EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Meutr »

Jij studeert geneeskunde dus jij zal dit wel beter weten dan ik, maar verliefdheid, dat is iets chemisch/hormonaal, he. Meisjes kiezen niet op wie ze verliefd worden of voor welke eigenschappen ze vallen. Het gebeurt gewoon. Bijna elk meisje zal zeggen dat ze zoekt naar 'de perfecte man'; een oprechte, lieve, attente kerel. Zo beschrijven ze 'm dan meestal. Maar hoeveel kerels ken jij zo, die hun deerne gescoord hebben door opvallend lief, oprecht en attent te zijn? In een later stadium kunnen dergelijke eigenschappen zeker helpen, maar om de aandacht te trekken van eender welk meisje moet je (meestal?) gewoon wat "playen".
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Than
Berichten: 160
Lid geworden op: zaterdag 9 maart 2013, 14:17

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Than »

Als je verkering wilt met het meisje waar je echt verliefd op bent dan is de kans groter dat je 't je gewoon lukt als je lief en aardig bent denk ik. Ligt misschien ook gewoon aan hoe je zelf bent en op wat voor meisjes je dus valt. Kan me zelf niet voorstellen dat ik ooit een meisje leuk zou vinden die van klootzakken houdt ofzo maarja zo ben ik zelf ook niet.
Afbeelding
Neem eens een kijkje in mijn RuneScape 07 winkel als je iets wilt hebben! Klik op de banner om er te komen! :D
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Meutr »

Playen >< de klootzak uithangen, he. Misschien begrijp je me beter als ik "flirten" zeg.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Than
Berichten: 160
Lid geworden op: zaterdag 9 maart 2013, 14:17

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Than »

Onder playen versta ik heel veel meisjes hebben en weer dumpen etc puur voor seks oftewel heel sneu bezig zijn. xD
Onder flirten versta ik gewoon idk proberen aan de praat te komen met een meisje omdat je d'r leuk vindt.

Ik denk dat we een beetje verschillende definities hebben xD

Maargoed.
Afbeelding
Neem eens een kijkje in mijn RuneScape 07 winkel als je iets wilt hebben! Klik op de banner om er te komen! :D
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Dexter »

-
Laatst gewijzigd door Dexter op zaterdag 8 maart 2014, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Than
Berichten: 160
Lid geworden op: zaterdag 9 maart 2013, 14:17

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Than »

Je moet gewoon zoals je zelf al zei, jezelf blijven. Je wilt niet dat een meisje verliefd op je wordt omdat ze denkt dat je anders bent want dat gaat niet werken. Je vindt vanzelf iemand die jij echt leuk vindt en die jou echt leuk vindt. ;D
Afbeelding
Neem eens een kijkje in mijn RuneScape 07 winkel als je iets wilt hebben! Klik op de banner om er te komen! :D
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door The Beast of Terror »

Than schreef: Je moet gewoon zoals je zelf al zei, jezelf blijven. Je wilt niet dat een meisje verliefd op je wordt omdat ze denkt dat je anders bent want dat gaat niet werken. Je vindt vanzelf iemand die jij echt leuk vindt en die jou echt leuk vindt. ;D
Dit als, tenminste als je blij bent met wie je bent. Fantaseer je dat je jezelf als een type james bond ziet, wordt dan een type james bond. Als je maar lekker in je vel zit. Martini shaken not stirred.
Daarnaast minder aantrekken van wat anderen van je denken, zelfverzekerder worden (: Als jij iets leuk vind, hoef je dat aan niemand te verantwoorden, als je je maar lekker voelt ^^
En niet denken aan wat er gebeurt als het fout gaat, maar wat er gebeurt als het goed gaat. Niet bang zijn een meisje te zoenen als je denkt dat het er een goed moment voor is. Je kan altijd redenen vinden iets niet te doen je schiet er alleen weinig mee op (:
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Dexter »

-
Laatst gewijzigd door Dexter op zaterdag 8 maart 2014, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Heero Yuy
Berichten: 4252
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 22:33
Oude naam: The Prince Of Persia

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Heero Yuy »

Dexter schreef: Mja, ik vind het gewoon verkeerd om me uit te geven voor iemand die ik niet ben.

Ik ben een brave, melige jongen die alles voor iedereen doet gewoon om die persoon gelukkig te maken. Ik ben hondstrouw en snel jaloers, omdat ik me snel bind aan iemand. Playen en dergelijke veracht ik. Als ik me dan ga voordoen als iemand die ik niet ben, begin je een relatie al op verkeerde grond en zou ik me er heel fout bij voelen.
Ik was het zelfde als jou, probeer wat meer te doen wat Meutr suggereert, een beetje de douchebag uithangen lol 8-[

Wij maken het ons zelf veel te moeilijk, als je iets voelt voor iemand moet je het gewoon zeggen, bam, met de fucking deur in huis vallen. Anders twijfel je of je het wel of niet moet zeggen, en loop je te piekeren, en voordat je het weet komt er een of andere gozer die haar inpikt, en dat komt gewoon omdat je wacht en/of onzeker bent.

Je moet het gewoon zeggen, nee heb je, ja kan je krijgen. Als ze niks wilt, move the fuck on simpel gezegd.
Afbeelding
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door The Beast of Terror »

Kan je oefenen, gewoon simpel beginnen. Zoveel mogelijk mensen begroeten. Gewoon Hey zeggen, of het een oude vent is of een enorm knap meisje. Gewoon iets als Hoi, als het fout gaat niks aan de hand boeien, maar toch leuk als ze het terugzeggen. Daarna korte gesprekjes houden met mensen, bijvoorbeeld in de lounge van je sportschool gewoon ff kletsen al gaat het over het weer.
En een goed moment is als je met iemand afgesproken hebt als je afscheid aan het nemen bent. ^^
Ik had zelf laatst echt een mooi moment dat ik niet benutte xd Lag overal zo sneeuw in de straat waar doorheen moesten wandelen en dat meisje zat te zeuren dus tilde ik haar op, vond ze helemaal geweldig dik samen lachen, had er moeten zoenen maar zag haar toen nog enkel als vriend xD
En wat heeft iedereen met douchebag? Zelfverzekerd zijn en een eikel zijn zijn twee verschillende dingen hoor.
En als ze niets wil, heel belangrijk in "friendzone gevallen", inderdaad move on. En ook echt move on niet 3 dagen geen contact en dan als puppy terugkomen met hangende oortjes, nee wegblijven heel misschien gaat ze je dan missen :fluit:
Zie falen niet als iets slechts, maar als de weg naar de winnende manier (:
Succes^^
Heero Yuy
Berichten: 4252
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 22:33
Oude naam: The Prince Of Persia

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Heero Yuy »

Jep, soms moet je verliezen om te kunnen winnen.

Dat met douchebag moet je natuurlijk niet letterlijk nemen, maar er is de gezegde nice guys finish last, en daarom moet je douchebag zijn :P. inderdaad wat Terror zegt, zelfverzekerder zijn, niet als een eikel, maar gewoon als je zelf.
Afbeelding
prince0099
Berichten: 5052
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 11:57

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door prince0099 »

Silfer schreef: Als m'n beste vriend mij ineens zou zoenen, zou ik iets hebben van "wtf hier weet ik niks van?". Nou zal dat in mijn situatie niet gebeuren, maar persoonlijk zou ik het nogal maf vinden. Je denkt een band met iemand te hebben die volledig gebaseerd is op vriendschap, maar dan zoent de ander je ineens. Bedoelt hij dan dat hij je niet als gewone vriendin zag, dat hij altijd al van plan was om zoiets te doen? Bovendien ga je door die playhouding je totaal anders opstellen dan dat je zou doen als je je eigen mindset zou volgen (de gedachtegang waardoor de meid in de eerste instantie wel hechter met je is geworden). Wat mij betreft is zoiets juist vele malen onduidelijker en als het meisje je niet ziet zitten, denk ik ook dat de kans groter is dat het slecht uitpakt dan bij een serieus gesprek.

Toegevoegd na 12 minuten:

Ik moet binnenkort trouwens ook van m'n crush van meer dan drie jaar afscheid nemen ;c Love het idee van studeren en op kamers gaan, maar jammer dat ik zulke mensen achter moet laten.
Zoenen gebeurt niet zomaar. Je bouwt op naar dat moment. En silfer, zo werken meiden niet. Vrouwen vallen op mannen waar andere vrouwen op vallen. Als je zelf dus al niet het idee hebt dat andere vrouwen je leuk kunnen vinden moet je daar eerst wat aan veranderen. Bij een serieus gesprek weet je sowieso al dat het op niks uitdraait. Als iemand met je zit te flirten en jij voelt je ongemakkelijk, dan gaat diegene te snel. Als je iets opbouwt gebeurt er nooit iets dat je niet verwacht.
Afbeelding
Dankjewel i k0nijn i
19/5/13 expect us
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Rems »

Je moet ook niet zomaar gaan zoenen, je moet een beetje naar hints kijken. Ik heb het meestal wel door als een meisje geïnteresseerd in me is, alleen ik heb geen idee wat ik moet doen als dat niet zo is.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door La Pulga »

Rems schreef: Je moet ook niet zomaar gaan zoenen, je moet een beetje naar hints kijken. Ik heb het meestal wel door als een meisje geïnteresseerd in me is, alleen ik heb geen idee wat ik moet doen als dat niet zo is.
De volgende de stap zetten; alvast een condoom om doen.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door The Beast of Terror »

Oke ik zit ook met een probleem ;P
Ik was afgelopen tijd heel close met een meisje, gevalletje beste vrienden, hele nachten doorchatten en bellen, leuke tijd gehad alleen ze woonde heel ver weg. Anyway 2 maanden geleden dikke ruzie gehad en ironisch genoeg kreeg ik sindsdien gevoelens en ziet zij mij niet eens meer als vriend.
Dit is ongetwijfeld omdat ik haar niet meer kan hebben, dat ik het alleen door om wil ofzo. En rationeel is er geen enkel excuus om er voor te gaan, want ze was manipulatief, denigrerend, arrogant en ontzettend ontzettend ontzettend onzeker, in de mate dat elke beslissing werd genomen door wat de meerderheid in haar mensenkring adviseerde. En sinds de ruzie is iedereen die ze kent tegen me, (zij tekende me nogal overdreven af). Iedereen op een gezamenlijke vriendin na.
Maar aan de andere kant kon ze ook heel lief, aardig en al die andere positieve dingen zijn.
Anyway ik zie het nog wel als mogelijk, maar twijfel of het het waard is. Ik kan geen enkel scenario zien dat het een goede relatie zou worden, maarja niks gaat zoals je het verwacht ;p
Dat ik dit vraag moet eigenlijk al genoeg zeggen over mijn zelfvertrouwen, want normaal twijfel ik nooit en volg ik altijd mijn hart xD
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Tim »

The Beast of Terror schreef: Oke ik zit ook met een probleem ;P
Ik was afgelopen tijd heel close met een meisje, gevalletje beste vrienden, hele nachten doorchatten en bellen, leuke tijd gehad alleen ze woonde heel ver weg. Anyway 2 maanden geleden dikke ruzie gehad en ironisch genoeg kreeg ik sindsdien gevoelens en ziet zij mij niet eens meer als vriend.
Dit is ongetwijfeld omdat ik haar niet meer kan hebben, dat ik het alleen door om wil ofzo. En rationeel is er geen enkel excuus om er voor te gaan, want ze was manipulatief, denigrerend, arrogant en ontzettend ontzettend ontzettend onzeker, in de mate dat elke beslissing werd genomen door wat de meerderheid in haar mensenkring adviseerde. En sinds de ruzie is iedereen die ze kent tegen me, (zij tekende me nogal overdreven af). Iedereen op een gezamenlijke vriendin na.
Maar aan de andere kant kon ze ook heel lief, aardig en al die andere positieve dingen zijn.
Anyway ik zie het nog wel als mogelijk, maar twijfel of het het waard is. Ik kan geen enkel scenario zien dat het een goede relatie zou worden, maarja niks gaat zoals je het verwacht ;p
Dat ik dit vraag moet eigenlijk al genoeg zeggen over mijn zelfvertrouwen, want normaal twijfel ik nooit en volg ik altijd mijn hart xD
Ik zie geen probleem hoor, gewoon niet meer over nadenken en al helemaal geen contact meer mee zoeken, wat een bitch.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Rems »

LDR is sowieso kut op jonge leeftijd, nooit aan beginnen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Lighto
Berichten: 1986
Lid geworden op: maandag 2 juli 2012, 23:13

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Lighto »

Dexter schreef: Mja, ik vind het gewoon verkeerd om me uit te geven voor iemand die ik niet ben.

Ik ben een brave, melige jongen die alles voor iedereen doet gewoon om die persoon gelukkig te maken. Ik ben hondstrouw en snel jaloers, omdat ik me snel bind aan iemand. Playen en dergelijke veracht ik. Als ik me dan ga voordoen als iemand die ik niet ben, begin je een relatie al op verkeerde grond en zou ik me er heel fout bij voelen.
Blijf zo, en je vindt wel iemand die jou hierom leuk gaat vinden. Ik spreek uit ervaring :mrgreen: .
Ik was een soort van relatie aan het forceren, zocht de hele tijd meisjes op Facebook om mee te praten en dan iets te krijgen.
Dit lukte niet, wat logisch is, na een tijdje zag ik op school vaak een meisje dat ik vaak niet had gezien en begon wat interesse te krijgen. Bleef maar observeren en na een tijdje toegevoegd op Facebook, mee gepraat en bleek dat we goed met elkaar konden praten.
We bleven echt nachtenlang praten en na een tijdje begonnen we elkaar te zien na schooltijd, en is uitgelopen op een relatie die ik nu al precies 2 maanden heb :mrgreen: .
Kortom: Hou vol jongen, niet naar liefde zoeken want je komt er wel!

Daarnaast, dat jaloerse gevoel is echt kut, ik kan echt om bijna alles jaloers worden als het om m'n vriendin gaat.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Rems »

Ik ben ook best wel snel jaloers ja, er is wel wat aan te doen en opzich is het niet heel moeilijk. Want als je elkaar gewoon 100% kan vertrouwen, is er geen rede om jaloers te zijn toch?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Lighto
Berichten: 1986
Lid geworden op: maandag 2 juli 2012, 23:13

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Lighto »

Rems schreef: Ik ben ook best wel snel jaloers ja, er is wel wat aan te doen en opzich is het niet heel moeilijk. Want als je elkaar gewoon 100% kan vertrouwen, is er geen rede om jaloers te zijn toch?
Heeft me best wel aan het denken gezet, maar besef dat je op het moment van jaloers zijn, ik tenminste, alleen maar jaloers wilt zijn en niet die gedachte wil veranderen omdat je denkt dat je gelijk hebt en dat aan je vriendin wil laten zien.
Dit ligt denk ik deels aan mijn koppigheid, dit is echt één van mijn slechte eigenschappen, toch bedankt want dat filmpje heeft wel geholpen.
Afbeelding
Plaats reactie