Duits accent :p
Vandaag trouwens een stukje meegereden met een Mini Cooper JCW van een vriend.
Damn die dingen hebben nog wel wat power, ging nog behoorlijk hard met die 200 nog wat pk.
Zo'n JCW dat wil wel ja :)
Cotoneaster schreef:Wow komaan geen Mercedes tussen? :x

Dat is/was nog altijd mijn eerste auto
Ben wel benieuwd wat voor Mercedes je dan had, heb je wat foto's/informatie over je auto? :D
Ik heb nog altijd mijn oude D190 uit 1989. had je niet verwacht he ;) Hij is nog van mijn opa geweest en telkens hij me ziet, zie je dat hij blij is. Alleen daarvoor hou ik hem. Heb er nu al zelf 60k km mee gereden en hij is nog steeds zalig. Mijn pa heeft wel een nieuwe E270 en als ik daar mee rijd voelt het eigenlijk bijna hetzelfde aan, behalve dat hij dus sneller gaat :p Ik kan zelfs men toerental niet zien haha. Mijn tank geraakt nog aan 145 en das het maximum.
Afbeelding[/url]
Mark_
Berichten: 4124
Lid geworden op: zondag 28 oktober 2007, 10:07
Oude naam: Lordsamm

Re: Het Auto topic

Bericht door Mark_ »

Afbeelding

Vandaag deze auto gespot bij vakantiebeurs in Utrecht. Mooie auto met prachtig geluid. Is trouwens niet mijn foto maar aan het kenteken weet ik wel dat het dezelfde auto is.
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Het Auto topic

Bericht door Don »

voor dat geld zou ik bijna gaan denken dat het te mooi is om waar te zijn ;)
Plaats reactie