E: 99 Thieving!

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: E: 99 Thieving!

Bericht door Rems »

Stick to your goals man, je zegt nu 'account maxen op eoc' dat duurt fkn lang, als jij niet langer dan een maand ofzo bij 1 ding kan blijven gaat dat niet werken he.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
XOII
Berichten: 2152
Lid geworden op: maandag 13 augustus 2007, 22:29
RS: XOII (OSRS)
Oude naam: I Orly o_0

Re: E: 99 Thieving!

Bericht door XOII »

Mikal schreef:
pauperunit schreef: afhaker
Heath Ledger schreef:"If you're good at something, never do it for free."
MrDylanx
Berichten: 534
Lid geworden op: dinsdag 6 december 2011, 13:35
RS: Dylan R2M (p2p)
Clan: The Crux

Re: E: 99 Thieving!

Bericht door MrDylanx »

Rems schreef: Stick to your goals man, je zegt nu 'account maxen op eoc' dat duurt fkn lang, als jij niet langer dan een maand ofzo bij 1 ding kan blijven gaat dat niet werken he.
Ik heb 2 200m Skills en 1B XP op EoC, max (99 Dung) is wat, 25x13=325m xp. Duurt niet "fkn" lang.

+ ik ga dat leuker vinden dan 07, ik speel voor m'n plezier.
Ex-gebruiker 1651
Berichten: 7509
Lid geworden op: maandag 26 juni 2006, 14:00

Re: E: 99 Thieving!

Bericht door Ex-gebruiker 1651 »

Respect wat je behaald hebt, jammer dat je nu afhaakt vond je topic altijd leuk om te lezen.

Stop je gelijk helemaal met 07?
MrDylanx
Berichten: 534
Lid geworden op: dinsdag 6 december 2011, 13:35
RS: Dylan R2M (p2p)
Clan: The Crux

Re: E: 99 Thieving!

Bericht door MrDylanx »

Batfire schreef: Respect wat je behaald hebt, jammer dat je nu afhaakt vond je topic altijd leuk om te lezen.

Stop je gelijk helemaal met 07?
Ben blij dat mensen het leuk vinden!:)

Ik ga nog 99 RC halen denk ik en dat dan overswappen naar EoC. (met nog wat geld op 07 als ik ooit nog zin in 07 krijg)

Ik ga een blog maken maar dan in het EoC gedeelte van Lunaforum, mocht je geïnteresseerd zijn.

Jammer hoor, 07 had veel potentie, de bots vernielen het spel en doordat er al zo weinig "mensen" online zijn op de dag (15k-25k) is de fun er een beetje van af.
Plaats reactie