Activity - Godly Asists - V. 4.0 WIP

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Activity - Godly Asists - V. 4.0 WIP

Bericht door ikkeikke66 »

Goodly Asists!
Credits
Eagle Claws: Plaatjes Croppen
jeroen3456: Idee subclasses
Deze Suggestie is momenteel W.I.P. hier word zo snel mogelijk aan gewerkt!
Inhoudstafel

. Voorwoord
. Inleiding
. Doelenlijst
. Locatie?
. Doel?
. Tutorial?
. Starten?
. Wat te doen?
. Verschillende Spel-types
. Uitgebreide taken
. Sub-classes?
. De story verwerkt in quest(en)
. Puntentelling en Activity bar.
. Item-regels
. Wat zal ik zijn?
. Andere algemene informatie.
. Beloning

Voorwoord

Misschien hebben sommige van jullie de originele post gezien, nou, ik was er niet zo tevreden over.
Ik ga de volgende dingen veranderen:
- Meer Classes waarbij je in elke class een afzonderlijke skill kunt trainen
- De storyline erachter beter uitwerken en het verwerken in één of meerdelijke quests (zoals jullie me kennen, ik hou gewoon zo veel van quests :p)
- Meer uitgebreide taken
- Geen "Achievments"

Korte inleiding
In- of uitklappen • Verhaallijn
Ergens in de 4th age, maakten 4 goden, Saradomin, Zamorak, Armadyl en Bandos, 4 zeer groffe fouten.
Deze fouten werden ook wel "The Faith of Gods" genoemd.
Saradomin werd te machtig en dacht dat de mensen alleen moesten denken dat er maar 3 goden bestaan, Zamorak, Guthix en hijzelf. De wereld kwam uit balans, deze fout werd nooit rechtgezet, omdat de meeste mensen nu nog steeds denken dat Zamorak, Guthix en Saradomin, de enige 3 goden zijn.
Deze fout werd "The Balance of Saradomin" genoemd.
Zamorak bracht onheil en chaos, begon een leger van schaduwen die Gilienor zou overheersen en de wereld zou verwoesten.
Nog voor het leger begon, heeft Guthix deze fout kunnen rechtzetten, zodat het leger Gilienor niet zou kunnen overheersen.
Deze fout werd "The Wraith of Zamorak" genoemd.
Armadyl maakte een wet, die verbad om te bieden voor Zamorak of Zaros, omdat deze goden de goden van onheil en vernieteging waren, Armadyl wou niet dat er oorlogen uitbraken omwille van deze goden. Deze wet werd tegengehouden door Guthix, omdat het geloof in goden niet kan verboden kan worden.
Deze fout ward "The Law of Armadyl" genoemd.
Bandos wou een oorlog tussen cave goblins en mensen starten. Wat hem ook zou gelukt hebben. Hij trainde de goblins en liet hun geloven dat hij 'The High War God' was, de God van vele oorlogen. Het lukte hem echter niet om de goblins zo ver te krijgen voor hem te vechten, dus kwam hij naar de aarde, later werd hij wel verslagen in The Chosen Comander.
Deze fout werd "The War of Bandos" genoemd.
Tijdens deze fouten, had Guthix de tijd stilgezet, zodat hij tijd had, om een eiland te creëren, een eiland waar hij de goden heen kon zenden om hun straf uit te zitten

Uiteindelijk werden de goden gestraft om hun fouten. Guthix strafte hen door hun te verbannen naar een eiland. Een eiland dat nu nog steeds bestaat, waar de activity: "Godly Asist" word gespeeld. En hier zullen ze blijven, tot hun straf voltooid is.
Deze straf werd "The Punishment of Guthix" genoemd.

Meer informatie volgt tijdens de quests.
Doelenlijst

Groen: Afgewerkt
Oranje: Bezig
Rood: Totaal Work In Progress

-Quests maken
-Suggestie uitwerken
-Uitgebreide taken afwerken
-Storyline uitwerken/uitbereiden
-Beloningen
-Meer Beloningen

Waar vind ik het?

Hier is een klein plaatje waar de portal ligt naar het eiland:
In- of uitklappen • Plaajte
Afbeelding
Het ligt dus op Entrana, het eiland van Saradomin.

Wat is het doel?

Het doel is om Saradomin/Zamorak/Armadyl/Bandos te helpen met de oorlog tegen Saradomin/Zamorak/Armadyl/Bandos, Dit kun je doen door een aantal opdrachten te doen, je kunt ook kiezen om te vechten in plaats van die opdrachten te doen.

Een tutorial?

Jah! Die is er! Hier is wat je er allemaal leert:

1) Je leert wat je moet doen.
2) Je leert hoe je punten kunt verdienen.
3) Je leert hoe je die punten kunt inwisselen in de shop.

Starten?

Je moet het spel ook starten, dat doe je hier:
In- of uitklappen • Plaatje
Afbeelding
Zoals je hier ziet, ligt het eiland tussen Jigig en Soul Wars
In- of uitklappen • Plaats op wereldkaart
Afbeelding
Er is alleen een bank om je punten op te zetten, je kan er ook coins en non-wepon dingen opzetten, het is een soort "Depossit Box", omdat je niks mag aanhebben bij de game zelf (Daarom ook op Entrana, je mag geen wapens/armor aandoen, dat moeten de Smiths maken)

Wat kun je doen?

Je kunt er elke skill gebruiken. (behalve Dungeoneering)
Je kunt er Veel plezier maken
Je kunt je Skills bewijzen tegenover anderen
Je kunt Leuke prijzen winnen!

Verschillende spel-types!

De beschikbare classes

Je hebt verschillende spel-types, zoals: Deffender, Attacker, Constructer... ect.

In deze tabel maak ik alles wat duidelijker:
In- of uitklappen • Verschillende Classes
ClassMeer uitleg
DefenderDeze verdedigt het kasteel. Kan niet over de helft van het speelveld komen
AttackerDeze gaat aanvallen, kan alleen de defenders en andere attackers aanvallen, kan alleen melee of ranged zijn
Priest"Heiligt" het kasteel met de krachten van hun god, wat ervoor zorgt dat het kasteel langer meeblijft
HealerHealt of Recallt alle mensen
RuneCrafterCraft runes voor de Healers
Defence ConstructerMaakt defences om de tegenstanders tegen te houden
ThiefSteelt recources, heeft zowel hoog agility als hoog thieving level nodig
HerbloristMaakt allerlei soorten potions voor welke class dan ook
CrafterMaakt bogen en pijlen voor de rangers, heeft zowel hoog fletching als hoog crafting level nodig
SlayerKan alleen de gesummonde dieren doden
HunterZorgt voor food, vist en vangt dus dieren, heeft dus zowel hoog fishing als hoog hunter level nodig.
MinerZorgt voor de ores voor de Smiths
SmithMaakt staal om pijlen van te maken, defences van te maken, zwaarden en armour van te maken.
CookMaakt met het hout van de woodcutter een vuur, waar hij al het eten op kookt, heeft zowel hoog cooking level als hoog firemaking level nodig.
WoodcutterZorgt voor wood voor de cook
FarmerZorgt voor voedsel
SummonerSummont wezens die de rest van het team helpen (defence constructers, defenders of attackers)

De soorten classes

Er zijn 2 soorten classes: "hoofdclasses" en "sideclasses". Een combinatie van deze twee is niet mogelijk (zie "Sub-classes")

Hoofdclasses
Dit zijn de onmisbare classes, zonder deze classes kan de game niet gespeeld worden.
Nu kan je wel denken "iedereen is toch nodig, iedereen in best wel afhankelijk van iedereen..."
Nou, ja, dat is waar, maar je hebt niet noodzakelijk potions of food nodig om een gevecht aan te gaan.
Ookal kan de game alleen gespeeld worden als er minstens 2 van elke class is
Een game kan alleen gespeeld worden met minstens 10 Attackende en 4 defendende hoofdclasses

Sideclasses
Dit zijn de minder belangerlijke classes, zoals: Farmers, cooks, hunters, enz...
Deze heb je niet nodig om:
-Het kasteel levend te houden.
-Te vechten tegen de andere kastelen.
Een game kan alleen gespeeld worden met minstens 2 van elke sideclass
In- of uitklappen • Soorten classes
ClassSoort class
AttackerHoofdclass
DefenderHoofdclass
PriestHoofdclass
HealerSideclass
RuneCrafterSideclass
Defence ConstructerHoofdclass
ThiefSideclass
HerbloristSideclass
CrafterSideclass
SlayerHoofdclass
HunterSideclass
MinerSideclass
SmithSideclass
CookSideclass
WoodcutterSideclass
FarmerSideclass
SummonerHoofdclass

Uitgebreide Taken

Hier komen de taken van de Class' nog wat meer uitgebreid!
In- of uitklappen • Uitgebreide taken
ClassTakenLeveleisen?
DefenderDe taak van de Defender is om zijn kasteel te verdedigen tegen de attackers van het andere team, die de attackers van je eigen team niet hebben kunnen uitschakelen. Verder heeft hij geen meerdere taken in het spelArmour (t1) 40 def.
Armour (t2) 50 def.
Armour (t3) 60 def.
Sword (t1) 40 att.
Sword (t2) 50 att.
Sword (t3) 60 att.
AttackerDe taak van de Attacker is om de attackers, defenders en het kasteel van het andere team aan te vallen en te vernietigen. Verder heeft deze class geen speciale takenZie Defender
Bow (t1) 35 ranged
Bow (t2) 45 ranged
Bow (t3) 60 ranged
PriestDe taak van de priest is het kasteel te "heiligen", dit gebeurt door prayer points te geven aan het altaar waar de priests automatisch zullen zijn als ze spawnen. In de rechterbovenhoek zul je "Altar Health" zien, als dit 0% is, kan je het kasteel niet meer "heiligen", waardoor het dus voor de rest van de match zéér kwetsbaar zal zijn. De "Altar Health" zal matig snel dalen. Door meer prayer points te doneren aan het Altaar, zal je ook de keuze krijgen om andere altaren te drownen, dit kost een hoger prayer level en dus meer prayer pointsAltaar punten geven: 40 prayer
+5% altaar health: 200 prayer points
Enemy Altar drowen: 60 prayer
-5% enemy altar: 500 prayer points.
HealerDe taak van de Healer is om Attackers te healen en te recallen. Dit doen ze met behulp van Healing en Recall runes die ze krijgen van de runecrafters. Om iemand te healen, moet je hem eerst recallen (= naar base teleporteren).
Elke Healer start met 20 healing en 30 recall runes. Een attacker zal automatisch 5% sneller health regeneraten als hij bij de recall post staat, de heal zorgt voor +60% van de attackers health te healen
Heal Spell: 75 Magic
Recall Spell: 70 Magic
RuneCrafterDe taak van de RuneCrafter is uiteraard om runes te maken. Deze runes kunnen gemaakt worden in de Healing en Recall altars, waarmee je binnen kan met de talismannen die je in het begin hebt gekregen.Healing rune maken: 70 RuneCrafting
Recall rune maken: 65
Defence ConstructerDe taak van de Defence Constructer is om defences op te zetten om de attackers te blockeren. Dit doen ze met de ijzer en andere dingen van de smiths.Kleine Defence maken: 50 Constr.
Medium Defence maken: 60 Constr.
Grote Defence maken: 75 Const.
Zeer Grote Defence maken: 90 Constr.
ThiefHet doel van de Thief is om spullen van de tegenstanders te stelen. Dit doet hij door over de Defences van de Defence Constructer te klimmen. Hij kan over alles klimmen, behalve over de Zeer grote defence. De Attackers van de tegenstanders kunnen deze ook aanvallen, dus het is handig als hij verdedigt word door attackers van z'n eigen team.1 Ding stelen: 65 Thieving
2Dingen stelen: 80 Thieving
3 Dingen stelen: 95 Thieving.
Over kleine defence klimmen: 75 Agility
Over medium defence klimmen: 85 Agility
Over grote defence klimmen: 95 Agility
HerbloristDe taak van de Herblorist is om Potions te maken voor welke class dan ook. De ingrediënten krijgt deze van de Farmer.Prayer Potion: 65 Herblore
Attack Potion: 70 Herblore
Defence Potion: 70 herblore
Construction Potion: 80 Herblore
Mining, Fishing, Farming en Woodcutting potion: 75 Herblore
Smithing Potion: 90 Herblore
CrafterDe taak van de crafter is arrows en bogen maken voor de Attackers. Dit doen ze met het houd van de woodcutters.Arrows (t1) maken: 60 Crafting, 55 Fletching.
Arrows (t2) maken: 60 Crafting, 60 Fletching.
Arrows (t3) maken: 60 Crafting, 65 Fletching.
Shortbow maken: 65 Crafting, 75 Fletching.
Longbow maken: 70 Crafting, 80 Fletching.
SlayerDe taak van de slayer is om de gesummonde dieren van de tegenstanders te doden, verder heeft deze geen speciale taken.Zie Defender
HunterHet is de taak van de Hunter om dieren te vangen voor de Cook.
Als hunter krijg je in het begin al meteen traps (2 vogel en 2 konijn), een fishing rod, en 300 bait (dat genoeg zou moeten zijn). De traps moet je gewoon, zoals in de gewone wereld, opzetten en wachten, ondertussen kun je vissen.
Er is geen enkele manier om meer bait te krijgen.
Vogel vangen: 65 Hunter
Konijn vangen: 80 Hunter
Tonijn vangen: 65 Fishing
Rocktail vangen: 85 Fishing.
MinerDe taak van de Miner is om ores te hakken om die dan aan de Smith te geven, alle miners zullen starten met een pickaxe.Iron Ore: 55 Mining
Mithril Ore (t1): 65 Mining
Rune Ore (t2): 75 Mining
DragonSteel Ore (t3): 85 Mining
SmithDe taak van de smith is om de rest van het team te voorzien van spullen.
Zo geeft deze Armour en wapens aan de Attackers.
Charms aan de Summoners.
Arrow Heads aan de Crafters.
Nails en Iron Bars aan de Defence Constructers.
Ze krijgen de ores van de Miners. Dit is dus één van de belangerlijkste rollen in de game.
Armour (t1): 60 Smithing
Armour (t2): 75 Smithing
Armour (t3): 90 Smithing
Arrow Head/Sword (t1): 60 Smithing
Arrow Head/Sword (t2): 80 Smithing
Arrow Head/Sword (t3): 95 Smithing
Charms: 80 Smithing
Nails: 50 Smithing
Iron Bars (construction): 75 Smithing
CookDe taak van de Cook is om het eten dat de Hunter en de Farmer produceren, te koken.
Hij doet dit door het hout dat hij krijgt van de woodcutter te verbranden.
Elke cook start met een tinderbox.
Konijn koken: 55 cooking
Tonijn koken: 65 cooking
Vogel koken: 75 cooking
Rocktail koken: 85 cooking
Potato koken: 60 cooking
Tomato koken: 75 cooking
WoodcutterDe taak van de Woodcutter is om wood te verzamelen voor de crafters en de cooks.
Elke woodcutter start met een axe.
Oak wood hakken: 65 woodcutting
Maple wood hakken: 80 woodcutting
Pine wood hakken: 90 woodcutting.
FarmerDe taak van de farmer is om groenten te verbouwen op farming spots.
Elke farmer start met 10 potato seeds, 10 tomato seeds, een gieter, een spade, een hark en een seed dipper.
Potatos verbouwen: 65 Farming
Tomatos verbouwen: 70 Farming
Aloe Vera verbouwen: 70 Farming
Ecalyptus verbouwen: 85 Farming
Dragonweed verbouwen: 95 Farming
SummonerDe taak van de summoner is om dieren te summonen om jouw team te helpen vechten.
Dit doen ze met behulp van de charms van de Smiths.
En het "extra ingrediënt" van de andere classes.
Elke summoner start met 50 puches.
Bat Worker summonnen: 65 Summoning
Ant Queen summonnen: 70 Summoning
Evil Potato summonnen: 85 Summoning
Iron Bee summonnen: 90 Summoning

Sub-classes

Je kan ook, als je dat wilt, voor een 2de class kiezen. Dit kan alleen als al je skills +65 zijn.

NOTE: Het is niet mogelijk een "sideclass" en een "hoofdclass" te zijn, (vb.: Je kan geen Farmer EN Priest zijn) een combinatie met hoofdclasses is niet mogelijk omdat deze te veel nodig zijn in het spel!

Quest(s) [W.I.P.]

De Quests staan onder de "Special" soort, waar dus ook de Recipe for Disaster onder staat, dit is een variant op die questserie.
Al de quests zijn momenteel W.I.P.!

De inleiding van een groot avontuur!
In- of uitklappen • Inleiding - God's In Trouble
WIP
De redding van Saradomin
In- of uitklappen • The Balance of Saradomin
WIP
De redding van Zamorak
In- of uitklappen • The Wraith of Zamorak
WIP
De redding van Bandos
In- of uitklappen • The War of Bandos
WIP
De redding van Armadyl
In- of uitklappen • The Law of Armadyl
WIP
Het slot van het avontuur, het begin van de activity.
In- of uitklappen • The Punishment of Guthix
WIP
Puntentelling en Activity Bar

Activity Bar

Er bestaat geen enkele reden om even te AFK'en in deze Activity.
Maar als mensen het in hun hoofd krijgen het toch te doen, dan hebben ze pech.
Door de Activity bar, zullen ze meten hoeveel activiteit jij doen in de game.
De bar start groen, als je 5 minuten stilstaat, veranderd deze naar oranje.
Als je nog eens 5 minuten stilstaat, gaat deze naar rood.
En als je ten slotte nog eens 10 minuten stilstaat, veranderd deze naar zwart.

Puntentelling en stand

Winnen, verliezen of gelijkspel

Het word heel makkelijk bepaald hoe je wint.
In de rechterbovenhoek van je scherm staat, zoals eerder vernoemt, "Castle Health".
In de linkerboven hoek, staat "Enemy Castle Health".
Deze starten allebij met "100%". Als het spel eindigt, en jouw Castle heeft minder Health dan de andere, dan ben je verloren, en omgekeerd. Als je erin slaagt om de andere Castle te vernietigen binnen de tijd, ben je gewonnen en krijg je 1 punt extra, dit word "UltraWin" genoemd, ook dit telt alweer omgekeerd. Als allebij de Castles op het einde evenveel health hebben, dan is het gelijkspel

Puntentelling

De puntentelling word bepaald door de stand en de Activity Bar, het gaat als volgt:

Groene Activity Bar
UltraWin: 4 punten
Winnen: 3 Punten
Gelijk: 2 punten
Verloren: 1 punt

Oranje Activity Bar
UltraWin: 3 pnt.
Winnen: 2 pnt.
Gelijk: 1 pnt.
Verloren: 0 pnt.

Rode Activity Bar
UltraWin: 1 pnt.
Winnen: 0 pnt
Gelijk: 0 pnt
Verloren: 0 pnt

Zwarte Activity Bar
UltraWin: 0 pnt.
Winnen: 0 pnt
Gelijk: 0 pnt
Verloren: -1 pnt

Om AFK'ers tegen te gaan, krijg je dus bij een afwezigheid van 20 minuten aan één stuk -1 punt bij verlies. Als je niet beschikt over 1 punt van welke god dan ook, krijg je -1 bij de volgende score die je haalt, bv: Eerst haal je 2x na elkeer Zwarte Activity en je verliest, en daarna krijg je Groene Activity en je hebt een UltraWin, dan krijg je daar nog 2 punten van. ((-1 + -1) + 4 = 2)

Andere Informatie over items

Er zijn een paar Item-regels, ik noem ze even op:

1. Je mag geen items aanhebben bij de start
2. De stuff die je bijhad van de smith, gaan verloren als je doodgaat, evengoed als potions die niet vol zijn.
3. Er is in de base een paar kisten met stuff in, bv.: Pouches, andere ingredienten, potions, items voor armour/wapens, items om deffences op te zetten. Alleen Deffenders (pouches en het ander ingredient), Potion-Makers (potions) en Smiths (Armour, wapens, stuff voor defences) kunnen stuff in deze kisten steken, en als je een Attacker bent, kan je alleen potions en wapens/armour nemen, het zelfde geldt voor de andere class'

Wat zal ik zijn?

Daarover hoef je je geen zorgen maken, je hebt 2 keuzes van doen:

1) Manual Pick: Hier kies je zelf wat je zal zijn.
2) Random Pick: RuneScape zelf kiest wat je zal zijn, dit wordt berekend door al je skill te bekijken

Als je toch wilt veranderen, kan je (voor 1 min voor de wedstijd begint) je keuze aanpassen, als je na 1 min bent, moet je deze keuze behouden!

Algemene, Belangrijke Info!

Hier zijn sommige Hints en uitleg voor beginnende God Wars'ers

- Ga in je groep staan (Op de kaart: Links = Sarradomin, rechts = Zamorak, boven = Armadyl, Rechtsboven = Bandos)

- Bovenaan staat een timer, om de 25 min start een nieuw spel.

- Gedurende die 25 min in het spel, moet je zo veel mogelijk van de bovenstaande taken doen. [Zie: Verschillende speltypes]

- De punten hebben een naam, deze heten voor Saradomin: Souls, voor Bandos: Ghosts, voor Armadyl: Minds en voor Zamorak: Spirirts.

- Je kan het spel zo vaak spelen als je wilt, maar je moet je een hele week lang aan dezelfde God houden, dit betekend, dat als je zaterdag voor Zamorak kiest, dat je niet naar Bandos, Armadyl of Saradomin kunt gaan voor de zondag erna, hun poorten zullen geblokeert zijn door hun symbool of dier, voor Zamorak zal dit een fenix zijn, voor Saradomin een uil, voor Bandos twee kruisende zwaarden (god van de oorlog) en voor Armadyl een

- Als je op het einde van de week nog punten hebt van bv.: Saradomin, en je wilt naar Zamorak, kun je zeggen tegen de shopkeeper: "I want to store my Soul(s)", Bij Zamorak zal dit zijn: "I want to store my Spirits", bij Bandos is dit: "I want to store my Ghost(s) en bij Armadyl zal dit zijn: "I want to store my Mind(s)". Als je dit hebt gedaan, kun je naar een ander team.

-Je kunt met je Souls/Spirirts leuke dingen kopen, maar voor Souls krijg je dan andere dingen dan voor Spirits.

Beloning

De beloning worden hier gegeven, de plaatjes maak ik laten wel!
In- of uitklappen • Beloningen
PlaatjeNaam:Kost ... Souls/Spirirts/Minds/GhostsWat doet het
AfbeeldingSaradomin Potion15 soulsHealt je 5 min (elke 10 sec. krijg je +100 hp, dus in totaal is dat 3000 hp) en zorgt voor 1 min dat je run niet uitgaat.
AfbeeldingZamorak Potion15 spiritsHet geeft je +20 strength en +15 attack voor 10 minuten
Afbeelding
[Faalt beetje]
Armadyls Rune Bag15 MindsDit een een Bag waarin je 20 Rune/Pure essence kan -steken.
AfbeeldingBandos' War Potion15 GhostsGeeft je +17 attack, +10 deffence en +10 strength voor 10 minuten.
Comming SoonFlying Eye20 souls/spirits/Ghosts/MindsHet is een summoning-pet, je hebt er 15 summoning voor nodig, hij helpt je ook bij het vechten van slayer-mosnters
Comming SoonLittle Orc50 souls/spirits/Ghosts/MindsSummoning-pet, je hebt 50 summoning voor nodig en hij helpt je bij het doden van dieren en monsters die kleinder zijn dan hem (Hij is ongeveer even groot als je RuneScape Charracter
Comming SoonW.IPW.I.P.W.I.P.

W.I.P.?

Jah, deze suggestie is nog deels W.I.P.: Er moeten meer plaatjes, En ook beloningen moeten bijgewerkt worden.
En sorry als deze suggestie op Soul Wars en op Troll Invatsion. Dit topic was namelijk gemaakt voor Troll Invasion (klinkt raar, maar is wel zo), verder heb ik hier (in tegenstelling tot meestal) Veel tijd en werk in gestoken!
Als iemand nog tips of verbeteringen heeft? Zet maar een reactie! En jij krijgt een plaats in m'n Credits!
_________________________________________________________________________________________________
Voor nu: Einde.
Laatst gewijzigd door ikkeikke66 op woensdag 13 februari 2013, 9:52, 10 keer totaal gewijzigd.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Activity - God Wars - V. 3.0 WIP

Bericht door Slay a Stone »

Saradomin potion is nog non-eoc verder is er nog gewoon te veel wip dus ik snap niet waarom je het post, verder vind ik het allemaal maar vaag.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Activity - God Wars - V. 3.0 WIP

Bericht door ikkeikke66 »

Slay a Stone schreef: Saradomin potion is nog non-eoc verder is er nog gewoon te veel wip dus ik snap niet waarom je het post, verder vind ik het allemaal maar vaag.
Hoezo "vaag"? Het ziet er volgens mij best wel "straight forward" uit... En trouwens, de geschiedenis en al die stuff word ook vééél duidelijker door de quests
Beanoodle
Berichten: 5597
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Activity - God Wars - V. 3.0 WIP

Bericht door Beanoodle »

ikkeikke66 schreef:
Slay a Stone schreef: Saradomin potion is nog non-eoc verder is er nog gewoon te veel wip dus ik snap niet waarom je het post, verder vind ik het allemaal maar vaag.
Hoezo "vaag"? Het ziet er volgens mij best wel "straight forward" uit... En trouwens, de geschiedenis en al die stuff word ook vééél duidelijker door de quests
Niet op hem letten. Hij is gewoon gemeen en grumpy :mrgreen:

Het ziet er verder goed uit hoor en ik kan zien dat je er veel tijd aan hebt besteed.
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Activity - God Wars - V. 3.0 WIP

Bericht door ikkeikke66 »

Beanoodle schreef:
ikkeikke66 schreef:
Slay a Stone schreef: Saradomin potion is nog non-eoc verder is er nog gewoon te veel wip dus ik snap niet waarom je het post, verder vind ik het allemaal maar vaag.
Hoezo "vaag"? Het ziet er volgens mij best wel "straight forward" uit... En trouwens, de geschiedenis en al die stuff word ook vééél duidelijker door de quests
Niet op hem letten. Hij is gewoon gemeen en grumpy :mrgreen:

Het ziet er verder goed uit hoor en ik kan zien dat je er veel tijd aan hebt besteed.
Tnx, heb er inderdaad héél wat tijd in gestoken.
NOTE: heb net de Uitgebreide taken af, volgende op m'n lijstje: Questserie!
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Activity - God Wars - V. 3.0 WIP

Bericht door Slay a Stone »

Beanoodle schreef:
ikkeikke66 schreef:
Slay a Stone schreef: Saradomin potion is nog non-eoc verder is er nog gewoon te veel wip dus ik snap niet waarom je het post, verder vind ik het allemaal maar vaag.
Hoezo "vaag"? Het ziet er volgens mij best wel "straight forward" uit... En trouwens, de geschiedenis en al die stuff word ook vééél duidelijker door de quests
Niet op hem letten. Hij is gewoon gemeen en grumpy :mrgreen:

Het ziet er verder goed uit hoor en ik kan zien dat je er veel tijd aan hebt besteed.
Ty
Afbeelding
jeroen3456
Berichten: 58
Lid geworden op: woensdag 15 augustus 2012, 20:58

Re: Activity - God Wars - V. 3.1.2 WIP

Bericht door jeroen3456 »

OK. ik ga me er weer mee bemoeien :D

*spellingsfouten en dergelijke*

Inhoudstafel -> tabel
Een tutorail tutorial
Deffender -> defender (2x)
Class' min ' = class of Classes
De stuff die je bij je had van de smith,
Dit een een Bag waarin je 20 Rune/Pure essence kan insteken ---- Dit is een bag waar je 20 Rune/Pure essence in kan doen.
Charracter character

*inhoud*

Het zou opzich wel handig zijn als je de kopjes die je in de inhoudsopgave noemt, even onderstreept/onderscheid van de andere paragraafjes.
Dit zie ik bij Puntentelling daarin tegen wel goed :)

Verder vond ik de naam een beetje verwarrend :D Ik dacht eerst GWD, toen combinatie van SW en GWD : :o

Wat doet de graveyard op de map? Hoe ziet de map eruit waar je naartoe wordt geteleporteerd? Is deze activiteit er om de gods te helpen ( als in met gathering of meer als in strijden? dat kan ik er niet echt goed uit ophalen :x )

''Je kunt er elke skill trainen'' hoe kan ik (goed)trainen?
Met welke class kan je ranged/magic armor maken? als dit crafter is erbij zetten, wat is er met fletcher gebeurd? :D
Is class/subclass een optie? anders zijn attackers zo afhankelijk van crafters en als er armor is gemaakt zijn crafters overbodig?
Uitleg priest iets duidelijker, wat gebeurd er met attacker als hij dood is?

Voor de rest wel een goede en leuke activity, alleen nog een beetje uitwerken denk ik :D
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Activity - God Wars - V. 3.1.2 WIP

Bericht door ikkeikke66 »

Oké, laat ik je reactie stukje per stukje bekijken...
Het zou opzich wel handig zijn als je de kopjes die je in de inhoudsopgave noemt, even onderstreept/onderscheid van de andere paragraafjes.
Dit zie ik bij Puntentelling daarin tegen wel goed :)
Deze snap ik niet. Sorry...
Verder vond ik de naam een beetje verwarrend :D Ik dacht eerst GWD, toen combinatie van SW en GWD : :o
Jah, dat dacht ik ook al dat het een probleem ging worden. Heeft trouwens wat weg van God Wars Dungeon, maar dan in een minigame gegoten...
Wat doet de graveyard op de map? Hoe ziet de map eruit waar je naartoe wordt geteleporteerd? Is deze activiteit er om de gods te helpen ( als in met gathering of meer als in strijden? dat kan ik er niet echt goed uit ophalen :x )
-Als de game afgerond is, kom je op de "graveyard", dit is volgens mij ook zo op de map bij Soul Wars.
-De map waar je heen ge-tp'ed word, werk ik nog aan. Ben niet goed in paint en moet dus nog even zelf een beeld krijgen van de map zelf.
-Meer hierover word in de stroyline verteld, deze wordt verteld tijdens de quests. Zoals je kan zien aan de "W.I.P." op de quests, ben ik nog bezig met de storyline uit te werken.
''Je kunt er elke skill trainen'' hoe kan ik (goed)trainen?
Met welke class kan je ranged/magic armor maken? als dit crafter is erbij zetten, wat is er met fletcher gebeurd? :D
Is class/subclass een optie? anders zijn attackers zo afhankelijk van crafters en als er armor is gemaakt zijn crafters overbodig?
Uitleg priest iets duidelijker, wat gebeurd er met attacker als hij dood is?
- Het gaat niet echt zo zeer over "trainen", het gaat over "gebruiken", je krijgt touwens geen xp bij het oplossen van taken. Dat moet ik dus inderdaad nog even veranderen.
- De crafter is eigenlijk hetzelfde als de fletcher, maar ik vind het onzinnig om een class erbij te zetten die alleen de arrow sticks en de bows maakt... Magic armour is ook overbodig, aangezien de Healers de enige magicans zijn, ranged armour is iets dat ik inderdaad over het hoofd heb gezien... dat moet er dus ook nog bij
- Eerlijk gezegd, heb ik geen idee wat je met "subclass" bedoeld.
- Bedoel je niet de uitleg Healer iets duidelijker? Priest is volgens mij best wel uitgebreid... Attackers gaan gewoon naar de base (en dus ook de recall plaats), worden ghost voor 15 sec. en kunnen dan gewoon met full health, full run en full prayer vechten. Moet ik er ook misschien bijzetten...
Voor de rest wel een goede en leuke activity, alleen nog een beetje uitwerken denk ik :D
Bedankt :p, Uitwerken is inderdaad zeker nog nodig...
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Activity - God Wars - V. 3.1.2 WIP

Bericht door Sir Fire181 »

Staat klein foutje in. Het is tutorial niet tutorail. ;)

Verder zou ik het een andere naam geven, aangezien het met de dungeon zelf in verwarring kan zijn.
Afbeelding Afbeelding
jeroen3456
Berichten: 58
Lid geworden op: woensdag 15 augustus 2012, 20:58

Re: Activity - God Wars - V. 3.1.2 WIP

Bericht door jeroen3456 »

Had ik al opgemerkt? ah fijn.

''Subclass: ik heb verschillende spellen gespeeld waarbij je een class, een type poppetje bent; de één met boog, de ander met magische stok.
Natuurlijk bestaat er in bijna elk spel wel een healer. Zo kan je dus een combinatie van Ranger/Cleric maken of Wizard/Cleric.''

In jou geval kan je dus Attacker/Priest; zo heb je meerdere taken! Is het zo dat als je bijv. attacker bent, dat je geen potions kan maken?
( Of is dat kort gezegd ''gewoon je taak niet''? )

about Puntentelling : daar zie ik heel duidelijk dik gedrukte tekst met daarna onderstreepte tekst combinatie is ook mogelijk

Over priest, vond de leveleisen een beetje warrig

*Waarom is de enige attack class ranged? wrm ook niet magic en melee ?*
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Activity - God Wars - V. 3.1.2 WIP

Bericht door ikkeikke66 »

Waarom is de enige attack class ranged? wrm ook niet magic en melee ?*
Dat is het niet, ranged EN melee, geen magic omdat het idee was om slechts één keer elke skill te gebruiken, en aangezien deze al gebruikt word bij de healer, is er dus geen magic attacker nodig (tegen het principe van het idee, en het idee is altijd heilig, ALTIJD)

Toegevoegd na 15 uur en 29 minuten:

Update: 3.1.2 ---> 3.2
Naam veranderd
Sommige spellingfouten veranderd.
Soorten Classes bijgevoegd
Sideclasses bijgevoegd.

Meer volgt later... Heb niet veel tijd a.t.m. om aan een quest te werken...
Behalve de beloningen en de questserie is deze suggestie ongeveer klaar...
Iemand nog tips/ideeën om er bij te voegen? "feel free to post a comment"
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Activity - Godley Asists - V. 3.2 WIP

Bericht door Slay a Stone »

Zou saradomin potion veranderen in 100 lp per 15 secs 5 minuten lang, 2000 lp totaal.
Die zamorak en bandos potion zou ik helemaal anders doen want die zijn nutteloos. Zoals doe iets vsn 5 minuten 10% minder hits, dan geeft de minigame ook was usefull items.
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Activity - Godley Asists - V. 3.2 WIP

Bericht door Bearserk »

godly*
Afbeelding
jeroen3456
Berichten: 58
Lid geworden op: woensdag 15 augustus 2012, 20:58

Re: Activity - Godley Asists - V. 3.2 WIP

Bericht door jeroen3456 »

Over sideclass, de enige mogelijkheid is sideclass+ sideclass? Ik dacht juist aan hoofd +Side of Side +Side.

Ik had nog ideetjes voor de rewards;

- een potion van Armadyl, geeft 15% meer schade voor 5 minuten. Na die 5 minuten bouwt het langzaam af tot 10%. Dit duurt ook ongeveer 5 minuten. Hierna is de potion uitgewerkt.

- de optie om ipv van een potion een herb te kopen. Hierdoor kan je de potion zelf maken en zal dus ook minder dan de potion kosten. Wel 79 herblore en Farming nodig.

- amulet of saradomin; geeft een tijdelijk boost in alle non-combattant skills van 2-6
- ring of zamorak; geeft een tijdelijke boost in alle combat skills van 1-4
- gloves of bandos; geeft een tijdelijke health bonus boven je normale health.

Voor de rest wat Slay a Stone al zijn; andere potions worden een beetje zinloos
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Activity - Godley Asists - V. 3.2 WIP

Bericht door Zeekoe »

Bandos gloves bestaan al. Ze verhogen nu ook al hp.
Verder vind ik dit mooie voorstellen.
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Activity - Godly Asists - V. 4.0 WIP

Bericht door ikkeikke66 »

Update: 3.2 ---> 4.0
-Beloning aangepast
-Storyline toegevoegd.
Plaats reactie