Road of Skillers: Tweejarig bestaan & bevestigingstopic!

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Road of Skillers: Tweejarig bestaan & bevestigingstopic!

Bericht door Odius »

Afbeelding
Afbeelding


Beste leden,

Met veel plezier kan ik enkele aantrekkelijke veranderingen aankondigen naar aanleiding van de tweejarige editie in de Road of Skillers competitie. Geregeld probeer ik kleine aanpassingen aan te brengen om de competitie zo attractief mogelijk te houden.

Zo heb ik beslist om een nieuwe kolom toe te voegen in het RoS-puntenklassement systeem. In deze kolom zullen punten kunnen worden verdiend bij speciale edities. Dit lijkt me een goeie manier om in te spelen op RS-updates en zo de competitie telkens ietsje anders te maken. De stand in deze categorie zal eveneens een plaats krijgen in de Hall of Fame.

Meteen wil ik ook twee speciale edities aankondigen. In augustus vieren we ons tweejarige bestaan en dat wordt dan ook stevig gevierd. Alle punten die verdiend worden in augustus worden (bovenop de gewone gang van zaken) gehalveerd toegevoegd in de speciale kolom. (afronden naar boven) Daarnaast is er een tracker gecreëerd voor de maanden juli – augustus – september. Mensen die zich later inschrijven zullen hier automatisch aan worden toegevoegd. Op 1 oktober krijgt de top 10 overall xp van deze tracker dan extra punten (10, 9, 8, 7…) en de eerste in iedere skill 5 punten. De persoon met het hoogst aantal speciale-editiepunten krijgt de rank ‘Road of Skillers: Leider speciale edities’.

Dit is echter niet het enige! Zo wordt er bij wijze van feestelijkheid ook prijzengeld aan de Road of Skillers – editie augustus gekoppeld. Iedereen zal begin augustus genummerd worden in het topic. Op 15 augustus vindt een eerste loting plaats, die puur op geluk terug valt. Een random number generator (http://www.random.org) zal 4 nummers berekenen. Deze vier gelukkigen krijgen elk 2.5M, uit dankbaarheid voor deelname aan de competitie. (dit deel betaal ik dan ook zelf) Daarnaast komt er een tweede loting op 1 september. Hier wordt de top 20 overall xp uit augustus genummerd van meest xp naar minder en worden opnieuw twee random nummers geloot. Twee personen krijgen elk 5M. Op deze manier wil ik zowel echte skillers als gewone deelnemers belonen. Iedereen kan in de prijzen vallen dus treuzel niet om jezelf (permanent) in te schrijven!

Bovendien zullen de lotingen gefilmd worden zodat controle mogelijk is. Winnaars worden achteraf via pm gecontacteerd.

Tot slot wil ik er ook nog op wijzen dat het jaarlijkse RoS bevestigingstopic opnieuw open is. In dit topic dient men te bevestigen in de Hall of Fame te willen blijven. Dit wordt gedaan om inactieve of verbannen leden uit de Hall of Fame te weren. Je hebt tijd tot 31 juli om te bevestigen. Al deze veranderingen worden niet toegepast op de Road of Skillers 07 competitie, omdat deze pas sinds kort van start is en het deelnemersaantal beduidend lager ligt.


Hopelijk kan ik rekenen op jullie medewerking en veel nieuwe inschrijven verwachten! Geniet verder met volle teugen van de vakantie.

Met vriendelijke groeten,
Odius
Plaats reactie