Harvest Heaven: High-Level Farming

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Burn the Sof »

Bedankt!
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Yentel »

dacht dat je kon kiezen hoeveel je betaalde bij die wishing well? ik moet altijd 600k betalen bij elke fruit die ik wil plukken.. raar :(
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Eend »

Yentel schreef: dacht dat je kon kiezen hoeveel je betaalde bij die wishing well? ik moet altijd 600k betalen bij elke fruit die ik wil plukken.. raar :(
Wat ik ervan kan maken is dat het bedrag dat je moet betalen afhangt van je total level, dus niet dat je zelf kan kiezen.
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Yentel »

Eend schreef:
Yentel schreef: dacht dat je kon kiezen hoeveel je betaalde bij die wishing well? ik moet altijd 600k betalen bij elke fruit die ik wil plukken.. raar :(
Wat ik ervan kan maken is dat het bedrag dat je moet betalen afhangt van je total level, dus niet dat je zelf kan kiezen.
ja ben max total en moet altijd 600k betalen.. das dus het maximum?
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Eend »

Ik neem aan van wel, ja.
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Rallim »

tja voor zo ver ik heb kunnen kopen en planten, vind ik het erg tegenvallen.
die grapevine heb ik nog niet geprobeerd en pricky pear is nog niet klaar maar de rest... nee jagex, geen goede update
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Yentel »

800k verlies op 4 van die wishing well bushes.. crap seeds dus.. inderdaad geen goeie update. misschien wel een leuke toevoeging aan farming maar je kan er gewoon niets mee. Enkel die snape grass en potato cactussen en grapefruits zijn handig, de rest is pure onzin dus.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Siddy00 »

Is die 600k niet het minimum? Dit is in ieder geval wat de wiki hierover zegt: (met die tabellen te vinden in de link)
Harvesting the wishing well bush requires you to exchange coins for your wishing well fruit. The minimum amount of coins you can add to the well is calculated as ( 0.1*( skill total2) ) - (skill total * 15) + 15000. Given this, at level 100 you would need to add 0.1*( 100 * 100 ) - 1500 + 15000 = 14500 coins.

Opening the fruit will grant you rewards which are taken from 3 tables. The total value of these rewards is an amount randomly chosen between 25% and 300% of the coins added to the wishing well.

If the value of your fruit is at least 1 million coins you are guaranteed a roll on the top table for the wishing well. The value of what you win is then subtracted from the fruit's value.

If your fruit was not originally worth 1 million coins you are then guaranteed a roll on the middle table. If it was, there is an 80% chance. The value of what you win is then subtracted from the fruit's value.

You are guaranteed an item from the bottom table, regardless of the above. The value of what you win is subtracted from the fruit's value.
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Yentel »

+ de helft van die brol die ik kreeg kan je niet eens verkocht krijgen

Toegevoegd na 31 seconden:
Siddy00 schreef: Is die 600k niet het minimum? Dit is in ieder geval wat de wiki hierover zegt: (met die tabellen te vinden in de link)
Harvesting the wishing well bush requires you to exchange coins for your wishing well fruit. The minimum amount of coins you can add to the well is calculated as ( 0.1*( skill total2) ) - (skill total * 15) + 15000. Given this, at level 100 you would need to add 0.1*( 100 * 100 ) - 1500 + 15000 = 14500 coins.

Opening the fruit will grant you rewards which are taken from 3 tables. The total value of these rewards is an amount randomly chosen between 25% and 300% of the coins added to the wishing well.

If the value of your fruit is at least 1 million coins you are guaranteed a roll on the top table for the wishing well. The value of what you win is then subtracted from the fruit's value.

If your fruit was not originally worth 1 million coins you are then guaranteed a roll on the middle table. If it was, there is an 80% chance. The value of what you win is then subtracted from the fruit's value.

You are guaranteed an item from the bottom table, regardless of the above. The value of what you win is subtracted from the fruit's value.
Ja geen idee. Ik kreeg in ieder geval geen optie om een hoger bedrag in te voeren
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Rallim »

Yentel schreef: 800k verlies op 4 van die wishing well bushes.. crap seeds dus.. inderdaad geen goeie update. misschien wel een leuke toevoeging aan farming maar je kan er gewoon niets mee. Enkel die snape grass en potato cactussen en grapefruits zijn handig, de rest is pure onzin dus.
wat krijg je dan van die snape grass planten?
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Yentel »

snape grass.. :p

Toegevoegd na 14 seconden:

das de 2nd ingredient voor pray pots hé
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Rallim »

Yentel schreef: snape grass.. :p

Toegevoegd na 14 seconden:

das de 2nd ingredient voor pray pots hé
oh, ik dacht dat je er iets bijzonders van kreeg omdat ik het bijzondere van snape grass niet zag.. maar nu wel
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Het Heelal »

Rallim schreef:
Yentel schreef: 800k verlies op 4 van die wishing well bushes.. crap seeds dus.. inderdaad geen goeie update. misschien wel een leuke toevoeging aan farming maar je kan er gewoon niets mee. Enkel die snape grass en potato cactussen en grapefruits zijn handig, de rest is pure onzin dus.
wat krijg je dan van die snape grass planten?
Hmm goeie vraag. Wat zou je in godsnaam krijgen snape grass planten krijgen? :lol:

Misschien krijg je er wel superveel Guthian butterflies van!


Edit: te laat. En een beetje flauw misschien, sorry.
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Rallim »

Het Heelal schreef:
Rallim schreef:
Yentel schreef: 800k verlies op 4 van die wishing well bushes.. crap seeds dus.. inderdaad geen goeie update. misschien wel een leuke toevoeging aan farming maar je kan er gewoon niets mee. Enkel die snape grass en potato cactussen en grapefruits zijn handig, de rest is pure onzin dus.
wat krijg je dan van die snape grass planten?
Hmm goeie vraag. Wat zou je in godsnaam krijgen snape grass planten krijgen? :lol:

Misschien krijg je er wel superveel Guthian butterflies van!


Edit: te laat. En een beetje flauw misschien, sorry.
mwah was ook beetje domme vraag van mij maar zie mijn vorige post voor verklaring...
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Cotoneaster
Berichten: 1111
Lid geworden op: woensdag 28 november 2007, 16:29
Clan: TRWF

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Cotoneaster »

Imo moesten ze gewoon doorgegaan hebben met normale planten tot lvl 96.

Je hebt de appel enzo die je al had, maar je kon gerust doorgaan met bvb perzik, kweepeer, pruim en ga zo maar door.
Waarom ze het speciaal wilden maken weet ik niet, het hoort niet bij farming ( andere expe krijgen)
Zelfde met groentjes, prei, kolen, andere soorten sla.
En ik weet wel het is een ver van men bed show, maar zaaien irl is bijna uit den boze, zeker van fruitsoorten (enten/oculeren) en zaad is minstens F1 hybride de dag van vandaag. Te moeilijk om dit in te brengen wat ook begrijpelijk is, maar het is zeer onrealistisch.
Afbeelding[/url]
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Joa »

Gewone nieuwe plantjes waren inderdaad leuker geweest.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Bearserk »

Cotoneaster schreef: Imo moesten ze gewoon doorgegaan hebben met normale planten tot lvl 96.

Je hebt de appel enzo die je al had, maar je kon gerust doorgaan met bvb perzik, kweepeer, pruim en ga zo maar door.
Waarom ze het speciaal wilden maken weet ik niet, het hoort niet bij farming ( andere expe krijgen)
Zelfde met groentjes, prei, kolen, andere soorten sla.
En ik weet wel het is een ver van men bed show, maar zaaien irl is bijna uit den boze, zeker van fruitsoorten (enten/oculeren) en zaad is minstens F1 hybride de dag van vandaag. Te moeilijk om dit in te brengen wat ook begrijpelijk is, maar het is zeer onrealistisch.

Als je op level 96 pruimen zou kunnen planten, zou dat de skill niet aantrekkelijker of nuttiger maken, hooguit wat sneller.
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Yentel »

zijn skills zoals firemaking zo nuttig dan? wat sneller zou net fijn zijn. Ze waren inderdaad beter gewoon verder gegaan met extra boomsoorten, gewassen etc
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Bearserk »

Yentel schreef: zijn skills zoals firemaking zo nuttig dan? wat sneller zou net fijn zijn. Ze waren inderdaad beter gewoon verder gegaan met extra boomsoorten, gewassen etc
Nee firemaking is niet nuttig, maar als je dan toch een update doet voor high-level farming, heb ik liever iets nuttigs of leuks dan exact hetzelfde maar dan een ander plaatje.
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Harvest Heaven: High-Level Farming

Bericht door Yentel »

Bearblock schreef:
Yentel schreef: zijn skills zoals firemaking zo nuttig dan? wat sneller zou net fijn zijn. Ze waren inderdaad beter gewoon verder gegaan met extra boomsoorten, gewassen etc
Nee firemaking is niet nuttig, maar als je dan toch een update doet voor high-level farming, heb ik liever iets nuttigs of leuks dan exact hetzelfde maar dan een ander plaatje.
Ja oké, kan ik wel inkomen, maar dan had ik liever nieuwe herbs gezien voor totale nieuwe pots ofzo dan nu die stomme bloemen die xp in bijvoorbeeld agility geven..
Plaats reactie