Blog updated! Yolom 45 Woodcutting 30 smithing!

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
Plaats reactie
Yolom
Berichten: 23
Lid geworden op: vrijdag 22 februari 2013, 19:25

Blog updated! Yolom 45 Woodcutting 30 smithing!

Bericht door Yolom »

Klein muziekje voor tijdens het lezen!
Afbeelding
Ik en Runescape
Hallo, en welkom bij mijn blog! In't echte leven heet ik Cédric! Ik ben 14 jaartjes oud! En ik speel al vanaf men 8ste runescape, omdat vrienden van mij die toen bij mij in de klas zaten het ook speelden! Zo heb ik de Runescape-verslaving overgekregen en ik speel het nu nog zeer graag! Totdat EOC kwam, heb ik de game even verlaten! Toen speelden ik vooral League of legends en Minecraft! Nu nog steeds doe ik beide graag, maar ik ga me weer wat concentreren op runescape, omdat 2007 terug is!
Enzo start mijn verhaal hier!
Afbeelding
Wat betekend Runescape nu eigelijk echt voor mij!?
Ik heb een grote liefde aan skillen! Ik vind het zo leuk om boompjes op te kappen of te mijnen en het dan later te verkopen! Maar ook het praten, via de vriendenlijst, met vrienden die ik heb ontmoet tijdens het skillen vind ik altijd wel leuk! Dus wilt u is praten "Yolom" is de naam! Zoals ik dus al eerder zij vind ik skillen GEWELDIG! Maar als ik moest kiezen tussen al die skills, kies ik toch voor woodcutting. Dat was toen ook mijn eerste 99! Het leuke is ook dat je in runescape zoveel kan doen! Soms is dit ook een nadeel, waardoor ik me begin te vervelen! Dat is eigelijk ook waarom ik deze blog maak! Je kan het een soort van motivatie noemen!
Afbeelding
Wat wil ik bereiken in de runescape 2007 servers!

Mijn doelen dat is eigelijk waar deze blog omdraait, toch? Ik heb er niet zo heel veel atm. Want ik wil me concentreren op bepaalde skills,waarmee ik dan geld ga verdienen en dan later nog andere skills ermee kan doen!
Degene waar ik nu vooral aan het concentreren ben is mining en woodcutting. Mijn plannen zijn dan ook om deze zo snel mogelijk naar 60 te krijgen! Woodcutting zal vast eerder zijn, zoals ik al eerder zij in deze blog: "Het was mijn eerste 99". Op dit moment ga ik voor maples die ik dan later ga verkopen. Ik zou ook graag een "service" starten. Dit wilt zeggen : dat je logs kan bestellen, dat ik ze zosnel mogelijk probeer te halen, en dan verkoop aan jou voor een "vriend"prijsje!
Afbeelding
In- of uitklappen • Woodcutting
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • Mining
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding

Natuurlijk haal ik ook andere levels, van andere skills! Die post ik dan gewoon in een update, dit zijn mijn echte doelen voor nu!



Ik hoop dat jullie dit deel van de blog al leuk vonden! Het is nieuw dus het kan nog veel groeien! Hopelijk maak ik er een leuk accountje van samen met jullie op deze blog!
Cya! Yolom/Cédric!
Laatst gewijzigd door Yolom op zaterdag 9 maart 2013, 0:39, 6 keer totaal gewijzigd.
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Oldschool blogje~Yolom

Bericht door The Patron »

Welkom op het forum en zeer veel succes toegewenst :)
Masterxvi
Berichten: 3382
Lid geworden op: zaterdag 23 december 2006, 12:08
RS: Masterx (p2p)

Re: Oldschool blogje~Yolom

Bericht door Masterxvi »

Succes met 60 mining!
Mocht je ooit iets nodig hebben kan je me altijd pmen op rs :P
Yolom
Berichten: 23
Lid geworden op: vrijdag 22 februari 2013, 19:25

Re: Oldschool blogje~Yolom

Bericht door Yolom »

Hier de eerste update, want ik ga nu slapen!

Afbeelding

Het liefst zou ik morgen 40 mining halen! Maar dat gaat moeilijk worden!
Slaapwel!
Yolom
Yolom
Berichten: 23
Lid geworden op: vrijdag 22 februari 2013, 19:25

Re: Blog updated! Yolom

Bericht door Yolom »

Hier ben ik met m'n eerste update! Zoveel te vertellen,ja! Eerst wil ik een grote dank aan masterxvi, die me zoveel gemotiveerd heeft en geholpen! Ik ben me nu ook aan het concentreren op woodcutting! Wat best vlotjes gaat! Bijna level 40 (pic volgt vanavond)! Maar toch alvast wat questen gedaan : Waterfall & The Knight's sword
Dit gaf mij veel xp! Zodat ik 30 att, 30 strenght en 30(29 op plaatje) smithing kreeg! Hier zijn de plaatjes! :D
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Dus verwacht vanavond nog een kleine update voor 40 woodcutting!

Yolom

Toegevoegd na 17 minuten:

Hier is die dan! 40 woodcutting!
Afbeelding
Masterxvi
Berichten: 3382
Lid geworden op: zaterdag 23 december 2006, 12:08
RS: Masterx (p2p)

Re: Blog updated! Yolom 40 Woodcutting 30 smithing!

Bericht door Masterxvi »

Woah dit noem ik nog eens een blog! :shock:
Nette opmaak man! :D
Succes =D
Yolom
Berichten: 23
Lid geworden op: vrijdag 22 februari 2013, 19:25

Re: Blog updated! Yolom 45 Woodcutting 30 smithing!

Bericht door Yolom »

Dankje! :D en hier is die dan de lange 45 woodcutting! Nu op naar de 60 zeker!?
Afbeelding
Yolom
Berichten: 23
Lid geworden op: vrijdag 22 februari 2013, 19:25

Re: Blog updated! Yolom 45 Woodcutting 30 smithing!

Bericht door Yolom »

Zo hier is die dan, wel wat later dan verwacht! 50 woodcutting! Ik heb het nogal druk de komende 2 weken. Heb 2 weken examens dus dat moet wel effe er door! Daarna heb ik vakantie voor 2 weken, en zal ik veel tijd hebben! Wou gewoon even een snelle update doen!
Yolom
Afbeelding

Ook heb ik mijn eerste guide gemaakt! Het gaat ook over woodcutting.
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 1&t=264853
(daar vind je guide met die url)
Plaats reactie